“İctimai rəyə
təsir baxımından qəzetlərin indi
də özünəməxsus rolu var”
ZÖHRƏ
ƏLİYEVA: “Elektron informasiya
vasitələri artdıqca,
qəzetlərə bir
qədər az önəm verilir,
BUNUNLA
BELƏ, BİZ YENƏ MƏTBUATLA ƏMƏKDAŞLIĞA
CİDDİ DİQQƏT AYIRIRIQ”
Müsahibimiz Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin mətbuat katibi, Əməkdar mədəniyyət
işçisi Zöhrə
Əliyevadır.
– Zöhrə xanım, Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyində mətbuat katibi kimi nə vaxtdan
fəaliyyət göstərirsiniz?
– Demək olar ki, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi təsis olunan gündən mən bu vəzifəni
icra edirəm. Bildiyiniz kimi mən 2004-2005-ci illərdə “Lider” televiziyasında çalışmışam.
Ondan da əvvəl, 1985- ci ildən 2002-ci ilə qədər əvvəl Azərbaycan Dövlət Radiosunda, sonra isə televiziyasında çalışmışam.
Radioda çalışdığım dövrdə, həm də televiziyada veriliş aparırdım.1994- cü
ildə isə tamamilə televiziyaya keçdim. Uzun müddət Azərbaycan
Televiziyasında “Ədəbi
dram verilişləri” baş
redaksiyasının incəsənət
şöbəsində fəaliyyət
göstərdim, eyni zamanda da “Səhər”
verilişini aparırdım.
“Lider” televiziyasında
çalışdığım 2004-2005-
ci illərdə mədəniyyət və
turizm nazirliyinə dəvət aldım.
O vaxt hələ nazir Polad Bülbüloğlu
idi. Biz Polad Bülbüloğlu ilə
cəmi bir il işlədik.
2006-cı ildə isə Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi yarandı. Polad Bülbüloğlu sonuncu
Mədəniyyət naziri
oldu, Əbülfəs
Qarayev isə ilk Mədəniyyət və
Turizm naziri. Rəhbərlik dəyişildikdən sonra kollektiv yeniləndi, təqaüdə
getməli olan əməkdaşlar təqaüdə
göndərildi, gənc
kadrlar gəldi. Ancaq belə məsləhət
görüldü ki, mən qalıb nazirlikdə fəaliyyətimi
davam etdirim. Əbülfəs Qarayevi hələ
Dövlət Televiziyasında
işlədiyim zamanlardan
tanıdığım üçün
çox böyük məmnuniyyətlə bu təklifi qəbul etdim. Bu il
yanvar ayında artıq 7 il tamam olacaq ki,
nazirliyin mətbuat katibi kimi fəaliyyət
göstərirəm.
– Bir mətbuat katibi kimi sizin
işinizin əsas prinsipləri nədən ibarətdir?
– Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi mahiyyət və məzmun etibarı ilə cəmiyyət üçün açıq
bir dövlət qurumudur. Ümumiyyətlə Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin maraqlı tərəfi, onu səciyyələndirən xüsusiyyəti
odur ki, cəmiyyət daima mədəniyyətlə sıx
maraqlanır. Ona görə
də həm nazirliyin, həm də nazirin gördüyü işlər,
fəaliyyəti cəmiyyət
üçün bağlı
qalması mümkün
deyil. Mətbuat katibinin də
əsas vəzifəsi
rəhbərlik ilə
cəmiyyət arasında
bir növ körpü yaratmaqdır.
Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyi insanların həyatı, mədəniyyəti,
dünyagörüşü ilə bağlı, həm maarifləndirici, həm əyləndirici, eyni zamanda da
Azərbaycanın beynəlxalq
aləmdə nüfuzuna,
mədəni-siyasi durumuna
təsir edən bir dövlət qurumudur. Məlum məsələdir ki, dünyada bütün xalqlar ilk olaraq öz mədəniyyətləri ilə
tanınırlar. Azərbaycan mədəniyyəti
də bütün dünya mədəniyyətinə
təsir edən, onun içərisində xüsusi bir yer tutan bir
mədəniyyətdir. Bilirsiniz ki, bizim Beynəlxalq
şöbəmiz var və biz təkcə daxili deyil, həm
də beynəlxalq fəaliyyətlə məşğuluq.
Bunu həyata keçirilən
beynəlxalq tədbirlər
də təsdiq edir.
Azərbaycanın birinci xanımı, YUNESKO
və İSESKO-nun xoşməramlı
səfiri Mehriban Əliyeva mədəniyyət
sahəsində görülən
bütün işlərdə
bizə dəstək olur və demək
olar ki bütün
mədəni işləri
bərabər həyata
keçiririk. Hər dəfə mədəni
aləmdə bu cür hadisələr baş verəndə bütün dünya ölkələrinin diqqətini
cəlb edirik. Biz öz mədəniyyətimizə
aid olan faktları təsdiq etdikcə, hətta deyərdim ki, özümüzə qarşı müqavimətlər
də görürük.
Onsuz da Azərbaycanın siyasi vəziyyəti elədir ki, onun apardığı bütün özünütəsdiq
mübarizələri müəyyən
qurumlar tərəfindən
təzyiqlə qarşılanır.
Bizim işimizin əsas prinsiplərindən biri də Azərbaycan mədəni həyatında
baş verən bütün işlər, fəaliyyətlər haqqında
media nümayəndələrinə dolğun məlumatlar ötürməkdir.
– Mətbuatla əlaqələri
necə qurursunuz. Məlum məsələdir ki, Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyi yalnız mədəniyyətlə
bağlı bir qurum deyil. Hər iki sahəni
özündə birləşdirən
bir qurumda mətbuat katibi işləmək çətin
deyil ki ?
– Ümumiyyətlə, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin mədəniyyətdən yazan jurnalistlərlə sıx əlaqələri var. Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin mədəniyyət tərəfi ilə turizm tərəfi bir-birindən ayrı mövcud olmadığı üçün, həm mədəniyyət sahəsi, həm də turizm sahəsi Azərbaycanı beynəlxalq aləmdə təsdiq edən, onun nüfuzunun sivil səviyyəsini qoruyan bir dövlət qurumdur və insanların həyatının müəyyən bir hissəsi bu sahələrlə sıx bağlıdır. Ona görə də bizim nazirlik çox fəal və öndə gedən bir dövlət qurumudur. Bir mətbuat katibi olaraq mən də bu istiqamətlərdən çıxış edərək, media nümayəndələri ilə münasibətlərimizi qurmağa çalışıram. Ümumiyyətlə mənim üçün bu əlaqələri yaratmaq heç də çətin deyil. Çünki mən özüm də jurnalistika aləmindən gəlmişəm. Həm Dövlət Televiziyasında, həm də “Lider” televiziyasında birlikdə çalışdığım insanlardan hazırda başqa media qurumlarında çalışanları var. Bu da mənim işimi xeyli asanlaşdırır. Ümumiyyətlə piar işi, həm də şəxsi əlaqələr deməkdir. Özünüz bilirsiniz ki, müasir dünyada istənilən işi yüksək səviyyədə təbliğ etməlisən ki, həm daxildən, həm də xaricdən ona diqqət yönəlsin. Burda zahiri görünüşdən tutmuş, gözəl danışıq, yazı tərzinə qədər hər şeyin çox böyük əhəmiyyəti var. İldən-ilə Azərbaycan mətbuatına gənc jurnalistlər gəlir. Mətbuat katibliyində çalışmaq mənə o üstünlüyü də verir ki, müasir dövrdə mediaya gələn gənc jurnalistləri tanımağa başlayıram və onlarla mütəmadi ünsiyyətdə oluram. Əlbəttə daima çalışıram ki, mən onlarla səmimi münasibət yaradım. Bizə zəng edən jurnalistlərlə son dərəcə mülayim danışmağa çalışıram. Məlum məsələdir ki, indi elektron informasiya vasitələrinin sayı çoxalıb və çox səmərəli, sürətli fəaliyyət göstərirlər. Əvvəllər biz onlara elektron poçtla məktublar göndərirdik, onları cəlb etməyə çalışırdıq, indi isə nazirliyin öz saytı fəaliyyət göstərir. Bununla da biz media nümayəndələrinin işini xeyli asanlaşdırmış oluruq.
– Zöhrə xanım, informasiyanın tez ötürülməsi baxımından indi əksər qurumlar elektron media ilə əlaqəyə daha çox üstünlük verir. Siz necə, daha çox elektron media ilə işləməyə üstünlük verirsiniz, yoxsa yazılı mətbuatla?
– Yeni, elektron informasiya vasitələri meydana gəldikcə istər-istəməz köhnə üsullardan imtina edilir, mətbuata, qəzetlərə bir qədər az önəm verilir. Bununla belə biz yenə də mətbuatla əməkdaşlığa ciddi diqqət ayırırıq. Çünki qəzetlərin ictimai rəyə təsir baxımından indi də özünəməxsus rolu var. Amma hər halda, saytlar, portallar yarandıqca, informasiyanı sürətlə ötürən üsullarımız daha çox olunca jurnalistlər bizimlə əlaqə yaratmağa daha çox maraqlı olurlar. İndi əksər agentliklər də çox effektli fəaliyyət göstərirlər. İnformasiyanı vaxtında ötürürlər, buna görə də dövrünə uyğun olaraq elektron mətbuat bir addım öndədir.
(Ardı var)
Günel MUSA
525-ci qəzet.-
2012.- 19 dekabr.- S.6.