Səhnəyə dönən auditoriya  

 

Səhnəyə dönən auditoriyaBəxt üzüyübədii filmini (1991) təhvil verdikdən sonra  14 ilə yaxın işsiz qaldım. 

Bu illər ərzindəBəxt üzüyüfilmindən gələn şöhrət, eləcə televiziya, radio, Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin  teztez mənə müraciət etməsi, gündəlik qəzet jurnallarda çıxan müsahibələrim,  xarici ölkələrdəki kinofestivallar mədəniyyət günləri  yaradıcı həyatımda yaranmışboşluğudoldura bilmədi desəm, inanın. 

Mən bu illər ərzində dərk etdim ki,  yaradıcı şəxs  boşbekar gəzdikcə  içində toplanıb qalan enerjini  yeri gəldikcə məqsədyönlü  paylaşmasa, bu enerji onun özünə əks təsir göstərməklə, həmin şəxsi mənəvi fiziki bəlalara düçar edə bilər.

On il ərzində saathesabı müəllimlikdənprofessorluq kafedra müdirliyinə qədər yüksəlmək! Bu təkcə mənim üçün Allah-təala tərəfindən  ayrılan istedadın həddindən artıq zəhmət, sənətsevərliyin deyil, həm insanları duymaq, onlara böyük qayğıməhəbbətlə yanaşmaq, onlara arxadayaq durmaq bacarığı, insanlara  qarşı  ilahi sevgisi olan İNSANdan irəli gəlir... Bu xüsusiyyətlər bizim universitetin rektoru, professor, əməkdar incəsənət xadimi, filologiya elmləri doktoru   Timuçin İlyas oğlu Əfəndiyevə məxsusdur. Bu keyfiyyətlər onun insan kimi aliliyindən xəbər verir. Başqa cür ola da bilməz. Axı bütün həyatını qədər çətin dövrə görə mürəkkəb olsa belə, doğma xalqının tarixi keçmişinə, bu gününə yaxşı bələd olan, onun xoşbəxt gələcəyini görmək arzusuyla yaşayıbyaradan, xalqının maariflənməsi yolunda ömrünün sonuna kimi misilsiz xidmətlər göstərən bir müdrik Azərbaycan yazıçısının oğlu- İlyas Əfəndiyevin yadigarıdırTimuçin Əfəndiyev... Bildiyiniz kimi Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət İncəsənət Universitetinin rektoru, hörmətli Timuçin Əfəndiyev rəhbər kimi çalışdığı illər ərzində  apardığı məqsədyönlü hər dəfə  uğur gətirən  islahatlar  nəticəsində doğma təhsil ocağımız  öz kafedralarının sayını artırmaqla, ali ixtisasların çoxalmasına, burada təhsil alan tələbəməzunların peşəkarlıqlarının  yüksəlməsinə, gələcəkdə  mədəniyyət incəsənət sahəsində  adlı-sanlı, dəyərli sənətkar olmalarına gətirib çıxarıb. Hörmətli rektorumuz Timuçin Əfəndiyevin dəvətiyləMusiqili teatr aktyorukafedrasında saathesabı müəllim kimi  fəaliyyətə başladığım müddətdən bu günə kimi  doğma universitetimizin  bütün professor müəllim heyətinə böyük hörmətlə yanaşmış, dərs dediyim tələbələrimə atalıq qayğısı göstərmişəm... Özüm gənclik illərimdə iki dəfə bu təhsil ocağından uzaqlaşdırılsam da, məni gələcəkdə bu kollektivin doğma üzvü edəcək incəsənətə arxa çevirməmiş, məhəbbətini bir an belə  ürəyimdən çıxarmamışam... Keçən – 2011-ci ildə təsis olunmuş “ Estrada musiqili teatr rejissoru  kafedrasına müdir təyin olundum. Kafedra müdirliyi mənə etibar olunduğu gündən  çox sevdiyim ömürlük bağlı olduğum  incəsənət dünyası üçün gələcəyin  rejissor kadrlarını hazırlamaq işində qollarımı çırmayıb, fəaliyyətə başladım... Doğma universitetimizin  90 illiyi qarşısında çox sevdiyim ali təhsil ocağına öz təmənnasız məhəbbətimi bildirmək məqsədilə  qərar aldım ki, dərs deyəcəyim istəkli tələbələrimin  (kafedrada təhsil alan bütün tələbələrə aiddir) rejissorluq peşəsinə yiyələnmək yolunda  alacaqları ali təhsillə bərabər, onların həvəs marağını daha da artıra biləcək  birYaradıcılıq emalatxanasıtəşkil edim. Bu məqsədlə hörmətli rektorumuz, professor  Timuçin Əfəndiyevin xeyir-duasını alandan sonra  müdiri olduğum kafedranın  auditoriyasında təmirə başladım... İlk gördüyüm o oldu ki, səhnəkimi ayırdığım  kvadraturada  müəyyən hündürlüyə nail oldum. Beləliklə auditoriya iki hissəyə bölündü: səhnə zal. Zalhəm auditoriya rolunu oynayır. Tələbələr auditoriyada keçdikləri nəzəri dərslərimühazirələri dinləyir, səhnədə isə  bu nəzəriyyəni praktik olaraq  məşğələyə çevirirlər... Səhnəyə yaradıcılıq atmosferi gətirmək bununla da  tələbələrin seçdikləri sənətə maraq həvəsinin artmasına  nail olmaq  lazım idi.  Odur ki, ilk növbədə ağappaq əhəngli tavanı tündləşdirmək, qara ya tünd boz rəngə çevirmək qərarına gəldim. Çöldən auditoriya səhnəyə düşən güclü günəş işığının  qarşısını almaq məqsədilə  pəncərələrin üst şüşələrini tünd rəngli plyonka  ilə örtdüm, sonra tünd-qalın qara parçadan asma rulonlu jalüz tipli pərdə düzəltdim ki, lazım gələndə ətəyindən yığıb, pəncərə işığının otağa düşməsinin qarşısını ala bilək... Beləliklə, səhnədə zalda qaranlığı təmin edə bildim. Əlavə olaraq teatr səhnəsinə xarakterik olan  zil qaranlığı əldə etmək üçün divarları  qara rəngə boyadım, qara parçalardan paduqa, kulislər arxa pərdəni tikdirdim. Indi günəş işığından əsər- əlamət yoxdur... indi səhnəni işıqlandırmaq lazımdır..! Səhnənin işıqlandırılmasının təşkili məsələsi çox maraqlı oldu.  Peşəkar işıq sistemi qurmaq həddindən artıq baha başa gəldiyi üçün başqa yol tapmaq, projektorları əvəz edəcək bir şey fikirləşmək lazım idi. 

Universitetimizin SədaTədris Teatrının əməkdaşı, işıqçı-radist Bəxtiyar Mustafayevi işə cəlb elədim.  Müəyyən məsləhətləşmələrdən sonra  qəti qərara gəldik. Dövlətin verdiyi 220 volt işığı xüsusi qurğuların  (adaptor, transfarmator) hesabına 12 volta çevirmək ”. Elə etdik... Çox da baha olmayan, plastik materialdan borular alıb, VAZ – 06 avtomobilininqologenlampalarını qara rəngə boyadığımız boruların içinə yerləşdirdik... 17 ədəd projektora bənzər  işıq qurğusu  hazır olandan sonra, onun 9 – nu səhnədəasma işıq ” , 2 – niyan işıq 6 – səhnədən çıxarılma işıq  kimi zalda yerləşdirdik... Beləliklə, əldə olunan  17 işıq qurğusunun  hesabına səhnənin  hər küncünü işıqlandıra bildik (Bu işdə Bəxtiyar Mustafayevin əməyi danılmazdır). İşıqların idarəedici pultunu isə müəllimin yazı masasının üstündə xüsusi düzəldilmiş sandıqçaya yerləşdirdik. Təhlükəsizliyi tam təmin etmək üçün “ qoruyucu avtomat ” ları da daha güclü amperajlı etdik... Beləliklə “emalatxana ”mızın işıq sistemi quruldu...

Səhnə ilə zalı isə məşhur “ Kapsella ” pərdə – tül firmasına sifariş verdiyim baş pərdə ilə bir – birindən ayırdım,  pəncərə pərdələrini də auditoriyanın ümumi rəng çalarlarına uyğunlaşdırıb, asdım... Yaraşıqlı, tələbə müəllimlərin zövqünü oxşayan ümumi bir vəziyyət alındı... Divarlara da Azərbaycanın milli dramaturq, rejissor aktyorlarının fotoşəkillərini asdım. Beləliklə, kafedrada yaradıcılıq mikromühiti yarandı. İndi diploma çıxacaq tələbələrin əksəriyyəti öz işini elə bizim kafedrada təhvil vermək həvəsinə düşüb. Artıq bir neçəsi bu barədə mənə müraciət ediblər. Kafedramızın müəllim tələbələrinin çalışmaq, yaratmaq yolundakı həvəs təşəbbüslərinin xeyli artdığının şahidi olduqca, mənim fərəhimin sərhədləri genişlənir. Doğma Universitetimizin 90 – illik yubileyinə töhfə etdiyim bu emalatxanamənə qürur verir. 

Hörmətli rektorumuzTimuçin müəllimin mənə olan böyük inam etimadı məni bundan sonra da pedaqoji fəaliyyətimdə daha məsuliyyətli, doğma işiməsənətimə qayğı məhəbbətli olmağa sövq edir...        

Doğma Universitetimiz – 90 yaşlı ağsaqqal ali təhsil ocağı, qoynunda yenicə göz açmış 1 yaşlı “ Estrada Musiqili teatr rejissorukafedrasının bütün müəllim heyəti – professor  Fikrət Sultanov, dosent  Vidadi Həsənov, dosent  Hafiz Quliyev, baş müəllim  Əliqismət Lalayev, gənc müəllimlər Vəfa Bayramova, Pərvanə Ağayeva konsertmeyster  Yeganə İsazadə səni bu yubiley münasibəti ilə səmimi qəlbdən təbrik edir.  Tərkib hissən olan bu gənc kafedra 90 illik adət-ənənələrini daim yaşadacağına sənə həmişə başucalığı gətirəcəyinə söz verir...   

 

 

Ramiz Əzizbəyli,

Xalq artisti, ADMİU-nun Estrada

və Musiqili teatr rejissoru kafedrasının

müdiri

 

525-ci qəzet.- 2012.- 15 noyabr.- S.2.