Səlim Babullaoğlu: “Biz həyatın hər sahəsinə kitabın, kitabçıların eynəyindən baxacağıq”  

“İNANIRAM Kİ, “KİTABÇI” MARAQLI, KREATİV LAYİHƏ OLACAQ”

 

 

Məzmun və format etibarilə olduqca yeni, yenilikçi bir sənət, ədəbiyyat, kitab dərgisi olan “Kitabçı” gələn həftədən satışda olacaq. Jurnalın redaksiya heyətində, müəllifləri sırasında çağdaş Azərbaycan ədəbiyyatının ən yeni və ən istedadlı imzaları var. Aylıq rəngli nəşr olan “Kitabçı” hansı zərurətdən yarandı? Nə kimi hədəfləri var? Bütün bu suallarla bağlı jurnalın baş redaktoru Səlim Babullaoğluya müraciət etdik.

 

Ondan başlayım ki, bizdə, şükür Allaha, jurnal çoxdur, özüqlamur jurnallar daha çoxdur. Üz qabıqlarında da, ya model-müğənni şəkli, ya da maşın... Yox, biz bunun əleyhinə deyilik. Sadəcə faktdır bu. Və həmin jurnalların arasında çox az qisim nəşr var ki, ədəbiyyata, kitaba, yaxud söz sənətinə layiqli yer ayırır. Əgər o nəşrləri vərəqləsəz, görərsiz ki, kitab və əhli-kitab orda ögey uşaqlar kimi küncə qoyulub. Üstəgəl, bizdə yazıçıların və kitabla bağlı adamların qəribə, bir qədər miskin, uğursuz obrazı var. Belə bir klişe var cəmiyyətdə. “Kitabçı”nın yaranma səbəblərindən başlıcası bunun belə olmadığını anlatmaq və göstərməkdir. Başqa tərəfdən kitabla bağlı, kitaba yer ayıran əksər nəşrlər bir neçə baxımdan zövqsüzdür, müasir dərgiçilik ənənələri baxımdan qənaətbəxş deyil və bəlkə də az əvvəl dediyim klişeni yaradan səbəblərdən biri də budur. “Kitabçı” həm də bu klişeni dağıtmaq üçündür.

 

 Kitabla əlaqəli adamlar, istər yazarlar və alimlər olsun, istər naşirlər, istər rəssamlar olsun, istər redaktorlar, cildçilər, dizaynerlər – bu adamlar hörmətə layiq, ciddi  dəyərli adamlardır. Daha bir səbəb, belə deyək kitab bazarına təklif olunan kitabları saf-cürük edə biləcək ekspertlər qrupunun formalaşması məsələsidir ki, bu da vacib məqamdır. Normal yazar-naşir münasibətlərinin formalaşması, sivil hala gəlməsi məsələsi bu səbəblər sırasındadır. Çünki “Kitabçı” təkcə jurnal deyil, eyni zaman da kitablar nəşr edəcək müəssisədir. Göründüyü kimi  bizim səbəblərimiz və hədəflərimiz bir deyil.

 

 - Kollektiv, komanda  haqqında məlumat verin, kimlərlə işləyəcəksiz, işləyirsiz?

 

 - Ondan başlayım ki, jurnalın şef-redaktoru tanınmış ədəbiyyatşünas, eyni zamanda olduqca peşəkar redaktor Seyfəddin Hüseynlidir və mətnlərlə işləmək kimi ağır yük məhz onun boynundadır. Koordinasiya işləri ilə redaktorlardan biri kimi istedadlı yazıçı və şair Fərid Hüseyn məşğuldur. Ümumiyyətlə isə çağdaş ədəbiyyat və sənət mühitimizin çox istedadlı imzaları – Zahir Əzəmət, Tehran Əlişanoğlu, Mahir Qarayev, Qismət, Aygün Aslanlı, Xəyal Rza, Rəbiqə Nazimqızı, Ceyhun Əli kimi yazarlar, ekspertlər, məsləhətçilər qrupumuz var. Jurnalın yaradıcı işində tanınmış yazıçı, eyni zamanda vaxtilə “Press faktkimi maraqlı qəzetin yaradıcısı olmuş Məqsəd Nur yaxından iştirak edir. 

 

Bizim jurnalla Polşa, Rusiya, Türkiyə, Ukrayna, Böyük Britaniya, İran, Gürcüstan, Yaponiya kimi ölkələrdən daimi yazı yazanlar olacaq. Artıq yazırlar. Özübu adamlar öz ölkələrinin tanınmış adamlarıdır, mütəxəssisləridir. İnanıram ki, bizə qoşulanlar çox olacaq.

 

İnternet əsrində kitabdan danışan kağız jurnal... Bir qədər çətin olmaz?

 

Yox, məncə. Başqa qəzetlər, jurnallar çıxırsa demək bu məsələ o qədər də aktual deyil. Niyə çətin olsun ki? Birbiz yalnız kitabdan danışmayacayıq. Bilirsiniz, bu kitabçılar, yazıçılar, ciddi ədəbiyyatçılar qədər maraqlı adamlar yoxdur. Onların yalnız ədəbiyyatla bağlı deyil, həyatın bütün sferaları ilə bağlı olduqca maraqlı görüşləri, düşüncələri var. Məsələn, mən hərdən bu qlamur jurnalları vərəqləyirəm, ordakı reklam mətnlərinə baxıram və təəssüf hissi keçirdirəm. O gün bir ayaqqabı reklamına baxıb italyan yazıçısının sözünü xatırladım. O deyirdi ki, yaxşı əsər yaxşı ayaqqabı kimidir, əzilmiş kağız topasını sevmir. Bilirsiniz də, təzə ayaqqabılarda içərisinə  kağız qoyurlar. Ayaqqabı geyildisə, o kağız atılmalıdır. Kitab varsa-artıq əlyazma da yoxdur, əzilmiş kağızlar yoxdur. O atılır, lazımsız olur. Məsələn, niyə reklamda belə hazırcavab deyimlərdən istifadə olunmasın. Yaxud Kafkanın sığorta və vəkillər haqqında o qədər deyimi var ki. Yəni, bunları deməkdə məqsədim odur ki, biz həyatımızın hər sahəsinə kitabın, kitabçıların eynəyindən baxacağıq. Reklama da, mətbəxə də. İnanıram ki, “Kitabçı” maraqlı kreativ layihə olacaq.

 

FİRƏNGİZ

 525-ci qəzet.- 2014.- 1 mart.- S.20.