Görkəmli bəstəkar Nəriman Məmmədov dünyasını dəyişib

 

Aprelin 7-də Azərbaycan musiqi sənətinin görkəmli nümayəndəsi, tanınmış bəstəkar, Xalq artisti Nəriman Məmmədov son mənzilə yola salınıb.

 

Vida mərasimində tanınmış mədəniyyət ictimaiyyət nümayəndələri iştirak ediblər.

 

Mərhumun cənazəsi Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının matəmsayağı bəzədilmiş böyük zalında vida üçün postament üzərinə qoyulub.

 

Salonda Nəriman Məmmədovun bəstələdiyi unudulmaz mahnılar, həmçinin həzin matəm musiqisi səsləndirilib.

 

Nəriman Məmmədovun həmkarları, dostları, tanışları, tanınmış mədəniyyət incəsənət xadimləri, tələbələri, bənzərsiz musiqilərinin pərəstişkarları Musiqi Akademiyasının binasına gəlib, görkəmli bəstəkara gözəl insana son mənəvi borclarını veriblər.

 

Vida mərasimini Mədəniyyət turizm naziri Əbülfəs Qarayev açaraq Nəriman Məmmədovun mənalı ömür yolundan, zəngin yaradıcılıq axtarışlarından, bəstələdiyi ölməz musiqilərdən, bir pedaqoq kimi zəhmətsevərliyindən qoyub getdiyi zəngin irsdən söz açıb.

 

Nazir bildirib ki, Nəriman Məmmədovun milli musiqi mədəniyyətimizdə özünəməxsus yeri var. Onun yaradıcılığı musiqisevərlər tərəfindən rəğbətlə qarşılanır. Bəstəkarın müxtəlif musiqi janrlarını əhatə edən yaradıcılıq irsi çox zəngindir. O, 7 simfoniyanın, 2 baletin, 3 musiqili komediyanın, 2 müziklin, 7 instrumental konsertin, 3 oratoriyanın, 3 kantatanın, 25-dən artıq dram tamaşasına yazılmış musiqinin, 300-dən artıq mahnı çoxlu sayda kamera-instrumental əsərin müəllifidir.

 

Nazir deyib ki, bəstəkarın böyük Azərbaycan şairi Səməd Vurğunun "Komsomol poeması"nın motivləri əsasında yazılmış "Humay" baleti 1981-ci ildə Azərbaycan Dövlət Akademik Opera Balet Teatrında uğurla səhnəyə qoyularaq müəllifinə şöhrət gətirib.

 

Nəriman Məmmədovun musiqili səhnə əsərlərindən Tofiq Bakıxanovla birgə yazdığı 3 musiqili komediyası - "Altı qızın biri Pəri", "Qız görüşə tələsir" "Məmmədəli kurorta gedir" -  tamaşaçıların rəğbətini qazanıb.

 

Bəstəkarın yaradıcılığında instrumental musiqi müxtəlif janrlarla təmsil olunur. Onun xüsusilə proqram xarakterli simfoniyaları - Hüseyn Cavidə həsr olunmuş IV simfoniyası, Xocalı faciəsinə həsr olunmuş VII simfoniyası "Fərhad Şirin" poeması - diqqətəlayiqdir.

 

Ə.Qarayev deyib ki, Nəriman Məmmədovun instrumental konsertləri musiqi ictimaiyyəti tərəfindən maraqla qarşılanıb. Onun fortepiano ilə orkestr, skripka ilə orkestr, tar ilə orkestr üçün yazılmış konsertləri ifaçıların repertuarına daxil olmuş uğurlu əsərlərdir.

 

Bəstəkarın yaradıcılığında mahnı romansların xüsusi yer tutduğunu söyləyən Mədəniyyət turizm naziri vurğulayıb ki, məhz bu səbəbdən onu haqlı olaraq "lirik bəstəkar" adlandırırlar. Bəstəkarın "Xumar baxışlar", "Kaş səni görməyəydim", "Üzmə məni", "Sənin eşqin" kimi lirik mahnıları öz səmimiliyi ilə xalqın qəlbinə yol tapıb.

 

Diqqətə çatdırılıb ki, bəstəkarlıqla yanaşı Nəriman Məmmədov folklorşünaslıq sahəsində diqqətəlayiq xidmətləri olan musiqiçi kimi də tanınıb. Hələ tələbəlik illərindən başlayaraq N.Məmmədov Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun əməkdaşı kimi çalışıb. O, 40 ildən artıq klassik musiqi abidəmiz olan muğamların not yazısı və tədqiqi ilə məşğul olub. Müxtəlif illərdə Nəriman Məmmədovun nota saldığı "Çahargah" və "Rast" vokal-instrumental muğamları, "Bayatı-Şiraz" və "Şur" instrumental muğamları Moskvanın "Sovetski kompozitor" nəşriyyatında, habelə "Rast", "Çahargah", "Humayun", "Segah-zabul", "Şahnaz", "Rahab" instrumental muğamları Bakıda çapdan çıxıb. Bununla yanaşı N.Məmmədov professor Əhməd İsazadə ilə birlikdə iki hissədən ibarət "Xalq mahnı və oyun havaları" məcmuəsini də çap etdirib.

 

Bəstəkarın pedaqoji fəaliyyətinin də çox önəmli olduğunu söyləyən Ə.Qarayev deyib ki, o, uzun illər A.Zeynallı adına Bakı Musiqi Texnikumunda, 60-cı ildən isə Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasında müəllim kimi çalışıb. Bəstəkar həmçinin Bakı Musiqi Akademiyasının "Xalq musiqisinin tarixi və nəzəriyyəsi" kafedrasının professoru kimi fəaliyyət göstərib. Fəal musiqi xadimi kimi respublikanın mədəni həyatında yaxından iştirak edən Nəriman Məmmədovun əməyi hər zaman yüksək qiymətləndirilib.

 

Vida mərasimində Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının sədri Firəngiz Əlizadə, şair-dramaturq Ramiq Muxtar və AMEA-nın Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun direktoru Ərtegin Salamzadə çıxış edərək Nəriman Məmmədovun çoxşaxəli yaradıcılığından söz açıblar.

 

Bildirilib ki, bəstələdiyi musiqilər korifey sənətkarlarımız tərəfindən səsləndirilən Nəriman Məmmədovun musiqi xəzinəmizə bəxş etdiyi ölməz incilər öz müəllifinə əbədiyaşarlıq gətirməklə yanaşı, həm də hər zaman böyük sevgi və məhəbbətlə dinləniləcək.

 

Mərhumun ailəsi adından çıxış edən yaxın qohumu, professor Əli Əhmədov bəstəkarın xatirəsinə göstərilən hörmət və ehtirama görə dövlətimizin başçısına dərin minnətdarlığını bildirib.

 

Vida mərasiminə yekun vuran mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs Qarayev deyib ki, bir-birindən gözəl əsərləri ilə adını Azərbaycanın musiqi tarixinə həkk edən tanınmış bəstəkar, təcrübəli pedaqoq və səmimi insan Nəriman Məmmədovun xatirəsi onu tanıyanların qəlbində daim yaşayacaq.

 

Sonra görkəmli bəstəkarın cənazəsi son mənzilə yola salınıb.

 

Mərhum II Fəxri Xiyabanda torpağa tapşırılıb.

 

Allah rəhmət eləsin!

 

 

 

525-ci qəzet.- 2015.- 8 aprel.- S.7.