Nigar İsmayılqızının sevən ürəyi...

 

Gecənin bir vaxtı zəng gəlir. Özü votsap”a. Bu kimdi görən? -deyə ürəyimdə fikirləşirəm. Axırı xeyir olsun. Yoldaşım da mənim kimi ayıq yatır bu cür zəngləri məndən qabaq eşidir. Kimdi? -İndi o soruşur. bilim? Bax da. O da baxır mesajı aça-aça deyir: Sevən ürək. Dikəlirəm. Canıma vəlvələ düşür. Ürəyində oxuyur, qayıdır ki, bir xanımdı, İstanbulda yaşayır, səni tanıyır.

 

Vay dədə!!! İşə düşdük !!!

 

Alıb oxuyuram. Nigar İsmayılqızıdır. Zamanında məndən müsahibələr götürüb, şəklini qoyub ki, tanıya bilim. İndi İstanbulda yaşadığını deyir istəyir ki, onun kitabının redaktoru olum. Hər ehtimala qarşı çap olunduğu saytların da adını göndərib.

 

Səhər saytları açıb oxuyuram. Səliqəli yazılardı, cüzi redaktəyə ehtiyac var.

 

Razılaşırıq. Sonra mənə yazılarını göndərir, redaktə üçün.

 

...

 

dostlar, mən bir daha əmin oldum ki, qadın nəsri deyilən bir anlam var. Qadınlar düşüncələrlə yox, daha çox hisslərlə yazırlar. Yəni hisslər düşüncəni üstələyir. Onların qəlbi bir ayna kimi bizə açılır. Sevən ürək”. Əla logindir. Düz yerinə düşüb. Müəllifinə bənzəyir...

 

Nigar İsmayılqızı Orxan Pamuk vurğunudu. Hər yazısında onun adını çəkir, əsərlərindən fikirlərindən sitat gətirir...

 

...Qadınlar təkcə qəlbləri ilə yox, həm qulaqları ilə sevirlər, elə sevinirlər . “Qadının qəlbi boşdur, onu doldurmaq lazımdırdeyimi burda yerinə düşür... Qadınlar sevgiyə möhtacdılar. Onlar hər məhrumiyyətə dözərlər, xəyanətə yox. Kişi-qadın sevgisi, Pyer Lotinin Azidəyə sevgisi kimi, bir çox xanımı riqqətə gətirir, onlarda qibtə hissini alovlandırır. Nigar xanım İstanbulu gözəl qadına bənzədir. Bir dəfə dostlardan biri İstanbula ilk səfərini belə xatırlayırdı: “İstanbul üzümə gözəl gəlin kimi açıldı”. Nigar xanım da onu gözəl qadına bənzədir. Yəqin ki, bu əfsanəvi şəhəri igid kişilərə oxşadanlar var. İndilikdə isə söhbət qadın nəsrindən duyğusundan gedir.

 

İstanbula vurğunluq onun qanına canına hopub. Bəlkə elə ona görə doğma Bakıdan İstanbula köçüb. Bu şəhərdən fəxrlə danışmaqdan doymur. Onun küçələrini, adamlarını vurğunluqla təsvir edir. Qarı, yağışı, romantik ab-havanı sevir. Qəribəliyi qəfil yoxa çıxdığı kimi, qəfil peyda olmaqdadır. Sevmək üçün ürəyində yer çoxdu, özü qəlbi həsir kimi yüngüldür, hara istəsən özüylə daşıya bilər. Sarı gülləri sevir, ona görə   sarı lalələr alır çiçək bazarından”. Ona görə, sarı güllər ayrılıq yox, sevgi rəmzidir... Deyəsən sevgisi bütöv, təmənnasızdır. Hər halda mən belə başa düşdüm. Yazıçı nədən yazır yazsın, orda özündən nəsə var: bir az fərqli, bir az başqa rəng çalarda...

 

Nigar İsmayılqızı həyata bir tamaşa kimi baxanlardandır. Özü bu tamaşaların janrı psixoloji dramlardır: öz müəllifi, rejissoru, obrazları tamaşaçıları ilə birgə... Dekorlar da yerində - siqaret dumanına kimi...Çox vaxt da tamaşanın impressiariosu Tanrının özü olur...

 

Nigar İsmayılqızı üslubunda gerçəkçi olsa da, ruhən impressionistdir. Çünki xatirələrlə yaşamağı sevir. Nostalji onun ruhunda qanındadır. Məşhur deyimi bir qədər improvizə etsək,  yaraşar: “Uşaqlıq onun vətənidir”...

 

Masal adını çox sevir qızı olsa, ona bu adı verəcək. Mistikaya meylli olmasa da, inanılmaz hadisələrlə çox üzləşib.

 

Ən əsası: hədiyyə verməyi sevir, yəqin elə almağı da...

 

Rəngbərəng şərflər, dördkünc çanta çemodanlar, güllü yaylıqlar onun yol yoldaşıdır...

 

deyim. Kitab bu günlərdə işıq üzü görəcək. Oxuyun mənim dediklərimə şərik çıxın. Zövqünüzə inanıram...

 

Avqustun sonu, 2015

Elçin Hüseynbəyli

525-ci qəzet.- 2015.- 5 sentyabr.- S.2.3