"Kaspi":
Azad sözə sahib qəzet modeli
Azərbaycanda media sisteminin
bugünkü inkişafı jurnalistikamızda
formalaşmış, özünün informasiya siyasətini qəti
şəkildə müəyyənləşdirmiş qəzetlərimizin
tipoloji xarakteri haqqında söz deməyə şərait
yaratmışdır.
Qəzetlərimizin bu tipoloji
sistemində müstəqil mətbuat orqanlarının
sayı və sanbalı artmaqdadır. Azərbaycan dövlətinin
iradəsi və ölkə Prezidentinin mətbuat
konsepsiyası müstəqil jurnalistikaya geriyədönməz
bir yol açmışdır. Prezident İlham
Əliyevin hələ on iki il bundan əvvəl
qətiyyətlə dediyi "Azərbaycanda sözün əsl
mənasında müstəqil mətbuata, KİV-lərə
böyük ehtiyac vardır... Əminəm ki,
normal, hüquqi, demokratik dövlətin qurulması işində
müstəqil KİV-lərin çox böyük əhəmiyyəti
var və bu əhəmiyyət getdikcə artır" kimi
ölkəmizə taleyüklü bir fikri bu illər ərzində
özünü bir daha təsdiq etmiş və müstəqil,
azad, plüralist fikrin ifadəsi üçün geniş məkan
yaratmışdır. Azərbaycanda indi "525-ci qəzet",
"Şərq", "Ekspress", "Gündəlik
Bakı", "Yeni Müsavat" kimi müstəqilliyini
heç nəyə qurban verməyən qəzetlər fəaliyyətdədir.
Belə qəzetlər sırasında
yaranışının 135 illiyini qeyd etdiyimiz "Kaspi" qəzeti
mühüm yer tutur. Yarandığı və
sovet dövrünə qədər fəaliyyət göstərdiyi
ilk çağlarında dəmir senzura basqıları
altında olan bu qəzet, əlbəttə, daha çox imperiya
siyasətinə xidmət etmişdir. Lakin bununla belə,
Azərbaycanda populyar bir qəzet kimi rus dilində nəşr
olunan "Kaspi"də H.Zərdabi, N.Vəzirov,
M.Şahtaxtlı, Ə.Ağaoğlu, Ə.Haqverdiyev, N.Nərimanov,
F.Köçərli və Azərbaycanın digər
maarifçi ziyalılarının iştirakı bu qəzetin
ağır imperiya basqıları altında olsa belə, millətin
özünüdərkinə, inkişafına və hətta,
formalaşmasına necə önəm verdiyini də inkar etmək
olmaz. "Kaspi"nin məhz bu keyfiyyəti,
çətin şəraitdə belə, millətin klassik
ziyalılarının da bu qəzetdə fəaliyyəti ona
yenidən qayıtmağı, bu qəzetin qədir-qiymətini
bilməyi şərtləndirdi və 1999-cu ildə
"Kaspi" yeni bir təkanla yenidən meydana
çıxdı. Qəzeti bu gün Azərbaycan elmi-ictimai
mühitində azərbaycançılığı təbliğ
və tədqiq edən, bədii və publisistik yaradıcılığı
ilə bədii söz dünyamızda özünəməxsus yeri olan, xüsusilə klassikaya,
milli-mənəvi dəyərlərimizin
daşıyıcısı olan maarifçilərimizə,
onların həyat və yaradıcılığına yenidən
qayıdış məqamının yorulmaz təşkilatçısı
Sona xanım Vəliyeva ayağa qaldırdı və onun təsisçiliyi
ilə, "Kaspi" həyata yenidən vəsiqə
aldı. "Kaspi"nin həyata yenidən
qayıdışını şərtləndirən əsas
faktorları təsisçi-kollektiv ilk nömrədəki
proqram-məqaləsində belə ifadə edirdi: "Bizim əsas
məqsədimiz nə ucuz sensasiya yaratmaqla pul qazanmaq, nə
kiminsə siyasi tribunasına çevrilmək kimlərləsə
haqq-hesab çürütmək, nə də kimlərinsə
sifarişlərini həyata keçirməkdir. Biz sizinlə səmimi
ünsiyyət qurmaq, Sizin düşüncələrinizi
olduğu kimi, heç bir siyasi və şəxsi süzgəcdən
keçirmədən
işıqlandırmaq istəyirik". Belə bir fəaliyyət proqramı ilə meydana
çıxmaq ona görə vacib idi ki, o dövrdə, elə
indinin özündə də bir sıra qəzet və xəbər
portalları tanıyırıq ki, onlar kiminsə siyasi
tribunasına çevrilmişdir, kimlərləsə haqq-hesab
çürütməkdədir, kimlərinsə sifarişlərini
yerinə yetirməkdədir. Belə bir
şəraitdə müstəqil qəzet kimi meydana
çıxmaq, hər kəsdən çox Azərbaycan
oxucusuna məhəbbətdən doğur, hər şeydən
əvvəl Vətən sevgisindən qidalanır. Azərbaycan
elmi-filoloji fikir sahəsində obyektiv qələmi ilə
seçilən professor Alxan Bayramoğlu düz beş il əvvəl
bu qəzet barədə bir yazısında qəzetin yenidən
nəşrə başladığı dövrdə "cəmiyyətimizdə
hökm sürən siyasi ambisiyalar, qrupbazlıq və əsassız
iddialar, həmçinin xarici siyasi və pozucu qüvvələrin
təxribatçılıq cəhdlərinin hələ
heç də tamam səngimədiyi bir dövrdə
"Kaspi"nin proqram məqaləsində oxucuya verdiyi vədlərə
necə əməl etdiyini xüsusi vurğulayırdı:
"Kaspi"çilər …öz sələflərinin
çağırış və yaradıcılıq
tövsiyələrinə əməl edərək qələmlərini
şəxsi ambisiyalar, qrup mənafeləri mövqeyindən
yox, milli mənafe baxımından, necə deyərlər, məhz
ürəklərinin qanı ilə işlətdilər".
Bu gün "Kaspi"nin
1999-2016-cı il nömrələrinə ötəri nəzər
salmaq belə kifayətdir ki, bu qəzetin milli maraqlara, ictimai
marağa xidmət kimi müqəddəs bir jurnalist
missiyasına necə sədaqətli olduğuna şahidlik edək.
Qəzetin təsisçisi Sona xanım Vəliyeva yeni
"Kaspi"nin fəaliyyətindən bəhs
edərkən deyir: "Kaspi" qəzeti media aləminə
öz gəlişi ilə əsas məqsəd kimi klassik sələfinin
ənənələrinə sadiq qalaraq milli bir qəzet
olmağı digər tərəfdən Qərb mətbuatının
inkişaf prinsiplərindən bəhrələnərək
daim yenilik və müasirliyi öz fəaliyyətində əks
etdirməyi qarşısına məqsəd qoydu. Söz, mətbuat azadlığının gətirdiyi
azad fikirliliyin ölçü-biçisini düzgün dərk
etdi". Və həqiqətən də
"Kaspi" qəzeti, onun təsisçisinin dediyi kimi, hər
zaman "yüksək media etikasına daim sadiq
qalmışdır. Şəxslərin təhqirinə
heç zaman yol verməyərək istər sadə vətəndaşların,
istər müəyyən sahələrə dair yetkili şəxslərin
şərəf və ləyaqətini qorumaq baxımından
lazımi məqamlarda balanslı mövqe nümayiş etdirdi.
Qəzet sələflərin iş metodikası və məqsədinə
sadiq qalaraq millətin, xalqın mənafeyini əks etdirən
fəaliyyət mövqeyi göstərdi. Xalqın,
millətin qəzeti olduğunu sübut etdi. Qəzet heç bir siyasi partiyanın və siyasi
qurumun təsirinə düşməyərək tam müstəqil
qəzet kimi cəmiyyətdə nüfuz qazandı".
Həqiqətən də yeni "Kaspi" fəaliyyətinin
bütün məqamlarında milliliyi, jurnalist vətəndaşlığını,
Vətən sevgisini, klassikaya dərin hörmətini daim
göstərməkdədir. Bütün bunlar da ona
aparır ki, "Kaspi" bu gün Azərbaycan media
mühiti üçün çox vacib bir tipoloji xarakterə-ümummilli
qəzet tipologiyasına doğru irəliləməkdədir.
"Hadisələrlə zəngin tarix, böyük
şəxsiyyətlərin tale yolları, həyat amalları
və bu amalların məfkurə məktəbi" (Sona Vəliyeva)
kimi qiymətləndirilən klassik "Kaspi"nin bu
günkü səhifə-rubrikalarına nəzər salsaq,
onun ümummilli qəzet xarakterinə uyğunluğuna
şübhə yeri qalmayacaq. Bu səhifə-rubrikaların
heç də hamısını ifadə etməyən bəzi
nümunələri: "Gündəm"-günün
içindən doğan və ictimai maraq kəsb edən hadisələrin
iki səhifəlik təqdimi; "Təfsilat"-müasir, qəzetçiliyin
Onlayn jurnalistikası qarşısında duruşunu təmin
edən analitik materiallar; "Gənclik"-zamanın dinamik
yaradıcılıq düşüncəsini özündə
daşıyan cavan nəslin həyatı, "Müsahibə"-günün
aktual problemlərinə cavabdeh və bələd adamların
hadisə və fakt haqqında düşüncələri… (Qəzet
özünün hər nömrəsində müasir
jurnalistikanın ən işlək janrı olan müsahibəyə
ayrıca səhifə həsr edir); "Rakurs"- ictimai rəydə
yeri olan bir kəsin hadisəyə baxışı;
"Yaddaş",-"Anım"-Vətən və millət
yolunda xidmətləri olan ictimai, dövlət xadimlərinin,
sənət adamlarının portret cizgiləri... Əlbəttə, bu rubrika-səhifələri
saymaqla bitmir. Məsələn, qəzet
özünün "Ölkə", "Region",
"Dünya" səhifə - rubrikalarında, adından da
göründüyü kimi, ölkədən dünyaya
keçid xətti ilə hadisələrin geniş
rezonansına diqqət çəkir. "Aktual",
"Ədəbi mühit", "Mədəniyyət",
"Tarix", "Təhsil", "Sərbəst",
"Bələdçi", "Media", "Tənqid"
və s. kimi digər səhifə -rubrikalarda çox müxtəlif
spektrli mövzularla cəmiyyətin, demək olar ki,
bütün təbəqələrinin,
çoxçeşidli oxucu auditoriyasının
marağını təmin edir.
"Kaspi" media sistemində
bu günkü qəzet qurumunun düşdüyü çətin
vəziyyəti yüksək peşəkarlıqla dəf edə
bilir. Bu çətinlik qəzetin bir informasiya formatı
kimi Onlayn media sistemi qarşısında gözlənilən və
çoxlarının proqnozlaşdırdığı təslimçilik
ehtimalı ilə bağlıdır. Bir
sıra nəzəriyyəçilər qəzetin elektron
informasiya vasitələri qarşısında yaxın gələcəkdə
dürüş gətirə bilməyəcəyi haqqında
bədbin fikirlər söyləməkdədir. Lakin təcrübə sübut etməkdədir ki, hər
şey peşəkarlıqdan asılıdır. Məsələn, ağıllı qəzet kollektivi
jurnalist peşəkarlığının yararlı məqamlarını
işə salmaqla öz mövqeyini daha da möhkəmləndirməkdədir.
"Kaspi" qəzeti dünya qəzetçilik təcrübəsində
özünü çoxdan doğrultmuş "qəzetdə
qəzet", "qəzetə əlavələr"
formatlarından bu gün yüksək peşəkarlıqla
istifadə edərək geniş oxucu auditoriyasına həm də
bu formatda ünvanlanır. Həmin sırada "Kaspi"yə
"Ədəbiyyat" əlavələri son dərəcə
önəmli olub, ünvanlandığı oxucusunu Azərbaycan
və dünya ədəbiyyatının klassik və
müasir nümunələri ilə maarifləndirərək,
onun bədii-estetik tərbiyəsinin mükəmməlləşməsinə
xidmət missiyasını yerinə yetirir. Azərbaycan
mətbuat sistemində, əlbəttə, ayrıca "Ədəbiyyat"
qəzeti mövcuddur. Lakin bu qəzet uzun
müddət öz səhifələrini ədəbiyyata, onun
problemlərinə dəxli olmayan materiallarla doldurmaq, təxminən
"arabamız dolsun" prinsipi ilə işləmişdi.
Bu qəzetə yazıçı-jurnalist
Elçin Hüseynbəylinin gəlişi onun xeyli dərəcədə
formatını dəyişdi, yeniliklər gətirdi.
Lakin etiraf edək ki, "Ədəbiyyat" qəzeti yalnız Azər
Turanın rəhbərliyi ilə, sözün həqiqi mənasında,
güclü və səviyyəli bir ədəbiyyat tribunasına
çevrildi. Əlbəttə, bu, tamam başqa
bir mövzudur və bu yazının müəlliflərindən
biri "Ədəbiyyat"ın yeni formatını,
kontentini təhlil edən açıq məktubla onun
redaktoruna müraciət də etmişdir. İndiki
halda isə demək yerinə düşər ki, Azərbaycan
mətbuat sistemində bu vacib vəzifəni-bədii sözə
mətbu diqqəti ilk növbədə "525-ci qəzet"
yerinə yetirmiş və yetirməkdədir. Müasir
informasiya texnologiyasının sürətli inkişafı bədii ədəbiyyat
oxunuşuna təkcə bizdə deyil, bütövlükdə
dünyada bir maneə rolu oynamaqdadır. Belə
bir şəraitdə min illərdən bəri insanı kamilləşdirən,
estetik ideallar aşılayan ədəbiyyatı texnologiyaya təslim
etmək olarmı? "Kaspi" qəzeti
özünün "Ədəbiyyat" əlavələri
ilə bu təslimçiliyə "yox" deyir və bədii
sözün əzəli-əbədi missiyasının əvəzolunmazlığını
sübut edir. "Ədəbiyyat" əlavələrinin
tematikası, qaldırdığı problemlər,
sözün qədir-qiymət ölçülərinə
diqqəti ilə müasir oxucunu bir daha bədii söz
dünyasına qaytarır. "Ədəbiyyat"
əlavəsi bu gün çölə tökülən
qrafoman "əsərlərdən" çox uzaq dayanır.
"Əlavə"nin ilk səhifəsinin
daimi şüarı belə bir kateqorik sətirdən ibarətdir:
"Biz imzaları yox, əsərləri dərc edirik".
Əlbəttə, bu şüar zəif yazıçıya,
zəif şairə tutarlı bir mesajdır;-yəni ki, sən
öz imzana, yalançı populyarlığına deyil, əsərinin
bədii-estetik dəyərinə güvənə bilərsən!
Və qəzetin bu kateqorik "xəbərdarlığı"
öz bəhrəsini verməkdədir. "Ədəbiyyat"
əlavəsi istər Azərbaycan, dünya ədəbiyyatından,
istər klassikadan, istərsə də müasirlərdən dərc
etdiyi əsərlərin sənətkarlıq xüsusiyyətinə
ayrıca diqqət yetirir və bəlkə bu əlavələr
öz elit səviyyəsinə, xüsusi keyfiyyətinə
görə bir tərəfdən təsisçiyə və
baş redaktora borcludursa, digər tərəfdən bu gen-bol səhifələrə
məsuliyyət daşıyan Fərid Hüseynliyə
borcludur. "Kaspi" öz fəaliyyətində
əməkdaş seçiminə və bu əməkdaşın
peşəkarlıq səviyyəsinə çox diqqət
yetirən qəzetdir. Burda hər kəs
öz yerindədir. Fərid Hüseynin "Ədəbiyyat"
əlavələri ona görə qiymətlidir ki, bu əməkdaş
sözü duyan, onu seçməyi bacaran, bu
seçimdə heç bir güzəştə getməyən
bir yaradıcı şəxsiyyətdir. Fərid
Hüseyn özü müasir ədəbi-bədii aləmdə
bir esseist kimi, filosof yazıçı və poetik
düşüncə sahibi kimi məlum adamdır.
Biz indi "Kaspi"nin
"Ədəbiyyat" əlavələri olan nömrələrini
vərəqləyirik və qarşımıza çıxan
yazı nümunələrinə diqqət edirik: "Yazar necə
yetişsin?" - bu sual ədəbiyyatın yaşı qədər
aktualdır və bu aktual suala tənqidçi Elnarə
Akimova, yazıçı Kənan Hacı, Günel Eyvazlı,
Səxavət Sahil çox müstəqil düşüncəli,
həm də çox ağlabatan cavabları ilə gənc
yaradıcı qüvvələrə təlim mesajları
verirlər (13 avqust 2016). Biz elə həmin əlavədə
Kamran Nəzirlinin "Şopenin sonatası" adlı hekayəsini
oxuyuruq və bu yazıçının bədii üslubunun
mükəmməlliyini çox bəyənirik. Bu əlavələrdə
biz Vəfa Mürsəlqızını, Azad Müzəffərlini, Çinarə
Ömrayı, Xanım
Aydınqızını, Gülnarə Sadiqi və
onlarca digər yazıçı və şairi yenidən kəşf
edirik.
"Ədəbiyyat" əlavələrinin
mövzu diapozonunu müəyyən etmək üçün
onların çoxrəngli rubrikalarına diqqət edək:
"Tərcümə", "Cənubi Azərbaycan",
"Araşdırma", "Fikir", "Rəmz",
"Sənət", "Şəxsiyyət",
"Yubiley", "Poeziya", "Nəsr", "Sərbəst",
"Memuar", "Əruz", "Müzakirə",
"Esse", "Müsahibə", "Söz", "Təhlil",
"Dünya ədəbiyyatı" "Ədəbiyyat"
və s. Bu rubrikaların hər biri
əlavələrin işlək səhifələridir və
bu səhifələrdə bütöv bədii söz
dünyası birləşir. Dünya ədəbiyyatının
F.Dostoyevski, M.Svetayeva, A.Axmatova, L.Tolstoy, Qumilyov, Şəhriyar,
Bob Dilan, Oljas Süleymenov və başqa onlarca bəlli söz
ustaları bu əlavələrin personajlarıdır.
"Ədəbiyyat" əlavələrinin
çox maraqlı mövzularından biri dünya ədəbiyyatının
tanınmış klassikləri və müasirləri, o
cümlədən, Nobelçilər silsiləsindən olan sənətkarlar
haqqında "daycest" formatını xatırladan səhifələrdə
təqdim olunan tərcümə materiallarıdır. Belə yazıları dünyanın önəmli mətbuat
orqanlarından ingilis, rus, fransız, ispan dillərindən səviyyəli
tərcümə əməkdaşları ortaya qoyurlar.
Bu səhifələrdə Xanım Aydının, Təranə
Məhərrəmovanın, Afaq Şıxlının, Agaddin
Babayevin, Elcan Salmanqızının, Sevil Gültənin,
Nurgülün və digərlərinin səriştəli, səviyyəli
tərcümələri Azərbaycan oxucusunu dünya ədəbi
mühitinin tanınmış simaları ilə tanış
edir.
"Kaspi"nin "Qəzetdə
qəzet" formatında "Gənclik qəzeti"
oxucular-xüsusilə gənclər tərəfindən məhəbbətlə
qarşılanır. Çünki bu əlavələrdə
müasir gənclik həyatı, cavanların problemləri, bu
problemlərin aradan qaldırılması yolları, karyeraya
gedən pillələr, ailə-məişət məsələləri,
təhsil və tərbiyə istiqaməti, gəncliyin
düşüncələri, yeni texnologiya və yeni həyat
kimi mövzular yer alır. "Gənclik qəzeti"nin
səhifə-rubrikalarına diqqət edək: "Uğur
hekayəsi", "Polemika", "Reportaj", "Mənim
nəvəm", "Keçmişdəki mən",
"Peşəkar", "Portret", "Sərbəst",
"Araşdırma", "İncəsənət",
"İstedad", "Alim" və s. Bu rubrika-səhifələrin
hər birində təqdim olunan materiallar gənclik həyatının
çox aktual problemləri olub, onu hazırlayan jurnalistlərin
yaradıcılıq faktları kimi
dəyərlidir. Xüsusilə
"Uğur hekayəsi" gəncliyə uğurlu həyat
nümunələrinin necə meydana gəldiyini, karyeranın
hansı baryerləri aşmalı olduğunu göstərir və
həm də bütün bunlar çox maraqlı ədəbi-publisistik
bir üslubda təqdim olunur. Əgər
"Uğur hekayəsi" hansısa bir müasir gəncin həyat
qələbəsinin ifadəsidirsə, "Keçmişdəki
mən" bu uğurlardan keçib də özünü
qurmuş, artıq təcrübə sahibi olmuş nümunəvi
insanın taleyini nağıl edir ki, birinci də, ikinci də
gənclərə həyat dərsi təsiri
bağışlayır.
Bu yazılar sırasında
müsahibələri xüsusi qeyd etmək olar. Çünki
"Kaspi"çilər müsahibə mövzusunu və
müsahibi çox uğurlu seçimləri ilə fərqlənirlər.
Lalə Musaqızının "Uğur hekayəsi"
rubrikası altında apardığı müsahibələr
çox uğurlu alınır. Xəyalə Rəisin,
Aygün Əzizin, Şəbnəm Mehdizadənin, Təranə
Məhərrəmovanın müsahibələri janrın tələblərinə
cavab vermək, obyektiv, qərəzsiz, informasiya zənginliyi
baxımından ustalıqla işlənmiş materiallardır.
"Gənclik qəzeti"
bütöv bir məktəbdir. Bu məktəbin
bütün detalları insana, xüsusilə cavanlara uğurlu
həyatı necə qurmağın minbir sirrini öyrədir.
Bu qəzet, sözün müstəqim mənasında,
mükəmməl bir həyat dərsliyi kimi birbaşa
maarifçilik işi göstərməklə,
jurnalistikanın üç böyük funksiyasından birini
- maarifçilik işini uğurla yerinə yetirməkdədir.
"Kaspi" qəzetçiliyin
müasir formatlarını həyata keçirmək işində
sənətin teatr kimi çox maraqlı bir sahəsinə də
xüsusi səhifələr həsr edir. Həftədə
bir dəfə azı dörd səhifə həcmində
oxucuya təqdim olunan "Teatr" buraxılışları
müasir dramaturgiyanın uğurlarını, yeni
tamaşalar, peşəkar aktyor həyatı, teatr
repertuarları kimi maraqlı mövzuları ortaya qoyur. Ayrıca qeyd edək ki, bu yazılarda jurnalistin teatr
sənətinə, təkcə Azərbaycan mühitində
deyil, beynəlxalq teatr mühitində baş verən yeniliklərə
dərindən bələdliyi bizi çox razı salır.
Biz bu məqamda yenə də
jurnalist-teatrşünas Xəyalə Rəisin peşəkar fəaliyyətini
xüsusi qeyd etmək istərdik. Xəyalənin
ayrı-ayrı aktyorların sənətkarlığına həsr
etdiyi portret yazılar onun bu sahəni mükəmməl
bildiyinin göstəricisidir. Əməkdar incəsənt
xadimi, professor Aydın Talıbzadənin,
jurnalist-teatrşünaslar Nigar Pirimovanın, Niyaz Cəfərovun,
Aygün Süleymanovanın teatr, kino kimi mürəkkəb sənət
dünyası barədə yazıları tamaşalardan
uzaqlaşmaq prosesi yaşayan müasir gənclərimizi sənət
dünyasına qaytarmaq, bu sahədə möhtəşəm
maarifçilik funksiyasını yerinə yetirmək işi
görməkdədir.
"Kaspi" qəzetinin
tematikası və ayrı-ayrı əlavələri,
xüsusi buraxılışları, tematik səhifələri
qəzetçilik işinin müasir tələblərindən
doğan bir fakt kimi Azərbaycan jurnalistikasında, media
mühitində xeyli dərəcədə yeni təcrübə
faktıdır. Əlbəttə, Onlayn jurnalistikası
qarşısında nəinki təslim olmaq, hələ bir az da irəli getmək çox
mümkündür. Yetər ki, redaksiya
kollektivinin yaradıcılıq prinsipləri jurnalistikanın
müasir tələblərinə uyğunlaşan, bu tələbləri
hiss edən peşəkarlıq səviyyəsinə yüksəlsin.
"Kaspi" qəzeti yenidən nəşrə
başladığı ilk çağından öz ətrafına
müasirliyin vacib kriteriyalarına söykənən peşəkar
jurnalistlər topladı.
Bu qəzetin informasiya siyasətinin,
tipoloji xarakterinin formalaşması, əlbəttə, xeyli dərəcədə
onun ilk redaktoru Natiq Məmmədlinin və hazırkı
redaktoru, əməkdar jurnalist, İlham Quliyevin fəaliyyəti
ilə bağlıdır. İlham Quliyev yeni
"Kaspi" meydana çıxan gündən onun fəal
müxbiri kimi işə başlamış, burada şöbə
müdiri, baş redaktor müavini, baş redaktor səviyyəsinə
yüksəlmişdir.
"Kaspi"nin Rufiq İsmayılov,
Jalə Musaqızı, Azər Nuriyev, Təranə Məhərrəmli,
Nərgiz Əlipolad kimi peşəkar
jurnalistləri var. Azərbaycanın tanınmış elm, sənət
adamları bu qəzetin fəal müəllifləridir. Anar,
Elçin, Fikrət Qoca kimi ünlü yazıçı və
şairlər, Aydın Kazımzadə, Rahid Ulusel, Fəxrəddin
Salim kimi tanınmış kino və teatrşünaslar
"Kaspi"nin müəllifləri sırasındadırlar.
"Kaspi"nin
redaksiya əməkdaşları sırasında bizə
çox doğma olan iki jurnalist xanım da var: Flora Xəlilzadə
və Qərənfil Quliyeva. Əməkdar
jurnalist Flora Xəlilzadə Azərbaycan jurnalistikasında
özünəməxsus üslubu olan bir jurnalistdir. O,
Bakı Dövlət Universitetinin Jurnalistika fakültəsini
bitirəndən bu günə kimi yüksək peşəkarlıq
nümunəsi olan fəaliyyəti ilə oxucuların rəğbətini
qazanmışdır. Əvvəllər müxtəlif
qəzetlərdə çalışmış Flora xanım
bu gün İctimai televiziyadakı fəaliyyəti ilə
"Kaspi"dəki müəlliflik fəaliyyətini birləşdirən
məhsuldar bir jurnalistdir. Qərənfil Quliyeva Bakı
Dövlət Universiteti Mətbuat tarixi və ideoloji iş
metodları kafedrasının dosenti, Əməkdar jurnalistdir.
O, "Kaspi" qəzetində klassik milli mətbuatımızın
bu günə də örnək olan ənənələrinin
ortaya çıxarılması, klassik publisistlərimizin
yaradıcılıq yolları ətrafında maraqlı
yazıları ilə tədqiqatçılıq işi
görməkdədir. O, həm də Jurnalistika fakültəsinin
tələbələri ilə "Kaspi" arasında
yaradıcılıq körpüsü rolunu yerinə yetirməkdədir.
Yüz otuz beş
ilin "Kaspi"si bu gün özünün müstəqil,
azad sözə sahib önəmli dövrünü
yaşamaqda və xalqa, Vətənə xidmət yolunda
böyük bir media təcrübəsi kimi örnək rolunu
oynamaqdadır.
Nizami
CƏFƏROV
AMEA-nın
müxbir üzvü, filologiya üzrə elmlər doktoru,
professor;
Cahangir
MƏMMƏDLİ
Filologiya üzrə
elmlər doktoru, professor
525-ci qəzet.- 2016.- 9 dekabr.- S.4.