Reallıqdan doğan dəyişikliklər
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin "Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasında dəyişiklik edilməsi haqqında" Azərbaycan Respublikasının Referendum Aktının layihəsini geniş miqyasda cəmiyyətin müzakirəsinə təqdim etməsi respublikamızda bundan sonrakı tarixi epoxada daha möhkəm dövlətçiliyə və cəmiyyət həyatında yeni inkişafa malik olmaq zərurətindən irəli gəlmişdir.
Ölkə rəhbəri tərəfindən
irəli sürülmüş
düşünülmüş dəyişikliklər Azərbaycanda
müstəqil dövlətçiliyin
25 ili ərzində
əldə olunmuş
nailiyyətlərin inkişaf
etdirilərək daha da möhkəmləndirilməsinə,
bütün sahələr
üzrə mühüm
nailiyyətlərin və
yeniləşmələrin əldə edilməsinə
meydan açır. Bu, eyni zamanda,
tarixə xalqımızın
ümummilli lideri Heydər Əliyevin adı ilə daxil olmuş Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasının cəmiyyətdə
baş verən proseslərə açıq
olduğunu və mövcud reallıqlardan doğan dəyişikliklərlə
zənginləşdiyini bir
daha nümayiş etdirir.
"Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasında dəyişikliklər
edilməsi haqqında"
Referendum Aktının layihəsində
insan hüquqları və azadlıqlarının
təmin edilməsi istiqamətində meydana çıxan dəyişikliklərin
əsasən insan hüquqlarının, vətəndaşların
şərəf və
ləyaqətlərin müdafiəsinə
aid olması geniş mənada müstəqil Azərbaycan dövlətinin
mənbəyi olan xalqın mənafelərinin
möhkəmləndirilməsinə şərait yaradır.
Referendum Aktının tələbinə
uyğun olaraq təklif olunan dəyişiklik əsasında
"başqa silahlı
birləşmələr", yəni Azərbaycan Respublikasının Milli Ordusu ilə yanaşı, ayrı-ayrı
nazirliklərin tabeliklərində
olan sahələr üzrə ordu birləşmələri
də tabeçilik və idarəetmənin möhkəmləndirilməsi üzrə
öz fəaliyyətlərini
daha da təkmilləşdirəcəkdir.
Son vaxtların dünya hadisələrinin
təcrübəsi də
müxtəlif nazirliklərin
tabeliyində fəaliyyət
göstərən ordu
birləşmələrinin dövlət başçısının
- Ali Baş Komandanın
əmr və göstərişlərinə tabe
edilməsinin zəruri
olmasının əhəmiyyətini
bir daha təsdiq edir.
Konstitusiyamıza əlavələr kimi
irəli sürülmüş
dəyişikliklər dünyanın
bir çox inkişaf etmiş ölkələrində, o cümlədən,
Azərbaycan Respublikasında
ölkədə möhkəm
sabitliyi və hərtərəfli böyük
inkişafı təmin
etmək mənasında
özünü tam isbat etmiş Prezident üsul-idarəsinin daha da möhkəmləndirilməsinə,
hakimiyyətin ayrı-ayrı
qollarının işində
dövlət rəhbərliyinin
gücləndirilməsinə zərurət yaradır. "Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasında dəyişikliklər
edilməsi haqqında"
Azərbaycan Respublikasının
Referendum Aktında Konstitusiyanın
103, 105, 106, 108, 110-cu maddələrində
ölkəmizin müstəqillik
tarixində ilk dəfə
olaraq öz əksini tapmış vitse-prezidentlik institutuna dair müddəalar tamamilə yenidir və nəticə etibarilə Prezident İdarəetməsi İnstitutunun
daha da inkişaf
etdirilməsinə xidmət
edir. Prezident hakimiyyətinə əsaslanan idarəetmə
sistemində Referendum Aktının
müddəalarına əsasən
Birinci vitse-prezident və vitse-prezidentlər vəzifələrinin müəyyənləşdirilməsi
qəbul olunmuş idarəçilik sisteminin
normal fəaliyyətinin təmin
edilməsinə öz
töhfəsini verəcəkdir.
Dövlət idarəetmə sistemində
ilk dəfə olaraq vitse-prezidentlik strukturunun formalaşdırılması Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyevin adı ilə bağlı olan tarixi xidmətdir.
Seçilmək hüququ ilə əlaqədar Referendum Aktında
müəyyən edilən
18 yaş həddi ölkəmizdə uğurla
həyata keçirilməkdə
olan gənclər hərəkatının idealları
ilə tam səsləşir. Seçilmək hüququ üzrə mövcud məhdudiyyətlərin
aradan qaldırılması
müstəqil Azərbaycan
dövlətinin yeni nəslinin cəmiyyətin
inkişafında daha yaxından və məsuliyyətlə iştirak
etmələrinə yol
açacaqdır. Bu, həm də müasir gənc nəsli ölkə miqyaslı böyük sınaqlara səfərbər
etmək üçün
də əhəmiyyətli
addımdır.
Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin fəaliyyət dövrünün Referendum Aktında 5 il əvəzinə 7 il müddətində nəzərdə tutulmasına dair dəyişikliklər də, fikrimcə, respublikamızda müasir inkişafın və gələcək proqramların həyata keçirilməsinin real məntiqindən doğan təbii haldır. Artıq Azərbaycanda bütün sahələr üzrə daxili iqtisadi inkişafın ilkin mühüm problemləri əsaslı şəkildə həll edilmiş, normal bir həyat səviyyəsi formalaşdırılmışdır. Belə böyük proqramların həyata keçirilməsi baxımından vaxt, zaman amili də çox mühüm faktordur. İlk növbədə ölkəmiz üçün, həm də region, ümumiyyətlə dünya üçün əhəmiyyətli olan bu möhtəşəm proqramların həyata keçirilməsi baxımından təklif edilən 7 illik Prezidentlik müddəti daha geniş perspektivlər vəd edir.
Azərbaycan xalqı ölkəmizin prezidenti İlham Əliyevin respublikamızda sülhün və sabitliyin, hərtərəfli dinamik inkişafın, xoşbəxt gələcəyin böyük qarantı olduğuna ürəkdən, dərindən, möhkəm inam bəsləyir. Ona görə də xalqımız nəinki Prezidentlik seçkilərinin 7 ildə bir dəfə keçirilməsinə tərəfdardır, bununla birlikdə məhz ölkəmizi böyük sınaqlardan uğurla çıxarmış, müstəqil dövlətimizi bütün yönləri ilə inkişaf etdirməyi bacaran, ümumxalq məhəbbəti qazanmış, beynəlxalq aləmdə güclü nüfuza malik olan görkəmli dövlət xadimi İlham Əliyevi hər bir vətəndaşımız bundan sonrakı dövrlərdə də özünün əsl rəhbəri və qüdrətli lideri kimi görür.
Yeni tarixi epoxada
Konstitusiyamıza dəyişiklik edilməsi nəzərdə
tutulmuş müddəaların,
ümumiyyətlə yeni Referendum
Aktının irəli sürdüyü
islahatların mahiyyətini xalqımıza çatdırmaq, bu müddəaları Azərbaycan cəmiyyətinin
dinamik inkişaf templəri
və gələcək perspektivləri ilə birlikdə
təbliğ etmək hər bir
ziyalının ən mühüm və
şərəfli vəzifəsi və borcudur.
İsa HƏBİBBƏYLİ
Azərbaycan Milli Elmlər
Akademiyasının vitse-prezidenti, Milli Məclisin Elm və Təhsil
Komitəsinin sədri, akademik
525-ci qəzet.- 2016.- 16 sentyabr.-
S.2.