ADU-2019: tələbə-müəllim
münasibətləri və beynəlxalq uğurlar
2019-cu il Azərbaycan Dillər Universitetinin (ADU)
elmi-pedaqoji istiqamətində, beynəlxalq əlaqələrində,
o cümlədən, sosial həyatında bir sıra əlamətdar
hadisələrlə yadda qaldı. Universitetin rektoru, akademik,
Xalq yazıçısı Kamal Abdulla özünün tələbəyönümlü,
eləcə də professor-müəllim heyətinin peşəkarlığının
daha da artırılmasına yönələn idarəçilik
siyasətindəki ənənəsinə bu il
də sadiqlik göstərdi. Universitetin beynəlxalq
əlaqələri daha da genişləndi, imtahan prosesinin təkmilləşdirilməsi,
biliyin keyfiyyətinin, müəllim və əməkdaşların
rifahının artırılması istiqamətində vacib
addımlar atıldı, qaçqın məktəblərində
pedaqoji təcrübə yenə də prioritet istiqamət kimi
diqqət mərkəzində saxlanıldı. Bəs ADU-nun kollektivi bütün bunları necə
qiymətləndirir? Bu suala cavab almaq
üçün universitet əməkdaşları arasında
keçirilmiş sorğunu təqdim edirik.
ADU-nun
Müəllim Həmkarlar Təşkilatının sədri,
dosent Misgər Məmmədovaya sual:
- Həmkarlar
Təşkilatı ötən ildə hansı işlərlə
məşğul oldu və ötən il
sizin yadınızda ən çox nə ilə qalacaq?
- Həmkarlar Komitəsinin fəaliyyəti Universitetin
fakültələrini, kafedralarını, şöbələrini,
mərkəzlərini və digər strukturlarını əhatə
edir.
Mədəni-kütləvi tədbirlər, maddi
yardım, idman və bədən tərbiyəsi, təsərrüfat
xərcləri bölməsi 12 ay müddətində
Universitet kollektivin həmkarlar təşkilatı səviyyəsində
istək və arzularını yerinə yetirir.
İl ərzində Yeni il, 8 Mart, Novruz bayramı, Respublika günü,
Müəllim günü, 31 dekabr Dünya Azərbaycanlılarının
Həmrəylik günü HK tərəfindən qeyd edilir.
ADU HİK təşəbbüsü ilə Ümummilli
lider Heydər Əliyevin anadan olmasının
ildönümü münasibəti ilə əlaqədar
Olimpiadalar təşkil edilir, həmçinin, Ümummilli
lider H.Əliyevin əsərlərinin şifahi və
yazılı tərcüməsi üzrə müsabiqələr
təşkil edilir. İngilis dilinin, Roman və German dillərinin tərcüməsi
və tərcüməçilik laboratoriyası, SABAH
qrupları, Regionşünaslıq və Linqvokulturologiya, həmçinin,
İngilis dilinin leksikologiyası, fransız dili kafedraları
daha çox fəallıq göstərmiş, nəticədə
bütün fakültələr üzrə 32 tələbə
və 21 müəllim mükafatlandırılmışdır.
Ötən
il ən çox yadda qalan universitetdə
yeni yaradılmış laboratoriyaların işi oldu.
HİK Universitetdə yeni yaradılmış Azərbaycanşünaslıq,
Multikulturalizm, Rusiyaşünaslıq və Türkiyəşünaslıq
laboratoriyaların işində fəal iştirak edir, onların
keçirdikləri tədbirləri dəstəkləyir.
Azərbaycançılıq ideologiyasının elmi-nəzəri
məsələləri laboratoriya əməkdaşları tərəfindən
demək olar ki, hər həftə seminar, dəyirmi masa, Azərbaycan
dövlətinin və dövlətçiliyinin tarixi, ictimai,
iqtisadi, sosial və siyasi həyatının geniş
müzakirəsində Komitə fəalları
çıxış edirlər.
Multikulturalizm
laboratoriyasında çalışan əməkdaşların
həyata keçirdiyi ən möhtəşəm tədbir
isə 11 ölkənin 15 Universitetində Azərbaycan dəyərlərinin,
mədəniyyətinin, tolerantlığının təbliğinə
həsr edilmiş, növbəti ildə isə Azərbaycanın
daxilində, respublikanın rayonlarının iştirakı ilə
keçirilən bu konfransda HİK fəalları canfəşanlıqla
bu ideyanı həyata keçirmişlər. Azərbaycan
multikultural dəyərləri və tolerant davranış tərzi
Avropa və Asiya məkanlarında ağızlarda səslənmiş,
qulaqlarda eşidilmişdir.
Universitetin Rusiya Federasiyasının təhsil məkanı
ilə xüsusi münasibətləri qurulub. Rektorumuz, akademik Kamal Abdulla
ADU-nun əməkdaşlarını, o cümlədən,
İngilis dilinin qrammatikası, Linqvokulturologiya və
İngilis dilinin fonetikası kafedrasındakı həmkarlar fəallarını
Moskva, Minsk, Kiyev Linqvistik universitetlərinə ixtisasartırma
və peşə fəaliyyətini inkişaf etdirmək,
müasir təlim texnologiyalarına yiyələnmək və
qarşılıqlı pedaqoji mübadilə
üçün göndərilmişdir və Komitədə
ixtisasartırmada iştirak edən müəllimlərin fikir
və rəylərini öyrənmişik və qeyd etmək
istərdim ki, bu pedaqoji praktikada Universitet rəhbərliyinin ən
böyük uğurlarından biridir. Müəllimlərimiz
belə pedaqoji mübadilədən çox razı
qayıtmışdılar və qeyd edim ki, rektor bu proyektin həyata
keçirilməsi üçün hər üç ölkənin
Universitet rəhbərliyi ilə şəxsi təmasları nəticəsində
nail olmuşdur. Yeri gəlmişkən qeyd edim ki, 2019-cu
ildən 26 nəfər professor-müəllim heyəti
Latın Amerikası, Avropa, Asiya ölkələrində beynəlxalq
konfranslarda iştirak etmişlər, həmçinin,
Çində, Rumıniyada, Serbiyada, Yekaterinburqda olan Azərbaycanşünaslar
mərkəzlərinin işini genişləndirmişlər.
Rusiya Federasiyasında analoji Universitetlərlə əlaqələrin
yaradılması, qarşılıqlı əlaqələrin
yaradılmasında Rusiyaşünaslıq laboratoriyası
xüsusi rol oynayır.
Kadr hazırlığı sahəsində Universitetin həyata
keçirdiyi çox perspektivli bir layihədə
qaçqın məktəblərdə pedaqoji təcrübənin
keçirilməsidir. Rektor Kamal Abdullanın təşəbbüsü
ilə Cocuq Mərcanlıda ingilis dili kabinə təşkil
edilmiş və o məktəb 3 ildir ki, pedaqoji praktikaya ADU-nun
tələbələri könüllü olaraq gedirlər.
Digər qaçqın məktəblərində
və Cocuq Mərcanlı məktəbində pedaqoji praktikaya
rəhbərlik edən ADU əməkdaşları
mükafatlandırılıb. Qeyd etdiyim
bütün hadisələrdə Universitetin HİK birbaşa
iştirak edir.
Alman
dilinin leksikologiyası və üslubiyyatı
kafedrasının müdiri, professor Sərxan
Abdullayevə sual:
- Siz
universitetin son bir ildəki fəaliyyəti barədə nə
deyərdiniz?
- Cari tədris
ilini Universitetimizdə son üç ildə həyata
keçirilən islahatların daha da dərinləşməsi
və genişləndirilməsi ili kimi
xaraterizə etmək olar. Bu gün universitetimizdə
tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi sahəsində
xeyli uğurlar əldə edilmişdir. Artıq
müəllimlər də, tələbələr də
işə daha məsuliyyətli münasibət bəsləyirlər,
onlarda sanki ruh yüksəkliyi əmələ gəlir.
Cari tədris ilində universitetimizdə ən yaddaqalan
hadisələrdən biri kimi Türkiyə
Araşdırmaları Mərkəzinin açılması
oldu. Həmçinin, Kamal Abdullanın təşəbbüsü
ilə pedaqoji təcrübənin Cocuq Mərcanlı kəndində
keçirilməsi ənənəsi qoyulmuş və daha
yüksək keyfiyyətdə davam etdirilmişdir. Qeyd etmək lazımdır ki, müəllimlər, tələbələr
Cocuq Mərcanlı kəndinə böyük həvəslə
gedirlər, tədbirlər keçirirlər. Bu təşəbbüs Azərbaycan ictimaiyyəti tərəfindən
də yüksək qiymətləndirilir.
2019-cu ildə
də ən mühüm və əlamətdar hadisələrdən
biri də, şübhəsiz ki, universitetimizin məzunu, sabiq
Baş nazir Novruz Məmmədovun yenidən universitetimizə
qayıtması, universitetimizin idarəçiliyində,
ictimai, elmi, tədris həyatında fəaliyyətə
başlamasıdır.
Təhsil-2 fakültəsinin yaradılmasını da
universitetdə aparılan struktur islahatları sırasına
daxil etmək olar.
Rəhbərlik etdiyim kafedraya gəldikdə isə,
ümumiyyətlə, bütün kafedralarda elmi işlərin
hazırlanmasında, elmi planın yerinə yetirilməsində
canlanma var. Müəllimlərimizin xeyli hissəsi artıq
xarici ölkələrdə məqalələrlə
çıxış edir, dərs vəsaiti
hazırlayırlar. Əsas tendensiya - elmi işləri praktik
vəzifələrin həllinə istiqamətləndirmək
- məhz bu istiqamətdə işlər davam etdirilir. Universitetin builki fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirəm.
ADU
rektorunun Sosial məsələlər üzrə
müşaviri Ələddin Əliyevə sual:
-
Universitet əməkdaşlarının sosial vəziyyəti
ötən il nə cür dəyərləndirildi?
- Universitetdə
keçirilən sosial tədbirlər ölkəmizdə
keçirilən tədbirlərin tərkib hissəsi kimi
universitet kollektivinin sosial vəziyyətinin
yaxşılaşmasına yönəlmişdir. Burada nəzərə almaq lazımdır ki, ölkə
başçısı İlham Əliyev 2019-cu ilin əvvəlindən
artıq sistemli şəkildə sosial sahədə
mühüm məsələlər həyata
keçirmişdir. Bu da, təbii ki, öz
növbəsində universitetimizdə də bir sıra məsələlərin
arzulanan şəkildə ənənəvi xarakter alaraq
keçirilməsində mühüm rol oynamışdır.
Universitetimizin inkişaf strategiyasının əsas
prioritet sahələrindən biri də sosial məsələlərdir.
2019-cu ilin əvvəlindən başlayaraq sosial
vəziyyətləri yaxşı olmayan əməkdaşlarımıza,
tələbələrimizə maddi yardımların edilməsi
prosesi həyata keçirilmişdir. Müəllimlərimizin,
əməkdaşlarımızın yubileyləri münasibətilə
onlara maddi yardım edilmiş, təbriklər
ünvanlanmışdır. Çoxlu sayda
ailə vəziyyəti ağır olan, valideynini itirmiş,
ailə üzvlərində və ya özündə əlillik
dərəcələri olan, köçkün ailəsindən
olan tələbələrimiz var ki, onlara maddi yardım edilməsi
üçün müraciətlərinə baxılıb.
Əməkdaşlarımızdan elələri
var ki, ailə vəziyyətləri çox ağır
olduğu üçün onlara da maddi yardım edilibdir.
Yaddaqalan real işlərdən biri də ilin sonuna
yaxın universitet əməkdaşlarının
maaşlarının artırılmasıdır. Universitet büdcəsinin
çox mühüm bir hissəsini maaş
fondu təşkil edir. Biz bu məsələdə
89%-lə ölkə universitetləri sırasında
birinci-ikinci yerləri bölüşürük. Bu, faktdır. Mən hesab edirəm
ki, bunlar hamısı bizim kollektivin nüfuzunun möhkəmləndirilməsinə
çox kömək etdi. Bu siyasət
ardıcıl həyata keçiriləcək. Çünki sosial məsələlərə aid
işlərin həyata keçirilməsi prorektorluq səviyyəsinə
qaldırıldı. Bunun özü
universitetin sosial məsələlərinə daha dərindən
diqqət yetiriləcəyinin sübutudur. İnanırıq
ki, universitet rəhbərliyi bu siyasəti sonuna qədər
davam etdirəcək və sosial məsələlər üzrə
həyata keçirilən tədbirləri ilbəil
artıracaqdır.
Universitet kollektivi arasında sıx, mehriban münasibət
formalaşıb. Bundan sonra da bunun belə davam edəcəyinə
inanırıq. Arzu edirəm ki, universitet əməkdaşları
bir-birinə daha mehriban, daha yaxın olsunlar. Universitetimizdə həyata keçirilən yüksək
elmi-pedaqoji sahədəki fəaliyyəti universitetimizin
nüfuzunun artmasının ən uğurlu göstəricilərindən
biridir. Xarici ölkələrdə dərc
olunan mötəbər jurnallarda müəllimlərimizin məqalələri
çap olunur. Bizim pedaqoji fəaliyyətimizi
öyrənmək üçün xarici ölkələrin
universitetlərindən nümayəndələr gəlirlər.
Xarici ölkə universitetləri ilə əlaqələrin
yüksək səviyyədə olması, hesab edirəm ki,
son illərin ən böyük uğurlarındandır.
Əminəm ki, bütün bu işlər
universitetin ümumi inkişafına çox yaxşı təsir
edəcək.
Linqvokulturologiya
kafedrasının müdiri, ADU Qadınlar Şurasının
sədri, professor Məsməxanım
Qazıyevaya sual:
-
Universitetin həyatı ilə bağlı, xüsusilə
köçkün məktəblərinə Universitet müəllimlərinin
təcrübəyə göndərilməsi ilə
bağlı nə deyə bilərsiniz?
- Mən
təkcə universitet əməkdaşlarını deyil, həmçinin,
bütün dünya azərbaycanlılarını Həmrəylik
günü münasibətilə təbrik edirəm. Nə üçün fikrimi bununla başladım?!
Çünki həmrəylik olan yerdə
qarşılıqlı anlayış, hörmət və
inkişaf olacaqdır. Eləcə də
bizim universitetdə.
Bildiyimiz
kimi, ölkə Prezidentinin Sərəncamına əsasən
Azərbaycan Respublikasında 2019-cu il
"Nəsimi ili" elan edilib. Bu münasibətlə
bizim universitetdə bir çox fakültələr üzrə
və beynəlxalq konfranslar keçirilib. Ən
ümdə məsələ isə, bizim universitetin
akkreditasiyanın qiymətləndirilməsindən uğurla
keçməsi oldu. Digər tərəfdən,
ADU artıq beynəlxalq aləmdə önəmli yerlərdən
birini tutur. ADU ilə xarici ölkə
universitetləri arasında tələbə-müəllim
mübadiləsi get-gedə inkişaf edir. Hörmətli
rektorumuz Kamal Abdulla tələbə-müəllim mübadiləsinə
böyük önəm verir. Bunun da nəticəsi
odur ki, bizim müəllimlərimiz müxtəlif ölkələrin
universitetlərində təcrübə mübadiləsi
keçir, universitetimizi təmsil edirlər. Bu yaxınlarda Rumıniyanın Piteşti
Universitetində olduq, mühazirələr dedik, onların təcrübələri
ilə maraqlandıq.
Bu il yenə də ən vacib məsələlərdən
biri məcburi köçkünlərin məskunlaşdığı
rayonlarda bizim tələbələrin pedaqoji təcrübə
keçməsi oldu. Bu, orada yaşayan bizim məcburi
köçkünlərimizə mənəvi dayaqdır.
Özümüz də, kafedra müdirləri,
müəllimlər də həmin rayonlara baş çəkirik,
onların həyatı ilə maraqlanırıq.
Son illərdə universitetin qazandığı
çoxlu sayda uğurlar var. Rektorumuz tələbələrin
dostudur. Biz də tələbəyönümlü işlər
həyata keçiririk, tələbələrlə daha
sıx əlaqələr saxlayırıq.
Tələbə Elmi Cəmiyyətinin (TEC) fəaliyyətini
də qeyd etmək lazımdır. TEC xeyli fəallaşıb.
Digər tərəfdən, universitetdə həyata
keçirilən tələbə özünüidarəsini
reallaşdıran "Birgünlük xəlifə" layihəsi
tələbələrin bəlkə də bizə deyə
bilmədikləri iradları, tələbləri, lazımi məsələləri
bizə çatdırmasında uğurlu vasitədir.
Tədris
şöbəsinin müdiri Şəfəq Şahməmmədovaya
sual:
- Təhsilin
qurulması ilə bağlı ötən il
hansı məsələlər həyata keçirildi?
- 2019-cu il Azərbaycan Dillər Universiteti
üçün çox önəmli bir il oldu. Yola saldığımız 2019-cu ildə ADU-da bir
sıra tədbirlər, layihələr, beynəlxalq konfranslar
keçirildi. Tədris işləri ilə əlaqədar
olaraq qarşımıza qoyduğumuz məqsədlərə
uğurla çata bildik, belə ki, 2018-2019-cu il
üzrə qəbul göstəricisi 95 faiz təşkil etdi. Bu da ADU-ya olan marağın ildən-ilə
artması deməkdir. Bu maraq həmçinin,
tədrisin keyfiyyəti ilə də əlaqədardır.
Tədrisin keyfiyyəti tədris
proqramlarının, tədris materiallarının
hazırlanmasından, müəllim heyətinin peşəkarlıq
səviyyəsindən, təhsil resurslarından, maddi-texniki
bazadan və s. asılıdır. Gördüyünüz
kimi, universitetin bütün strukturları tədrisin keyfiyyətinin
təmin olunmasına xidmət etməlidir və edir. Bu sahələr üzrə bu günədək bir
sıra tədbirlər, layihələr həyata keçirilib
və keçirilməkdə davam edəcək. Tələblərdən biri tələbələrə
yönəldilmiş təhsil, onların təhsil prosesinə
cəlb olunmasıdır.
Belə ki, təhsil prosesində tələbələrə
demokratik şərait yaradılıb. Tələbə-müəllim
münasibətləri, müəllim seçmək hüququ,
tələbələrin fikir və təkliflərinin nəzərə
alınması, tədris prosesini qiymətləndirməsi,
şikayətlərinə baxılması yüksək səviyyədə
həyata keçirilir. Tələbələr
universitetin şura, iclas, tədbirlərində yaxından
iştirak edir, təkliflər verirlər. Tədris
proqramlarının işlənməsində onların rəyi
nəzərə alınır. Tələbələrlə
iş zamanı Tələbə Həmkarlar Komitəsinin
işini qiymətləndirməmək olmaz. Mətbuatdan
da izlədiyimiz kimi, builki tələbə qeydiyyatı
zamanı çox böyük işlərə imza atdılar.
Digər tələb tədris planlarının
təkmilləşdirilməsidir ki, bu istiqamətdə müəyyən
işlər həyata keçirilib. Müəllim
və tələbələrin rəyləri əsasında
müəyyən təkliflər hazırlanıb. Növbəti dövlət standartları
hazırlanan zaman bu təkliflər təqdim olunacaq. Başqa bir tələb müəllim heyətinin
peşəkarlıq səviyyəsidir. Bu
istiqamətdə də aparılan işlər öz nəticəsini
verir. Belə ki, müəllimlərin peşəkarlıq
səviyyələrini artırmaq üçün universitet
müəllimləri bu il xarici ölkələrin
profil ali məktəblərinə uzun müddətli
ixtisasartırma kurslarına göndərildi və bu proses yeni
ildə də davam edəcəkdir. Müəllimlərin
xaricdə ixtisasartırma kurslarında ödənişsiz
iştirakı müəllimlər üçün çox
böyük fürsət oldu.
Bildiyimiz kimi, öz hesabına xaricdə kurs keçmək
çox böyük maliyyə tələb edir. İlk dəfə
olaraq özümüz də xarici mütəxəssisləri
universitetimizə ixtisasartırma kursu keçməyə cəlb
etdik. Bu yaxınlarda fransızdilli xarici
mütəxəssislər 39 nəfər fransız dili müəlliminə
universitetimizdə ixtisasartırma kursu keçdi. Digər tələb tədris resurslarının təkmilləşdirilməsidir.
Bildiyiniz kimi, tədris resurslarına kitabxana, tədris
vasitələri, tyutor məsləhət və tövsiyələri
və s. aiddir. Bu istiqamətdə işlərimiz
davam edir. Elektron kitabxananın qurulması
prosesi, kitabxanaya yeni dərslik, dərs vəsaiti, ədəbiyyatın
alınması prosesi davam edir. Hər il
sillabusların, fənn proqramlarının monitorinqi
aparılır. Tələbələrə məlumat
və tövsiyələri düzgün versinlər deyə,
ildə bir neçə dəfə tyutorlara təlimlər təşkil
olunur.
ADU-nun maddi-texniki bazası, tədris
resursları, mənəvi mühiti bu il də yüksələn
xətlə inkişaf etdi. Bu isə müəllim-tələbə
heyətinin bilik və bacarıqlarının
artırılması üçün əlverişli şəraitin
yaradılması deməkdir.
525-ci qəzet.- 2019.- 27 dekabr.- S.10;11.