Təhsildə keyfiyyətə nəzarət:
inkişaf üçün
vacib amil
BU
YÖNDƏ YÜKSƏK NƏTİCƏLƏR ƏLDƏ
EDİLMƏSİ MƏQSƏDİLƏ BEYNƏLXALQ
TƏCRÜBƏ DAVAMLI ÖYRƏNİLİR VƏ
TƏTBİQ OLUNUR
Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
(BŞTİ) Keyfiyyətə nəzarət sektorunun əsas işi İdarənin tabeliyində
olan ümumi təhsil müəssisələrində
təhsilin keyfiyyətinə
nəzarətin təmin
edilməsi məqsədilə
monitorinqlərin keçirilməsidir. Həmçinin, təhlillərin aparılması
və keyfiyyətyönlü
təkliflərin hazırlanması,
təlim prosesinin keyfiyyətinə, təhsilin
dövlət standartlarına
riayət olunmasına
nəzarətin təşkilində
iştirak etməsi, təhsilalanların bilik, nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
sisteminin müasir tələblər baxımından
inkişaf etdirilməsinə
dair təkliflərin hazırlanması və sair daxildir. Sektor tərəfindən İdarənin
tabeliyində olan ümumi təhsil müəssisələrində təhsilin keyfiyyətinə
nəzarətin təmin
edilməsi məqsədilə
mütəmadi olaraq monitorinqlər keçirilir,
sözügedən istiqamətlər
üzrə mühüm
işlər görülür.
2022-ci tədris ili
Keyfiyyətə nəzarət
sektoru üçün
təhsildə keyfiyyəti
nəzarət etmək,
yeni dövrün çağırışlarından irəli gələn tələbləri yerinə
yetirmək istiqamətində
görülən işlər,
həmçinin, yeniliklərlə
zəngin il kimi yaddaqalan oldu.
Keyfiyyətə nəzarət sektorunun müdiri Anar Mustafazadənin dediyinə
görə, sektor tərəfindən təhsildə
keyfiyyətin ölçülməsinin
beynəlxalq təcrübələrinin
araşdırılması həyata
keçirilib. Norveç Krallığı və Fransa Respublikasının məktəbəqədər təhsil
müəssisələrində keyfiyyət təminatı
məsələləri araşdırılıb,
Birləşmiş Krallıq,
AFR, Avstraliya İttifaqı
ölkələrinin ümumi
təhsildə keyfiyyət
təminatı məsələləri,
məktəbdaxili qiymətləndirmə
mexanizmləri üzrə
konkret meyarlarla araşdırmalar aparılıb.
Ümumi təhsil müəssisələrində,
lisey və gimnaziyalarda tam orta təhsil səviyyəsində
təhsilin təmayüllər
üzrə təşkili
vəziyyətinin monitorinqləri
aparılıb, davamiyyət
və dərsdinləmələr
həyata keçirilib. 15 təhsil müəssisəsində
təmayül siniflərdə
50-yə yaxın dərs
dinlənilib və təhlil olunub.
Sektor müdiri
qeyd edib ki, Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyində
olan təhsil müəssisələrinin IX siniflərində
buraxılış imtahanları
fənləri üzrə
keçirilmiş monitorinqlərin
keyfiyyət təhlilləri
aparılıb və aidiyyəti üzrə məlumatların ötürülməsi
təmin edilib. BŞTİ-nin
tabeliyində olan təhsil müəssisələrinin
IX və XI siniflərində
Dövlət İmtahan
Mərkəzinin təşkil
etdiyi buraxılış
imtahanlarının nəticələrinin
təhlili aparılıb
və aidiyyəti üzrə məlumatların
ötürülməsi təmin
edilib: "Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsi
tərəfindən keçirilən
monitorinqin əsas məqsədi şagirdlərin
təlim nəticələrini
təhlil etmək, bu istiqamətdə müvafiq tədbirlər görmək, buraxılış
imtahanı fənn bloku üzrə tədrisin keyfiyyətini daha da artırmaqdan
ibarətdir. Monitorinq zamanı şagirdlərin
təlim dili, riyaziyyat, xarici dil fənləri üzrə müvafiq bilikləri yoxlanılıb".
Anar Mustafazadənin sözlərinə
görə, təhsil
müəssisələrinin bir illik və
beş illik
hesabatlarının aparılması
üçün elektron
hesabat formaları hazırlanıb və təhsil müəssisələrinə
təqdim olunmuşdur.
Hazırlanan formalar üzrə
təhsil müəssisələrinin
hesabatları dinlənilib.
Təhsil müəssisələrinə nəticə indikatoru (göstəricisi) və hədəflərin konkret
göstərildiyi illik
fəaliyyət planı
formaları təqdim olunub, fəaliyyət planlarının tərtibi
ilə əlaqədar
58 ümumi təhsil müəssisəsinin rəhbərləri
ilə görüşlər
keçirilib.
Təhsildə Keyfiyyət Təminatı
Agentliyi (TKTA) tərəfindən
həyata keçirilən
təhsil müəssisələrinin
keyfiyyət inspeksiyalarının
(keyfiyyət monitorinqlərinin)
35 ümumi təhsil müəssisəsinin təhlil
üçün hesabatları
əsasında təhsil
müəssisələrinin nəticələri sistemləşdirilib. Əldə edilən
məlumatlar əsasında
Məktəb İnkişaf
Planlarının (MİP) yazılması
üçün təkliflər
hazırlanıb və
aidiyyəti üzrə
ötürülüb. 68 təhsil müəssisəsində
operativ monitorinqlərdə
iştirak edilib və ümumi nəticələri təhlil
olunaraq təhsil müəssisələrinə təqdim
olunub: "Keyfiyyət
monitorinqləri TKTA tərəfindən
yaradılan monitorinq qrupları tərəfindən
çərçivə sənədində
müəyyən edilən
keyfiyyət göstəriciləri
əsasında məktəb
fəaliyyətinin 4 sahəsi
üzrə aparılıb. Bu sahələr
şagirdlərin nailiyyətləri,
şəxsiyyət kimi
inkişafı, öyrətmə
və qiymətləndirmə,
məktəb mühiti,
həmçinin, idarəetmənin
keyfiyyətini əhatə
edir. Məktəb
fəaliyyətinin keyfiyyətinin
ətraflı dəyərləndirilməsini
aparmaq məqsədilə
monitorinq heyəti dərs müşahidələri,
məktəbin direktoru,
müavinlər, psixoloq,
fənn metodbirləşmə
rəhbərləri ilə
müsahibələr, məktəbin
infrastrukturuna və maddi-texniki bazasına baxış, anonim sorğular və s. kimi fəaliyyətlər həyata keçirilib".
Sektor müdiri
bildirib ki, şagirdlər üçün
nizam-intizam qaydalarının
hazırlanması ilə
bağlı Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
tərkibində işçi
qrup yaradılıb, sənəd forması hazırlanaraq Elm və Təhsil Nazirliyinə təqdim edilib.
24 noyabr 2022-ci il
tarixdə Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
tabeliyində olan təhsil müəssisələrinin
6 və 9-cu siniflərində
buraxılış fənləri
üzrə Azərbaycan
və rus bölmələrində, iki
variantda monitorinq materialları təqdim olunub. Nəticələri təhlil edilib.
26 noyabr 2022-ci il tarixdə Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
tabeliyində olan təhsil müəssisələrinin
7 və 9-cu siniflərində
buraxılış fənləri
üzrə Azərbaycan
və rus bölmələrində, iki
variantda monitorinq materialları təqdim olunub və nəticələrin təhlili
işi həyata keçirilib.
Anar Mustafazadənin
söylədiyinə görə,
oktyabrın 23-dən 30-dək paytaxtın təhsil işçiləri Türkiyədə
təcrübə proqramında
iştirak ediblər. Təcrübə proqramı Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi və Türkiyə Cümhuriyyəti Milli Təhsil Nazirliyinin tərəfdaşlığı ilə reallaşıb.
Təcrübə proqramının əsas məqsədi Türkiyə Cümhuriyyətində
təhsilin yerli idarəetmə mexanizmləri,
elektron idarəetmə
işinin təşkili,
təhsil müəssisələrində
keyfiyyət monitorinqlərinin
aparılma qaydaları,
maliyyə və maddi resursların idarəedilməsinin daha dərindən öyrənilməsindən
ibarət olub. Səfər çərçivəsində İstanbul Şəhər
Təhsil İdarəsinin
rəhbər heyəti
ilə fərdi görüşlər keçirilib,
qarşılıqlı fikir
mübadiləsi aparılıb.
Həmçinin, nümayəndə heyəti İstanbulun təhsil müəssisələrini
ziyarət edərək
müxtəlif istiqamətli
müşahidələr aparıb,
təhsil müəssisələrinin
rəhbərləri ilə
görüşüb. Görüşlərdə tədrisin
təşkili, məktəbin
səmərəli idarəolunması,
istedadlı uşaqlarla
iş, valideynlərlə
əməkdaşlıq, gələcəyin
məktəb modelləri
və digər təcrübələrlə tanış olublar. Səfər çərçivəsində
Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin nümayəndələri
İstanbul şəhərinin
tarixi-memarlıq abidələrini
ziyarət edib və müxtəlif tədbirlərə qatılıblar:
"Məlumat üçün
qeyd edim ki,
təcrübə mübadiləsi və əməkdaşlığın təkmilləşdirilməsi məqsədilə
təşkil olunan qarşılıqlı səfərlərin
davam etdirilməsi nəzərdə tutulur".
Sektor müdiri bildirib ki, bununla yanaşı,
paytaxtdakı 129 nömrəli
tam orta məktəbdə
Nizami, Suraxanı və Sabunçu rayonunda fəaliyyət göstərən təhsil
müəssisələrinin rəhbərləri ilə
görüş keçirilib.
Keyfiyyətə nəzarət
sektorunun təşkilatçılığı
ilə keçirilən
görüşdə sektorun
müdiri Anar Mustafazadə, Nizami, Suraxanı və Sabunçu rayonları üzrə məktəb rəhbərləri iştirak
edib: "Görüş
zamanı məktəb
rəhbərlərinə bildirdim
ki, tədris ilinin sonunda fəaliyyətə dair təhlilin aparılmasının
perspektiv addımların
və növbəti tədris ilində qarşıda duran vəzifələrin müəyyənləşdirməsi
baxımından mühüm
əhəmiyyət kəsb
edir. Ümumi təhsil müəssisələrinin
illik və çoxillik spesifik fəaliyyət planlarının
tərtibi və işlənmə mexanizmlərinin,
həmçinin, fəaliyyət
planı üzrə hesabatların hazırlanması
qaydaları haqqında
məlumatları idarəetmə
heyətinin diqqətinə
çatdırdım. Sonda məktəb direktorlarını
maraqlandıran məsələlərə
aydınlıq gətirildi,
müvafiq mövzular ətrafında fikir mübadiləsi aparıldı".
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2022.- 16 dekabr.- S.14.