"Sevgi
bombardmanı"
İstanbulda kafelərdən birində
dostlarla qəhvə içib, söhbətləşirdik. Hərdən gözüm eskalatorla enən gözü yaşlı, burnu, üzü qızarmış
qadınlara sataşırdı.
Hətta bir ara yanlış
gördüyümü zənn
etmişdim. İçimdə
ilan kimi qıvrılan maraq yuxarıda nə baş verdiyini öyrənməyə can atdığı
üçün söhbətə
adaptasiya ola
bilmirdim. Nəhayət, yoldaşlardan biri
vəziyyəti anlayır
və üst mərtəbədə sinema
olduğunu, martın
4-ü "Bergen" filminin kinoteatrlarda yayımlanmağa
başladığını və gördüyüm qadınların böyük
ehtimalla ordan çıxdığını deyir.
Yadıma aylar öncə başladığım, amma
oxuyub bitirə bilmədiyim Yavuz Hakan Tokun "Acıların kadını"
kitabı düşdü. Yarımçıq qoymağım kitabın uğursuz yazıldığına
görə deyildi, kişinin şiddət göstərməkdən yorulmamağı,
qadının bundan doymamağı və bu xəstəlik sayılacaq münasibətə
"sevgi" deyilməsindən
sıxılmışdım. Masadan qalxanda çox gec idi. Dostlara "Bergen"i izləməyə gedirəm"
dedim, özümü
22:00 seansına çatdırdım.
Zalda bir dənə boş yer yox
idi. İşə bax ki, izləyicilərin hamısı
qadın idi.
Reklamlar bitdi, film başladı, dəqiqələr keçdikcə ağlayanların sayı artdı. Bu kövrəkliyin səbəbinin Bergen olduğunu sanmıram, hərə öz içində gizlədiyi dərdli, incidilmiş qadına göz yaşı tökürdü. Fonda səsləndirilən yanğılı mahnılar da yaraya duz basırdı.
"Bergen" filmi qısa vaxtda izləmə sayına görə rekord vurub. Türk film dünyasında uzun zamandır belə göstəriciyə rast gəlinməyib. "Bergen" avtobioqrafik filmdir. Türkiyənin arabesk müğənnisi Belgin Sarılmışerin həyatından bəhs edir. Mersinli ailənin yeddinci övladı olaraq dünyaya gəlir. Altı yaşında atası ilə anası boşanır. Bergen anası ilə birlikdə Ankaraya köçür. Konservatoriyaya daxil olur. İki il təhsil aldıqdan sonra maddi sıxıntılara görə təhsilini yarımçıq qoyub poçtda işləməyə başlayır.
Həyatı bir gecə
dostları ilə getdiyi klubda
oxuduğu mahnı ilə dəyişir.
Eynilə yeşilçam filmlərində
izlədiyimiz kimi məkanın rəhbəri
ona yaxınlaşır və orada oxumağı təklif edir.
Bundan sonra Belgin "Bergen" olur. Bir müddət
burada işləyir.
Bir gün Adanadakı klubların birindən təklif alır. Bu, onun sonunu gətirəcək başlanğıc olur.
Adanada səhnəyə
çıxdığı gündən bir nəfər ön masada onu
dinləməyə gəlir,
başına güllər
səpir, hədiyyələr
göndərir. Psixologiyada
təhlükə olaraq
bilinən "Love bombing", yəni "sevgi bombardmanı"na məruz qoyur onu. Həmin adam peyda
olandan sonra Bergenin yeni aldığı
avtomobili yanır, ertəsi gün yerində yenisinin dayandığını görür.
Daha sonra evi yandırılır.
Bu dəfə ona yeni ev hədiyyə edilir. Bu hədiyyələrin sahibi isə həmin "qaranlıq"
heyranı Halis Sərbəstdir. Bergeni ələ
keçirmək üçün
hər iki yanğını da bu şəxs törədir. Bunlardan bixəbər
qadın bu "əsrarəngiz, diqqətli"
kişinin qarşısında
tab gətirə bilmir
və onun "sevgisinə" təslim olur.
Qısa müddətdə evlənirlər. Bir gün məlum olur ki, əslində Halis evli, nikahları isə saxta imiş. Ayrılırlar. Amma şiddət və döyülmə ilə dolu münasibətlər davam edir. Bir müddət sonra Halis arvadından boşanır və Bergenlə rəsmi şəkildə evlənir. Şərti isə müğənniliyə son qoyması olur. Qadın qəbul edir. Amma sözünü tutmur və səhnəyə çıxır. Məsələ burasındadır ki, Bergen uzaqlaşanda Halis arxasınca qaçır, Halis gedəndə Bergen arxasınca sürünür. Dedim axı, xəstə, anormal münasibət olur onlarınkı. Qadınların çox vaxt ona şiddət göstərən kişidən qopa bilməməkləri də həqiqətin ən sərt üzlərindən biridir. Bergendə də bu vardı. Bir gün yaşadıqlarına dözə bilmir və İzmirə qaçır. Klublardan birində oxumağa başlayır. Halis hər yeri ələk-vələk edir və onu tapır. Həmişə səhnədə başına gül tökdürdüyü qadının bu dəfə üzərinə bir vedrə kislota tökdürür. Bergen diri-diri yanır, gözəlliyi dəqiqələr içində əriyib ayağının altına tökülür. Xəstəxanaya çatdırılanda iki gözünü itirir, üzündə, bədənində, qollarında dəhşətli yanıqlar olur. Dönəmin məşhur estetiklərindən biri onu mümkün qədər əvvəlki görkəminə qaytaracağına söz verir. Gözünün biri xilas edilir. Hadisənin baş verdiyi klubun sahibi onu yenidən səhnəyə çıxmağa razı salır. Bergenin isə qorxusu insanların onu artıq bəyənməyəcəyi olur. Amma saçını üzünə tökdüyü yeni tərzi ilə ikona çevrilir. Bundan sonra İstanbulda səhnəyə çıxır. Artıq onu elit təbəqə də dinləməyə gəlir. Həmin ərəfələrdə isə Halis Sərbəst kislota cinayətinə görə həbsdə olur.
Bergenin "Acıların kadını" ilə Sezen Aksunun "Git" adlı albomu eyni vaxtda çıxır. Bergenin qısa vaxtda milyonlarla satılan kaseti Aksunu geridə qoyur və sənət dünyasına damğasını vurur. Halis Sərbəst ilə olan anormal münasibətləri isə yeni mərhələyə keçir. Bergen onu bağışlayır, həbsxanaya pul göndərir, mütəmadi ziyarət edir. Bəziləri bunu təhdidlə etdiyini deyir, amma Hakan Tokun kitabında bunun yalan olduğu məlum olur. Qadın ondan əl çəkmir. Halis azadlığa çıxandan sonra Bergenə ya boşanaq, ya da müğənnilikdən əl çək deyir. Bergen yenə Halisi seçir. Amma bu da uzun çəkmir. Çaxnaşma yenidən başlayır. Boşanırlar. Bu, Bergen üçün qurtuluş olmur. Qadın hansı şəhərə, hansı səmtə getsə, Halis orda peyda olur. Harada səhnəyə çıxsa, ön sırada onu görür. Artıq Bergen də etiraf edir münasibətlərinin sevgidən çıxıb xəstəliyə çevrildiyini. Bu dəfə bir fotoqraf tutur və Bergeni səhnədə bıçaqladır. Qaç-qov bir il davam edir. 1989-cu ildə klubdan anası ilə çıxıb evə gedərkən Halis qardaşı ilə önlərini kəsir. Bergen "artıq aramızda heç nə ola bilməz, bu dəfə tamamilə bitdi" deyir. Halis çıxardığı silahla altı dəfə atəş açaraq onu öldürür. Üstəlik, anasını və yanındakıları da güllələyir və Almaniyaya qaçır. Orada həbs edilir və Türkiyəyə ekstradisiya olunur. Burada cəmi 7 ay həbsdə yatdıqdan sonra azad edilir. Təsəvvür edirsiniz, 29 yaşlı bir qadının ölümünə səbəb olan bir adama dəfələrlə cinayət törətməyinə rəğmən, gözün üstündə qaşın var deyən olmur. Bergenə "səni məzarında da rahat qoymayacam" dediyi üçün anası qızının məzarını qapısı altı qıfılla bağlanan qəfəsə saldırır. Bir neçə gün əvvəl jurnalist H.Sərbəstə "Peşmansınızmı" deyə sual verir. O isə cavabında, "Yox, mənim beş arvadım olub, onlar niyə məndən narazı olmayıblar?" deyir.
Ümumiyyətlə, "Love Bombing" münasibətlərdə ən təhlükəli manipuyasiya növlərindən biridir. Bu, münasibətlərin başlanğıcında müşahidə edilir. Belə şəxslər əllərini ovuşduraraq "onu məhv edəcəm" deyib meydana atılmır, manuplativ fəndlərlə başlayırlar. Tək hədəf əks tərəfi "vazkeçilməz" olduqlarına inandırmaq olur. Sonra isə sevgi göstərir, ona özünü Tanrı kimi hiss etdirir: böyük hədiyyələr alır, vədlər verir, davranışlar sərgiləyir. Hədəfdəki şəxsin isə ağlına cəmi bir fikir gəlir: "Bu insan mənə dəli kimi aşiqdir". Beləliklə, şikarını tələyə salır, bilir ki, artıq onu söysə də, yıxıb-sürüsə də, üzünə kislota töküb yandırsa da, dözəcək, hətta ona yalvaracaq. Eynən Halisin Bergenə etdiyi kimi...
Filmə gəldikdə isə
qadını əzmədən, şiddətə "sevgi" donu geyindirmədən,
hər qadının hər zaman
qarşısına çıxacaq toksik
münasibətin ola biləcəyini həssasiyyətlə
izah edən, təhlükənin necə
başladığını, nələrə yol
açdığını və aça
biləcəyini gözlər önündə canlandıran bir filmdir. Qüsursuzdur
demirəm, amma əskikləri görməzdən
gəlinəcək, izlənməsi vacib bir filmdir "Bergen"!
Türkan
TURAN
525-ci qəzet.- 2022.- 12 mart.- S.23.