"Aşiqlərin yeri ədəmdir..."
Filologiya
elmləri doktoru, proferssor Lalə Əlizadə ilə söhbət
- Lalə
xanım, bu illər ərzində
zahirən və daxilən cavan,
şövqlü
və həyatsevən olaraq qalmağınıza səbəb nədir?
- Təvazökarlıqdan kənar
olsa da, bu, ilk növbədə genetikdir.
Bir də ki, bəlli olduğu kimi, artıq qırx ilə yaxındır ki, müəlliməm. Tələbə
gənclərlə təmas
və ünsiyyətdəyəm.
- Lalə xanım, özünüzü neçə
yaşda və ömrün hansı mərhələsində hiss edirsiniz?
- Elə tələbəlik
illərində... Tələbələrlə
ünsiyyətdə olduğum
üçün ruhən
özümü indiki
Bakı Dövlət Universitetinin o tarixi binasındakı auditoriyalarda....
- Bildiyim qədər, atanız ədəbiyyat müəllimi, ananız tibb işçisi olub. Yəni ziyalı ailədən çıxmısınız...
- Göz açıb ailədə valideynlərimdən
və evimizə gələn qohum, dost-aşna mühitindən aldığım tərbiyə,
tövsiyə və dünyagörüşü mənim
gələcək elmi-pedaqoji
fəaliyyətim üçün
bünövrə olub.
Düzdür, böyüklərin
məclislərində iştirakımız
caiz deyildi. Lakin mən bir uşaq
marağı və fəhmi ilə pəncərə-qapı arxasından
maraqlı söhbətləri
oğrun-oğrun dinləməkdən
zövq alırdım.
Evimizdə klassik ədəbiyyata
maraq və hörmət atamın çox yaxın dostlarından olan qardaşı (biz ona əmisi deyərdik), tanınmış üzeyirşünas
alim Mirabbas Aslanovla çox maraqlı söhbətlərini dinləməklə
başladı.
Bir də qeyd edim
ki, mənim babam 37-ci
il repressiya qurbanlarından
olub. Ana babam Ələkbər Hacızadə
o illərdə Maştağa,
Nardaran, Binə kəndləri
üzrə kənd soveti sədri idi. Dövrün tək-tük ziyalılarından
olub. Qəlbən inandığı hökumətin
amansız təqiblərinə
məruz qalıb, repressiya maşınının
qurbanlarından biri kimi o da sonralar 56-cı ildə digərləri kimi bəraət alıb. Babam Xarkovda təhsil almış, sənəti
üzrə inşaatçı
idi. Bu baxımdan demək istəyirəm
ki, o, müasir ruhlu, dünyagörüşlü bir
azərbaycanlı idi.
Çox təəssüf
ki, Cavidlərimiz, Müşfiqlərimiz
və digər repressiya qurbanlarımız,
savadlı insanlar o dövrdə böyük bir faciələrlə qarşılaşırdılar. Beləliklə, söyləməliyəm
ki, genetik olaraq, ruhumda elmə, musiqiyə, muğama, şeirə, sənətə
meyl varsa, ilk növbədə valideynlərimdən,
ocaqdandır.
Deyim ki,
Bakı-Abşeron əhli
elə binadan muğama, musiqiyə, ümumiyyətlə poeziyaya
simsar olub. Bizim nəslimiz də bu cəhətdən
istisna deyil. Nənəmdən və anamdan eşitdiyimə görə, babamın ev məclislərində o
zamanın ünlü
xanəndəsi olan Zülfi Adıgözəlov
sevimli qonaq kimi dəvət olunurdu. Bir də onu eşitmişəm ki, anamgilin evində rus dilini öyrədən
bir qadın xidmət edirmiş. Bu məqamda böyük Seyid Əzim Şirvaninin məşhur misraları yadıma düşür:
Ey oğul, hər lisanə ol rağib,
Xassə
ol rus elminə
talib.
Onlara ehtiyacımız çoxdur,
Bilməsək dil, əlacımız
yoxdur.
Babam həyat yoldaşının
və uşaqlarının
müasir ruhda tərbiyələnməsinə xüsusi önəm verirdi. O zamanlar qadınlar cəmiyyətə
çox nadir hallarda çıxarılırdı. Belə
ki, o, nənəmi Mayılov,
Tağıyev teatrlarına
müntəzəm tamaşalara
aparırmış, pərdə
çəkilmiş lojalardan
birində otururmuşlar.
İndi Üzeyir Hacıbəyov
haqqında çəkilən
filmdən buna uyğun
o məşhur kadr yadıma düşür...
Bunu da deyim ki, ata babam
Güləli kişi gözəl sənətkar
imiş, onun əl işlərindən
biri nəfis naxışlı taxta sandıq yadımdadır.
Nənəm onun içində həm də ərzaq nemətləri saxlayırdı.
Görünür, bu səbəbdəndir ki, gənc
nəslimizin arasında
memar, dizayn, xüsusi əl qabiliyyətinə malik övladlarımız
da yetişib.
- Lalə xanım, elmi-ədəbi mühitdə
sizi daha çox "Füzulinin qızı" kimi tanıyırlar. Bunun səbəbini
mümkün qədər
açıqlamanızı istəyərdik. Çünki
bu barədə bəzən yanlış fikirlər də olur.
- Uşaqlıqdan bizim evimizdə Füzuli adı çox hörmətlə çəkilib.
1956-cı ildə Füzulinin
vəfatının 460 illiyi
ilə əlaqədar
ölkədə tədbirlər
keçirilirdi. Atam Məhəmməd Füzulinin
adına ehtiram və məhəbbət əlaməti olaraq 4 qızdan sonra dünyaya gələn oğluna Füzuli adını verdi. Həyatı boyu ailəmizdə bir tutiyaya dönən bu ad sonralar mənim şüurlu həyatımın mənasına
çevrildi. AMEA-nın
Nizami Gəncəvi adına Ədəbiyyat İnstitutunun aspiranturasını
bitirməklə dahi şairimiz "Məhəmməd
Füzulinin yaradıcılığında
alleqoriya" mövzusunda
namizədlik dissertasiyasının
müdafiəsi zamanı
görkəmli əruzşünas
alim Əkrəm Cəfər
bir opponent olaraq çıxışının sonunda mənə bu ad - təyinini ünvanladı. O çağdan
etibarən, sizin buyurduğunuz kimi, bu adı şərəflə
daşımağa daim
çalışmışam. Amma bu məqamda mətbuatın xidmətini
bir daha diqqətə çatdırmaq
istərdim. Belə
ki, müdafiə şurasının
iclasından sonra həmin əhvalatı, söhbəti cəmiyyətdə
yayan Xalq yazıçısı Xalidə
xanım Hasilovanın
baş redaktoru olduğu "Azərbaycan
qadını" jurnalında
şair Kamilə xanım Nemətin yazdığı "Füzulinin
qızı" oçerki
oldu. Günlərin bir günü Xalidə xanım məni redaksiyaya çağırıb zarafatyana
dedi: "Ay qız, sən neyləmisən? Bütün günü telefonlarımız susmur. Jurnalda sənin şəklini görüb
məqalənin adını
oxuyanlar soruşurlar
ki, Füzulinin qızı
peyda olub?" Rəhmətlik Xalidə xanım xoş bir təbəssümlə
məni qucaqlayıb öpdü. Beləliklə,
bu gün də hörmətlə, minnətdarlıqla yad etdiyim
insanların böyük
ürəyi və onların elmə, sənətə diqqət
və qayğısı
nəticəsində mən
belə bir mükafata layiq görüldüm. İrəlidə
söylədiyim kimi, ailədən, ocaqdan gələn sənət dünyasına vurğunluq
universitet illərində
özünün xüsusi
yönümünü tapdı.
Klassik ədəbiyyatımız
üzrə xüsusi kurs aparan görkəmli
alim Əlifəhmi Ələkbərovun
dərsləri bütün
tələbələr kimi
mənim üçün
də çox maraqlı idi. Kortəbii instinkt Füzuli sevgisi məhz Əlifəhminin elmi-bədii, pedaqoji təfsirlərindən, maraqlı
mühazirələrindən istiqamət aldı. Belə ki, diplom işi olaraq "Məhəmməd Füzulinin
lirikası" üzərində
ilk elmi işimə başladım. Diplom rəhbərim professor Mircəlal
Paşayev, opponent isə
görkəmli Əlifəhmi
Ələkbərov idi.
Əlifəhmi müəllimlə
bağlı ədəbi
mühitdə çoxlu
söhbətlər var. Bu məqamda
mən bir xatirəni yada salmaq istərdim. Xüsusi kursların birində zəng çalınsa da,
heç kəs auditoriyadan durub çıxmırdı. Birdən
bu nurani insanın çöhrəsində
qeyri-adi bir təbəssüm gördüm.
Dönüb arxaya baxanda auditoriyanın qapısına qədər
ayaq üstə durub mühazirəni dinləyən xeyli adam gördüm. Bunlar, filologiya fakültəsinin çox
hörmətli professor müəllimləri
idi. Yəni bu günə qədər Əlifəhmi
müəllimin klassik
ədəbiyyat bilicisi,
həm də gözəl pedaqoq, bəlağətli natiq kimi fenomen şəxsiyyətindən
ürək dolusu danışılır. Həyatım
boyu mənə dəstək olan insanlar sırasında mən Azadə xanımın (Əməkdar
elm xadimi, akademik) adını ürəklə
çəkə bilərəm.
- Lalə xanım, sizin evinizdə bir miniatür xalça var. Bunun tarixçəsini
bilmək istərdik.
- Bəli, həqiqətən
bu, bir tarixi
hadisədir. Bir məsələni
xatırladım ki, müdafiədən
sonra çap etdirəcəyim monoqrafiyanın
adını müəyyənləşdirməkdə
çətinlik çəkirdim.
Əsəri Nizami adına Ədəbiyyat Muzeyində işləyən,
indi muzeyin direktoru, akademik Rafael Hüseynovun yanına apardım. Rafael müəllim
mövzuya diqqət yetirəndən sonra dərhal yazdı: "Füzulinin gizli sözü". Məhz həmin xalça ilə bağlı fikrim ondan sonra
beynimdə dolaşdı.
Dahi şairin söz sənətində
olan möhtəşəmliyinin
xalçaçılıqda da öz əksini tapmasını istədim. Xalçaçı
rəssam Eldar Hüseynovun və toxucuların əməyinin
bəhrəsi olan bu xalça 1987-ci il, yağışlı bir gün, bir payız
axşamı evimizə
qonaq gəldi. Həmin xalçanın görüşünə elə
Rafael müəllimlə bahəm,
artıq dünyasını
dəyişmiş klassik
poeziya biliciləri, söz xiridarlarından olan hörmətli şəxslər gəlmişdi,
ailə üzvlərim
var idi. İndi mən
həmin anları kövrək xatirələrimdə
ilmə-ilmə yaşadıram.
Bu gün haqqında söhbət açdığımız
miniatür xalça mənim ürək sözlərimin, dahi şairə olan sonsuz məhəbbətimin
kiçik bir təcəssümüdür. Hər
kəs Füzulinin söz dünyasının
xalça sənətində
təfsir və yozumunu görüb heyranlığını bildirib,
əhsən söyləyir.
- Lalə xanım, sizin Füzuli ilə bağlı daha bir maraqlı
işiniz olub?
- Bəli, olub və davam etməkdədir.
Günlərin bir günü atama müraciət edib Məhəmməd Füzuliyə
bir övlad xidməti göstərmək
istədiyimi bildirdim. Qəlbimdə ona bir borc hiss edirdim.
Atama dedim ki, mən Füzuliyə Quran
tapşırtdırmaq istəyirəm.
Bu necə olar? O zaman atam əlini başıma çəkib,
"bərəkallah, qızım!
Nə gözəl fikirdir? Allah qəbul eləsin" - dedi. Bu günə qədər
Ramazan ayının Qədr
gecələrinin birində
ailəmin rəhmətlikləri
ilə bahəm, Məhəmməd Füzuliyə
də Quran tapşırılır,
ədəbi-bədii, irfani
söhbətlər üzərində
məclis keçirilir,
həmin mərasim ənənəvi şəkildə
davam edir.
- Lalə xanım, bəlli olduğu kimi, Məhəmməd Füzulinin anadan olmasının 530 illiyi ölkə prezidentinin fərmanı ilə geniş miqyasda keçirildi. Təbii ki, sizin də bu
münasibətlə işləriniz,
araşdırmalarınız olub.
- "Füzuli və onun xələflər və sələfləri"
mövzusunda Məhəmməd
Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunda
Füzulinin 530 illiyilə
bağlı keçirilən
elmi konfransda iştirak etdim və oradan Füzulinin xələfləri
ətrafında elmi məruzəmi Sabir və Əliağa Vahid yaradıcılığı
üzərində təhlilə
cəlb etdim. Düşündüm ki, Füzulinin
sələflik və xələflik mövzusundakı
söhbəti bu şəkildə aparsam, çox maraqlı olar. Əlbəttə ki, Sabirin satirasında, Əliağa Vahidin 20-ci əsr Azərbaycan poeziyasında qəzəl
janrında davam etdirdikləri iş həqiqətən də Füzuliyə layiq və orijinaldır.
Yeri gəlmişkən onu da qeyd edim ki, dahi
sənətkar Məhəmməd
Füzulinin 530 illiyilə
əlaqədar çox
tədbirlərdə iştirak
etmişəm. Bu tədbirlərdən
biri də Azərbaycan Mədəniyyət
və İncəsənət
Universitetində baş
tutdu. Deyim ki, həmin universitetin rektoru, professor Ceyran xanım Mahmudovanın təşəbbüsü ilə
Məhəmməd Füzulinin
orta məktəblərdə
tədrisi ilə bağlı, filologiya elmləri doktoru Əzizağa Nəcəfzadə
ilə həmmüəllif
olduğum əsərin
təqdimatı keçirilmişdi.
Ardınca şairin
"Həft cam" poeması
ilk dəfə olaraq bu universitetin tələbə və
professor-müəllim heyətinin
iştirakı ilə
səhnə təcəssümünü
tapdı. Əsərin
musiqili-ədəbi kompozisiyası
hazırlandı. Füzulinin
fəlsəfi görüşlərinin,
irfani düşüncələrinin
təcəssümü olan
belə bir əsərin, alleqorik poemanın bu şəkildə səhnələşdirilməsi,
əslində yeni bir iş idi. Universitetin
rejissorluq, musiqi, səhnə danışığı
kafedralarının, həmçinin
rəhbərliyin təşəbbüskarlığı,
potensial gücü və məsuliyyəti nəticasində ərsəyə
gələn həmin ədəbi-bədii kompozisiya
tamaşaçılar tərəfindən
rəğbətlə alqışlandı.
Sözü gedən tədbirə dəvət
olunmuş görkəmli
klassik ədəbiyyat
mütəxəssisləri, AMEA-nın "Qədim dövr Azərbaycan ədəbiyyatı" şöbəsinin
müdiri, professor İmamverdi
Həmidov, görkəmli
tədqiqatçı-füzulişünas
alimimiz Firudin Qurbansoy, filologiya elmləri doktoru Nəzakət xanım Məmmədli də iştirak edirdi. Belə bir heyətdə
insanların qarşısında
çıxış etmək,
özü də böyük məsuliyyət
tələb edirdi. Yüksək səviyyədə
universitet tələbələrinin
qüvvəsi ilə ərsəyə gələn
bu yubiley tamaşasına böyük
dəyər verildi. Təkcə professor İmamverdi
Həmidovun fikirlərini
çatdırmaqla təqdim
olunan bu işin nə dərəcədə layiqli
olduğunu söyləyək.
İmamverdi müəllim
dedi: "Mən bir ərəbşünas
alim olaraq deyə bilərəm ki, ikinci Füzuli tədbiri görürəm. Biri 500 illikdə
mərhum öndərimiz
Heydər Əliyevin təşkilatçılığı ilə Bağdadda keçirilən yubiley mərasimi, biri də sizin universitetdə
təşkil olunmuş
bugünkü tədbir".
Digər alimlər də bu tədbir
haqqında öz müsbət fikirlərini
irəli sürdülər.
Bəli,
bir neçə kitabın müəllifiyəm.
530 illiklə əlaqədar,
bir kitabınız da işıq üzü gördü. Hələ
1995-ci ildə Füzulinin
tədrisi ilə bağlı metodik vəsait hazırlayıb çap etdirmişdim. O vaxtdan bu vaxta
xeyli vaxt keçib, müstəqillik
dövrüdür, klassiklərimizin
tədrisinə də
xüsusi bir baxış olmalıdır.
Bu münasibətlə, irəlidə
adını çəkdiyim
tədris vəsaitinin
Ankarada "Dünya kitabı" mövzusunda
keçirilən sərgidə Əzizağa
Nəcəfzadənin təşəbbüsü
ilə təqdimatını
da qeyd etmək istərdim.
Bir pedaqoq kimi dil
və ədəbiyyat
dərslərinin tədrisində
də daha çox klassik ədəbiyyatın öyrədilməsinə
çalışmışam. İşlədiyim Memarlıq
və İnşaat Universitetində "Azərbaycan
dilində işgüzar
və akademik kommunikasiya" fənnini keçərkən ədəbi
dilimizin təşəkkülü,
inkişafı və bunun bədii ədəbiyyatımızdakı yerini tələbələrə
təlqin etməyə
çalışmışam. Burda da mövzulara uyğun görkəmli şair və yazıçıların əsərlərinə
müraciətlə tələbələrin
nitq mədəniyyətinin
formalaşmasına səy
göstərmişəm.
- Lalə xanım, iştirak etdiyiniz Beynəlxalq konfranslardan ən çox yadda qalan hadisə.
- Beynəlxalq konfranslarda klassik ədəbiyyatımızla
bağlı məruzələrimdə
dilimizə olan maraq mən də çox xoş təəssürat
yaratmışdır. Azərbaycan
dilinin musiqililiyinə,
fonetik ahəngdarlığına
heyranlığı gördükcə
ürəyim dağa dönürdü. Özbəkistanda,
Kazanda məruzələrim
zamanı dünyanın
hər yerindən gələn alimlərin başa düşməyi üçün rus dilində məruzələr
edirdim. Lakin Nəsiminin
şeirini oxuyanda təbii ki, azərbaycanca oxudum. Mənə dedilər ki, bundan sonra ancaq Azərbaycan
dilində danışın.
Rusiyadan - Moskvadan gəlmiş ekspert, həmin bizim seksiyanın aparıcısı
mənə dedi ki, sizin çox gözəl, incə diliniz var (kakoy u vas prekrasnıy yazık). Bizim dilimiz o xanımı heyran eləmişdi və ona görə
də mənə dedi ki, məruzənin ardını azərbaycanca
davam etdir. Daşkənddə keçirilən
daha bir konfransda İngiltərədən
gəlmiş bir alimin mənə diqqətlə baxmağı,
məruzəmi sanki başa düşürmüş
kimi dinləməsini müşahidə etdim. Maraqlandım. Axı bu ingilis mənim
azərbaycancamı necə
başa düşür?
Tədbirin məsul işçisi Sodat xanım Mirzəyeva mənə dedi ki, Lalə xanım, sizin Azərbaycan türkcəsi bütün
türkcələrdən incəliyi
ilə seçilir.
Ona görə də sizin dilinizin şirinliyinə valeh olurlar. Nitqiniz o qədər aydın, səlis və rəvandır ki, bu dilin bütün orfoepiyası sizin təqdimatınızda öz
əksini tapır.
- Lalə xanım, özünüz dediyiniz kimi, artıq uzun müddətdir ki, pedaqoji sahədə çalışırsınız. Dərs dediyiniz şagird və tələbələrinizdən razısınızmı?
- Bu, bir
az qəliz məsələdir, çünki
tam xoşbəxtlik mümkün olmadığı
kimi tam razılıq və narazılıq da mümkün deyil. Artıq uzun illərdir ki, bu universitetdə çalışıram. Tələbələrin
içərisində ümidverici
də olub, etinasız yanaşan da. Təbii, müəllim olaraq qarşıma məqsəd
qoyuram ki, auditoriyada 30-20 nəfərə
yox, bəlkə 1 nəfərə dərs deyirəm. Əkinçi toxum səpəndə fikirləşmir ki, bunun hamısı buğda verəcək, ondan çörək alınacaq. Onsuz da onun müəyyən
hissəsi zavala gedir. Dərs dediyimiz tələbələrin
də sırasında
mənə elə gəlir ki, əgər 1 nəfər olsa belə mənim sözlərimi qulağına həkk eləyirsə, sevgimi, məhəbbətimi, bu dilə olan rəğbətimi anlaya bilirsə, buna da şükür. Bakının Yasamal rayonundakı 161 nömrəli
məktəbdə ədəbiyyət
dərsi dediyim siniflərin məzunları
bu gün artıq özləri övlad sahibləridir. Onlardan eşidirəm ki, mənim vaxtilə dediklərimi indi öz uşaqlarına
çatdırırlar. Deyirlər
ki, sizin o zaman bizi tənbeh
eləməyiniz yerində
olub. O vaxt biz sizdən incisək də, indi sizi sevirik,
ona görə ki, siz bizə
bir tələbkar müəllim kimi yanaşırdız. Hazırda
Azərbaycan radiosunda baş redaktor vəzifəsində çalışan
Rövşən Ramazanlı
161 nömrəli məktəbdə
mənim şagirdim olub. Həmişə 5 almağına baxmayaraq, bir gün ona
2 yazdım. O zaman o, çox əsəbləşib
qapını çırpıb
getdi. İndi mənə deyir ki, Lalə xanım,
mən sizin acığınıza jurnalist
oldum. Çünki siz məni incitdiniz,
mənə məktəb
gündəliyimdə iki
qrafaya yerləşməyən
kök 2 yazdınız.
Mən onda sizə cavab vermədim, gücüm qapını çırpıb
getməyə çatdı.
Mən sizin acığınıza ədəbiyyatdan
imtahan verib universitetə daxil oldum. Hələ mənim həyatımda indiyə qədər qapı çırpan tələbəm olmayıb.
İndi isə həmin şagirdim məni hər bayramda, hər fürsətdə hörmətlə
yad edir. Digər məzunlarımın
arasında alimlər,
ədəbiyyatşünaslar, həkimlər, jurnalistlər,
musiqiçilər də
vardır. Mən bütün yetirmələrimə
cansağlığı arzu
edirəm. Böyük
Nəsiminin gözəl
bir kəlamı var:
Hər kişinin sorman əslin, izzətindən bəllidir,
Söhbəti-irfan olanlar xidmətindən
bəllidir.
Mənə elə gəlir
ki, sizin sualınıza
dəqiq cavab verdim.
- Bəs mentalitet, adət-ənənəyə bağlılıq?
- Bəli, adət-ənənəyə
bağlılıq hər
il keçən ilkindən
fərqli olur. Amma mənə elə gəlir ki, bu, genetik olaraq keçir. Söhbətimizin
əvvəlində mən
qeyd elədim ki, ailəmdən, nəslimdən
gələn örnəklər,
təlqinlər, tövsiyələr
olub. Adət-ənənə
söhbətləri də
o sıradan... İlk növbədə
dilimizin bəzəyi olan "bəli",
"xeyr" sözlərini
xatırlayaq. Bu, ev tərbiyəsi üçün
çox gözəl nümunədir. "Bəli",
"xeyr"i bilən
böyük-kiçiyə hörməti də başa düşər. Sonralar əzizlərinə
hörmət əlaməti
olaraq ehsanı və Quranı hədiyyə etməyi əsirgəməz. Biz bilirik
ki, dünyasını dəyişən
valideynlərə nə
çatır. Övladın
valideynlərinə qazandıracağı
rəhmət... Tələbə
gənclərimizə "Qabusnamə"dən
maarifçi ədibimiz
Abbasqulu ağa Bakıxanovun nəsihətlərindən
də yeri gəlmişkən nümunələr
deyirəm. Amma ən böyük örnək və nümunə düşünürəm ki, yenə
də valideynlərimizin
özüdür. Yeri
gəlmişkən, akademik
Əziz Mirəhmədovun
M.Ə.Sabirin həyat və yaradıcılığına həsr
olunmuş sanballı bir monoqrafiyası var ki, oradan bir fikir
yadıma düşür.
Alim yazır ki, Sabirin
formalaşmasında istedad,
əməksevərlik və
s. ilə yanaşı,
onu yetişdirən mühitin böyük rolu olmuşdur. Bu mühit böyük demokrat Cəlil Məmmədquluzadənin "Molla
Nəsrəddin" jurnalıdır.
Beləliklə, hər
bir kəsin layiqli vətəndaş kimi yetişməsində,
müəyyən bir sənət sahəsində
özünü təsdiq
etməsində onun mühiti, ətrafı, müəllimləri xüsusi
rol oynayır. Bu baxımdan mən də bugünkü uğurlarıma və cəmiyyətdəki nüfuzuma
görə məni yetişdirən mühitə,
nəslimə, şəcərəmə
borcluyam.
- Lalə xanım, son olaraq bu sualıma
səmimi cavabınızı
istərdim. Sizin üçün dostluq və sevgi nədir?
- Çox dəyərli bir ziyalı xanımın fikri ilə tam razıyam. "Hər kəs özü-özünə dost olmalıdır,
hər kəsin dostu o özüdür".
Məhəbbət isə
çox individual bir duyğudur. Məhəmməd
Füzulinin "Leyli və Məcnun"unda çox məşhur bir ifadə var. "Azadələrin yeri ədəmdir". Dahi şairin təbirincə desəm, "Aşiqlərin
yeri ədəmdir".
Nəzakət
MƏMMƏDLİ
525-ci qəzet 2025.- 14 oktyabr
(№186).- S.12-13.