Günel Nəcəfzadənin filmi "Amirani" Festivalında bəyənilib

 

GƏNC REJİSSORUN ƏN MÜHÜM ARZULARINDAN BİRİ QARABAĞ PROBLEMİLƏ BAĞLI YÜKSƏK SƏVİYYƏLİ FİLM ÇƏKİLMƏSİDİR

 

Günel Nəcəfzadə 1983-cü ildə anadan olub. 2001-ci ildə Bakı Xoreoqrafiya Məktəbini, 2006-cı ildə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət İncəsənət Universitetinin televiziya rejissorluğu fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib. Hazırda Rüstəm İbrahimbəyovun Bakı Beynəlxalq Kino Məktəbinin ikinci kurs tələbəsidir.

G.Nəcəfzadə indiyədək "Kinoşok", "Pak xəyallar", "Sebsuechte", "Sesily" kinofestivallarında, eləcə də "Qafqaz bizim evimizdir" Art Festivalda iştirakçı kimi fərqlənib. Gənc kinorejissor Beynəlxalq Audiovizual Festivalın "Uğurlu debütə görə" və "Start" II Tələbə Filmləri Festivalının "Ən yaxşı sənədli film" diplomu ilə təltif edilib. Uğurlarının siyahısına alman kinorejissoru Vayt Helmerin Kinorejissorlar Gildiyası ilə birgə həyata keçirdiyi simpoziumda və "Xəzər gəlini" qısametrajlı bədii filmin istehsalında iştirakına görə Azərbaycan Kinorejissorlar Gildiyasının "Şəhadətnamə"si, Azərbaycan Gənc Film İstehsalçılar Assosasiyasının "Eden 2006"- Azərbaycan, İran, Gürcüstan və Qırğızıstandan gənc film istehsalçıları üçün keçirdiyi beynəlxalq yaradıcılıq seminarında iştirakına görə aldığı "Nailiyyət sertifikatı" da daxildir. Bunlardan əlavə, Gənclər və İdman Nazirliyinin təsis etdiyi "2005-ci ildə kino sənəti sahəsində qazandığı uğurlara görə" "İlin ən yaxşı rejissoru" nominasiyasında "Gənclər mükafatı" və Təhsil Nazirliyi ilə Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin təşkil etdiyi "V Beynəlxalq Audiovizual Festival"da fərqləndiyi üçün fəxri fərman da G.Nəcəfzadəyə məxsusdur. Bugünlərdə gənc kinorejissorun yazıçı Afaq Məsudun "Dovşanın ölümü" hekayəsi əsasında ekranlaşdırdığı qısametrajlı bədii film Gürcüstanda keçirilən "Amirani" Kinofestivalında "Jürinin xüsusi diplomu" ilə təltif edilib.

Sözügedən filmin yaranması barəsində məlumat verən G.Nəcəfzadə bildirdi ki, Afaq Məsudun yaradıcılığı həmişə xoşuna gəlib. Festival üçün əvvəl bir neçə ssenariylə tanış olsa da, bəyənməyib: "Dovşanın ölümü"nü oxuyanda anladım ki, axtardığımı tapmışam. 5 dəqiqəlik bu film "Bakı, mən səni sevirəm" layihəsi" çərçivəsində çəkilib. Bugünlərdə həmin filmi Gürcüstanda keçirilən və Bolqarıstan, Almaniya, Boliviya, İspaniya, Şri-Lanka, Slovakiya, Ukrayna, İtaliyanın təmsil olunduğu "Amirani" Kinofestivalına göndərdim. Müəyyən müddətdən sonra cavab gəldi ki, film "Jürinin xüsusi diplomu"na layiq görülüb".

G.Nəcəfzadə kinoya olan marağını incəsənətə sevgi və marağın hakim olduğu bir ailədə dünyaya gəlməsi ilə əlaqələndirdi: "Ailəmizdə həm tanınmış rəssam, həm musiqiçi, həm də rejissor var. Kinoya uşaqlıqdan həvəsim vardı, amma müəyyən şübhələr də yox deyildi. Əvvəlcə televiziya rejissoru fakültəsini bitirsəm də, kinoya olan marağım azalmadı. İlk işim 2003-cü ildə BMT-nin UNİFEM fondu və Təhsil Nazirliyinin birgə keçirdiyi "Gənclik və sülh" müsabiqəsinə təqdim etdiyim "Müharibəyə yox!" adlı 1 dəqiqəlik, sosial məzmunlu çarx olub. 2004-cü ildə Mixail Zoşenkonun "Südsatan qadının hərisliyi" hekayəsi əsasında ekranlaşdırdığım 15 dəqiqəlik film-tamaşası ərsəyə gəldi. Sonralar "Mozalan" studiyasında "Rəqiblər" qısametrajlı bədii, "Simurq" studiyasında 21 dəqiqəlik "Pillələr" sənədli filmimi çəkdim".

G.Nəcəfzadə kinoda mövcud olan müəyyən problemlərin həlli istiqamətində əsas işlərdən biri kimi kino təhsilinin səviyyəsinin yüksəldilməsini vacib hesab edir. Kinonun böyük maliyyə tələb etdiyini deyən gənc rejissor səviyyəli ekran əsərlərinin meydana çıxması, gənclərin öz fantaziyalarını reallaşdırması üçün ciddi məbləğdə pula ehtiyac olduğunu vurğuladı: "Gənc kinematoqrafçılar öz ideyalarını həyata keçirmək üçün çox vaxt maliyyə sarıdan korluq çəkirlər. Fikrimcə, özəl sektorun kinematoqrafiyaya marağını artırmaq lazımdır. Ümumən, Azərbaycan kinosunda kinoprokatın hədsiz zəifliyi həm gənclərin, həm də yaşlı nəslin filmlərinin ictimaiyyətə çatdırılmasına mane olur. Tutalım, gənc rejissor vəsait azlığı ucbatından ssenaridə düzəlişlər edir və istənilən səviyyəli film alınmır. Beləliklə, o, öz ideyasını istədiyi səviyyədə reallaşdıra bilmir. Bu gün Azərbaycan kinosunda olan problemlər əsasən maliyyə vəsaitinin azlığından yaranır. Hansısa bir filmin büdcəsi üçün ayrılan pul az olduğundan ekran işi də bəsit alınır. Amma fikir versək, görərik ki, dünya kinosunda filmlərin milyonlarla dollarlıq büdcəsi olur, bu da səviyyəli bir filmin ərsəyə gəlməsi üçün şərait yaradır. Bütün çətinliklərə baxmayaraq, həm təcrübəli, həm də gənc rejissorlarımız filmlər çəkir, kinofestivallara göndərirlər. Belə düşünürəm ki, kino sahəsindəki gənclərin problemlərini çox da şişirtmək lazım deyil. Çünki mövcud problemlər tədricən öz həllini tapır. Bir neçə il əvvəl təhsil aldığım Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində texniki avadanlıq yox dərəcəsində idi, bu gün isə orada müasir tələblərə uyğun montaj stolu və digər avadanlıqlar var. Tələbələr çəkdikləri materialları orada montaj edə bilirlər. Bütün bunlar gələcəkdə kinomuzun problemlərinin öz həllini tapacağını göstərir".

Dünya kinosundan əsasən Federiko Fellininin filmlərini sevə-sevə seyr etdiyini vurğulayan gənc rejissor milli filmoqrafiya fondumuzdan da bəyəndiyi əsərlərin adını çəkdi: "Gün keçdi" filmi klassikadır, Azərbaycan kinosunda ən yaxşı filmlərdən biridir. "Bir cənub şəhərində" də çox sevdiyim filmlərdən biridir".

G.Nəcəfzadə gələcəklə bağlı danışarkən bir arzusunu önə çəkdi: "Millətimizin əsas dərdi olan Qarabağ mövzusunda yüksək səviyyəli bir film çəkilməsini çox istərdim. Mənim gələcəkdə belə bir filmi çəkib-çəkməyəcəyimi zaman göstərər. Amma mən çəkməsəm də, ümumiyyətlə, bu problemlə bağlı layiqli ekran işinin yaradılmasını istərdim".

  

 

Sevinc MÜRVƏTQIZI

 

525-ci qəzet.- 2009.- 4 iyul.- S.22.