Fərhad İsrafilov: "İçimdəki "ağlamaq mexanizmini" işə saldım və ..."

 

Azərbaycanın məşhur "Yeddi oğul istərəm" filmində Qəqəni obrazını canlandıran aktyor Fərhad İsrafilovun Milli.Az xəbər portalına müsahibəsi

 

Milli.Az xbər portalının budəfəki müsahibi kinomuzun klassik nümunələrindən olan Tofiq Tağızadənin 40 bundan öncə çəkdiyi, posteri vaxtilə ABŞ-ın kinoteatrlarndan birinin fasadnı bəzəyən "Yeddi oğul istərəm" ekran əsərindən Qəqəni kimi tanıdığımız Fərhad İsrafilovdur. Fərhad İsrafilov 5 yanvar 1955-ci ildə Bakıda anadan olub. Moskvada ÜDKİ-nun aktyorluq fakültəsində təhsil alıb (1975-1979). 1979-cu ildən "Azərbaycanfilm" kinostudiyasında işləməyə başlayıb. "Mosfilm"in istehsalı olan "Ən Mühüm Tapşırıq" filmində Rüstəm, "Qələbə" filmində Dino Rossi, "Yeddi oğul istərəm"də Qəqəni, "777 nömrəli iş" filmində fəhlə rolunu, "Bircəciyim" filmində Zeynal, "Doğma sahillər"də sürücü, "Evin kişisi"ndə Rövşən, "Evlənmək istəyirəm" filmində Mahmud bəy, "Qara gölün cəngavəri"ndə bolşevik, "Qəzəlxan"da Həmid, "Şərikli çörək" filmində Fərhad, "Dənizə çıxmaq qorxuludur" filmində Novruz obrazını, "Alman klinikasına şəxsi səfər", "Yuxu yaddaşı", "Tərsinə çevrilmiş dünya", "Cavid ömrü" filmlərində müxtəlif rolları oynayıb. Fərhad İsrafilov 1989-cu ildən "Yuğ" Teatrında çalışır. "Yuğ" Dövlət Teatrının birinci yaş nəslinə aid olan Fərhad İsrafilov həm də Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin aktyor sənəti kafedrasının baş müəllimidir.

- Fərhad müəllim, yeddi oğulun arasına düşməyiniz necə baş verdi?

- "Şərikli çörək" filminin çəkilişləri gedirdi. Məni də Vaqif rolu üçün sınaqdan keçirdilər. Amma Kamran Rəcəblinin az da olsa, kino təcrübəsi olduğü üçün bu rola onu təsdiq etdilər. Məni isə epizodik rola çəkdilər. Yusif Səmədoğlu ilə Tofiq Tağızadə də məni elə çəkilişlərdə görmüşdülər. "Yeddi oğul istərəm" filminin quruluşçu rejissoru əvvəlcə Kamil Rüstəmbəyov təyin edilmişdi. Sonra hansısa səbəbdən filmi ondan alıb Tofiq Tağızadəyə verdilər. Amma Tofiq müəllim Kamil Rüstəmbəyovun seçdiyi aktyorların heç birini dəyişmədi.

- Sizin o vaxt neçə yaşınız var idi?

- On beş yaşım var idi. Bir dəfə mərhum Yusif Səmədoğluna dedim ki, çox maraqlıdı, sizin ssenarinizlə çəkilmiş filmlərin birində mən iştirak etmişəm, başqa birində - "Qətl günü"ndə isə oğlum.

- Süjetə görə hadisələr Qazax mahalında cərəyan edir. Bəs çəkilişlər harda aparılmışdı?

- Çəkilişlər Qobustanda, Mərdəkanda, ən çox da Fatmayi ilə Şağanda aparılıb. Qocaman qazaxlılardan eşitmişəm ki, Qazaxda Peykanlı adında kənd olmayıb. Amma Qan Çanağı, Qarayaz mahalı məlumdu.

- Bakıda böyüyən uşaq üçün Qazax ləhcəsində danışmaq asan olmayb yəqin...

- Öyrənməyinə öyrənmişdim. Amma o illərdə "Azərbaycanfilm" kinostudiyasında istehsal olunan filmlərin hamısında uşaq rollarını Ziya Bağırov səsləndirirdi. O, elə indi dublyaj sənəti ilə məşğuldu. Mənim əvəzimə filmdə Ziya Bağırov danışır.

- Qəqəni niyə məhz Qəzənfərlə dostlaşır?

- Görünür, Qəqəni, ünsiyyət qurmaq üçün Qəzənfəri daha rahat adam kimi qəbul edir. Uşaqlar axı uşaqla uşaq, böyüklə böyük olmağı bacaran adamları tez tanıyrlar. Elə rəhmətlik Şahmar Ələkbərov da belə insan idi. Çox insanpərvər, istiqanlı adam idi. Çəkilişlər başa çatana qəqər məndən ayrılmırdı, köməkliyini əsirgəmirdi. Bircə o qalmışdı ki, əlimdən tutsun. Sonralar da bu mehribanlıq davam edirdi. Şahmar Ələkbərov hətta "Qəzəlxan" filmini çəkəndə üzrxahlıq etdi ki, mənə uyğun rol bu filmdə yoxdu. Mən isə dedim ki, sizin çəkdiyiniz filmdə fəhləlik də eləmək mənim üçün xoş olardı. Rəhmətlik Mövlud Süleymanlının "Köç" romanını ekranlaşdırmaq istəyirdi, qismət olmadı...

- Qəzənfər Qəqəniyə güllə atmağı öyrədəndə Gəray bəyin şəkli ilə alınan məzəli istehzalı məqam təsadüf idi?

- Yox, bu, düşünülmüş epizod idi. Bolşeviklərin Gəray bəyə münasibətini açıb göstərən detal idi.

- Bəs ona qədər heç əlinizdə tüfəng tutmuşdunuz?

- Yox, bu vərdişə "Yeddi oğul istərəm" filmində yiyələndim.

- Cəlal kimi igidləri güdaza vermiş simasızın biri olan Kələntər finalda məhz Qəqəninin gülləsinə tuş gəlir. Həmin anda keçirdiyiniz hissləri necə xatırlayırsınız? Qəzənfər ölərkən o cür təsirli ağlamağınız necə alındı?

- Qəqəni atasız, anasız bir yeniyetmədi, yetim oğlandır. Nənəsindən başa heç kimi yoxdu. Qəzənfər əmi onun güvənə biləcəyi tək insan idi. Kələntərin onu ölümcül yaralaması Qəqəni üçün çox böyük faciəyə çevrilir. Həmin andaca onda nifrət intiqam hissi baş qaldırır. Ona görə Kələntəri elə bir güllə ilə öldürür. Ağlamağım isə sırf psixoloji hal idi. Bunu sözlə izah etmək mümkün deyil. Bircə onu deyə bilərəm ki, içimdəki "ağlamaq mexanizmini" işə saldım. o gördüyünüz kadrlar alındı. Bu, deməkdi, necə baş verir, sözlə ifadə etmək çətindi.

- "Qəqəni" ayamasının mənası ilə maraqlanmısınız?

- Maraqlanmışam. Yusif Səmədoğlu demişdi ki, Qəqəni - "ovqat yaradan", "təşəbbüsçü" deməkdi. Rusca buna "zavodila" deyirlər. Mənim öz xarakterımdə bu xüsusiyyət var.

- Fərhad müəllim, Azərbaycanı işğal etmiş bolşeviklərə kömək edən bir obrazı canlandırdığınıza görə peşmançılıq hissi keçirməmisiniz ki?

- Xeyr, qətiyyən. Qəqəni sovet quruluşunun ideallarına inanan sadəlövh gənclərdən birinin ekran obrazıdır. Bu, tarixdi və bunu danmaq olmaz. Mən özüm isə heç vaxt heç bir partiyanın üzvü olmamışam. "Yeddi oğul istərəm" filminin yaradıcı heyətinin üzvü olmağın özü hər kəsə nəsib olmayan xoşbəxtlik idi. O boyda sənətkarlarla bir filmdə çəkilmişəmsə, daha nəyə peşman ola bilərəm ki?

- Amma nədənsə yaradıcılığınız daha çox teatrla bağlıdı.

- Elədir. "Yuğ" teatrında qazandıqlarmı kinoda xərcləyirəm. Üçüncü kursdan kinoya çəkilməyə başlamışam. Müəllimim Yevgeni Matveyevin "Ən mühüm tapşırıq", bir də "Qələbə" filmlərində. "Qələbə" filmində azərbaycanlı obrazına qarşı çıxanlar da oldu, amma Yevgeni Semyonoviç dedi ki, faşizm üzərində qələbəni SSRİ-nin bütün xalqları birlikdə qazanıblar. Bu vaxta qədər istər kinoda, istərsə də televiziyada enerjimi epizodik rollara sərf etmək istəməmişəm. Bunu təkəbbür kimi qəbul etmək lazım deyil.

 

 

Ədalət.- 2010.- 2 noybar.- S. 8.