Məktəbdə onlayn "Qaynar xətt"
xidməti təşkil etmişik
Çalışdığım orta məktəbdə
İKT-nin tətbiqi müxtəlif sahələr
üzrə aparılır.
Şagirdlərimiz aldığı
bilikləri texnologiyaların vasitəsi ilə təcrübədə
tətbiq edirlər. Xüsusən, İKT vasitəsi
ilə hazırladıqları
layihələr tərtib
olunmuş meyarlar üzrə qiymətləndirilir.
Məktəbdaxili müsabiqələrdən
biri şagirdlərimizin
fərdi İnternet veb səhifələrinin
(bloqlarının) yaradılmasıdır.
Bu mərhələyə biz pillə-pillə gəlmişik, ilk əvvəl "Skype" proqramı vasitəsilə müxtəlif ölkələrdəki məktəblərlə əlaqə yaradıb fikir mübadiləsi aparmışıq. Növbəti mərhələdə məktəbdə İP-telefonların və kameraların quraşdırılmasından sonra, virtual məkanda informatika və tarix fənnləri üzrə metodbirləşmələrin iclaslarını digər məktəb müəllimləri ilə keçirmişik.
Respublikamızda keçirilən istənilən
müsabiqələr tədris
sahəsinə çox
müsbət təsir
edir. Müəllimlərimiz
innovativ müəllim
layihəsində, şagirdlərimiz
isə "Gənc istedad" müsabiqəsində
həvəslə iştirak
edərək yüksək
yerlər qazanıblar.
Dərslərimizin keyfiyyətli
tədrisi üçün
interaktiv lövhə rahat vasitədir.
Təhsil Nazirliyinin üç il sınaqdan keçirilən "Elektron məktəb" layihəsi, xüsusən "elektron jurnal" müəllimlər, şagirdlər və valideynlər tərəfindən bəyənilir. Bu il məktəbdə quraşdırılan HDMİ formatlı Tandberg C20 Plus qurğusunun köməyi ilə təşkil edilmiş "Say sistemləri" viktorinasının virtual sinifdə keçirilməsini planlaşdırmışıq. Bu dərsi ötən il İP-telefon vasitəsi ilə liseylə keçirmişdik. Belə dərslərin keyfiyyətli alınması üçün əvvəlcədən moderator təyin olunur, dərs videokonfransda iştirak edən məktəblərə şəbəkə etikası gözlənilməklə, növbə ilə söz verilir. Bu dərslərin əvvəlcədən plan-proqramı yazılır və iştirakçı məktəbin sinif şagirdləri onunla əvvəlcədən tanış olurlar. Bir sözlə, son illər məktəblərin yeni İKT avadanlıqları ilə sürətlə təchizatı müəllimlərimizi onlardan istifadəyə, şagirdləri isə yaradıcı işləməyə sövq edir.
Mənim fikrimcə, şagirdin tədris prosesinə, müəllimin şagirdin biliyinə, valideynin məktəbin təlim prosesinə nəzarəti onlayn "qaynar xətt"lə təşkili məqsədəuyğundur.
Hər bir məktəbin onlayn "qaynar xətt"i olmalı, müəllimlər, şagirdlər və valideynlər onda iştirak etməlidirlər. İnternetə çıxışı olmayan məktəblər isə məktəbin foyesindəki kompüterdə "qaynar xətt" yaratmalıdırlar. Daxil olmuş şikayət və təkliflər araşdıırılaraq cavablandırılmalıdır. Biz məktəbimizdə bu prosesi iki ildən çoxdur ki, tətbiq edirik və böyük səmərə verir.
Aygün ƏZİZOVA
Azərbaycan
müəllimi.- 2010.- 24 dekabr.-S.13.