"Açıq dərs" kurikulumun

tələblərinə cavab verdi

 

Bakıdakı 8 nömrəli orta ümumtəhsil məktəbi İKT-nin tətbiqi sahəsində  qabaqcıl təcrübəyə malik tədris ocağı olmaqla yanaşı, həm "Elektron məktəb" layihəsinin iştirakçısıdır. Bu günlərdə həmin tədris ocağının  III "B" sinfində riyaziyyat  fənnindən "Minlik həddində toplama, çıxma məsələ həlli" mövzusu üzrə İKT-nin tətbiqi ilə "açıq dərs" keçirildi. Üçüncülər  istedad bacarıqlarını nümayiş etdirmək məqsədi ilə "Ağıllı qızlar", "Ağıllı oğlanlar", "Bilicilər", "Çalışqanlar", "Münəccimlər" qruplarına bölündülər.  Məsələ misalların həlli zamanı Azərbaycanın bölgələrinin adları sadalandı, onların arasındakı məsafə fərqləri müəyyən edildi. Ölkəmizin  işğal olunmuş ərazilərinə diqqət yetirildi şagirdlər tərəfindən bu ərazilərin  əbədi olaraq Azərbaycanın ayrılmaz hissəsi olduğu vurğulandı. Sonra onlar müxtəlif uzunluq vahidlərini artan sıra  üzrə  "vahidlər cərgəsində" yerləşdirdilər. Uşaqlar riyazi terminlərə aid krossvordlar həll edərək, çoxbucaqlının tərəflərinin cəmi - perimetr anlayışını bir daha təkrar etdilər. Şagirdlər  lövhədə üçrəqəmli ədədlərin toplanması çıxılmasına aid misallar həll etdilər.  Fərdi sorğudan sonra  hər bir qrup ayrı-ayrılıqda  tapşırıq alaraq məsələ həlli ilə bağlı biliklərini möhkəmləndirdilər.

Sinif müəllimi  Mina Hüseynzadə  dərsboyu əldə edilən biliklərin  və bacarıqların mənimsənilmə  səviyyəsini  bir daha  araşdırdı, şagirdlərin  cavablarını  meyar cədvəlinə uyğun qiymətləndirdi  və  ev  tapşırıqlarını elan etdi.

"Açıq  dərs"in sonunda məktəbin direktoru Aytən Baxşıyeva, direktor müavini Sevinc Əliyeva  metodistilər  Jalə Zeynalova, Nairə  Sadıqova Mina  müəllimin  dərsdə  interaktiv təlim metodlarından səmərəli istifadə etdiyini  kurikulum proqramına  uyğun olduğunu, qiymətləndirmənin düzgün aparıldığını, şagirdlərə tam sərbəstlik verildiyini, onların fikirlərinə diqqətlə yanaşıldığını  yüksək dəyərləndirdilər. 

 

Sifai SƏFƏROVA

Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 24 dekabr.- S.19.