Qobustan rayonunun ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil
pilləsi üzrə
buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə
görə təhlili
Mərkəzləşdirilmiş
qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında
şimal-qərb rayonlarının (Balakən, Zaqatala, Qax,
Şəki, Oğuz, Qəbələ,
İsmayıllı, Şamaxı və Qobustan) keyfiyyət və
müvəffəqiyyət göstəriciləri
aşağıdakı cədvəldə verilmişdir.
Cədvəldən
göründüyü kimi, keyfiyyət göstəricisinə
görə ilk yeri Qəbələ, son yeri isə Qobustan
rayonu tutur. Keçən nömrədə Qəbələ
rayonu ümumtəhsil məktəblərinin nəticələri
təhlil olunaraq ictimaiyyətə
çatdırılmışdır. İndi isə
Qobustan rayonunun keyfiyyət
göstəricilərinə görə nəticələri,
bu nəticələrin keçən il ilə müqayisəli
təhlili, keyfiyyət və müvəffəqiyyət
göstəricilərinin qarşılıqlı vəziyyəti,
müxtəlif fənlərin mənimsənilmə səviyyəsini
təqdim edirik.
2009-2010-cu
dərs ilində rayonun 18 tam orta ümumtəhsil məktəblərində
323 şagird təhsil almışdır. Onların 315 nəfəri
(97,52%) buraxılış imtahanlarında iştirak etmiş və
279 nəfəri (88,57%) yekun nəticəyə görə
attestat almışdır. Buraxılış imtahanlarında
iştirak edən 315 şagirddən
211 nəfəri oğlanlar, 104 nəfəri isə
qızlardır. Şagirdlərin 312-si Azərbaycan bölməsinin,
3 nəfəri isə rus bölməsinin şagirdidir. Rayon
üzrə bütün fənlərdən
"5" qiymət alan şagird yoxdur, lakin 3 nəfər
şagird (Cəyirli kənd orta məktəbindən 2 nəfər
kodları 1962610776 və 2600753160, Nabur kənd orta məktəbindən
1 nəfər kodu 2966421565) isə bütün fənlərdən
"2" qiymət almışdır. Rayonun 7 məktəbində
(38,89%) şagird sayı 10 nəfərdən azdır. Rayon
üzrə Bəklə, Qurbançı və Dərəkənd
kənd orta məktəblərində 10 şagirdə (3,15%)
xarici dil tədris olunmur. Qobustan rayonunun səkkiz fənn
üzrə göstəricilərinin respublika üzrə
göstəricilərlə müqayisəsi
aşağıdakı diaqramdan aydın görünür.
Göründüyü kimi, bütün fənlərdən keyfiyyət
göstəriciləri respublika üzrə göstəricilərdən
aşağıdır.
2008-2009
və 2009-2010-cu dərs illərində mərkəzləşdirilmiş
qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında səkkiz
fənn üzrə rayonun keyfiyyət
göstəricilərinin müqayisəli təhlili
aşağıdakı diaqramda verilmişdir.
Riyaziyyat,
Azərbaycan tarixi və kimya fənlərindən az da olsa
yüksəlişin, əksinə ana dili, fizika, biologiya,
coğrafiya və xarici dil fənlərindən isə geriləmənin
olduğu nəzərə çarpır. Ümumilikdə rayonun
yekun keyfiyyət göstəricisi 2008-2009-cu dərs ilinə
nisbətən 38,69%-dən
38,14%-ə düşərək 0,55% azalmışdır.
2009-2010-cu
dərs ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada
keçirilmiş buraxılış imtahanlarında fənlər
üzrə yekun göstəricilər.
Fənlər
üzrə yekun göstəricilərə nəzər
saldıqda rayonda Azərbaycan tarixi, riyaziyyat və coğrafiya
fənlərinin digər fənlərə nisbətən daha
yaxşı tədris olunduğu müşahidə olunur. Məktəblərin
vəziyyətinə gəldikdə isə Azərbaycan tarixi,
ana dili fənlərindən 11 məktəbin (61,11%), fizika,
biologiya fənlərindən 10 məktəbin (55,56%),
riyaziyyat, kimya və coğrafiya fənlərindən 9 məktəbin
(50,00%) və xarici dil fənnindən 8 məktəbin (44,44%)
keyfiyyət göstəricisi rayon üzrə keyfiyyət
göstəricisindən yüksəkdir.
Qobustan
rayonu tam orta ümumtəhsil məktəblərinin
buraxılış imtahanlarının nəticələrinə
görə keyfiyyət və reytinq göstəricilərinin
müqayisəli təhlili aşağıdakı cədvəldə
verilmişdir:
Cədvəldən
göründüyü kimi, Qurbançı və Cəmcəmli
kənd orta məktəbləri reytinq cədvəlinə
uyğun olaraq, 1 və 4-cü yerləri tutduqları halda,
keyfiyyət cədvəlində həmin məktəblər
müvafiq olaraq 10 və 9-cu yerləri tuturlar. Bu isə o deməkdir
ki, həmin məktəblərin şagirdləri daha çox
suala düzgün cavab verərək yüksək qiymətlər
alıblar. Əksinə, Təklə
Mirzəbala Ə.Nəbiyev adına
və Təklə kənd
orta məktəbləri reytinq cədvəlinə uyğun
olaraq, 6 və 13-cü yerləri tutmalarına baxmayaraq, keyfiyyət
cədvəlində həmin məktəblər müvafiq
olaraq 2 və 4-cü yerləri tuturlar.
Keyfiyyət
göstəricisinə görə məktəblərin
sıralanmasında ilk və son iki yeri tutan məktəblərin
göstəriciləri
aşağıdakı kimidir:
Çuxanlı
kənd Q.Ələkbərov adına orta məktəbindən
10 şagird buraxılış imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 11,70
suala (46,80%), riyaziyyatdan 12,10
suala (48,40%), Azərbaycan tarixindən
7,50 suala (50,00%), fizikadan 4,70
suala (47,00%), kimyadan 4,30 suala (43,00%), biologiyadan 3,80 suala (38,00%), coğrafiyadan 4,00 suala (40,00%), xarici dildən isə 6,70
suala (44,67%) düzgün cavab
vermişdir.
Təklə
Mirzəbala Ə.Nəbiyev adına orta məktəbindən 7
şagird buraxılış imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 11,86
suala (47,43%), riyaziyyatdan 10,86
suala (43,43%), Azərbaycan tarixindən
7,29 suala (48,57%), fizikadan 4,57
suala (45,71%), kimyadan 5,86 suala (58,57%), biologiyadan 4,29 suala (42,86%), coğrafiyadan 4,29 suala (42,86%), xarici dildən isə 5,71
suala (38,10%) düzgün cavab
vermişdir.
Nabur
kənd Ə.İbrahimov adına orta məktəbindən 18
şagird buraxılış imtahanlarında iştirak
etmiş və orta statistik şagird ana dilindən 6,28 suala (25,11%), riyaziyyatdan 8,06 suala (32,22%), Azərbaycan tarixindən
4,94 suala (32,96%), fizikadan 3,00
suala (30,00%), kimyadan 2,89 suala
(28,89%), biologiyadan 2,56 suala
(25,56%), coğrafiyadan 3,06 suala
(30,56%), xarici dildən isə 3,61 suala (24,07%) düzgün cavab
vermişdir.
Cəyirli
kənd A.Quliyev adına orta məktəbindən 27 şagird
buraxılış imtahanlarında iştirak etmiş və
orta statistik şagird ana dilindən 6,70 suala (26,81%), riyaziyyatdan 7,52 suala (30,07%), Azərbaycan tarixindən
4,37 suala (29,14%), fizikadan 2,96
suala (29,63%), kimyadan 2,96 suala (29,63%), biologiyadan 2,56 suala (25,56%), coğrafiyadan 3,22 suala (32,22%), xarici dildən isə 3,37
suala (22,47%) düzgün cavab vermişdir. Məktəblərin
8 fənn üzrə göstəricilərinin rayon göstəriciləri
ilə müqayisəli təhlili aşağıdakı
qrafiklərdə daha aydın
görünür.
Qobustan
rayonu və Çuxanlı kənd orta məktəbinin səkkiz
fənn üzrə keyfiyyət göstəricilərinin
müqayisəli təhlili
Qobustan
rayonu və Təklə Mirzəbala kənd orta məktəbinin
səkkiz fənn üzrə keyfiyyət göstəricilərinin
müqayisəli təhlili
Qobustan
rayonu və Nabur kənd orta məktəbinin səkkiz fənn
üzrə keyfiyyət göstəricilərinin müqayisəli
təhlili
Qobustan
rayonu və Cəyirli kənd orta məktəbinin səkkiz fənn
üzrə keyfiyyət göstəricilərinin müqayisəli
təhlili
Qobustan
rayonu ümumtəhsil məktəblərində 8 fənnin əlamətlər
üzrə keyfiyyət göstəriciləri
Cədvəldən
göründüyü kimi, orta statistik şagird rayon üzrə
ana dili fənnindən sualların 51,61%-nə düzgün
cavab vermişdir. Qızların düzgün cavabları
53,68%, Azərbaycan bölməsinin düzgün cavabları isə
52,61% olmuşdur, bu da rayon göstəricisindən
yuxarıdır. Əksinə, rus bölməsinin və
oğlanların göstəriciləri rayon göstəricisindən
aşağıdır. Aşağıdakı diaqramda
oğlanların və qızların səkkiz fənn üzrə
keyfiyyət göstəricisinin müqayisəsi verilmişdir.
Göründüyü kimi ana
dili, Azərbaycan tarixi, fizika, biologiya və xarici dil fənlərindən
qızların, əksinə riyaziyyat, kimya və coğrafiya fənlərindən
isə oğlanların keyfiyyət göstəriciləri daha
yaxşıdır.
Azərbaycan
və rus bölmələri üzrə keyfiyyət göstəricilərinə
nəzər saldıqda aydın
görünür ki, ana dili, Azərbaycan tarixi, fizika, kimya və
coğrafiya fənlərindən Azərbaycan bölməsinin,
əksinə riyaziyyat, biologiya və xarici dil fənlərindən
isə rus bölməsinin keyfiyyət göstəriciləri daha yaxşıdır.
2008-2009
və 2009-2010-cu dərs illərində səkkiz fənni qiymətlər
üzrə müqayisə etdikdə "2" qiymət
alanların faiz göstəricilərinin ana dilindən 1,14%,
riyaziyyatdan 2,07%, və xarici dildən 3,41%
azaldığını görmək olar. Lakin "2" qiymət
alanların sayı Azərbaycan tarixindən 1,05%, fizikadan
7,43%, kimyadan 8,35%, biologiyadan 1,75%, coğrafiyadan 5,20%
artmışdır. Ümumiyyətlə, beş fəndən
"2" qiymət alanların sayının artması öz
növbəsində keçən il ilə müqayisədə
müvəffəqiyyət faizinin aşağı düşməsinə
səbəb olmuşdur. Belə ki, 2008-2009-cu dərs ilində
332 şagirddən 319 nəfəri imtahanlarda iştirak
etmiş və bunlardan 214-ü, yəni 67,08%-i, 2009-2010-cu dərs
ilində isə 323 şagirddən 315 nəfəri imtahanlarda
iştirak etmiş və bunlardan 161-i, yəni 51,11%-i müvəffəqiyyət
qazanmışdır. Aşağıdakı cədvəlin
köməyi ilə digər qiymətlərə görə də
iki ilin müqayisəli təhlilini aparmaq olar.
Təhsil Nazirliyi Monitorinq və
qiymətləndirmə şöbəsi
Azərbaycan müəllimi.- 2010.-
31 dekabr.- S.16.