Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin
5 illik fəaliyyəti ilə bağlı təqdimat
dinlənildi
Fevralın 13-də Təhsil
Nazirliyində Monitorinq və qiymətləndirmə
şöbəsinin 5 illik fəaliyyəti ilə bağlı
təqdimat dinlənilib.
Tədbiri giriş sözü ilə açan təhsil naziri Misir Mərdanov Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin işinin bütün təhsil ictimaiyyəti üçün maraqlı olduğunu qeyd edib və ayrı-ayrı şöbələrin fəaliyyəti barədə vaxtaşırı dolğun məlumatlar verilməsinin zəruriliyini diqqətə çatdırıb.
Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin müdiri Təranə Hacıyeva şöbənin 5 illik fəaliyyəti ilə bağlı hesabat-təqdimatla çıxış edib. 2004-cü ildən fəaliyyətə başlamış Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin əsas məqsədinin yeni qiymətləndirmə sisteminin işlənib hazırlanması olduğunu nəzərə çatdıran Təranə Hacıyeva yeni qiymətləndirmə sistemini həyata keçirmək üçün normativ-hüquqi sənədlərin hazırlanması, ölkədə şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq təcrübəyə uyğun qiymətləndirilməsinin təmin olunması, qiymətləndirmə və təhsil siyasətində müasir yanaşmaların tətbiqi və inkişaf etdirilməsi, qiymətləndirmə tədqiqatlarının həyata keçirilməsi və digər mühüm məsələlərdən söz açıb. Şöbənin fəaliyyət planında nəzərdə tutulmuş əsas müddəalardan bəhs edən T.Hacıyeva 2004-2005-ci tədris ilində beynəlxalq qiymətləndirmə sahəsində görülən işlər barədə fikirlərini bildirib.
Şöbə müdiri ilk dəfə 2005-2006-cı dərs ilində Xətai və İmişli rayonlarının məktəblərində mərkəzləşdirilmiş qaydada buraxılış imtahanlarının keçirilməsi, 172 məktəbin 5011 şagirdinin iştirak etdiyi beynəlxalq qiymətləndirmənin aparılması məsələlərinə toxunub. 2006-2007-ci dərs ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarının Bakı şəhərinin Xətai, Səbail rayonlarını, Təhsil Nazirliyinə tabe olan məktəbləri, Sumqayıt şəhərini və İmişli rayonunu əhatə etdiyini söyləyən Təranə Hacıyeva imtahanlarda iştirak edən 11866 şagirddən 10865-nin, yəni 91,56 faizinin müsbət qiymət aldığını vurğulayıb.
Ötən il respublikanın bütün ümumtəhsil məktəblərinin (Naxçıvan MR istisna olmaqla) və peşə liseylərinin şagirdləri, o cümlədən, əvvəlki dərs illərində
buraxılış
imtahanlarında qeyri-kafi qiymət alan, müəyyən səbəblərdən orta təhsil kursunu bitirməyən və
eksternat qaydasında imtahan vermək üçün müraciət etmiş
şəxslər də
əhatə olunmaqla, orta təhsil kursu
üzrə
buraxılış
imtahanlarının mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirildiyini diqqətə
çatdıran Monitorinq və qiymətləndirmə şöbəsinin
müdiri onu da bildirib ki, qazanılan təcrübə
bu istiqamətdəki işlərin gələcəkdə daha yaxşı təşkilinə yol açır.
Milli və beynəlxalq
qiymətləndirmə sahəsində həyata keçirilən
tədbirlərin ilkin nəticələrindən söz
açan Təranə Hacıyeva onu da qeyd edib ki, bütün
bunların əsas qayəsi ölkənin təhsil sisteminin səviyyəsini
öyrənmək və nəticələrdən
asılı olaraq təhsildə planlaşdırma və
proqnozlaşdırmanı müəyyənləşdirməkdən
ibarətdir.
Azərbaycanda təhsil
islahatlarının uğurla nəticələnməsi
üçün mütərəqqi yeniliklərin tətbiqinin
əhəmiyyətinə toxunan təhsil naziri Misir Mərdanov
bu baxımdan beynəlxalq və milli qiymətləndirmə
sistemlərinin səmərəli tətbiqinə diqqətin
artırılmasını gərəkli hesab etdiyini bildirib. Nazir
onu da qeyd edib ki, bu barədə ölkənin təhsil
ictimaiyyətində daha aydın təsəvvürlər
yaradılması üçün müvafiq tədbirlərə
diqqət artırılmalı, bu istiqamətdə zəruri tədqiqatların
aparılması təmin olunmalıdır.
Sonda tədbir
iştirakçıları müzakirə olunan məsələlərlə
bağlı fikirlərini bildirib və müvafiq təkliflər
səsləndirilib.
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 19 fevral.- S.3.