"Öyrədənləri öyrədən" statusu
almış təlimçilərin
fəaliyyətinin gücləndirilməsi
tədbirləri haqqında
Azərbaycan Respublikası təhsil
nazirinin əmri
Ümumi təhsilin məzmununun, şagird nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi meyarlarının
mütərəqqi dünya
təcrübəsi əsasında
yeniləşdirilməsi istiqamətində
aparılan islahatlar artıq gözlənilən
nəticələri verməkdədir. Bu nəticələr
hazırda ardıcıl
və məqsədyönlü
şəkildə tətbiq
edilən konseptual xarakterli fənn kurikulumlarında və onların tələblərinə
uyğun yaradılan müasir yönümlü
dərslik komplektlərində,
müəllim-şagird münasibətlərinin
pedaqoji əməkdaşlıq
zəminində qurulmasında,
tədris prosesinin səmərəliliyini artıran
çevik təlim strategiyalarının və
bilavasitə təhsilin
keyfiyyətinin idarə
olunmasını şərtləndirən
yeni qiymətləndirmə
modellərinin tətbiqində,
ümumi təhsilin məqsəd və vəzifələrinə əvvəlki
dövrlə müqayisədə
mahiyyət etibarı ilə tam fərqli yanaşma tərzinin formalaşmasında daha aydın hiss olunur.
Bununla belə,
yerlərdə aparılan
müşahidələr, mövcud
vəziyyətin təhlili
göstərir ki, ümumi
təhsil sistemində
həyata keçirilən
yeni məzmun və qiymətləndirmə
siyasətini əhatə
edən əsas məsələlərlə bağlı
maarifləndirmə işlərinin
gücləndirilməsinə, bütövlüklə təhsil
işçilərinin hazırlıq
səviyyəsinin yüksəldilməsinə
yönəlmiş zəruri
tədbirlərin görülməsinə
ciddi ehtiyac vardır.
Həmin problemi nəzərə alaraq, hər bir rayon və şəhər üçün yerli pedaqoji kadr potensialından
istifadə etməklə
daimi fəaliyyət göstərən təlimçilər
qrupunun yaradılması
qərara alınmış
və bu işin yerinə
yetirilməsi Təhsil
Nazirliyinin 2010-cu il 1
mart tarixli, 249 nömrəli
əmri ilə rəsmiləşdirilmişdir. Əmrin icrası ilə bağlı ilk olaraq Bakı şəhəri üzrə
təşkil edilən
10 günlük öyrədici
təlim kursunda məktəb rəhbərləri,
müəllim, metodist
və məsləhətçilərdən
ibarət tərkibdə
230 nəfər təlimçi
hazırlanmış və
onlara müvafiq sertifikat verilmişdir. Həmin təlimçilərin zonalara
görə müəyyən
olunmuş istinad məktəblərinə təhkim
edilməsi və ərazidə yerləşən
digər məktəblərin
təhsil işçilərinə
fənn kurikulumlarının
və qiymətləndirmə
mexanizmlərinin tətbiqi
istiqamətində metodiki
xidməti həyata keçirmələri nəzərdə
tutulur.
Bütün bunlarla yanaşı, həmin təlimçilərin səmərəli
fəaliyyətinin təmin
olunması üçün
onların vəzifə
funksiyaları və səlahiyyətləri dəqiq
müəyyən edilməli,
görəcəkləri işlərin
planlaşdırılmasına və koordinə olunmasına lazımi köməklik göstərilməlidir.
Qeyd olunanları
nəzərə alaraq
ƏMR EDİRƏM:
1. Təhsil
Nazirliyinin "Öyrədici
təlim kurslarının
təşkili barədə"
2010-cu il 1 mart tarixli, 249 nömrəli əmrinin icrası ilə əlaqədar yerlərdə davamlı fəaliyyət göstərən
təlimçilər qrupunun
yaradılması üzrə
müəyyən təşkilati
və əməli işlərin görülməsi
nəzərə alınsın.
2. "Kurikulum
islahatının davam
etdirilməsi və kurikulumun tətbiqinə dəstək" alt-komponentinin
koordinatoru A.Əhmədov,
Kurikulum Mərkəzinin
direktoru Ə.Abbasov, TSİİL
üzrə LƏQ-in direktoru
E.Rüstəmov 2010-2011-ci dərs
ili ərzində digər rayon və şəhərlərdə də
eyni məqsədə
xidmət edən müvafiq təlimçilər
qrupunun formalaşdırılması
işini davam etdirsinlər.
3. Yerlərdə
fəaliyyət göstərəcək
təlimçilər qrupuna
aşağıda qeyd
olunan istiqamətlərdə
təşkilati və
metodiki köməkliyin
göstərilməsi, habelə
müvafiq tövsiyələrin
hazırlanması Kurikulum
Mərkəzinə həvalə
edilsin:
3.1. Rayon (şəhər)
təhsil şöbələrinin
(idarələrinin) metodkabinetləri
ilə zonaların və istinad məktəblərinin müəyyənləşdirilməsi
və təlimçilərin
fəaliyyətinin təşkili.
3.2. Təlimçilərin
işinin planlaşdırılması.
3.3. Müzakirə
üçün aktual
məsələlərin müəyyən
olunması.
3.4. Təqdimatların,
işin nəticələrinə
dair hesabatların hazırlanması, seminar və
"dəyirmi masa"ların,
konfransların təşkili.
3.5. Yenilikçilik
meyilləri və yaradıcı fəaliyyəti
ilə fərqlənən
müəllimlərin qabaqcıl
iş təcrübəsinin
öyrənilməsi və
onlardan istifadə yolları.
3.6. Şagird
nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
üçün müvafiq
vasitələrin hazırlanması.
4. Yerlərdə
fəaliyyət göstərəcək
təlimçilərin (təlimçilər
qrupunun) hüquq və vəzifələrinə
aşağıdakılar daxildir:
4.1. Təlimçilərin
hüquqları:
4.1.1. Zona
üzrə ərazidəki
məktəblərin rəhbər
və pedaqoji heyəti üçün
öyrədici xarakterli
təqdimatlar, seminar və
"dəyirmi masa"lar, aktual problemlərə həsr edilmiş digər tədbirlər keçirmək.
4.1.2. Valideynlərlə
maarifləndirici tədbirlər
təşkil etmək.
4.1.3. Müəllimlərin
nümunəvi dərslərinin
dinlənilməsini təşkil
və müzakirə etmək, qiymətləndirmək
və tövsiyələr
vermək.
4.1.4. Yeni
məsələlərlə bağlı mərhələlərlə
həyata keçirilən
tədbirlərin yekununda
təhsil işçilərinin
hazırlıq səviyyəsinin
monitorinqini aparmaq, nəticələri müzakirə
edib tövsiyələr
hazırlamaq, nəticələr
barədə təhsil
şöbələrini (idarələrini)
məlumatlandırmaq.
4.2. Təlimçilərin
vəzifələri:
4.2.1. Yenilikləri
müntəzəm izləmək
və öyrənmək,
bunlardan fəaliyyətində
istifadə etmək.
4.2.2. Öz
fəaliyyətini səmərəli
planlaşdırmaq, nəzərdə
tutduğu tədbirlərin
ardıcıl həyata
keçirilməsini təmin
etmək.
4.2.3. Müəyyən
edilmiş məktəblərdəki
pedaqoji işçiləri
maraqlandıran problemləri
öyrənmək və
fəaliyyətində nəzərə
almaq.
4.2.4. Planlaşdırdığı
tədbirlərin qrafikini
hazırlayıb təhkim
olunduğu məktəbin
rəhbərliyinə və
müəllimlərə çatdırmaq.
4.2.5. Planlaşdırdığı
mövzular üzrə
müvafiq təlim materialları tərtib etmək.
4.2.6. Fəaliyyətinin
nəticələrinə dair
yarımillik və illik hesabatlar hazırlayıb yerli təhsil orqanının metodkabinetinə təqdim etmək.
5. Bakı
Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsi,
Gəncə Şəhər
Təhsil İdarəsi,
rayon (şəhər) təhsil
şöbələri:
5.1. Bu əmrin
məzmun və mahiyyətinin bütün
ümumtəhsil məktəblərinin
direktorlarına çatdırılıb
lazımi izahat işlərinin aparılmasını
təmin etsinlər.
5.2. Metodkabinetlərin
illik fəaliyyət planında təlimçilər
qrupunun işinin tənzimlənməsinə, onlara
hərtərəfli köməklik
göstərilməsinə yönəlmiş tədbirlərin
nəzərdə tutulmasını
diqqət mərkəzində
saxlasınlar.
5.3. Vəzifə
funksiyalarını keyfiyyətli
yerinə yetirmələri
üçün təlimçilərin
hər birinə normal
şərait yaradılmasını,
onların müəyyən
olunmuş məktəblərin
pedaqoji işçiləri
ilə səmərəli
əməkdaşlığını təmin etsinlər.
5.4. Ərazi
üzrə istinad məktəblərini İKT avadanlığı,
proyektor və digər zəruri texniki vasitələrlə,
tədris-metodik vəsaitlərlə
təchiz etsinlər.
5.5. Təlimçilərin
apardıqları monitorinqlərin
nəticələrini şura
iclaslarında müzakirə
edib, aidiyyəti üzrə müvafiq tədbirlər həyata keçirsinlər.
5.6. Tapşırılmış
işə məsuliyyətlə
yanaşan və uğurlu nəticələr
qazanan təlimçilərin
əməyinin stimullaşdırılması
və rəğbətləndirilməsi
istiqamətində müvafiq
tədbirlər görsünlər.
6. Məcburi
köçkün rayonlarının
təhsil şöbələrinə
tapşırılsın ki,
tabeliklərindəki ümumtəhsil
məktəblərinin respublikanın
müxtəlif bölgələrində
fəaliyyət göstərdiyini
nəzərə alaraq,
öz rayonları üzrə müstəqil
təlimçilər qrupları
yaradılması imkanları,
yaxud məktəblərin
yerləşdikləri ərazidə
yerli təhsil şöbələri (idarələri)
tərəfindən müvafiq
zonaya daxil olunmasının məqsədəuyğunluğu
barədə təkliflərini
1 ay müddətinə müəyyənləşdirib
nazirliyə təqdim etsinlər.
7. "Kurikulum
islahatlarının davam
etdirilməsi və kurikulumun tətbiqinə dəstək" alt-komponentinin
koordinatoru A.Əhmədov,
Kurikulum Mərkəzinin
direktoru Ə.Abbasov yerlərdə təlimçilər
qrupunun fəaliyyətini,
onların işinin tənzimlənməsini daim
nəzarətdə saxlasınlar.
Bu məqsədlə təlimçilər
və metodkabinetlərin
direktorları ilə Kurikulum Mərkəzində,
habelə rayon və şəhərlərdə görüşlər
keçirib mövcud vəziyyəti təhlil etsinlər, iş prosesində müşahidə
olunan problemlərin həllinə yaxından köməklik göstərsinlər.
8. İctimaiyyətlə
əlaqə şöbəsi
(B.Hüseynzadə) əmrin
"Azərbaycan müəllimi"
qəzetində, "Təhsil
xəbərləri" məcmuəsində
dərc olunmasını
və nazirliyin İnternet səhifəsində
yerləşdirilməsini təmin
etsin.
9. Əmrin
icrasına nəzarət
nazir müavini,
TSİİL üzrə milli
əlaqələndirici İ.İsgəndərova
həvalə olunsun.
Misir MƏRDANOV,
Azərbaycan Respublikasının təhsil
naziri
7 iyul 2010-cu il
Azərbaycan
müəllimi.- 2010.- 23 iyul.- S.2.