"İngiltərədə olmaq hər bir ingilis dili müəllimi kimi mənim
də çoxdankı arzum idi"
Təqdimat: Gülşən Səmədova respublikamızın ən
fəal ingilis dili müəllimlərindəndir. 1988-ci ildə
Azərbaycan Dillər Universitetinin ingilis dili fakültəsini
bitirib. 2005-ci ildə TEA Proqramı ilə Amerika Birləşmiş
Ştatlarında təcrübə
mübadiləsi keçib. Azərbaycan İngilis Dili Müəllimləri
Assosiasiyasının üzvüdür. 2006-2008-ci illərdə
Britaniya Şurasının xətti ilə Bolqarıstan və
Rumıniyada Gənc Müəllimlər Layihəsi üzrə
təlimlərdə iştirak edib. 2008-ci ildən XXI əsr
ümumtəhsil mərkəzində çalışan
Gülşən müəllim maraqlı layihələri və
yaradıcı fəaliyyəti ilə seçilir. 2008-2009-cu tədris
ilində ölkə Prezidentinin Sərəncamı ilə
keçirilən "Ən
yaxşı müəllim" müsabiqəsində qalib
olmuşdur. O, Təhsil
Nazirliyinin dəstəyi ilə Britaniya Şurasının həyata
keçirdiyi online ETTO layihəsi üzrə Türkiyənin
İstanbul şəhərində təlim kursları
keçib və hazırda həmin layihənin moderatorudur. G.Səmədova
ümumtəhsil məktəblərinin 2-ci sinfi
üçün kurikulum əsasında tərtib edilmiş ingilis dili dərsliyinin
müəlliflərindən biri, İctimai televiziyanın
"Adan Z-ə kimi" ingilis dilini öyrənənlər və
öyrədənlər üçün proqramının
aparıcılarındandır.
Bu il aprelin 7-11-i tarixlərində
Gülşən Səmədova Böyük Britaniyanın
Harrogate şəhərində keçirilən İATEFL (Beynəlxalg
İngilis Dili Müəllimləri Assosiasiyası)
konfransının iştirakçısı olmuş
"Qrammatikanın öyrədilməsində oyunlardan istifadə"
mövzusunda çıxış etmişdir.
Aşağıda G.Səmədova səfər təəssüratlarını
oxucularla bölüşür.
- İngiltərədə
olmaq, İATEFL kimi möhtəşəm bir təşkilatın
konfransında iştirak etmək bir ingilis dili mütəxəssisi kimi mənim
çoxdankı arzum idi. Təbii ki, bu arzuma çatmaq
üçün hər bir imkandan istifadə etməyə
çalışırdım. Ona görə də konfrans
haqqında məlumat alan kimi onda iştirak etmək
üçün mövzumun xülasəsini hazırlayıb
göndərdim. Xoşbəxtlikdən mövzum qəbul
edildi. Beləliklə, dünya çapında
tanınmış ingilis dili mütəxəssislərini dinləmək
və onlarla fikir mübadiləsi aparmaq üçün
İngiltərənin özəlliyini qoruyub saxlamış
nadir guşələrindən biri olan Harrogate şəhərinə
getdim. Harrogate dünyanın məşhur spa mərkəzlərindən
biridir. Burada 88 adda mineral su müalicə məgsədi ilə
istifadə olunur. Bu şəhərin tarixi Bronte
bacılarının, Aqata Kristinin və sair məşhurların
adı ilə bağlıdır və illər boyunca mədəni
mərkəz kimi tanınır.
İATEFL-in 44-cü
konfransına dünyanin 150-dən çox ölkəsindən
5000-dən çox iştirakçı gəlmişdi. Möhtəşəm
Exhibition mərkəzində keçirilən konfrans
dünyaya İnternet vasitəsilə online
yayımlanırdı. Bu da 15000-dən çox insana
konfransın işini bilavasitə canlı izləməyə
imkan yaradırdı. Dördgünlük konfransın
proqramında 300-dən artıq mövzuda
çıxışlar yer almışdır. Konfransın
plenar iclasında tanınmış mütəxəssislər
Tessa Uiduord (Tessa Woodward), Ema Uşioda
Kieran Egan və Jan Blakenin çıxışları
oldu. Bütün ingilis dili müəllimlərinə
yaxşı tanış olan tədris materiallarının
müəllifləri Penny Ur,
David Chrystal da konfransda maraqlı çıxışlar
etdilər. Bu görkəmli alimlərin
çıxışları məzmun baxımından
çox zəngin olmaqla bərabər, həm də çox
praktik mövzuları əhatə edirdi. Bu günün tələblərindən
olan beynəlxalq test sistemləri və ingilis dilini tədris edən
müəllimlərin ixtisasartırma və inkişaf yolu,
ingilis dilinin ünsiyyət vasitəsi kimi tədrisinin effektiv
yolları və sair bu kimi mövzular bütün
iştirakçılar tərəfindən maraqla
qarşılandı.
Konfransın ilk iş
günü müxtəlif ölkələrin ingilis dili
assosiasiyalarının təmsilçilərinin
görüşu ilə yadda qaldı. Mən Azərbaycandan
gedən yeganə nümayəndə kimi Assosiasiyalar
günündə AzETA-nı təmsil edərək Gənc
Müəllimlər (NQT) Xüsusi Maraq Qrupunun iş təcrübəsi
haqda təqdimatla çıxış etdim. İştirakçıları
maraqlandıran sualları cavablandırdım. Argentina, Estoniya,
Litva, Pakistan, Meksikadan olan assosiasiya nümayəndələri
bizim assosiasiyanın bu sahədəki təcrübəsi ilə
yaxından maraqlanırdılar.
Konfransda ingilis dilinin tədrisinin
müxtəlif sahələri ilə bağlı çoxlu
sayda mövzularda təqdimatlar dinləndi. Mənim
hazırladığım mövzu "Grammarinq"
simpoziumunda təqdim edildi. Mən bu mövzunu işləyərkən
müxtəlif layihələrdə qazandığım təcrübədən
və Azərbaycan müəllimlərinin bu mövzuya
münasibəti üzrə apardığım sorğu nəticələrindən
istifadə etmiş, eləcə də ETTO layihəsinin beynəlxalq
iştirakçılarının fikir mübadiləsindən
irəli gələn nəticələri ümumiləşdirmişdim.
Məruzəmdə ingilis dilinin qrammatikasını tədris
edərkən oyunlardan istifadə zamanı öyrənənlərin
qabiliyyətinə istinad etməyin effektivliyindən bəhs
edilir və bu vasitədən istifadə edərkən müəllimlərin
hansı kriteriyalara əsaslanmasının vacibliyi
vurğulanırdı. Simpoziumda mənimlə bərabər
Şotlandiyadan Sevim İnal,
İngiltərədən Ken Peterson, Türkiyədən Birsen Tutuniş
də aktual mövzularla çıxış etdilər. İştirakçılara
fasilədə Vaqif Mustafazadənin "Düşüncələr"ini
dinləmək imkanı yaratmaq mənə xüsusi zövq
verdi və bu gözəl musiqiyə görə fəxarət
hissi keçirdim.
Konfransin üçüncü günü
"Harrogate Online" üçün
müsahibə verdim. Müsahibə
zamanı aparıcıları
maraqlandıran Azərbaycan
məktəbi və təhsil sistemi, tədris
zamanı istifadə edilən materiallar haqda sualları cavablandırdım. Canlı yayımlanan
müsahibə zamanı
mən professional inkişaf
yolumdan bəhs edərək Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə "British Council" tərəfindən
həyata keçirilən
layihələrin böyük
rolunu qeyd etdim.
Konfransın mühüm
əhəmiyyəti, ilk növbədə,
müxtəlif ölkələrin
ingilis dili tədrisi sahəsində topladığı müsbət
təcrübənin yayılması,
effektiv öyrətmə
texnologiyaları haqda məlumat əldə edilməsi və ən başlıcası isə müxtəlif ölkələrdən olan
həmkarlarla yeni
əlaqələr qurmaq
imkanları əldə
etmək idi. Böyük sevinc hissi ilə
qeyd etmək istədiyim görüşlərdən
biri də Sue Leather ilə oldu. Sue Leather NQT (Gənc Müəllimlər) layihəsinin
bilavasitə müəllifidir.
Layihə üçün ilk trenerlərin hazırlanmasında
Sue Leather mühüm rol
oynamışdır. Sue üçün bu layihənin Azərbaycanda uğurla davam etdiyini öyrənmək çox sevindirici oldu.
Konfransda həmçinin
ingilis dilinin tədrisində istifadə olunan ədəbiyyatların
nəşri ilə məşğul olan ən
tanınmış nəşriyyatların yeni nəşrlərini təqdim
etmək üçün satış-sərgi təşkil
edilmişdi.
İnsanda yaratmaq və
daha kamil olmaq arzusu oyadan belə konfranslarda iştirak etmək
həm şəxsi, həm də professional baxımdan əvəzsiz
təcrübədir. Ölkəmizin təhsil sisteminin daim
inkişafda olduğu bir zamanda dünya təcrübəsindən
yararlanaraq təhsil sahəsində daha böyük irəliləyişə
nail olmaq üçün müəllimlərin
ixtisasartırmasına verilən diqqət təqdirəlayiqdir.
Ölkəmizin birinci xanımı Mehriban Əliyevanın təhsil
sahəsində gördüyü əməli işlərə
biz müəllimlər də öz tərəfimizdən
töhfə verərək ixtisas püxtələşməsinə
xüsusi diqqət ayırmalı və dünya təhsil
sistemindəki yeniliklərlə ayaqlaşmalıyıq. İnkişafa
aparan ən qısa yol təhsil yoludur və bu yolun
aparıcılarından olmaq hər bir Azərbaycan müəlliminin
istəyi və amalına çevrilməlidir.
Gülşən SƏMƏDOVA
Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 11 iyun.- S.7.