Təcrübəçi tələbələr üçün ustad dərsi

 

Bakı Slavyan Universiteti Məktəb-Lisey Kompleksində davamlı olaraq tədbirlərlə yanaşı "açıq dərs"lər keçilir. Oktyabr ayına planlaşdırılmış "açıq dərs"lər 2009-2010 2010-2011-ci dərs illərində "Ən yaxşı müəllim" müsabiqəsinin qalibləri tərəfindən aparıldı. "Açıq dərs"lərin keçilməsində məqsəd Məktəb-Lisey Kompleksində təcrübədə olan Bakı Slavyan Universiteti tələbələrinin gələcəkdə daha hazırlıqlı pedaqoq kimi  yetişmələrinə, yeni təlim texnologiyaları metodlarına yiyələnməkdə onlara kömək göstərməkdən ibarət idi. Ənənəyə sadiq qalaraq "açıq dərs"lərdən birini biologiya müəllimi Gülnar Rüstəmova VI sinifdə "Kökün şəkildəyişmələri" mövzusunda keçdi. Dərs təməl sualla başlandı məzmunla bağlı suallarla davam etdirildi.

Müasir metodların tələblərinə cavab verən dərsdə İKT vasitələrindən istifadə olundu BLUM texnologiyasının (şagirdlərdə yüksək səviyyəli düşüncə qabiliyyətinin inkişaf etdirilməsi) bütün mərhələləri gözlənildi. İnteraktiv metodlardan istifadə nəticəsində şagirdlər dərs prosesində fəal iştirak etdilər keçilən mövzunu mükəmməl şəkildə  qavradılar. Dərsdə digər fənlərlə inteqrasiya da müşahidə olundu. Belə ki, nağıl nümunəsinin verilməsi nəticəsində ədəbiyyat fənni dərs prosesinə inteqrasiya olundu.

Dərsdə mövzuya uyğun videomaterial (sənədli film) nümayiş etdirildi bunun nəticəsində şagirdlər canlı olaraq bölünmə zona hüceyrələrinin mitoz yolla çoxalması prosesini müşahidə etdilər. Dərs qruplarla aparıldı uşaqlar qabaqcadan hazırlanmış işçi vərəqlərdə işləməklə nəticələrini hər bir qrupa aid olan lövhədə yerləşdirdilər. Yeni mövzu izah olunarkən onun sxem şəklində nümunəsi şagirdlərin hər birinə paylandı. İzahatdan sonra şagirdlərlə birgə dərsin nəticələri dərsdə istifadə olunan resurslar haqqında hesabat aparıldı. Dərsin yekun hissəsində uşaqlarla refleksiya həyata keçirildi şagirdlər dərsə öz münasibətlərini xüsusi hazırlanmış kartlar vasitəsilə bildirdilər. Sonra şagirdlər müəllim tərəfindən qiymətləndirildi. Şagirdlərə ev tapşırığı verildi sonda qruplar musiqi sədaları altında bir-birlərinin işini alqışladılar. Dərs uğurla başa çatdı.

Dərs bitdikdən sonra iştirakçı müəllimlər təcrübəçi tələbələr arasında müzakirə aparıldı, dərslə bağlı fikirlər irəli sürüldü. 

 

 

Leyla ƏMİRASLANOVA

 

         Azərbaycan müəllimi.- 2010.- 12 noyabr.- S.5.