Elmi seminarın
növbəti məşğələsi keçirilib
Azərbaycan
Dillər Universitetinin Heydər Əliyev muzey-lektoriyasında
milli pedaqogikanın mütərəqqi ideyalarından, onun nəzəri-metodik
əsaslarından, pedaqoji fəaliyyətin məzmununa gətirilən
elmi yeniliklərdən bəhs edən elmi seminarın növbəti
məşğələsi keçirilib. Elmi-pedaqoji ictimaiyyətin
nümayəndələrinin iştirakı ilə keçirilən
tədbiri ADU-nun Pedaqogika kafedrası təşkil etmişdir.
Elmi
seminarın aparıcısı pedaqoji elmlər doktoru, professor
Nurəddin Kazımov növbəti məşğələnin
mövzusunun "Milli pedaqogikada elmi yenilikləri bilməyin təlim-tərbiyə
səviyyəsini yüksəltməkdə rolu" məsələsinə
həsr olunduğunu bildirdi. Qeyd etdi ki, milli pedaqogikanın elmi
yenilikləri ilə əlaqədar məsələlərin
daha çox təhlil olunduğu belə elmi məclislər
ölkənin pedaqoji ictimaiyyəti tərəfindən rəğbətlə
qarşılanır. Elmi seminarın müzakirəyə
çıxardığı mövzulara verilən tələblərdən
söz açan professor müzakirə olunacaq məsələlərdə
milli pedaqogikanın elmi yeniliklərindən tam modern texnologiyalar
əsasında, müasir pedaqoji proses təcrübəsini zənginləşdirən
səviyyədə, təhlil-tərkib olunan fakt və hadisələrin
müqayisəli şərhi yönümündən fikir
mübadiləsi aparılmasının, milli pedaqogikanın nəzəri
və təcrübi konsepsiyası üzərində qurulan məruzə
və çıxışlarda həm müasir, həm də
keçmiş milli mənəvi dəyərlər sisteminə
istinad etməsinin, dünya xalqlarının qabaqcıl məktəb
və pedaqoji fikir tarixini ifadə edən mütərəqqi
pedaqoji proses təcrübəsindən qaynaqlanmasının zəruri
olduğunu diqqətə çatdırdı.
Kafedranın dosenti, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Jalə Mustafayeva seminar məşğələsində "Milli pedaqogikada elmi yenilikləri bilməyin təlim-tərbiyə səviyyəsini yüksəltməkdə rolu" mövzusunda məruzə etdi. Məruzəçi pedaqogikada elmi yenilikləri bilməyin təlim-tərbiyə prosesini zənginləşdirməkdə önəmli bir məsələ olduğunu bildirib, öz mülahizələrini əsasən ənənəvi və milli pedaqogikada təsbit olunan fakt və hadisələr üzərində qurduğunu, problemin həllinə tarixi-müqayisəli kontekstdən yanaşdığını qeyd etdi. O, rus və dünya pedaqogikasının son yarım əsrdə əldə olunmuş nailiyyətləri ilə yanaşı, təhsilin məzmununu şərtləndirən proqram və dərsliklərdə ayrı-ayrı xalqların etnopedaqoji fikir tarixinə, milli müstəqillik baxışlarına xidmət edən elmi-metodik təminatın yetərincə olmadığını dilə gətirdi. Yalnız Azərbaycan öz dövlət müstəqilliyini bərpa etdikdən sonra hüquq və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu şəraitində digər elmlərlə yanaşı milli pedaqogika elminin yaranışı üçün də təməl yarandığını qeyd etdi. J.Mustafayeva, eyni zamanda bu ideya və yeniliklərin ərsəyə gəlməsində əməkdar elm xadimi, Prezident təqaüdçüsü, pedaqoji elmlər doktoru, professor Nurəddin Kazımovun yazmış olduğu "Milli pedaqogika yollarında" (2001), "Məktəb pedaqogikası" (2002), "Ali məktəb pedaqogikası" (2003), "Müqayisənin nəzəriyyəsi və təcrübəsi" (2003), "Mərhələli tərbiyə nəzəriyyəsi" (2007), "Müəllimin pedaqoji ustalığı" (2009), "Tətbiqi pedaqogika" (2010) kitablarının böyük köməyi olduğunu bildirdi və dedi ki, müəllimlərimiz bu əsərlərdən qiymətli mənbə kimi mütəmadi olaraq öz peşə və ixtisas səviyyəsini artırmaq üçün istifadə edirlər.
Sonra məruzəçi pedaqoji elm və pedaqoji proses sahəsində olan elmi yeniliklərin səciyyəvi xüsusiyyətlərinə toxunaraq, "Milli pedaqogikada yenilikləri bilməyin təlim-tərbiyə səviyyəsini yüksəltməkdə rolu"nu konkret olaraq pedaqoji prosesin cərəyan etdiyi bütün sahələr üçün əlverişli və optimal nəzəri hazırlıq bazası kimi dəyərləndirdi, milli pedaqogikanın üzə çıxartdığı təlim, tərbiyə, təhsil və psixoloji inkişaf kateqoriyalarının meyarlarını, onların vəhdətdə olduğunu, tamlıq təşkil etdiyini, eləcə də hər birinin məqsəd, prinsip, üsul, mərhələlik, qanunauyğunluq baxımından bir-biri ilə oxşar və fərqli cəhətlərin ilk dəfə məhz bu ideyalardan nəşət tapdığını göstərdi.
Məruzəçi həm də bu yeniliklərin ideya və məzmun istiqamətlərinə, onların tətbiqi imkanlarına da aydınlıq gətirərək, milli pedaqogikada mövcud elmi yeniliklərin təsnifatının və qruplaşdırılmasının da vacib şərt olduğunu söylədi.
ADU-nun Fonetika kafedrasının müdiri, filologiya elmləri doktoru, professor Fərman Zeynalov öz çıxışında milli pedaqogikanın elmi yeniliklərindən dilçilərin də hər zaman faydalanmalı olduğunu söylədi. Bildirdi ki, tələbələrdə psixoloji inkişaf bacarıqlarının və dil mədəniyyətinin dərin mündəricədə mənimsənilməsinə rəvac verən xarici dil fənlərinin tədrisi prosesində tərbiyələndirici və inkişafetdirici amilləri məhz milli pedaqogika ənənələri ilə bağlanmalıdır.
ADU-nun Psixologiya kafedrasının müdiri, dosent Misgər Məmmədov çıxışında qeyd etdi ki, hər bir elmdə olduğu kimi, milli pedaqogikada da elmi yenilik axtarmaq nəcib təşəbbüsdür. Bu cəhətdən o, elmi seminarın məşğələsini çox faydalı hesab etdiyini bildirdi və gənc nəslin hazırda yalnız sözlə yox, həm də düşüncə, mühakimə, zehni mədəniyyət, ağıl və idrak yolu ilə dolğun və sistemli bilik əldə etməsinin vacib pedaqoji və psixoloji amillərindən söz açdı.
ADU-nun Pedaqogika kafedrasının dosenti, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Oqtay Abbasov müzakirə olunan məsələnin müəllim fəaliyyəti üçün önəmindən bəhs edərək, məruzənin elmi-pedaqoji, nəzəri-metodik istiqamətlərdə müəllimə kömək edəcək təhsilləndirici bir təşəbbüs olduğunu diqqətə çatdırdı. O, məruzədə təhlil olunan mülahizələrin böyük bir qismində milli pedaqogikanın elmi yeniliklərindən biri olan milli mənəvi dəyərlər sistemindən istifadəyə aid xeyli faktoloji materiallarla yanaşı, onların istifadəsinə dair metodik göstərişlərin, elmi-nəzəri tövsiyələrin də yer aldığını göstərdi.
Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Vidadi Bəşirov çıxışında pedaqoji əmək yaradıcılığı sahəsində milli pedaqogikanın üzə çıxartdığı, isbatladığı yeniliklərin nəzəri-metodik istiqamətlərindən bəhs edən seminarın gələcək peşə və sənət fəaliyyətində hər bir mütəxəssisə yardımçı olacağını vurğulayaraq, xüsusilə onun nəticələrindən irəli gələn rəy və təkliflərin qruplaşdırılaraq aidiyyəti qurumlara təqdim olunmasını tövsiyə etdi.
Seminarda
digər çıxışlar da oldu. Məruzəçiyə
və çıxış edənlərə verilən
suallar üzrə geniş diskussiya aparıldı.
Vidadi BƏŞİROV
Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 1
aprel.- S.7.