Vətənpərvərlik hissi aşılamaq başlıca məqsədimizdir

 

Xalqımızın dahi oğlu, böyük dövlət xadimi, ümummilli liderimiz Heydər Əliyev təhsilin, müəllimlərin ən mühüm vəzifələrindən birini böyüməkdə olan nəslin vətənpərvər ruhda yetişdirilməsində görürdü. Böyük öndər hələ müstəqil Azərbaycanımızda hakimiyyətə gəldiyi ilk illərdə paytaxtın təhsil işçiləri ilə keçirdiyi görüşlərin birində gəncləri vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə etməyi təhsil işçilərinə, müəllimlərə tövsiyə edirdi.

 

Biz müəllimlər ulu öndərimizin tövsiyəsini, tələbini daim diqqət mərkəzində saxlayır, gənclərə vətəndaşlıq şüurunun aşılanması, onların Vətənə sədaqət ruhunda tərbiyəsi üçün istər dərslərin, istərsə də dərsdənkənar tədbirlərin bütün imkanlarından istifadə edirik.

Bu gün gənclərin vətənpərvərlik tərbiyəsi xüsusilə aktuallıq kəsb edir. Çünki iyirmi ilə yaxındır əzəli düşmənimiz olan ermənilər torpaqlarımızın 20 faizdən çoxunu işğal etmiş, bir milyondan çox soydaşımız yurd-yuvasından didərgin düşmüşdür. Hazırda da nankor düşmənlə üz-üzəyik. Buna görə də şagirdlərin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyəsi biz müəllimlərin başlıca vəzifəsinə çevrilmişdir.

Vətənpərvərlik insanda fədakarlıq, qəhrəmanlıq və məğlubedilməzlik hissi yaradır, onda inam hissini gücləndirir, onu qələbəyə ruhlandırır. Xalqımızın qədim və çağdaş tarixi güclü vətənpərvərlik hissinin doğurduğu qəhrəmanlıq nümunələri ilə zəngindir. Biz Cavanşir, Babək, Şah İsmayıl Xətai, Əliağa Şıxlinski, Cəmşid Naxçıvanski, Mehdi Hüseynzadə, Həzi Aslanov kimi igid və cəsur sərkərdələrimizlə həmişə fəxr etmişik və edirik. Onların şəxsi nümunəsi bizə əsas verir deyək ki, Azərbaycan xalqı qəhrəman xalqdır.

Mənfur düşmənlə ölüm-dirim savaşında Vətən uğrunda qəhrəmancasına həlak olmuş Çingiz Mustafayev, Eldar Tağızadə, Əlif Hacıyev, Salatın Əsgərova, Mübariz, Fərid, Rövşən, Ramil kimi yüzlərlə qəhrəman oğul və qızlarımızın ibrətamiz həyatı bugünkü nəslə örnəkdir.

Bütün bunları nəzərə alaraq biz məktəbimizdə vətənpərvərlik tərbiyəsinə xüsusi diqqət yetirir, bununla bağlı müxtəlif mövzuda çoxlu tədbirlər keçiririk. Yaxşı düşünülmüş, məzmunlu, Vətən eşqi ilə aşıb-daşan tədbirlərdən gənclərimiz böyük mənəvi fayda götürürlər.

Yola saldığımız dərs ili bu baxımdan xüsusilə zəngin olmuşdur. Dərs ili boyu keçirdiyimiz tədbirlər, xüsusən də 31 Dekabr Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəylik günü münasibətilə "Haydı vətən oğulları", 20 Yanvarla əlaqədar "Qalx ayağa Azərbaycan", əsrin ən dəhşətli terroru Xocalı faciəsi ilə bağlı "Haray çəkən ellər", 31 mart qırğını ilə əlaqədar "Dur ayağa, məmləkətim", alman faşizmi üzərində qələbə ilə bağlı "İgid, cəsur sərkərdələrin nəvələriyik biz" mövzularında ədəbi-bədii kompozisiyalar, şairlərlə görüşlər şagirdlərimizin vətənpərvərlik tərbiyəsində mühüm rol oynamışdır.

Məktəbimizdə fəaliyyət göstərən "Kimlik" studiyası da tez-tez vətənpərvərlik ruhlu tədbirlər hazırlayıb keçirir. Studiyanın son vaxtlar keçirdiyi "Mən Azərbaycan türküyəm", "And içirik", "Xatun", "Elmin açarını bəxş edən məkan", "El oğlu, hay ver!"E mövzularında tədbirlər şagirdlərin böyük marağına səbəb olmuş, onlarda güclü vətənpərvərlik hissi doğurmuşdur. Məktəbimizin ədəbiyyat müəllimləri tərəfindən M.Müşfiqin doğum günü ilə əlaqədar olaraq keçirilən yubiley gecəsi, "Vətən mənim, vətən sənin, bizlər isə bu vətənin", "Repressiya qurbanları", "Qadın və bahar", "Novruz adətləri", "Narkomaniyaya yox" kimi tədbirlər akt zalımızın bəzəyinə çevrilmişdir. Bundan başqa, Moldova, Polşa və Belarus səfirlikləri ilə görüş keçirilmişdir. Bütün bu və ya digər tədbirlər müəllim və şagirdlərdə, həm də qonaqlarımızda xoş hisslərin, vətənpərvərlik duyğularının yaranmasına səbəb olmuşdur.

 

 

Həcər BƏŞİROVA

 

Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 29 iyul.- S.5.