Yeni kurikulumlar: gələcək
üçün təhsil
Bakıdakı
151 nömrəli orta məktəbdə "Yeni fənn
kurikulumlarının tətbiqi, gələcək
üçün təhsil" mövzusunda elmi-praktik konfrans
keçirilmişdir. Konfransda Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsi Metodik Mərkəzinin rəhbərliyi
və bir qrup əməkdaşı, məktəb
direktorları, müəllimlər və digər qonaqlar
iştirak edirdilər.
Konfransın
proqramına uyğun olaraq əvvəlcə "açıq
dərs"lər dinlənildi. Konfrans
iştirakçıları qruplara bölünərək məktəbin
müəllimlərindən Namiq Rüstəmovun VIII
"b" sinfində Azərbaycan tarixi fənnindən
"Monqolların Azərbaycana yürüşü", Sevda
Xudiyevanın III "a" sinfində riyaziyyatdan "Uzunluq
ölçüləri: metr, kilometr", Kəmalə Əliyevanın II "b" sinfində həyat
bilgisindən "Suyun təbiətdə dövranı",
Alla Rzayevanın III "c" sinfində həyat bilgisindən
"Vətənimizin təbiəti", Nigar Əliyevanın
VII "b" sinfində həndəsədən
"Üçbucaqlının bucaqlarının cəmi",
Məlahət Abdullayevanın III "b" sinfində Azərbaycan
dilindən Nizami Gəncəvi, "Fitnə"
mövzularında apardıqları "açıq dərs"lərdə
iştirak etdilər. Birinci növbənin ikinci dərsindən
başlayaraq üç 45 dəqiqə ərzində bir qrup
seminar iştirakçısı ilə birlikdə biz də
müəllimlərdən Namiq Rüstəmovun, Sevda
Xudiyevanın və Məlahət Abdullayevanın dərslərində
olub müşahidələr apardıq.
Tarix
müəllimi N.Rüstəmov VIII "b" sinfində dediyi
dərsin mükəmməl planını tutmuş, dərsdə
istifadə üçün zəngin resurslar
hazırlamışdı. Müəllim dərsin təşkilatı
hissəsində şagirdlərin davamiyyətini elektron
lövhə vasitəsi ilə yoxladı. Sonra ötən
mövzu üzrə iş apardı. Bu məqsədlə
müəllim əvvəlcə siniflə frontal sorğu təşkil
etdi. Şagirdlər elektron lövhə vasitəsi ilə
nümayiş olunan krossvordu cavablandırdılar. Elektron
lövhədə Azərbaycanın o dövrdəki xəritəsi
əks olundu. Monqolların Azərbaycana yürüşü
haqqında məlumat verildi və yürüşlər xəritədə
ox işarələri ilə göstərildi.
Sonra
şagirdlər elektron lövhədə MİMO cədvəli üzərində
işlədilər, müəllimin elektron formada
hazırladığı testlərə cavab verdilər və
xəritə üzərində iş apardılar. Yeni
mövzunun izahı zamanı da elektron vasitələrdən
geniş istifadə olundu. Mövzu üzrə şagirdlərə
izahat müəllimin hazırladığı video-qeydlər
vasitəsi ilə verildi. Ümumiyyətlə, dərs elektron
tədris vəsaitlərinin geniş tətbiqi ilə
aparıldı. Yeni mövzunun möhkəmləndirilməsi də
MİMO cədvəli vasitəsi ilə canlı testlərlə
həyata keçirldi. Çox maraqlı keçən dərsdə
motivasiyanın yaradılması, şagirdlərin dərslik
üzrə işi və müstəqil tədqiqatlar
aparmaları, dərsdə iştirakları nəzərə
alınmaqla qiymətləndirilmələri də müəllim
tərəfindən üstalıqla təşkil olundu. Sinifdə
işgüzar mühit var idi. Şagirdlər dərsin
gedişini maraqla izləyir, verilən tapşırıqlar üzərində həvəslə çalışırdılar.
Müəllim
Sevda Xudiyevanın III "a" sinfində riyaziyyatdan
apardığı "açıq dərs" də seminar
iştirakçılarında maraq doğurdu. Müəllim
motivasiya yaratmaq üçün şagirdlərə
işğal olunmuş rayonlarımız, onların
arasındakı məsafə, bu məsafələrin nə ilə
ölçülməsi və s. kimi suallar verərək
aldığı cavablarla yeni mövzuya keçid etdi və
uzunluq ölçüləri, onun vahidləri haqqında məlumat
verdi. Sonra ölçüləri müxtəlif olan cismlərin
müqayisəsi aparıldı. Daha böyük və daha
kiçik məsafələrin ölçülməsi
üçün istifadə olunan uzunluq vahidləri ilə
bağlı müstəqil iş verildi, müxtəlif
ölçü vahidlərinin bir-birinə münasibəti,
bir ölçü vahidinin digəri ilə ifadəsi və
s. üzərində misallar həll olundu.
"Açıq
dərs"lərin ən maraqlılarından biri Məlahət
Abdullayevanın Azərbaycan dilindən keçdiyi dərs
oldu. Əslində onu dərs-tamaşa da adlandırmaq
olardı. Çünki dərsboyu mövzunun - Nizami Gəncəvinin
"Yeddi gözəl" poemasının motivləri əsasında
yazılmış "Fitnə" hekayə-mətninin
öyrənilməsi gedişində şagirdlər Fitnənin
Bəhram şahla görüşməsini, onun Bəhram
şahın məharətini vərdiş
adlandırmasını, bu sözə görə şahın
ona qəzəblənib vəzirinə öldürməyi
tapşırmasını, Fitnənin kiçik buzovu
öküz olana qədər hər gün tikdirdiyi sarayın
pilləkənləri ilə çiynində
qaldırmasını, nəhayət günlərin birində
bu vərdişini şaha nümayiş etdirməsini əks
etdirən çoxlu səhnəcik nümayiş olundu. Müəllim
ekran vasitəsi ilə şagirdlərə Nizaminin şəklini, məqbərəsindən
fotogörüntülər nümayiş etdirdi,
yaradıcılığı haqqında qısa məlumat
verdi.
Sonra
dinlənilmiş dərslərin müzakirəsi
keçirildi.
Tədbiri
məktəbin direktoru Kifayət Tanrıverdiyeva açıb
tədris ocağında kurikulumların tətbiqi ilə
bağlı görülmüş işlər haqqında məlumat
verdi, bu sahədə vəziyyətlə tanış olmaq,
müəllimlərin hansı problemlərlə üzləşdiyini
müəyyənləşdirmək üçün məktəbdə
tez-tez "açıq dərs"lər,
qarşılıqlı dərsdinləmələrin təşkil
olunduğunu bildirdi.
Müzakirələrdə
çıxış edən Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsi Metodik Mərkəzinin direktoru Vahid
Qurbanov, onun müavini Sitarə Məmmədova, mərkəzin
Nəsimi-Binəqədi bölməsinin müdiri Həvva Əsgərova,
məktəb direktorları dinlədikləri dərslərin
kurikulumun tələblərinə uyğun keçdiyini,
müəllimlərin dərslərə geniş
hazırlıq işləri apardıqlarını, müasir təlim
metodlarından, resurslardan gen-bol və yerli-yerində istifadə
etdiklərini vurğuladılar, məktəbdə bu sahədə
aparılan işləri yüksək qiymətləndirib
müəllimlərə bəzi tövsiyə və məsləhətlərini
verdilər.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2011.-
4 mart.- S.21.