Təlim-tədris prosesinin
yeni mərhələləri
Müasir
tədris sistemində informasiya texnologiyaları o qədər geniş tətbiq olunur ki, artıq
onların zəruri olması şübhə doğurmur. Hazırda demək olar ki, hətta kənd
məktəblərində də dərslərin kompüter və
multimedia proyektorun köməyi ilə keçirilməsi adi
hala dönüb. Lakin vaxt keçdikcə daha yeni
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları yaranır, inkişaf edir, mükəmməlləşir. Təbii
ki, məktəb bütün bu proseslərdən kənarda
qala bilməz. Artıq məktəbin gündəlik praktik həyatında
interaktiv avadanlıqlar, elektron lövhələr tətbiq
olunmaqdadır ki, bu da qısa müddət ərzində təlim-tədris
prosesinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib.
2009-cu ilin yanvarında Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə
MİMİO Treninq mərkəzi yaradılmışdır. Mərkəzin
təlimçiləri müəllimlərə tədris
prosesində ABŞ istehsalı olan MİMİO XI interaktiv
qurğularından istifadəni öyrədir. Bu müddət ərzində
yüzlərlə orta məktəb müəllimi
"MİMİO XI interaktiv lövhə ilə tədris" məşğələlərində
iştirak edərək təlim kursunu bitirib.
Treninq iştirakçıları
qısa zamanda MİMİO interaktiv qurğusunun geniş
imkanlarına - obyektlərin
seçilməsi, təsvirin üzərində qeydlərin
aparılması, əlyazma mətninin tanınması,
hazırlanmış işin fayl şəklində
kompüterin yaddaşında saxlanması və lazım olan
vaxt nümayiş etdirilməsi və s. yiyələnirlər.
MİMİO proqramında interaktiv dərslər və
interaktiv tapşırıqlar hazırlayır, bu dərsləri
geniş auditoriya qarşısında münsiflərə
nümayiş etdirirlər. Nəticədə belə treninqlərin
təşkili müəllimlərin yaradıcılıq
potensialının üzə çıxmasına, dərslərinin
keyfiyyətinin yüksəlməsinə səbəb olur. Treninqin
iştirakçıları interaktiv üsullarla tədris
olunan dərslərin şagirdlər tərəfindən asan mənimsənildiyini,
ən əsası isə dərs müddətindən daha səmərəli istifadə
olunduğunu qeyd edirlər.
Beləliklə, bu treninqlərin
keçirilməsində əsas məqsəd interaktiv
qurğuların təlimdə daha səmərəli istifadəsini
təmin etməkdir. Bununla bərabər,
Təlim Mərkəzində interaktiv qurğuların tətbiqinin təkmilləşdirilməsi
metodikası ilə bağlı daimi iş aparılır. Bu
iş iki istiqamətdə gedir.
Dərslərdə hazır tədris
multimedia proqramları, tədris CD-ləri, web-resurslar, müəllif
materiallardan istifadə edərək müəllimlər
interaktiv tapşırıq və testlər, elektron plakat və
digər rəqəmsal tədris vəsaitləri
hazırlayırlar. Daha peşəkar və təcrübəli
müəllimlər isə metodik vəsaitlər və elektron
dərsliklər, interaktiv testlər, ensiklopediya və tədris
proqramları üzərində işləyirlər. Bir
çox müəllimlər bu işə şagirdləri də
cəlb edirlər. Bu müştərək iş, əməkdaşlıq və ideya mübadiləsi mühüm əhəmiyyət kəsb
edir.
MİMİO üzrə təlim
kursları və təşkil olunan praktik seminarlar müəllimlərin böyük
marağına səbəb olmuşdur. İnteraktiv
qurğuların təlimdə tətbiqi dərslərin keyfiyyətini
artırır, ümumilikdə
müəllim və şagirdin təhsilalma və öyrətmə
imkanlarını yeniləyərək artırır.
Müəllimlər tərəfindən
tərtib olunmuş bütün dərslər Təlim Mərkəzinin
elektron kitabxanasında saxlanılır, eləcə də
www.mimio.az və www.edu.mimio.az saytlarında yerləşdirilir
və digər müəllimlərə onlardan istifadə etmək
imkanı verir. Öz əməkdaşlarının dərslərini
izləmək üçün yalnız saytda qeydiyyatdan
keçmək və ərizə formasını doldurmaq yetərlidir.
Layihələr mütəmadi olaraq yenilənir, yeni dərslər
əlavə olunur, sayı artır və müəllimlər
onların yaşayış yerlərindən asılı
olmayaraq başqa müəlliflərin
hazırladığı işlərlə tanış olub
onlardan öz dərslərində istifadə edə bilərlər.
Beləliklə, hazır interaktiv dərslər və
tapşırıqlardan ibarət resurs bazası zənginləşir və
bununla da MİMİO interaktiv qurğusundan aktiv şəkildə istifadə edən
müəllim "ordu"sunun sayı artır. Azərbaycan
dili və ədəbiyyat, Azərbaycan tarixi, Azərbaycan
coğrafiyası kimi fənlərə xüsusi diqqət
yetirilir, çünki bu fənlər üzrə elektron
resursların sayı çox azdır. Öyrətməkdən
savayı, MİMİO kursları fərqli-fərqli məktəb
və regionlardan olan müəllimlər arasında əlaqə
yaratmaq, fikirləri və ideyaları paylaşmaq imkanı
yaradır və bu əməkdaşlıq çox
vacibdır. Praktiki problemlərin həlli ilə yanaşı,
MİMİO Treninq Mərkəzi başqa müəllimlərin
yaradıcılıq imkanlarını inkişaf etdirir, onlar
arasında fikir, təcrübə və ideya mübadiləsinə
təkan verir.
Roza QASIMOVA
Azərbaycan müəllimi.- 2011.- 11 mart.- S.6.