"Həmkara dəstək"
layihəsi və onu labüd
edən səbəblər
Bu
gün böyütdüyümüz, tərbiyə etdiyimiz
uşaqlar yaxın gələcəkdə cəmiyyətin
tamhüquqlu üzvü, aparıcı qüvvəsi olacaq,
bizim yaratdıqlarımızı inkişaf etdirəcəklər.
Qarşımızda oturub bizdən elm, savad, bilik almaq istəyən
şagirdlərimizi biz sadəcə olaraq yeni biliklərlə
zənginləşdirməli deyilik, həm də onların məntiqi
təfəkkürünü, lazım olan məlumatı,
bilikləri müstəqil əldə etmək, seçib qiymətləndirə
bilmək, onları real həyatda tətbiq edə bilmək, həm
sərbəst, həm də birgə işləyə bilmək,
ünsiyyət qurmaq, ətrafında baş verənlərə
obyektiv qiymət verə bilmək, problemli situasiyalarda
çıxış yolu tapmaq bacarıqlarıni inkişaf
etdirməliyik. Gələcəyimizi əmanət edəcəyimiz
bu nəsli düzgün, mütərəqqi fikirli, hərtərəfli
və dərin biliyə malik, fiziki və mənəvi cəhətdən
sağlam, XXI əsrin tələblərinə cavab verəcək
şəxsiyyət kimi yetişdirməliyik.
Azərbaycanda təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması sahəsində xeyli iş
görülüb. "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan Respublikasının
təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə
Dövlət Proqrami" işlənib hazırlanmış, məktəblər
kompüter avadanlıqları ilə, sürətli
İnternetlə təmin edilmiş, Milli Təhsil Portalı,
müasir elektron tədris vasitələri
yaradılmış, "Elektron məktəb" pilot layihəsi,
"1 şagird - 1 kompüter" layihəsi həyata
keçirilməyə başlamışdır.
Bu silsilədən olan bir layihə də
"Microsoft" korporasiyası tərəfindən dünyada
yayılan və müəllimlər üçün nəzərdə
tutulmuş "Həmkara dəstək" proqramıdır.
Biz şagirdlərin birgə işləmək,
ünsiyyət qurmaq, əməkdaşlıq etmək
bacarıqlarının aşılanıb inkişaf etdirilməsinin
nə qədər zəruri olduğunu başa
düşürük. Lakin bu işdə uğurlu, gözlənilən
nəticəyə çatmaq üçün bu gün müəllimlərimizin
də birgə işləməyə, bildiklərini
başqaları ilə paylaşmağa və
başqalarının bacarıqlarından yararlanmağa
ehtiyacı var. Əlbəttə, həmkar dəstəyinə
əsaslanan sistemli, planlaşdırılmış bir işin
icrası daha asan, sürətli olar və müəllimlər
dərs prosesində qarşılaşdıqları problemləri
çözməkdə etibar edə biləcəkləri təcrübəli
həmkarın yardımından daha çox faydalana biləcəklər.
Təlimçi müəllimlər həmkarlarının
ehtiyaclarını öyrənir, onlarla birgə işləyir
və bu əməkdaşlıq təlim prosesində müəllimlərin
rastlaşdıqları çətinlik və ehtiyacları
aradan qaldırmağa yardım edir.
Məlumdur ki, müəllimlərin birgə
əməkdaşlığı onların öz işlərində
irəliləyiş əldə etmələrinə təkan
verir. "Həmkara dəstək"
proqramı sayəsində müəllimlər işlədikləri
məktəbdə təlim metodlarını təkmilləşdirməyə
yardım edən bir sistemə malik olmuş olacaqlar. Bu sistem tədris prosesinin
effektivliyini artırmağa, təlimdə texnologiyanın
imkanlarından daha geniş istifadə etməyə, şagirdlərin
texnologiya savadının artırılmasına yardım edəcəkdir.
Və məlumdur ki, şagirdin bu sahədəki
inkişafı onun araşdırıcılıq qabiliyyətini,
toplamış olduğu materialı sintez etmək, sistemləşdirmək,
təhlil etmək, nəticə çıxarmaq
bacarığını da təkmilləşdirir.
"Həmkara dəstək" layihəsi
Azərbaycanda "Mədəd" təşkilatının
və "Microsoft Azərbaycan" şirkətinin təşəbbüsü
və maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilməyə
başlamışdır. Artıq bu proqram üzrə bir
sıra təhsil müəssisələrində təlimlər
keçirilmiş, yerlərdə fəaliyyət göstərəcək
təlimçilər seçilmişdir.
Bu gün bu təlimlər Quba şəhər
Z.Cəfərov adına 3 nömrəli tam orta məktəbində
keçirilir. Təlimlər iştirakçıların
böyük marağına səbəb olmuşdur. Məktəbdə
müəllimlərin və şagirdlərin İKT-dən
istifadəetmə səviyyəsi
müxtəlifdir. Ümid edirik ki, məktəbdə
sonradan həyata keçiriləcək müəllim əməkdaşlığı
müəllimlərimizin tədris prosesini effektivləşdirməyə,
İKT-nin səmərəli tətbiqinə böyük
yardım edəcəkdir.
Dərslərdə İKT-nin tətbiqi
ilə şagirdlər online ünsiyyət qurmaq, uzaq məsafədə
olan qruplarla ideyaları bölüşmək, verilən
yaradıcı tapşırıqları yerinə yetirərkən
təkcə öz icmasının deyil, həm də digər
məktəblərdən, ölkələrdən olan
yaşıdları ilə əməkdaşlıq etmək
imkanlarına malik olurlar.
Bu proqram
müəllimlərin öz dərslərini keyfiyyətli
təşkil edə bilmələrinə, ümumilikdə təhsildə
müsbət dəyişikliklərə stimul verəcəkdir.
Gülnarə
AŞUROVA
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 30 mart.- S.9.