"Konstitusiya
və uşaq hüquqları" mövzusunda ədəbi-bədii kompozisiya
Noyabrın 8-də Bakıdakı 204
nömrəli tam orta məktəbdə 12 noyabr - Konstitusiya
Gününə həsr olunmuş "Konstitusiya və
uşaq hüquqları" mövzusunda tədbir
keçirilib. Tədbiri məktəbin direktoru Ziba Rzayeva
açaraq bildirib ki, toplantıda məqsəd Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasının qəbul olunduğu
tarixi xatırlatmaq, Əsas qanunumuzun hüquq və
azadlıqlarımızın tam təsbit olunduğu mütərəqqi
bir konstitusiya olmasını şagirdlərə başa salmaqdır.
Z.Rzayeva Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının qəbulunda
ulu öndər Heydər Əliyevin xüsusi rolu olduğunu
bildirib. Bununla bağlı ümummilli liderin xüsusi sərəncam
imzaladığı, həmin sərəncama əsasən
hazırlanmış Əsas qanunumuzun 1995-ci il noyabrın 12-də
ümumxalq səsverməsi - referendum yolu ilə qəbul
edildiyini diqqətə çatdırıb, onu insan azadlıq
və vəzifələrinin dolğun əks olunduğu ən
möhtəşəm konstitusiyalardan biri adlandırıb.
Direktor Konstitusiyada əksini tapmış əsas hüquq və
vəzifələr sırasında təhsil hüququnun da
olduğunu qeyd edib və bu hüququn təmin olunması
istiqamətində son illər ölkəmizdə aparılan
işlərdən, əldə olunan uğurlardan söz
açıb, təhsilə böyük diqqət və
qayğı göstərildiyini bildirib.
Tədbir açıq elan olunduqdan sonra himn ifa
olunub. Dövlət
bayrağı səhnəyə
gətirilib. Şagirdlərin ifasında dövlət atributlarını - gerbi, himni və bayrağı
tərənnüm edən
şeirlər səslənib.
Sonra məktəbin tarix müəllimi S.Əhmədova uşaqların
hüquq və vəzifələrindən söz
açıb, uşaq
hüquqlarını müdafiə
etməyin vacibliyini qeyd edib.
Bildirib ki, insan hüquqlarına
hörmət cəmiyyətin
öz uşaqlarına
münasibətindən başlayır.
Bizim ölkədə uşaqlara,
onların normal böyüyüb
cəmiyyətin layiqli
üzvlərinə çevrilməsinə
dövlətimiz hər
cür qayğı göstərir. Ölkəmizdə uşaqların hüquqlarını
qorumaq üçün
"Uşaq hüquqları
haqqında" qanun qəbul olunub. Heydər Əliyev Fondunun və onun prezidenti,
YUNESKO-nun və İSESKO-nun xoşməramlı səfiri,
Milli Məclisin deputatı Mehriban Əliyevanın bu sahədəki fəaliyyəti
xüsusilə diqqətəlayiqdir.
Fond xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların normal yaşaması və cəmiyyətə inteqrasiyası
üçün mühüm
işlər görür.
Sonra şagirdlər uşaq hüquqlarının
müxtəlif istiqamətlərini
diqqətə çatdırıb,
"Uşaq hüquqları
Konvensiyası" haqqında
məlumat verib, onun ideya və
prinsiplərindən söz
açıblar. Uşaqların yaşamaq,
inkişaf, müdafiə
və s. kimi hüquqlarının nə
olduğu barədə
qrupların verdikləri
məlumat maraqla qarşılanıb.
Şagirdlər müdriklərin uşaqlar haqqındakı
fikirlərini diqqətə
çatdırıblar.
Dünyada hələ də
çətin şəraitdə
yaşayan, bir sıra hüquqlardan məhrum uşaqların olması qeyd edilib.
Sonra tədbir
bədii proqramla davam edib: uşaqlar
mövzuya uyğun seçilmiş şeirlər
söyləyib, mahnılar
oxuyublar.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 16 noyabr.- S.4.