Qətərin paytaxtı Doha şəhərində "Təhsildə innovasiyalar üzrə
Dünya Sammiti" keçirilib
12-16 noyabr 2012-ci il tarixlərdə Qətərin
paytaxtı Doha şəhərində "Təhsildə
innovasiyalar üzrə Dünya Sammiti"
keçirilmişdir. Sammitdə Təhsil Nazirliyinin Strateji təhlil,
planlaşdırma və kadrların idarəolunması
şöbəsinin müdiri Fərzəli Qədirov və
Bakı şəhəri 23 nömrəli məktəbin müəllimi,
2011-ci ildə "Ən yaxşı müəllim"
müsabiqəsinin qalibi Vəfa Zeynalova iştirak etmişdir.
Sammit Qətər Fondunun prezidenti,
ölkənin birinci xanımı Şeyxa Moza bint Naser Əl-Misnədin
təşəbbüsü ilə təşkil edilmişdi.
Sammitin məqsədi təhsildə innovasiyaların tətbiqi
sahəsində əməkdaşlıq imkanlarının
genişləndirilməsi, bu istiqamətdə yeni təşəbbüslərin
irəli sürülməsi, təhsilə investisiyaların yönəldilməsi
olmuşdur.
Sammitdə dünyanın 100 ölkəsindən
200 nəfər, o cümlədən beynəlxalq təşkilatların,
özəl sektorun, QHT-lərin nümayəndələri, təhsil
ekspertləri iştirak edirdilər.
Noyabrın 13-də sammitin I plenar iclası keçirildi. "Təhsil və
cəmiyyət", "Təhsil
və ətraf mühit", "Təhsil
və fəaliyyət"
mövzularında debatlar
aparıldı. Debatlarda
YUNESKO-nun Baş direktoru
İrina Bokova, Rusiya prezidentinin müşaviri Andrey Fursenko, Böyük Britaniyanın keçmiş
baş naziri Qordon Braun və digər təhsil ekspertləri iştirak etdilər. Sammit "Təhsil və
idman", "Təhsil
və mədəniyyət",
"Təhsilin cəmiyyətin
inkişafına təsiri"
mövzularında müzakirələrlə
davam etdirildi.
Noyabrın 14-də sammitdə yeni qlobal təhsil
təşəbbüsü irəli sürüldü,
təşəbbüsün məqsədi dünyada
"Hər uşağa
təhsil" məqsədinin
reallaşdırılmasından ibarət idi.
"Təhsil imkanlarının reallaşdırılması",
"Erkən yaş dövründə təhsil",
"Təhsil və maliyyələşdirmə: innovativ
modellərin qiymətləndirilməsi"
mövzuları üzrə
müzakirələr aparıldı.
Sammitin gedişində "Qızların təhsilə
cəlb edilməsi"
(Türkiyə təcrübəsi),
"Gələcək üçün
keyfiyyətli təhsil"
(Malayziya təcrübəsi),
"Keyfiyyətli təhsilə
maneələrin aradan
qaldırılması" mövzularında
ölkələrin təqdimatları
dinlənildi.
Noyabrın 15-də "Təhsil
mühitinin yaradılması"
mövzusunda II plenar iclas keçirildi.
"Öyrənməkdə
olan cəmiyyətlər:
yeni əlaqələrin
yaradılması", "İnnovasiyaların mənimsənilməsi
və tətbiqi: əldə olunmuş nailiyyətlər barədə
təcrübə mübadiləsi",
"Gələcək təhsil
modelinin qurulması"
mövzularında müzakirələr
təşkil edildi.
Eyni zamanda
"Biz innovasiyaların tətbiqinə
hazırıqmı", "Məhdud iqtisadi imkanlara malik olan ölkələrdə
şagirdlərin təhsilə
cəlb edilməsi",
"Müəllim hazırlığı",
"Təhsildə əməkdaşlıq",
"Öyrənmənin gələcək
strategiyaları", "İqtisadi
inkişafda təhsilin
rolu" mövzularında
sessiyalar keçirildi.
Sammitdə müxtəlif mövzular
üzrə ümumilikdə
70-dək sessiya təşkil
olunmuşdu.
Sammit iştirakçılarına
müstəqillik illərində
Azərbaycanın dinamik
inkişafı, inkişaf
tempinə görə
dünyanın lider ölkələrindən birinə
çevrilməsi, yaradılmış
əlverişli təhsil
imkanları və həyata keçirilən
təhsil islahatları,
əldə olunan nailiyyətlər barədə
geniş məlumat verildi. Qısa müddət
ərzində ölkəmizdə
təhsilin inkişafı
sahəsində əldə
olunan nailiyyətlər
sammit iştirakçılarında
geniş maraq doğurdu. Bir çox iştirakçılar
Azərbaycan təcrübəsini
öyrənmək üçün
ölkəmizə səfər
etmək təşəbbüslərini
irəli sürdülər.
Eyni zamanda sammitdə iştirak edən ölkələrin
- Qətər, Türkiyə,
Keniya, Kamerun, Qazaxıstan, Çin,
ABŞ və digər
ölkələrin nümayəndələri
ilə fikir mübadiləsi aparıldı,
qarşılıqlı maraq
doğuran məsələlər
müzakirə edildi.
Sammitin əhəmiyyətli cəhəti kimi qeyd etmək lazımdır ki, müxtəlif ölkələr
təhsil sahəsində
layihələr hazırlayaraq
sammitin təşkilat
komitəsinə təqdim
edirlər. Həmin layihələr qiymətləndirilir
və hər ilin ən yaxşı
altı layihəsi seçilir. Birinci yerə layiq gorülmüş layihə
50 min dollar məbləğində, digər beş
layihənin hər biri isə 20 min dollar həcmində mükafatlandırılır.
Qalib layihələr hər növbəti sammitdə elan edilir və
bu layihələr barədə videoçarxlar
təqdim olunur. Cari ildə Hindistan (iki layihə), Danimarka, Banqladeş,
ABŞ və Kambocadan
təqdim edilən layihələr qalib adını qazandı.
Əlbəttə, növbəti sammitədək Azərbaycanda
təhsil layihələrinin
hazırlanması və
təşkilat komitəsinə
təqdim edilməsi üçün tədbirlərin
görülməsi faydalı
olardı.
Qətərdə ümumi təhsil 12 illikdir (3+3+6).
Ümumi
təhsil icbaridir.
Burada qızlar və oğlanlar üçün
ayrı-ayrı məktəblər
fəaliyyət göstərir.
Ölkədə 456 ümumtəhsil məktəbi fəaliyyət
göstərir. 1973-cü ildən başlayaraq, əsasən, ABŞ-ın
aparıcı universitetlərinin
modelinə uyğun ali təhsil
müəssisələri yaradılmışdır.
Bu ali təhsil
müəssisələrinin istehsalatla əlaqələrini
genişləndirmək məqsədilə
Qətər Elm və
Texnologiya Parkı
("Təhsil şəhəri")
təsis edilmişdir.
Hazırda Qətərdə 9 universitet fəaliyyət göstərir. Həmin təhsil
müəssisələrində 14 minədək tələbə
təhsil alır.
Bununla yanaşı, Qətərdə
universitet kollecləri
də fəaliyyət
göstərir.
Qətərdə bütün səviyyələrdə təhsil
pulsuzdur. Bu ölkədə təhsilin inkişafına
təkan verən əsas qurumlardan biri Elm, təhsil və icmaların inkişafı üzrə
Qətər Fondudur.
Bu fond 1995-ci ildə yaradılmışdır. Fondun həyata keçirdiyi əhəmiyyətli
layihələrdən biri
ABŞ-ın ən nüfuzlu 7 universitetini özündə birləşdirən
"Təhsil şəhəri"nin yaradılmasıdır.
Bu layihə Qətərdə
ali təhsilin
inkişafına ciddi təsir göstərmişdir.
Azərbaycan
müəllimi.- 2012.- 23 noyabr.- S. 6.