Vaxtımın çox hissəsini oxumaqla
keçirirəm
Xaricdə
təhsil alan tələbələrimiz
1989-cu
ildə Bakı şəhərində anadan olub. 1996-1998-ci illərdə
86 nömrəli tam orta məktəbdə təhsil alıb. 1998-2005-ci illərdə ailəsinin yaşayış
yerini dəyişməsi
ilə əlaqədar
təhsilini 194 nömrəli
tam orta məktəbdə
davam etdirib. 2007-ci ildə Heydər Əliyev adına liseyi
əla qiymətlərlə
bitirib. Ali məktəblərə
qəbul imtahanında
15 ildə ilk dəfə
olaraq I qrup üzrə 700 bal toplayaraq
Bakı Dövlət Universitetinin tətbiqi-riyaziyyat
və kibernetika fakültəsinin informatika
ixtisasına qəbul olunub. BDU-da 1 semestr oxuduqdan sonra "2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan gənclərinin
xarici ölkələrdə
təhsili üzrə
Dövlət Proqramı"
çərçivəsində
2008-2012-ci illərdə Koreya
Respublikasının Seul
və Suvon şəhərlərində yerləşən
Kyung Hee Universitetində
(KHU) kompüter mühəndisliyi
üzrə bakalavr pilləsində təhsil alıb. 2013-cü ildə KHU-nu müvəffəqiyyətlə
bitirdikdən sonra Dövlət Proqramı çərçivəsində ABŞ-ın Nyu-York Universitetində (NYU)
kompüter elmləri ixtisası üzrə magistr dərəcəsinə qəbul
olunub.
Orta
məktəb illərində
bir neçə dəfə riyaziyyat üzrə fənn olimpiadalarında iştirak
etmiş və ilk üçlükdə yerlər
qazanmışam. Həmişə
oxuduğum sinfin və hətta məktəbin ən yaxşı şagirdi olmağa can atmışam
və IX sinifdən başlayaraq ölkənin
ən yüksək ballı abituriyenti olmaq üçün əlimdən gələni
etmişəm. Bir şagird kimi bunu özümə vəzifə bilmişəm.
Nəticədə məzun
olduğum 2007-ci ildə
ölkə üzrə
ilk dəfə olaraq
TQDK imtahanlarında maksimum
nəticə göstərmişəm.
Əldə etdiyim bu uğurda mənə dəstək olmuş müəllimlərimə, valideynlərimə
və bacıma minnətdarlığım sonsuzdur.
Bir qədər Azərbaycan
gənclərinin xarici
ölkələrdə təhsili
üzrə Dövlət
Proqramından bəhs
edim. Mən 2013-2014-cü tədris
ili üçün tələbələrin
seçim prosesini
normal qiymətləndirirəm. Seçim prosesi şəxsən mənim üçün ədalətli keçdi.
Prosesin 3
mərhələyə bölünməsini
müsbət qarşılayıram.
Xüsusən də sənəd
qəbulunun və sənəd təqdimetmə
gününün təyin
olunmasının elektron
şəkildə aparılmasını
təqdirəlayiq hal hesab edirəm. Müsabiqənin son mərhələsi olan müsahibənin ingilis dilində aparılmasına çox
sevindim. Qeyd edim ki, Cənubi
Koreyada və hazırda tələbəsi
olduğum NYU-da yerli və bir
sıra xarici ölkələrdən olan
tələbə yoldaşlarımın
əksəriyyəti valideynlərinin
büdcəsi
və ya banklardan götürdükləri
faizli borclar hesabına təhsil almaqdadırlar. Ancaq mən onlara deyəndə ki, mənim bütün xərclərim dövlətim
tərəfindən ödənilir,
onlarda, belə desəm yanılmaram, mənə
qarşı qibtə hissi oyanır. Mən çox istərdim
ki, bunun məsuliyyətini Dövlət
Proqramı xətti ilə xaricdə oxuyan bütün tələbələrimiz dərk
etsinlər. Dövlət
hesabına xaricdə təhsil almağım üçün çox
sevinirəm və bu böyük diqqət və qayğıya görə ölkə Prezidentimizə dərin təşəkkürümü bildirirəm.
Koreya və
ABŞ-dakı tələbə
həyatımı müqayisə
etsək, həm oxşar, həm də fərqli cəhətləri qeyd
etmək olar. Oxşar cəhət odur
ki, həm Koreya, həm də ABŞ-da vaxtımın çox hissəsi dərs oxumaqla, verilən tapşırıq və layihələri başa çatdırmaqla keçir.
Fərqli cəhət
isə, zənn edirəm ki, Amerikada dərslərimin
daha da maraqlı keçməsi ilə bağlıdır,
çünki dərslər
daha çox interaktivlik, qarşılıqlı
müəllim-tələbə müzakirələri və
tələbənin öz
üzərində daha
çox işləməsinə
təşviq edilməsi
və s. şəraitində
keçir. Qeyd edim ki,
burada bir çox tələbə elmi cəmiyyətləri var ki, mən
onlardan bəzilərinin
üzvüyəm.
Asudə vaxtlarımda Nyu-York şəhərinin tanımadığım
küçələrinə gedir, yeni çıxan
filmləri izləyir, stolüstü
tennis oynayıram. Bəzən
isə sadəcə, öz otağımda kompüterlə müxtəlif
smartfon tətbiqləri
ilə tanış oluram.
Təhsilimi
davam etdirdiyim Nyu-York Universiteti dünya universitetlərinin
akademik sıralamasında
27-ci sıradadır. Əsası
1831-ci ildə qoyulmuş
təhsil ocağının
məzunları və
müəllimlərindən 31 nəfər Nobel mükafatı
alıb.
Universitetin əsas kampusu
Manhettendə Vaşinqton
Meydanı ətrafında
yerləşir. Bundan
əlavə, universitetin
bütün Amerika və dünya üzrə bir çox institutları da
var. Universitetin 12 mərtəbəli və gündə 7000-ə
yaxın istifadəçisi olan
Bobst kitabxanası hər bir tələbəyə və
araşdırmalarla məşğul olan istənilən şəxsə lazım ola biləcək
hər növ məlumatı təmin edir. İxtisasım
dünyanın aparıcı sahələrindən olan
kompüter elmidir. Burada kompüter elmi
üzrə magistr dərəcəsi proqramı tələbələrə
bu dərəcəni öz maraq sahələri üzrə
almağı təmin edir. Tələbə kompüter və
şəbəkə təhlükəsizliyi, paylanmış
şəbəkə sistemləri, İnternet axtarış texnologiyaları və s. sahələr
üzrə dərslər ala və magistr dərəcəsi üzrə
öz tezislərini bu sahələrdən
biri üzrə yaza bilər.
Qeyd edim ki,
xaricdə təhsil alan
tələbələrimiz diaspor təşkilatları ilə
sıx əlaqə saxlayırlar.
Cənubi Koreyada oxuduğum dövrdə Azərbaycan
diasporası ilə əlaqələrim çox sıx olub. Səfirliyimizin keçirdiyi tədbirlərdə
mütəmadi olaraq
iştirak edirdim. Mən Koreyada təhsil alan azərbaycanlı
tələbələrlə birlikdə
yaratdığımız lBUTA» cəmiyyətinin fəal üzvü olmuşam
və bir il cəmiyyətin İdarə Heyətində də
yer almışam. Amerikada isə səfirliyimiz buradan çox uzaqda,
Vaşinqtonda yerləşdiyi üçün hələlik
ora getmək imkanım olmayıb.
Hesab edirəm ki, xaricdə təhsil alan
hər bir azərbaycanlı tələbə oxuduğu təhsil
müəssisəsində göstərdiyi akademik uğurlarla
müəllimlərin, tələbə yolaşlarının və ümumilikdə
universitet heyətinin gözlərində ucalmağı
bacarmalı və bununla da onlarda Azərbaycan və onun mədəniyyəti
haqqında maraq oyatmalıdır. Şəxsi təcrübəmə
əsasən deyə bilərəm ki, fərqli ölkələrdən
olan insanların könüllü olaraq ölkəmiz və
onun mədəniyyəti ilə maraqlanması, səninlə dost
olmağa çalışması ölkəmizi xaricdə
tanıtmağın ən effektiv yollarından biridir.
Bir qədər
də gələcək planlarımdan danışmaq istərdim. Arzum Nyu-York Universitetində magistr təhsilimi
başa vurduqdan sonra bir müddət ABŞ-da qalıb iş təcrübəsi
qazanmaqdır. Sonra isə Vətənə, ailəmin
yanına dönüb bir işə sahib olmaq və eyni zamanda
Azərbaycan universitetlərinin birində öyrəndiklərimi tədris
etməkdir.
Emil ABBASOV,
Nyu-York Universitetinin magistri
Azərbaycan müəllimi.- 2013.- 6 dekabr.- S.9.