Ən yaxşı müəllimin "açıq dərs"i
Milli Konservatoriyanın tərkibində İncəsənət
Gimnaziyasının ibtidai sinif müəllimi Leyla Əsgərovanın
"Uşaq Hüquqları Konvensiyası nə deməkdir"
mövzusuna həsr olunan "açıq dərs"ində
ilk diqqətimizi cəlb edən
plakatdakı sözlər
oldu: "Uşaqlar bizim gələcəyimiz və
sabahımızdır, gəlin uşaqları qoruyaq, uşaq
zorakılığına "yox" deyək, onların
hüquqlarının tapdanmasına yol verməyək".
İlk öncə uşaqların məktəbdən
yayınması, valideyn himayəsindən məhrum olan
küçə uşaqlarının zorakılığa məruz
qalması, xüsusi qayğıya ehtiyacı olan
uşaqların həyatından görüntülər
slaydlarla nümayiş olundu.
Sonra L.Əsgərova Uşaq Hüquqları
Konvensiyası haqqında ətraflı məlumat verdi. Qeyd etdi
ki, BMT 1989-cu ildə "Uşaq hüquqları
haqqında" konvensiyanı qəbul edib. Hazırda 190
dövlət həmin konvensiyaya qoşulub. Bu uşaq
hüquqlarının həm ölkə daxilində, həm də
beynəlxalq aləmdə tanınması və qorunması deməkdir.
Həmin sənəd uşaq hüquqlarının müdafiəsi,
onların sağlamlığı, qida ilə təminatında
dövlətlərin bir-birinə qarşılıqlı
yardım göstərməsinə imkan verir. Eyni zamanda,
konvensiyaya uşaqların
münaqişələrdə iştirakına imkan verməmək,
onların hüquqlarını müdafiə etmək barədə
maddə daxil edilib. Uşaq hüquqları haqqında Azərbaycan
Respublikası Qanununun 11-ci maddəsində deyilir: "Hər bir uşağın hərtərəfli
inkişaf etmək, milli və ümumbəşəri dəyərlərə
uyğun, humanizm və əxlaqi
prinsiplər əsasında tərbiyə almaq hüququ
vardır. Uşağın tərbiyəsi ailədə, məktəbdə,
məktəbəqədər və məktəbdənkənar
uşaq təlim-tərbiyə müəssisələrində
aparılır".
Leyla Əsgərova daha sonra Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, YUNESKO-nun və
İSESKO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin
deputatı Mehriban xanım Əliyevanın uşaqlara göstərdiyi
diqqət və qayğıdan söz açdı. Slaydlarda
Mehriban xanım Əliyevanın gördüyü işlərdən
konkret rəqəmlərlə bəhs olundu.
Dərsdə əqli hücum, müqayisə,
diskussiya üsullarından istifadə olunaraq ilkin mərhələdə
motivasiyanın yaradılmasına üstünlük
verildi. Leyla müəllim dərsdə
iştirak edən şagirdləri
"Günəş", "Ulduz", "Göy
qurşağı" qruplarına böldü və onlara
"Öz hüquqlarınız haqqında nə bilirsiniz,
"Uşaq hüquqları kim tərəfindən
qorunur", "Uşaqlıq dövrü neçə
yaşa qədər müddəti
əhatə edir" test
tapşırıqlarına və digər suallara cavab verməyi
tapşırdı. Qruplar arasında yarış
başlandı. "Günəş" qrupunun üzvləri
test tapşırıqlarında "irqindən, dinindən,
milliyyətindən asılı olmayaraq hər kəs
azaddır" dedilər, öz ana dilində
danışmağı, milli adət-ənənələrimizi,
milli dəyərlərimizi qoruyub saxlamağı üstün
saydıqlarını bildirdilər. "Göy
qurşağı" qrupunun uşaqları şəkillər
əsasında danışdılar. Səhnəcik
nümayiş etdirdilər. Kim səhv edir, valideyn, yoxsa
uşaq? Dördüncülər
bu suallara cavab tapmağa
çalışdılar. "Ulduz" qrupu isə Azərbaycan
filmlərində hüququ tapdanan uşaqların həyatını
əks etdirən epizodlardan soz açdılar.
"Buratino" uşaq cizgi filmindən
fraqmentlər nümayiş olundu və filmə aid suallar
cavablandırıldı. Lövhədə uşaq
hüquqlarının
pozulmasına aid müxtəlif fikirlər qeyd olundu.
Dərsin sonunda Leyla müəllim verilən
tapşırıqların öhdəsindən bacarıqla gələn dördüncülərin
cavablarını meyar cədvəlinə əsasən qiymətləndirdi.
Bilik yarışmasında
müəllim Nuray Quliyevanın, Cəlal Əliyevin və
Seyid Hüseynlinin fərqləndiyini qeyd etdi.
Dərsi
dinləyən məktəbin direktoru Mahizər
Şabanbəyova Leyla Əsgərovanın
keçdiyi
"açıq dərs"i
yüksək qiymətləndirərək müəllimin
dərsin gedişində
BİBÖ, söz assosiasiyası, rollu oyunlardan, yeni təlim üsullarından məharətlə
istifadə etdiyini qeyd
etdi və "açıq dərs"dən razı
qaldığını söylədi. Vurğulandı ki, uşaqlar sabahın
savadlı kadrları, ölkəmizi düşməndən qoruyan əsgərləri,
bayrağımızı xarici ölkələrdə
dalğalandıran idmançıları, ən əsası sağlam gələcəyimizdir. Buna görə də onları qorumaq və müdafiəsinə qoşulmaq hamımızın borcudur.
Sifai SƏFƏROVA,
"Azərbaycan müəllimi"
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 13 dekabr.- S.6.