"Kurikulumun öyrənilməsi, tətbiqi və məktəbdə
psixoloji xidmətin aktual problemləri"
müzakirə olunub
Yanvarın 31-də Naxçıvan MR Təhsil
Nazirliyi və Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu
Şərur Rayon Təhsil Şöbəsi ilə birlikdə
rayonun Tumaslı kənd tam orta məktəbində
"Kurikulumun öyrənilməsi, tətbiqi və məktəbdə
psixoloji xidmətin aktual problemləri" mövzusunda
elmi-praktik konfrans keçirmişlər.
Konfransı giriş sözü ilə
açan Şərur Rayon Təhsil Şöbəsinin
müdiri Yaqub Tağıyev bildirmişdir ki, son dörd il
rayonumuzun ümumtəhsil məktəblərində kurikulumun
tətbiqi ilə bağlı bir çox mühüm hadisələrlə
zəngin olmuşdur. Kurikulumlarla dərslərin tədrisi sahəsində
hazırda özünü göstərən irəliləyişlər
həm müəllimlərin, məktəb rəhbərlərinin,
həm də şöbəmizin və Təhsil Nazirliyi
işçilərinin birgə əməyinin nəticəsidir.
Onu da qeyd etmək istəyirəm ki, təhsil
islahatlarının tələblərinə cavab verən yeni
baxışlı müəllimlərin hazırlanmasında
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun da
böyük rolu vardır. Məktəb psixoloqlarının
kurslara cəlb edilməsi, onlarla aparılan işlər mahiyyət
etibarı ilə yenidir. Onlar kurslarda öyrəndiklərindən,
əldə etdikləri vəsaitləri işlərində
istifadə edirlər. Ümumiyyətlə, tədbirlərin
keçirilməsi, qarşılıqlı fikir mübadilələri,
yerlərdə keçirilən görüşlər məktəb
işinin düzgün qurulmasına, dövlətimizin təhsillə
bağlı qarşıya qoyduğu tələblərin həyata
keçirilməsinə xidmət edir.
"Məktəbdə psixoloji xidmətin
aktual problemləri" mövzusunda çıxış edən
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun rektoru,
professor Oruc Həsənli qeyd etdi ki, ümumtəhsil məktəblərinin
vəzifəsi və məqsədi təhsil alanların
ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik və
bacarıqlarının formalaşmasını, idrak fəallığının
və məntiqi təfəkkürünün
inkişafını təmin etməkdən və onları
psixoloji baxımdan gələcəyin əsl vətəndaşı
kimi hazırlamaqdan ibarətdir. Bu gün yetişməkdə
olan nəslin inkişafını, tərbiyəsini
düzgün təşkil etmək, sürətlə artan
elmi-texniki yeniliklərin əsaslarını onlara mənimsətmək
üçün uşaqların dərketmə
imkanlarını, idrak proseslərinin inkişaf
qanunauyğunluqlarını və bu prosesin necə
aşılanması və tərbiyə edilməsini bilmək
zəruridir.
Təhsil islahatının həyata
keçirilməsində məktəb psixoloqlarının da
üzərinə böyük və məsuliyyətli vəzifə
düşür. Əsl vətəndaş yetirmək, cəmiyyətimizin
gələcək qurucularını düzgün formalaşdırmaq
üçün Naxçıvan Müəllimlər
İnstitutunun əməkdaşları olaraq məktəblərimizə,
müəllimlərimizə, eləcə də məktəb
psixoloqlarına hərtərəfli kömək göstərməyə
daim hazırıq.
Naxçıvan MR Təhsil Nazirliyinin
sektor müdiri Rəşad Əlizadə
çıxışında kurikulum
və məktəbdə psixoloji xidmət işinin təşkili
ilə bağlı görülən işlərdən,
qarşıda duran vəzifələrdən
danışdı.
Sonra elmi-praktik konfrans öz işini iki
bölmədə davam etdirdi.
Naxçıvan Müəllimlər
İnstitutunun xarici əlaqələr şöbəsinin
müdiri, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Həsənəli
Eyvazlı, institutun metodisti Məsim Tarverdiyev, Kurikulum Mərkəzinin
müdiri Rafiq Hüseynov və Şərur Rayon Təhsil
Şöbəsinin metodisti
Çinarə Məmmədova bölmələrdə
çıxış edərək problemlərin həlli
yollarından danışmışlar. Sonda elmi-praktik konfrans
iştirakçılarına kurikulumun öyrənilməsi, tətbiqi
və məktəbdə psixoloji xidmətin təşkili ilə
bağlı yazılı materiallar və elektron SD-lər
verilmişdir.
Naxçıvan
Müəllimlər İnstitutunun Mətbuat xidməti
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 8 fevral.- S.4.