Elmi tədqiqatların nəticələrinin
müzakirəsinə həsr olunmuş növbəti seminar
Fevralın
16-da Təhsil Nazirliyində Təhsil Problemləri
İnstitutunun əməkdaşları tərəfindən
aparılan elmi tədqiqatların nəticələrinin
müzakirəsinə həsr olunmuş növbəti seminar
keçirilib.
"İbtidai sinfin bir müəllim və
ya fənn müəllimləri tərəfindən
aparılmasının mümkünlüyünün
müqayisəli təhlili" mövzusunda
aparılmış araşdırmaların nəticələrinin
müzakirə olunduğu seminarda təhsil naziri Misir Mərdanov,
Təhsil Nazirliyinin struktur-bölmə rəhbərləri, Təhsil
Problemləri İnstitutunun rəhbər işçiləri və
əməkdaşları, bir sıra ümumi təhsil müəssisələrinin
direktorları və ibtidai sinif müəllimləri iştirak
edirdilər.
Seminarda Təhsil Problemləri
İnstitutu İbtidai təhsilin kurikulumu şöbəsinin
müdiri, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Bibixanım İbadova mövzu üzrə aparılmış
araşdırmaların nəticələrinə dair
geniş məruzə-təqdimat
etdi. Öncə tədqiqatla bağlı
görülmüş işləri diqqətə
çatdıran məruzəçi müvafiq işçi
qrupunun yaradıldığını, tədqiqata cəlb
olunacaq rayon və məktəblərin müəyyənləşdirildiyini,
Ağstafa, İmişli, İsmayıllı, Masallı, Qax,
Göyçay RTŞ-larından statistik məlumatlar
alındığını, məktəb rəhbərləri,
müəllimlər, şagirdlər və valideynlərlə
anket sorğularının keçirildiyini, dərslərin
dinlənildiyini, beynəlxalq məsləhətçilərin
dəstəyi ilə bir sıra ölkələrin təcrübəsinin
öyrənildiyini, respublikanın ali və orta ixtisas məktəblərində
kadr hazırlığı ilə bağlı müəyyən
pedaqoji sənədlərin
araşdırıldığını bildirdi. Problemlə
bağlı mövcud vəziyyətin bir neçə parametr
üzrə öyrənildiyini qeyd edən B.İbadova həmin
araşdırmalar nəticəsində tədqiqata cəlb
olunmuş 6820 nəfər ibtidai sinif müəllimindən
4693-nün xarici dil və informatika fənlərindən
başqa bütün fənləri tədris etdiklərini
söylədi. İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və
riyaziyyatın tədrisinin bir, həyat bilgisi, təsviri incəsənət,
musiqi, fiziki tərbiyə, texnologiya fənlərinin digər
ibtidai sinif müəllimləri, xarici dil və informatika fənlərinin
isə ixtisaslı müəllimlər tərəfindən tədrisi
vəziyyətinin araşdırılması əsasında tərtib
olunmuş cədvəli seminar
iştirakçılarının diqqətinə
çatdıran məruzəçi araşdırma
aparılan rayonların ibtidai siniflərində dərs deyən
6820 müəllimdən 1778 nəfərinin məktəblərdə
"yığma fənlər" kimi adlandırılan həyat
bilgisi, təsviri incəsənət, musiqi, fiziki tərbiyə
və texnologiya fənlərini tədris etdiyini söylədi.
Bir çox tədris ocaqlarında isə ibtidai siniflərdə
xarici dil və informatika fənlərindən başqa Azərbaycan
dili, riyaziyyat, həyat bilgisi, texnologiya, təsviri incəsənət
fənlərinin ibtidai sinif müəllimləri, musiqi və
fiziki tərbiyə fənlərinin isə ixtisas müəllimləri
tərəfindən aparılması faktlarının da
olduğunu deyən B.İbadova müvafiq statistikanı
nümayiş etdirib "yığma fənlər"i yaradan
səbəblərdən söz açdı.
Məruzəçi
çıxışının sonunda mövzu üzrə
aparılmış tədqiqatın ümumiləşdirilmiş
nəticələri və bu sahədə görüləsi
işlərlə bağlı irəli sürülmüş
tövsiyələri seminar iştirakçılarının
diqqətinə çatdırdı.
Təhsil naziri Misir Mərdanov seminarda
çıxış edərək mövzunun aktual
olduğunu, tədqiqatın əhatəli
aparıldığını bildirdi və onun nəticələri
barədə hazırlanmış məruzə-təqdimatın
metodik vəsait kimi çap olunmasını tövsiyə
etdi. İbtidai sinfin bir müəllim və ya fənn müəllimləri
tərəfindən aparılmasının hansının daha
yaxşı olmasını bu gün birmənalı deməyin
mümkün olmadığına diqqəti çəkən
nazir bu işin müəllimin hazırlığından
asılı olduğunu, ümumilikdə təhsil-təlim
işində müəllimin şəxsiyyətinin
aparıcı rol oynadığını söylədi və
müasir müəllimdən tələb olunan keyfiyyətlər
barədə fikirlərini bildirdi. Təhsil naziri bir və ya
bir neçə müəllimin dərs dediyi ibtidai siniflərin
təxminən 10 ildən sonrakı vəziyyətlərinin
müqayisəli təhlili üzrə aparılacaq tədqiqatların
da ibtidai sinifdə bir və ya bir neçə müəllimin
dərs deməsinin hansının daha yaxşı
olmasını müəyyənləşdirməkdə
kömək edə biləcəyini vurğuladı.
Seminarda söz alan Təhsil Nazirliyinin
şöbə müdirləri İlham Mustafayev, Faiq
Şahbazlı, Ağababa İbrahimov, Aydın Əhmədov
müzakirə olunan məsələ ilə bağlı
öz fikirlərini bildirdilər, təkliflər irəli
sürdülər.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 22 fevral.- S.3.