Ən yaxşı
müəllim kimi peşə
bayramımızı
qarşılamağım ikiqat sevindiricidir
5
OKTYABR BEYNƏLXALQ MÜƏLLİMLƏR GÜNÜDÜR
1962-ci ildə
Ağcabədi rayonunda ziyalı ailəsində
anadan olmuşam.
1978-ci ildə Ağcabədi şəhər 11 nömrəli tam orta məktəbi əla
qiymətlərlə bitirmişəm. Uşaqlıqdan tarixçi, tarix müəllimi
olmaq arzusunda olmuşam. Bu arzumu reallaşdırmaq üçün
elə həmin il sənədlərimi Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji İnstitutuna
(hazırkı Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universitetinə) vermiş və tarix fakültəsinə qəbul olunmuşam. 1983-cü ildə institutu
fərqlənmə diplomu ilə
bitirmişəm. Təyinatla Ağcabədi rayonundakı
Üzeyirkənd orta məktəbinə
müəllim təyin olunmuşam. Bir il orada müəllim
işlədikdən sonra ailə vəziyyətimlə
əlaqədar Bakı şəhərinə
köçmüşəm. 1988-ci ildə Bakı şəhəri
Nizami rayonundakı 129 nömrəli tam orta məktəbə
müəllim təyin olunmuşam.
1994-cü ilə kimi həmin məktəbdə
tarix müəllimi işləmişəm.
Müəllim kimi
formalaşmağımda bu məktəbdəki
fəaliyyətimin mühüm rolu olmuşdur. 1994-cü
ildə N.Nərimanov rayonunda
yaşamağımla əlaqədar 82 nömrəli tam orta məktəbə dəyişilmiş
və pedaqoji fəaliyyətimi burada davam etdirmişəm.
Həmin vaxtdan indiyə kimi
bu məktəbdə
çalışıram. Bir pedaqoq kimi bu
məktəbdə çox şey öyrənmiş və pedaqoji ustalığa yiyələnmişəm.
O zamankı məktəb direktoru,
tanınmış təhsil işçisi
Babaxan Muradovdan, məktəbimizin
hazırkı direktoru Vaqif
Mehdiyevdən, təlim - tərbiyə işləri üzrə
direktor müavini Aida Qasımovadan, həmkarlarım Almaz Nəsibovadan,
Nərgiz Quliyevadan və digər müəllimlərdən
pedaqoji peşə fəaliyyətinin bir çox incəliklərini
öyrənmişəm.
Mən pedaqoji fəaliyyətimin ilk
vaxtlarından bir müəllim kimi həmişə şagirdləri
düşünməyə, axtarışa sövq
edib, onların təfəkkürünə
yol açmağa
çalışmışam. Dərs dediyim şagirdlərdə tarixə, xüsusən
Azərbaycan tarixinə böyük maraq oyatmışam. Çalışıram
tədris prosesini elə təşkil edim ki, o,
şagirdlərdə idrak fəallığı
yaratsın, onlarda biliklərə yiyələnmək
həvəsi doğursun. Şagirdlər təkcə
tarixi faktları və hadisələri mexaniki olaraq yadda saxlamasınlar, onların
yarandığı dövrü, şəraiti
düzgün dərk edə və qiymətləndirə
bilsinlər. Hadisə və faktları təhlil etmək
qabiliyyətlərinə yiyələnsinlər. Uzunillik təcrübəm göstərir ki, belə tədris zamanı mexaniki əzbərləmə,
hafizə deyil, düşüncə, təfəkkür
ön plana keçir. Müasir təhsilimizin
əsas qayəsi də məhz bundan ibarətdir.
Açığını
deyim ki, bütün müəllimlər kimi mən də respublikamızda son illər həyata keçirilən və pedaqoji ictimaiyyətin böyük
rəğbətlə qarşıladıığı
"Ən yaxşı müəllim" müsabiqəsində
iştirak etmək arzusunda
olmuşam. Lakin daha yaxşı nailiyyətlərlə bu müsabiqəyə qoşulmaq
istəyim yalnız bu il
fikrimi reallaşdırmaq arzusunu
daha da gücləndirdi
və müsabiqədə iştirak etmək
qərarına gəldim.
Çox ciddi olan
müsabiqə şərtləri ilə
tanışlığım ona hazırlıq
ərəfəsində öz bilik və bacarığımı bir daha götür-qoy
etmək imkanımı genişləndirdi, müsabiqədə iştirak
etdim və qalib oldum.
Müsabiqə mənə
çox şey verdi. Maddi həvəsləndirmə
müəllim üçün böyük kömək, həvəsləndirmə
vasitəsi olsa da, mən onu nəzərdə
tutmuram. Bu olar da, olmaz
da. Başlıca məsələ müəllim
əməyinə verilən qiymət, onun
uzunillik fədakar əməyinin dövlət
tərəfindən qiymətləndirilməsi, ona verilən yüksək dəyərdir. Bunu heç bir maddiyyatla
müqayisə etmək olmaz.
Cənab
Prezidentimiz möhtərəm İlham Əliyevin verdiyi
sərəncamda öz adımı oxumaqdan aldığım sevinc
hissi məndə gələcək işlərimdə
daha məsuliyyətli olmaq,
daha böyük uğurlar əldə etmək üçün
səylə çalışmaq inamımı daha
da artırdı.
Belə bir müsabiqənin keçirilməsi, yəni
hər il yaxşıların ən
yaxşısının seçilməsi müəllimə, məktəbə
və bütövlükdə təhsilimizə göstərilən
qayğı və diqqətin təzahürüdür. Bunun üçün
dövlətimizin başçısına, hökumətimizə
və respublika Təhsil Nazirliyinə öz minnətdarlığımı bildirirəm.
Bu həm də gələcək fəaliyyətim,
yeni nailiyyətlər üçün
məsuliyyət deməkdir.
Pedaqoji fəaliyyətimdə əsas məqsədim
məhz bu müsabiqəyə
hazırlıq olmasa da,
bir neçə il
öncədən gördüyüm
işlərin çoxu müsahibənin birinci mərhələsinin şərtlərini
ödəyirdi. Müxtəlif təlim kurslarının
iştirakçısı olmuş, təcrübəmlə
bağlı respublikamızın pedaqoji mətbuatında
məqalələrlə çıxışlar etmişəm.
"Fəal
təlim" (2003), "Mimio XI. İnteraktiv lövhə ilə tədris"
(2010), "İnformasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının köməyi ilə tədris prosesinin təşkili"
(2010), İntel
"Gələcək üçün təhsil"
(2011), "Öyrədənlərin
öyrədəni" (2012), "İnkişaf"
Elmi Mərkəzinin apardığı
"Təlimçilər üçün
təlim" (2012)
kurslarını keçməyimi təsdiqləyən
sertifikatlarım var.
2002-2003-cü tədris
ilində N.Nərimanov rayonu üzrə
"Pedaqoji mühazirələr"
müsabiqəsinin, 2003-2004-cü tədris ilində isə rayon üzrə "İlin
ən yaxşı müəllimi" müsabiqəsinin qalibi olmuşam.
Bakı
Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
2012-2013-cü tədris ilində keçirdiyi
"Azərbaycan tarixi fənn
aylığı" müsabiqəsində "Ən
yaxşı dərs layihəsi" nominasiyası üzrə
I və "Müəllimin ən
yaxşı açıq dərsi" nominasiyası üzrə
III yerə layiq görülərək fəxri
fərmanlar və mükafatlar almışam.
TQDK-nın tarix fənni üzrə ekspert
şurasının üzvüyəm. Təbii ki,
bunlar hamısı müsabiqənin ilk mərhələsində nəzərə
alındı.
Müsabiqənin ikinci mərhələsində sınaq dərslərinin
keçirilməsinə ciddi
hazırlıq tələb olunurdu.
Müsabiqənin çətin olacağı aydın idi.
Dərsim Bakı
şəhərindəki 1 nömrəli tam
orta məktəbin VIII sinfində oldu. Bu dərsləri qiymətləndirəcək
komissiya üzvləri respublikamızın
tanınmış pedaqoqları, metodistləri və
qabaqcıl tarix müəllimləri idi. Müsabiqədə ən böyük
çətinlik məktəbin, dərs apardığım sinfin tanış olmaması idi.
Lakin müəllimin işinin
güzgüsü onun
apardığı dərsin səviyyəsi olduğunu
bildiyimdən bu mərhələyə ciddi hazırlaşdım. Dərsimdə müasir təlim texnologiyalarından, fəal
təlim metodlarından geniş istifadə
etdim. Deyəsən, yaxşı
alındı. Dərsim komissiya üzvlərini
razı salmışdı. Mümkün
10 baldan 9,66 bal
topladım.
Ən həyəcanlı,
ən qısa vaxt ərzində bir yenilikçi müəllim
kimi özünü
göstərə bilmək, özünü
ifadə etmək imkanının olduğu
III mərhələ gözlədiyimdən də demokratik bir səviyyədə
keçdi. Hər şey
şəffaf, heç bir
təsir, təzyiq olmadan həyata keçdi. Bu mərhələdə
mümkün 10 baldan
9,84 bal topladım. Bundan
yaxşı nə ola bilərdi? Burada əyləşən təhsil bilicilərinin
heç kimə fərq qoymadan
hamıya eyni bir meyardan yanaşdıqlarının şahidi oldum. Demək olar ki, nəinki yüksək
bal toplayan həmkarlarım,
hətta yüksək bal toplamayanlar
da bu nəticələrdən
razı idilər.
Yaxınlaşan
müəllim gününü ilin "Ən yaxşı müəllim"
müsabiqəsinin qaliblərindən biri kimi qarşılamağım ikiqat
sevindiricidir. Qalib olduğum günlərdə olduğu
kimi, bu gün də müəllim
yoldaşlarımdan, dostlar və qohumlardan, ən çoxu
isə şagirdlərimdən təbriklər gözləyirəm.
Məncə, müəllimin ən önəmli təbriki
şagirdlərinin minnətdarlıq hissi
ilə onu yada
salmalarıdır.
Nuriyyə İLYASOVA,
Bakıdakı 82 nömrəli tam orta məktəbin müəllimi
Azərbaycan
müəllimi.- 2013.- 4 oktyabr.- S.6.