Təhsil Nazirliyində
ötən tədris ilinin
nəticələrinə
həsr olunmuş təqdimat keçirilib
İyunun 12-də Təhsil Nazirliyində
2013-2104-cü tədris ilinin nəticələrinə
həsr olunmuş təqdimat keçirilib.
Tədbirdə təhsil
naziri Mikayıl Cabbarov,
nazirliyin struktur
bölmələrinin rəhbərləri, media
təmsilçiləri və müstəqil bloqçu
jurnalistlər iştirak edib.
Təhsil naziri Mikayıl Cabbarov giriş nitqində bildirib
ki, son bir
ildə fəaliyyətin əsas məqsədi uzunmüddətli
nəticələrə əsaslanan tədbirlər həyata keçirməklə fundamental dəyişikliklərə nail olmaq olub.
Təhsilin keyfiyyətini yüksəldəcək mühiti yaradan mühüm tədbirlər bu
sahədə ana sənəd olan "Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası"nda öz əksini tapıb.
Mikayıl Cabbarov tədris sisteminin,
təhsil mühitinin dəyişdirilməsi,
sağlamlaşdırılması istiqamətində atılan
addımların əhəmiyyətini vurğulayaraq
bildirib ki, təhsildə
əsas qiymətləndirmə amili bilik səviyyəsi olmalıdır.
Paytaxtda sınaq qiymətləndirilməsinin keçirildiyini xatırladan nazir
indiyədək müəllimlərin təhsilalanlarla iş üslubunda metodik və kommunikativ yanaşma bilikləri barədə sistemli məlumat bazasının
olmadığını bildirib. Müəllimlər
barədə qəbul edilən qərarların obyektiv olması üçün
sistemdəki müəllimlər
"tanınmalıdır" - onların hazırlıq səviyyəsi,
metodika və fənn bilikləri səviyyəsi
haqqında məlumat olmalıdır.
Nazir müəllimlərin sınaq qiymətləndirilməsinin
növbəti mərhələdə bütün
ölkə ərazisində tətbiq olunacağını da qeyd edib.
Təhsil naziri bildirib ki, müəllimlərin hazırlığı ilə
bağlı dəyişikliklər
nəticəsində kolleclərdə müəllim
hazırlığı planı
azaldılıb, bu sahədə əsas
ağırlıq bir neçə
ixtisaslaşmış pedaqoji ixtisas məktəblərinə verilib. Burada məqsəd
müəllim hazırlığında diqqəti kəmiyyətə deyil, keyfiyyətə yönəltməkdir.
2013-2014-cü tədris
ili müddətində müəllimlərin
işə qəbulu, iş yerlərinin dəyişdirilməsi,
dərs yükünün
optimallaşdırılması istiqamətində də islahatlar həyata keçirilib.
Bu sahədə şəffaflıq təmin
olunub, müəllimlərin işə qəbulu
və yerdəyişməsi prosedurları sadələşdirilib.
Təhsil naziri bildirib ki, yeni məktəblərin
tikintisinə, məktəblərin cari təmirinə
diqqət artırılıb. Bir sıra
sahələrdə, o cümlədən
peşə təhsili müəssisələrində son 30 ildə ilk dəfə
texniki avadanlıqla, ləvazimatlarla təchizat
məsələləri həll olunub. Bu işlər əlavə büdcə vəsaitləri
hesabına deyil, cari və
mövcud büdcə hesabına həyata
keçirilir.
Nazir idarəetmə sahəsindəki dəyişikliklərə
də toxunub. Qeyd edib ki, bir
neçə gün öncə pilot layihə çərçivəsində
Bakıda fəaliyyət göstərən məktəb
direktorlarının 5 aylıq hazırlıq kursları başa çatdırılıb. Onlar imtahan verərək ənənəvi
biliklərlə yanaşı, müasir
idarəetmə səviyyələrini də nümayiş
etdiriblər.
Təhsil sistemində
tədris olunan məzmunun
optimallaşdırılması istiqamətində işlər
davam etdirilib. Təcrübədə ilk dəfə
olaraq dərsliklərin qiymətləndirilməsinə
ənənəvi qurumlarla yanaşı
ixtisaslaşmış mütəxəssislər, TQDK ekspertləri
cəlb olunub. Əvvəllər dərslik
hazırlanıb çap olunandan
sonra bunun üzərində
qiymətləndirilmə aparılırdısa, bu il ilk
dəfə olaraq prosesin
ardıcıllığı təkmilləşdirilib. İndi dərslik barədə müvafiq
rəylər öncədən alınır.
Sonra Təhsil Nazirliyinin sektor müdiri Cəsarət
Valehov "2013-2014-cü tədris ilinin nəticələri" adlı təqdimatla
çıxış edib. Təqdimatda son bir ildə həyata
keçirilən fəaliyyət istiqamətləri haqqında
ətraflı icmal əks olunub.
Sonda media nümayəndələrinin
çoxsaylı sualları cavablandırılıb.
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 13 iyun.- S.1.