"Əsas hədəfim
Vətənə töhfə
verməkdir"
Kanadanın Toronto Universitetində bakalavr
təhsili alan Namiq İsmayılovla söhbət
Namiq İsmayılov 1994-cü il
oktyabrın 18-də Bakı
şəhərində anadan
olub. 2011-ci ildə Bakıdakı 287 nömrəli "Zəkalar"
liseyini bitirib.
2011-2013-cü illərdə Qafqaz Universitetinin informasiya texnologiyaları mühəndisliyi
fakültəsində təhsil
alıb. 2013-cü ilin
sentyabrından etibarən "Azərbaycan
gənclərinin 2007-2015-ci illərdə xarici ölkələrdə təhsili
üzrə Dövlət
Proqramı"
çərçivəsində Kanadanın Toronto Universitetinin
kompüter elmləri fakültəsində
bakalavr
təhsili alır.
Namiq İsmayılovla söhbətimizə
orta məktəb illərindən başladıq.
"Məktəb illərində
fəal şagird olmuşam"
- Orta
məktəb illərində
fəal şagirdlərdən
biri olmuşam. "Xəmsə", "Ağıl
dəryası" televiziya
proqramlarında, "Araz"
kurslarının, Xəzər
Universitetinin keçirdiyi
fənn olimpiadalarında
iştirak etmiş və müxtəlif mükafatlar almışam.
Oxuduğum müddətdə dəqiq fənlərə
daha çox üstünlük vermişəm.
İxtisas seçimim tamamilə
öz istəyimlə
olub, ailəm və müəllimlərim
də mənə dəstək veriblər.
Orta məktəb illərində
iştirak etdiyim müsabiqələrin və
müxtəlif olimpiadaların
şagirdlərin təhsilində
və gələcək
karyerasında
rolunu çox yüksək qiymətləndirirəm.
Hesab edirəm ki,
uğur qazanıb-qazanmamaqdan asılı olmayaraq hər bir şagird
məktəb dövründə bacardığı qədər yarışlarda, olimpiadalarda
iştirak etməlidir. Bu, onlarda inkişafın ən əsas səbəbi olan rəqabət hissini oyadır və gücləndirir.
"Bu təşəbbüsü yüksək
qiymətləndirirəm"
Hələ
orta məktəbdə
oxuyarkən
xaricdə təhsil
almağı arzu edirdim. Qafqaz Universitetində
oxuduğum 2 il ərzində "Azərbaycan
gənclərinin 2007-2015-ci illərdə xarici ölkələrdə təhsili
üzrə Dövlət
Proqramı"
üzrə
xaricdə
təhsil alan dostlarımla əlaqə saxlayaraq layihə barədə onlardan ətraflı məlumatlar, bu prosesdə iştirak qaydaları ilə bağlı məsləhətlər
alırdım.
Ötən il isə Dövlət Proqramı çərçivəsində
2013-2014-cü tədris ili
üçün tələbələrin
seçim prosesində iştirak edərək Dövlət təqaüdünü
qazandım.
Onu da xatırladım kı, ötən il ilk dəfə olaraq Dövlət Proqramında
müsahibə mərhələsi
oldu. Bu təşəbbüsü yüksək
qiymətləndirir və çox vacib olduğunu düşünürəm. Xaricdə təhsil üzrə
Dövlət Proqramına
tələbələrin seçim
prosesində irəliləyiş
müşahidə etdim.
Misal olaraq, hər bir tələbə
öz sənədlərinin
seçim prosesinin hansı mərhələsində olmasını izləyə bilər və prosesin müddəti də ötən ildəkindən
daha az olub.
"Vaxtımın böyük
hissəsini dərslərimə
ayırıram"
Hazırda
Kanadanın Toronto Universitetinin
kompüter elmləri
fakültəsində bakalavr
təhsili alıram. Kanadanın Ontario vilayətində
yerləşən Toronto Universiteti ölkənin ən yüksək intellektual keyfiyyətə malik elmi-tədqiqat mərkəzlərindən
biridir. Ali məktəb
1926-cı ildən "Amerika
Universitetləri Assosiasiyası"nın üzvüdür. "QS World Universities Rankings" jurnalının 2014-cü ildə
apardığı dünya
universitetlərinin reytinqinə
görə, Toronto Universiteti
100 ən yaxşı
ali məktəb arasında 20-ci yerdədir.
Əsası 1827-ci ildə
qoyulmuş ali
təhsil ocağında
hazırda 70 minə yaxın tələbə təhsil alır. Universitetin 16 fakültəsi
var. Toronto Universiteti ölkənin
ən böyük ali təhsil
müəssisəsidir. Ali məktəb məzunlarından
10 nəfəri Nobel mükafatına
layiq görülüb.
Məzunlar arasında
sabiq prezidentlər və hökumət
başçıları da
var.
Yaşadığım şəhər əhali sıxlığı çox
az olan, meşələr, çaylarla
əhatə olunan sakit bir ərazidir.
Mühitə öyrəşməklə
bağlı çətinliyim
yalnız ilk bir ayda oldu,
sonralar insanları tanıdıqca, dostlarım artdıqca adaptasiya mərhələsi
mənim üçün
çətin olmadı.
Vaxtımın böyük hissəsini
dərslərimə ayırıram.
Boş vaxtlarım olduqca eyni universitetdə oxuduğum azərbaycanlı tələbələrlə
vaxt keçirirəm.
Bir sıra mövzularda diskussiyalar aparır və biliklərimizi paylaşırıq.
"Azərbaycanlı tələbələr
çoxdur"
Qeyd edim ki,
xaricdə təhsilin ən mühüm üstünlüyü tələbələrə
daha müasir, daha zəngin təhsil sistemindən yararlanmaq imkanı verməsindədir.
Kanada ən keyfiyyətli
təhsil sisteminə malikdir. Bu mənada dünyanın
müxtəlif ölkələrindən
Kanadaya üz tutan tələbələr
çoxdur.
Oxuduğum universitetdə də
tələbələrin böyük
əksəriyyəti əcnəbilərdir.
Toronto Universitetinin özünəməxsus təhsil
və tədris ənənələri var. Universitet professorları və tələbələr arasında çox sadə, səmimi münasibət mövcuddur. Ali təhsil ocağında sessiya
müddəti çox
qısadır (maksimum
15 gün). Ancaq semestrdaxili
imtahanlara ciddi hazırlaşdığımız üçün imtahanlararası
müddətin qısa
olmağı problem yaratmır.
Kanadada təhsil
alan azərbaycanlı
tələbələr çoxdur. Bir azərbaycanlı kimi mənim Azərbaycan diasporası ilə sıx əlaqəm var. Oxuduğum bir
ildə bir neçə dəfə müxtəlif mövzularda görüşlərimiz keçirilib. Bu görüşlərin böyük
əksəriyyətinin əsas
mövzusu işğal altında olan torpaqlarımız olub. Azərbaycanın
Kanadadakı səfirliyinin dəstəyi
və Torontoda təhsil alan tələbələrin, buradakı azərbaycanlı icmasının
üzvlərinin iştirakı
ilə 20 Yanvar faciəsinin ildönümü
ilə bağlı tədbir təşkil olunub. Burada keçirilən tədbirlərdə Toronto Universitetinin Azərbaycanlı
Tələbə Assosiasiyası
və yeni yaranmış Kanada Azərbaycanlı Gənclər
şəbəkəsi fəal iştirak edir.
"Təhsildə uğur əldə etməyin sirri öz üzərində
işləməkdədir"
Qeyd edim ki,
Toronto Universiteti öz
tələbələrinə dərin nəzəri biliklər verməklə yanaşı onlarda tədqiqatçılıq vərdişlərini aşılayır
və gücləndirir. Buna görə
də istedadlı gənclərimizin dünyanın
nüfuzlu ali
məktəblərində təhsil
alması və dərin bilik və bacarıqlarla vətənə dönmələrini
alqışlayıram. Xaricdə təhsil dünya standartlarına uyğun təhsil almaqla yanaşı, eyni zamanda çox savadlı gənclərdən
ibarət tanışlar
şəbəkəsinin əsasını
qoyur. Tələbələrimiz ünsiyyət
qurduqları digər ölkələrin gəncləri
ilə əldə etdikləri bilikləri bölüşür və
eyni zamanda mədəniyyətimiz, ölkəmizin
elmi potensialı barədə onlara məlumat vermək imkanı da qazanırlar. Lakin təhsildə uğur əldə etməyin sirri yalnız xaricdə təhsil almaqda deyil, öz üzərində işləməkdədir.
Müasirləşən dünyada həyatımızın
bütün sahələrində proseslərin avtomatlaşdırıldığı bir dövrdə kompüter elmləri ixtisası bütün ölkələrdə, o cümlədən
Azərbaycanda da aktualdır. Toronto Universitetində
təhsilimi başa vurduqdan sonra əsas hədəfim Azərbaycana
qayıdıb
öz ixtisasım
üzrə peşəkar fəaliyyətlə
məşğul olmaq
və vətənə
töhfə verməkdir.
Oruc
MUSTAFAYEV
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 3 oktyabr.- S.6.