Məktəblilər
kompüterdən necə istifadə edirlər?
Etiraf edək ki, müasir dövrümüzdə kompüter həyatımızın ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Hər bir şəxsin az da olsa kompüter biliklərinə yiyələnməsi dövrün tələbidir. Yaş fərqindən asılı olmayaraq insanların böyük əksəriyyəti istəsə də, istəməsə də kompüterdən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Bundan başqa, kompüterdən istifadəyə xüsusi maraq göstərənlər, hətta aludəçisinə çevrilənlər də az deyil. Kompüterdən istifadəyə ən çox maraq göstərən isə uşaqlar və yeniyetmələrdir. Nəzərə alaq ki, bu yaş kateqoriyalarından olanların əksəriyyəti məktəblilərdir. Bəs görəsən məktəblilər kompüterdən necə və hansı məqsədlər üçün istifadə edir? Sualımıza cavab tapmaq məqsədilə paytaxtın bir neçə orta ümumtəhsil məktəbində olduq, şagirdlərlə söhbətləşdik.
"Dərslə bağlı məlumat almaq üçün və
slaydlar
hazırlayarkən kompüterdən istifadə edirəm"
Zülfiqar Həsənli, Heydər Əliyev
adına liseyin IX sinif
şagirdi: - Kompüterlə ilk tanışlığım 6 yaşıma
təsadüf edir. Təbii ki, həmin dövrdə kompüterdən
yalnız əyləncəli oyunlar üçün istifadə edirdim.
Lakin yaşım artdıqca kompüterin müəyyən sirlərini
öyrənməyə başladım. Liseydə informatika müəlliminin köməyi nəticəsində
müxtəlif proqramları mənimsədim və hazırda
demək olar ki,
kompüterdən sərbəst şəkildə istifadə
edirəm. Hətta informatika fənni
üzrə keçirilən olimpiadalarda da uğur
qazanmışam. Hazırda isə kompüterə demək olar ki, vaxt
ayırmıram. Çünki
vaxtımın böyük hissəsini dərslərimi
hazırlamağa həsr edirəm. Yalnız zəruri olanda, dərslə bağlı hansısa məlumatı
almaq üçün
və slaydlar hazırlayarkən
kompüterdən istifadə edirəm. Ali
məktəbə hazırlaşdığım üçün valideynlərimin tövsiyəsi
ilə kompüterdən minimum dərəcədə
istifadə etməyi planlaşdırıram.
"Kompütersiz həyatımı təsəvvür etmirəm"
Şahin Əhmədov, 147 nömrəli texniki-humanitar liseyin XI sinif şagirdi: - İlk dəfə evimizə kompüter
gələndə mənim 5 yaşım var
idi. Doğrudan da həmin kompüter mənə
çox maraqlı gəlirdi. Atam həmin kompüterdə mənə cizgi filmlərini göstərirdi. Sonra kompüterə marağım get-gedə daha çox artdı.
Artıq kiçik yaşlarımdan başlayaraq Point
proqramı vasitəsilə şəkillər çəkməyə
başladım. Məktəbdə isə World
və Exseel proqramlarını mükəmməl
şəkildə mənimsədim. Hazırda internetdən maksimum dərəcədə yararlanıram.
Əsasən ingilis dilinin
öyrənilməsində kompüter mənə
çox yardımçı olur. Dostlar və
yaxınlarla ünsiyyət qurmaq, yeni və operativ məlumatlar
almaq məqsədilə sosial
şəbəkələrdə də qeydiyyatdan
keçmişəm. Məktəb tədbirlərinin
hazırlanmasında daha çox
internetdən istifadə edirik. Hər
hansı bir şair və
ya mütəfəkkir haqqında bilikləri
internetdən götürürəm. Ümumiyyətlə kompütersiz həyatımı təsəvvür
etmirəm.
"Gün ərzində kompüterlə 1 saat məşğul oluram"
Kənan Mehdizadə, 147 nömrəli texniki-humanitar liseyin X sinif şagirdi: - Məktəb vaxtlarımdan başlayaraq kompüter haqqında müəyyən biliklərə yiyələndim. Hazırda gün ərzində kompüterlə maksimum 1 saat məşğul oluram. Ali məktəbə hazırlaşdığım üçün kompüterə bir o qədər vaxt ayıra bilmirəm. Əvvəllər isə kompüterə daha çox vaxt sərf edirdim. İndi yalnız Vikipediyadan müəyyən məlumatları əldə etmək üçün internetə girirəm. Düşünürəm ki, kompüter vasitəsilə keçilən dərslərimiz daha effektiv olur. Həftənin şənbə və bazar günləri isə bir az əyləncə məqsədilə kompüteri açıram. Sosial şəbəkələrdən əsasən facebook-dan istifadə edirəm. Amma düzünü desəm, artıq sosial şəbəkələr mənə əvvəlki kimi maraqlı gəlmir. Əsasən musiqiyə qulaq asıram və ya maraqlı məlumatlara baxıram.
"Kompüterdə şahmat oynamağı xoşlayıram"
Səmra Mirsalayeva, 1 nömrəli tam orta məktəbin VII sinif
şagirdi: - Kompüterdən əsasən
informasiyalar əldə etmək məqsədilə
istifadə edirəm. Müxtəlif proqramlar
haqqında kifayət qədər biliklərim var.
İnternetə girərək mənə lazım olan məlumatı asanlıqla əldə edirəm.
Coğrafiya və tarix
fənninə marağım çox olduğu üçün
əsasən bu sahədən olan məlumatları əldə edirəm. Bundan başqa, kompüterdə
şahmat oynamağı daha
çox xoşlayıram. Sosial
şəbəkələrdən də istifadə edirəm. Amma aludəçisi deyiləm. Mənə
lazım və maraqlı olan səhifələri
bəyənməklə günün vacib xəbərlərini əldə edirəm.
Gün ərzində fasilələrlə
təxminən 1-2 saat vaxtımı
kompüterə həsr edirəm. Bu mənə
kifayət edir. Lakin elə
günlər olur ki, slayd yaradıram və ya hər
hansı bir tapşırığı
yerinə yetirirəm. Həmin zamanlar
kompüterə daha çox
vaxt ayırmaq məcburiyyətində
qalıram.
Araşdırmalarımızdan bu nəticəyə gəldik ki, şagirdlərin kompüterdən istifadə etməsi normal haldır və günün tələbədir. Lakin unutmayaq ki, hər bir işdə səmərəlilik və effektlilik ön planda durmalıdır. Buna görə də məktəblilərin kompüterdən istifadə etməsinə valideyn və müəllimlər mütləq nəzarət etməlidirlər. Onların nəzarəti altında uşaqlarda kompüterdən yaxşı məqsədlər üçün istifadə etmək vərdişi formalaşar.
Niyazi
RƏHİMOV,
fotolar Rəşad
RAMAZANOĞLUNUNDUR
Azərbaycan müəllimi.-
2014.- 10 oktyabr.- S.4.
AZƏRBAYCANIN
TƏHSİL NAZİRLƏRİ
DÜNYA
UNİVERSİTETLƏRİ
DÜNYA TƏHSİLİ
DÜNYA
ÖLKƏLƏRİNDƏ ALİ MƏKTƏBLƏRƏ
QƏBUL