Bakı şəhəri
təhsil işçilərinin
ənənəvi sentyabr konfransı
Sentyabrın 11-də
"Hilton Baku"
otelində Bakı şəhəri təhsil işçilərinin
ənənəvi sentyabr konfransı keçirildi. Konfransda Azərbaycan Respublikasının təhsil naziri Mikayıl Cabbarov, nazir müavinləri, nazirliyin
struktur bölmə rəhbərləri,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
rəhbərliyi və əməkdaşları, məktəb
direktorları, qabaqcıl müəllimlər və media nümayəndələri iştirak
edirdilər.
Konfrans başlanmazdan öncə Bakı
Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin əməkdaşları
Fəxri xiyabana gələrək
xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyevin məzarı üzərinə
tər çiçək dəstələri düzdülər,
ulu öndərin xatirəsini ehtiramla yad etdilər.
Konfrans Azərbaycanın Dövlət himninin səsləndirilməsi ilə işə
başladı. Sonra Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin müdir
əvəzi Elnur Əliyev idarənin
2013-2014-cü tədris ili üçün
hesabatını təqdim etdi. Konfrans iştirakçılarını salamlayan E.Əliyev bildirdi
ki, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsi tabeliyində 319 ümumtəhsil müəssisəsi
olmaqla 27855 pedaqoqu və
321471 şagirdi özündə birləşdirən
bir strukturdur. Hesabat dövrü ərzində ölkəmizin təhsil həyatında
çox mühüm bir hadisə baş vermişdir. 24 oktyabr
2013-cü il tarixdə ölkə Prezidenti cənab İlham
Əliyev tərəfindən "Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası" qəbul olunmuşdur.
Dövlət
Strategiyasında təhsilin yeni məzmununun
yaradılması, yüksək nüfuzlu
təhsilverənlərin, təhsildə yeni
idarəetmə sisteminin
formalaşdırılması, müasir tələblərə
cavab verən təhsilin infrastrukturunun,
dayanıqlı və müxtəlif mənbələrdən
istifadə olunmaqla yeni
maliyyələşdirmə
mexanizminin yaradılması kimi beş əsas strateji
istiqamətdə islahatların aparılmasının nəzərdə
tutulduğunu diqqətə
çatdıran məruzəçi həmin istiqamətlər
üzrə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsi tərəfindən görülmüş
işlər haqqında konfrans
iştirakçılarına məlumat verdi.
Qeyd olundu ki, təhsilin məzmunu ilə bağlı
şagirdlərin biliklərinin qiymətləndirilməsi,
onların stimullaşdırılması məqsədi ilə
müxtəlif tədbirlər həyata keçirilib.
Belə ki, ötən tədris
ilində Bakı şəhəri üzrə məktəblilərin
fənn olimpiadasında 6472 nəfər şagird
iştirak etmiş, onlardan ən yüksək nəticələr göstərmiş 54 nəfəri respublika turuna vəsiqə
qazanmışdır. 19 şagird
olimpiadanın finalında mükafata layiq yerlər tutmuşdur.
Ötənilki təcrübədən çıxış
edərək bu il olimpiadaya hazırlıq mərkəzinin
yaradılması nəzərdə tutulub.
Diqqətə
çatdırıldı ki, ötən tədris
ilində Bakı məktəblərinin 28 məzunu
qızıl, 1 nəfəri isə gümüş
medala layiq görülüb. Şagirdlərin təlimə
marağının artırılması üçün
müxtəlif stimullaşdırıcı mexanizmlər
hazırlanaraq həyata keçirilib.
Azərbaycan tarixinin daha dərindən
öyrənilməsi, şagirdlərdə vətənpərvərlik
hissinin gücləndirilməsi məqsədi
ilə Tarix Muzeyi ilə
əməkdaşlığa başlanıb. 3600 şagirdin Qala və
"İçərişəhər" qoruğuna
ekskursiyaları təşkil edilib.
Şagirdlərin
dünyagörüşünün
artırılması məqsədi ilə oktyabr
ayından başlayaraq onların Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin
tabeliyində olan müxtəlif teatrlara gedişini təmin
etmək üçün hazırda həmin
nazirliklə danışıqlar aparılır.
Əlaçı
şagirdlərin stimullaşdırılması məqsədi
ilə ötən tədris ilində dövlət-biznes əməkdaşlığı
çərçivəsində "Park Sinema" tərəfindən əlaçı
şagirdlərə pulsuz biletlərin
verilməsi proqramına başlanılıb. Bakı şəhərinin
5 rayonu üzrə 15 mindən artıq əlaçı
şagird bu layihədə
iştirak edib.
Növbəti tədris ilində bu layihə
davam etdiriləcək.
Ötən tədris
ilində şagirdlərlə bağlı görülən tədbirlərdən
biri də ümummilli
lider Heydər Əliyevin irsinin
öyrənilməsi məqsədi ilə onların Heydər
Əliyev mərkəzlərinə seminarlara
cəlb olunmasıdır.
E. Əliyev şagirdlərlə, onların
istedadının, qabiliyyətinin aşkara
çıxarılması, məktəblilərdə vətənpərvərlik
ruhunun yüksəldilməsi ilə
bağlı məktəblərdə, məktəbdənkənar
təhsil müəssisələrində aparılan işlərdən
də danışdı və yeni dərs ilində onların davam
etdiriləcəyini vurğuladı.
Dövlət
Strategiyasının ikinci istiqaməti olan yüksək nüfuzlu
təhsilverənlərin formalaşdırılması
yönündə görülən işləri diqqətə
çatdıran E.Əliyev bildirdi ki, ötən hesabat dövrü ərzində Azərbaycanın təhsil
tarixində ilk dəfə Bakı şəhərində
fəaliyyət göstərən
bütün pedaqoji
heyətin sınaq qiymətləndirilməsi həyata keçirilib. Müəllimlərin 96 faizinin iştirak etdiyi sınaq qiymətləndirmənin nəticələrindən
danışan məruzəçi bildirdi ki, sınaq imtahanı verənlərin 14,4 faizi zəif, 84,6 faizi isə
qənaətbəxş nəticə göstərib. Müəllimlərdən
18,2 faizinin nəticələri yüksək
olub.
Sınaq
qiymətləndirməsindən keçməyən müəllimlərin
sentyabrdan analoji tədbirə
cəlb olunacağını söyləyən E.Əliyev kadr potensialının gücləndirilməsi
üçün görülən və
görülməsi nəzərdə tutulan
digər işlərdən də danışdı.
Tədbirdə
yeni metodların düzgün
tətbiq olunması məsələsinə toxunan
məruzəçi bu məqsədlə
5 məktəbdə "Sağlam təhsil
- sağlam millət" layihəsinin pilot olaraq
reallaşdırıldığını, növbəti dərs
ilində 100-ə yaxın məktəbin bu
layihədə iştirak edəcəyini diqqətə çatdırdı.
E.Əliyev
Dövlət Strategiyasının üçüncü
istiqaməti olan idarəetmə sahəsində
görülmüş işlərə də
təqdimatında yer ayırdı və Təhsil
Nazirliyi tərəfindən ötən dərs
ilində direktorlar və direktor
olmaq istəyən müəllimlər üçün müsabiqə yolu ilə 4 aylıq kursların keçirildiyini,
həmin kursları uğurla başa vuran 14 nəfərin
artıq Bakı məktəblərinə direktor
və direktor müavini
vəzifələrinə təyin olunduğunu
söylədi. Qeyd etdi ki, mövcud problemlərin həllində şəffaflığın
təmin edilməsi məqsədi ilə Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin nəzdində təcrübəli
pedaqoqlardan ibarət "Ağsaqqallar
Şurası"nın yaradılması nəzərdə tutulur, "Məktəb rəhbərləri üçün təlimat" kitabı
hazırlanıb, məktəblərdə qəyyumlar
şurasının yaradılmasına hazırlıq işləri
görülür.
E.Əliyev
ötən dərs ilində eyni zamanda Təhsil İdarəsinin tabeliyində olan təhsil müəssisələrində
şəffaflığın təmin edilməsi, korrupsiyaya, neqativ hallara qarşı mübarizə istiqamətində
də bir sıra işlər görüldüyünü, müvafiq
şöbə tərəfindən aparılan
araşdırmalar nəticəsində qanun pozuntularına
yol vermiş 6 məktəb
direktorunun, 3 direktor müavinin tutduğu vəzifədən
azad edildiyini, digər
intizam tədbirləri görüldüyünü,
bu sahədə tədbirlərin yeni dərs ilində də davam
etdiriləcəyini söylədi.
Dövlət
Strategiyasının 4-cü istiqaməti olan
təhsilin infrastrukturunun yaradılması
sahəsində görülmüş
işlərdən danışan E.Əliyev bildirdi
ki, 65 məktəbdə cari,
27 məktəbdə isə əsaslı təmir işləri aparılmış, məktəblərin
elektron avadanlıqlarla təmin olunması
istiqamətində zəruri
addımlar atılmışdır. Məruzəçi
yeni dərs ilindən başlayaraq
72 məktəbdə məktəbə hazırlıq siniflərinin fəaliyyət
göstərəcəyini diqqətə çatdırdı və
təhsil strategiyasının 5-ci əsas istiqaməti olan yeni maliyyələşmə
mexanizmlərinin yaradılması ilə bağlı, habelə
beynəlxalq əməkdaşlıq sahəsində görülmüş işlər barədə
konfrans iştirakçılarına məlumat
verdi. Hesabat məruzəsində
yeni dərs ilində qarşıda duran vəzifələr barədə də ətraflı
söz açıldı.
Tədbirdə
Texniki Humanitar Liseyin direktoru Səidə
Zeynalova "Təhsil strategiyası və
təlimlər", Bakı şəhəri 182 nömrəli
tam orta məktəbin
ibtidai sinif müəllimi
Aygün Kərimova "Müəllimlərin
işə qəbulu müsabiqəsi və sınaq qiymətləndirilmə",
Bakı şəhəri 193 nömrəli tam
orta məktəbin
direktoru Rəhim Hüseynov
"Təhsildə kurikulumun tətbiqi"
mövzularında çıxış etdilər.
Konfransda yekun
çıxışı edən təhsil naziri
Mikayıl Cabbarov təhsil sahəsindəki
nailiyyətlərdən və mövcud
problemlərin həlli istiqamətində qarşıda duran vəzifələrdən
danışdı. Nazir Mikayıl Cabbarov öncə konfrans
iştirakçılarını salamlayıb, onları
görməsindən məmnun olduğunu bildirdi və yeni dərs ilinin
başlanması münasibəti ilə təhsil
işçilərini təbrik etdi. Bildirdi ki, əsası ulu öndər
Heydər Əliyev tərəfindən qoyulmuş
və hazırda uğurla davam
etdirilən siyasi və iqtisadi
kurs nəticəsində dövlətimiz
hər il yeni-yeni uğurlara imza atır,
beynəlxalq aləmdə etibarlı tərəfdaş, regionda lider ölkə kimi tanınır. Ölkəmizdəki ictimai-siyasi sabitlik və
dinamik yüksəliş təhsil sektorunun
inkişafına əlverişli şərait
yaratmışdır.
Son illər təhsil sistemində bir sıra yeniliklər baş vermiş və təhsilimizin gələcəyinə
böyük ümid doğuran qərarlar qəbul edilmişdir.
Bu
baxımdan nazir ilk
növbədə keçən il
oktyabrın 24-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham
Əliyev tərəfindən təsdiq olunmuş
"Təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası"na toxunmaq istədiyini söylədi və təhsilimizin gələcəyini
müəyyən edən bu sənədin
həyati əhəmiyyət kəsb etdiyini
bildirdi. Qeyd etdi ki, Dövlət
Strategiyasında Azərbaycanın gələcək inkişaf konsepsiyasına cavab
verə bilən təhsil sisteminin
qurulmasını təmin edəcək hədəflər və
tədbirlər dəqiq göstərilmişdir.
Strategiyanın reallaşdırılması səriştəli
müəllimlərin formalaşmasına, şəffaf və
səmərəli idarəetmə sisteminin,
ömürboyu təhsili təmin edən
təhsil infrastrukturunun yaradılmasına
zəmin yaradacaqdır.
Dövlət
başçısı tərəfindən təhsilə
göstərilən qayğı nəticəsində son 10 ildə ölkəmizdə təhsil infrastrukturunun müasirləşdirilməsi
istiqamətində böyük işlər
görüldüyünü diqqətə
çatdıran nazir bunun
nəticəsi olaraq 2800-dən çox məktəbin tikildiyini və ya əsaslı təmir olunduğunu,
1 milyondan artıq şagirdin
təlim şəraitinin
yaxşılaşdırıldığını bildirdi. Qeyd etdi ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən bu
il 82 təhsil obyektində, o cümlədən 60-dan çox
orta məktəbdə təmir işləri
aparılmış, 265 fizika, kimya və biologiya
laboratoriyası müasir avadanlıqla təchiz
olunmuşdur. Müvafiq
dövlət proqramlarının icrası nəticəsində
bu il 70-dən
artıq yeni məktəbin internet şəbəkəsinə
qoşulması təmin olunmuşdur. Təhsil naziri təhsilin infrastrukturu ilə bağlı məsələlərin
əhəmiyyətli hissəsinin həll olunduğu
halda bu gün ölkənin inkişaf
tempinin tələblərinə cavab verən keyfiyyətin təmin
olunmasına, təhsilin məzmununun yenilənməsinə,
müəllimlərin peşəkarlığının yüksəldilməsi
məsələsinə ehtiyac duyulduğunu söylədi.
Ötən
dərs ilində görülmüş
işlərə toxunan nazir
bir neçə məqamı diqqətə
çatdırdı. Bu baxımdan,
Bakı şəhərində müəllimlərin sınaq
qiymətləndirməsinin keçirilməsini xüsusi qeyd edib, bu işə Bakı
məktəblərindən başlanmasının səbəbini
burada çalışan müəllimlərin akademik göstəricilərinin yüksək
olması ilə əlaqələndirdi.
Elan olunmuş nəticələri bir daha xatırladan təhsil
naziri Mikayıl Cabbarov
hər bir müəllimin fəaliyyətinin
qiymətləndirilməsi və bununla
bağlı müvafiq qərarların qəbul
olunması üçün bu nəticələrin çox
önəmli olduğunu bildirdi. Qeyd etdi ki, dərs
bölgüsü, sinif
rəhbərliyinin verilməsi, vəzifəyə irəli
çəkilmə kimi məsələlərdə
sınaq qiymətləndirməsinin nəticələri bu və ya digər dərəcədə nəzərə
alınmalıdır.
Sınaq
qiymətləndirilməsinin keçirilməsi və bunun ardınca dərs yükünün
optimallaşdırılmasını, nəticələrə əsaslanaraq
müəllimlərin biliklərinin təkmilləşdirilməsi
işində dönüşü vacib amillər
adlandıran nazir Bakı şəhərinin
məktəblərində sınaq qiymətləndirilməsindən keçmiş
hər bir müəllimin növbəti
maliyyə ilində bunu öz
əməkhaqqında hiss edəcəyini,
bu barədə müvafiq
qərar qəbul edilməsi ehtimalının olduğunu
söylədi.
Nazir eyni zamanda
növbəti dərs ilindən ölkəmizin bölgələrində
də sınaq qiymətləndirilməsinə və bunun nəticəsi olaraq dərs
yükünün
optimallaşdırılmasına dair tədbirlərin
həyata keçiriləcəyini bildirdi.
Çıxışında
bir sıra digər həlli vacib məsələlərə də toxunan təhsil naziri
Mikayıl Cabbarov yeni
dərs ilində təhsil ictimaiyyətinin
qarşısında duran əsas vəzifələri
nəzərə çatdırdı. 15 sentyabr
- "Bilik günü"ndə ilk dərs saatının vətənpərvərlik mövzusunda,
ictimai xadimlərin, ziyalıların
iştirakı ilə keçirilməsinin xüsusi
əhəmiyyət daşıdığını
vurğuladı.
Ümumtəhsil məktəbləri
şagirdlərinin mütaliəyə marağını
artırmaq üçün müvafiq tədbirlərin həyata
keçirilməsinə diqqət çəkən təhsil naziri bununla bağlı konkret tapşırıqlarını verdi.
Təhsil
naziri çıxışında
yaxın illərdə Təhsil Nazirliyinin
tabeliyində olan ümumtəhsil məktəblərinin
son siniflərində pilot
olaraq ixtisaslaşma imkanı
verən və icbari fənlərin
sayını azaldan tədris
proqramlarının hazırlanmasının vacibliyini
diqqətə çatdırdı və digər həlli vacib məsələlərdən
söz açdı.
Konfransda 3 və daha artıq
məzunu 2013-2014-cü dərs ilində ümumi
təhsili xüsusi nailiyyətlərlə
başa vuraraq
qızıl medal qazandıqlarına
görə 10 məktəb direktoruna
"Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin
Fəxri Fərmanı" təqdim olundu.
Konfransın sonunda tədbir iştirakçıları
adından ölkə Prezidentinə müraciət
ünvanlandı və konfransın qətnaməsi qəbul olundu.
Yusif
ƏLİYEV,
fotolar Rəşad
RAMAZANOĞLUNUNDUR
Azərbaycan müəllimi.- 2014.- 12 sentyabr.- S.3.