“Hər bir tələbə
dərs saatlarını,
fənləri, müəllimləri özü seçir”
Kanadanın Vaterloo Universitetinin tələbəsi
Leyli Məmmədzadə ilə söhbət
Leyli Məmmədzadə 1997-ci il iyunun 30-da Bakı şəhərində anadan olub. 2003-2014-cü illərdə
Bakı Avropa Liseyində təhsil
alıb. 2014-cü ildə liseyi bitirdikdən
sonra 3 ali məktəbdən
- Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye
Universiteti, Kanadanın Toronto
və Vaterloo universitetlərindən qəbul
təklifi alıb. O, təhsil
alacağı ali məktəb kimi Vaterloo Universitetini
seçib. Hazırda “2007-2015-ci illərdə
Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə
təhsili üzrə Dövlət Proqramı” çərçivəsində
Kanadanın Vaterloo Universitetinin
riyaziyyat fakültəsinin kompüter
elmləri ixtisasında təhsil alır, III kurs
tələbəsidir. Leyli Məmmədzadə
ilə söhbətimizə orta məktəb
illərindən başladıq.
“Müəllimlərim
mənə böyük dəstək olublar”
Bakı Avropa Liseyində təhsil aldığım illərdə müəllimlərim mənə böyük dəstək olublar. Onlardan Nabat Xələfovanın (ingilis dili), Züleyxa Abbasovanın (Azərbaycan dili), Viktoriya Nazarovnanın (FAT, fənlərarası təhsil), Gülnarə Səmədovanın (kimya), Yuliya Gennadyevanın (fizika), Sevinc Şükürovanın (coğrafiya), Təranə Həşimovanın (riyaziyyat) adlarını böyük hörmət və ehtiramla çəkirəm. Onların verdikləri biliklər sayəsində mən məktəbdə təşkil olunmuş “Kiçik Akademiya”nın müsabiqələrində dəfələrlə yüksək yerlər tutmuş, fransız, ingilis dilləri, digər fənlər üzrə olimpiada və müsabiqələrdə iştirakçı və qalib olmuşam.
Məktəb illərində ən yaddaqalan hadisələrdən biri də X sinifdə Amerika Birləşmiş Ştatlarının ölkəmizdəki səfirliyinin keçirdiyi YLP (Gənc Liderlər Proqramı) müsabiqəsinin qaliblərindən biri kimi ABŞ-a səyahət oldu. Azərbaycanın müxtəlif bölgələrindən olan qaliblərlə birgə ABŞ-ın bir neçə ştat və şəhərlərində olduq, müxtəlif tədbirlərdə iştirak edərək Azərbaycanı tanıtmağa çalışdıq. Səyahətin ən unudulmaz məqamı - təbiətin möcüzəsi olan Böyük Kanyon oldu.
“Valideynlərim mənim
seçimimi dəstəklədilər”
İxtisas seçimimdə qardaşımın məsləhəti böyük rol oynadı. O, müasir həyatda kompüter elmlərinin danılmaz rolunu görür, bunu mənə də sübut edirdi. Qardaşım mənim ən böyük dostum və məsləhətçimdir. Bu ixtisas üzrə nüfuzlu universitetləri seçərkən Vaterloo Universitetinin ən yüksək pillələrdən birində olduğunu görərək oraya müraciət etdim, dəvət aldım. Valideynlərim mənim seçimimi dəstəklədilər. Xaricdə təhsil almaq arzumu reallaşdırmaq üçün “2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı”na müraciət etdim. Dövlət Proqramı hər birimiz üçün son dərəcə geniş imkanlar açmışdır. Təhsil aldığım universitetdə dünyanın hər yerindən tələbələr var. Onlar azərbaycanlı gənclərin dövlətimizin dəstəyi ilə təhsil almasına çox heyrətlənir, hətta mənə həsəd və hörmətlə yanaşırlar. Dünyada tələbələrin bu cür Dövlət Proqramı ilə dəstəklənməsi istisna haldır.
Oxuduğum fakültə və ixtisas mürəkkəbdir, asudə vaxt demək olar ki, yoxdur. Olanda isə dostlarımla kinofilmlərə baxırıq, idmanla məşğul oluruq, tələbə şəhərciyinə gətirilən əyləncə məkanlarına baş çəkirik. Həmyerlim olan rəfiqəmlə Niaqara Şəlaləsinə səyahət də etmişik. Ən yaddaqalan məqamlardandır.
“Müəllimlərin
tələbələr tərəfindən
qiymətləndirmə
reytinqi var”
Kanadanın təhsil sisteminin üstünlükləri göz önündədir. Bu haqda bir qədər ətraflı danışmağa dəyər. Təhsilin hər bir aspekti: yataqxanalar, kitabxana, müxtəlif formada dərs vəsaitləri - istər çap, istərsə elektron variantlarda; professor - müəllim - köməkçi heyəti - hər şey sənin təhsilinə, inkişafına yönəlib. Professorlar, müəllimlərlə əlaqə həm onların qəbul vaxtı, əyani, həm də internetdə xüsusi portallarda və ya elektron poçt vasitəsilə həyata keçir. Bütün yaranan problemlərlə əlaqədar onlara müraciət edə bilərsən. Hətta öz müəllimin deyil, digər müəllim də sənə yardımçı ola bilər. Xüsusi saatlarda yuxarı kurs tələbələri müəllimlərin köməkçisi vəzifəsində işləyərək məsləhət verir, praktiki kömək göstərirlər. Hər bir tələbə dərs saatlarını, fənləri, müəllimləri özü seçir, özünə cədvəl tərtib edir. Müəllimlərin tələbələr tərəfindən qiymətləndirilmə reytinqi var.
Müəllimlər öz peşəsinin vurğunudur. Hər biri öz sahəsinin uğurlu peşəkarıdır. Onlardan birini - riyazi statistika müəllimim, həmyerlimiz professor İlham Axundovu xüsusi qeyd etmək istərdim. Məhz İlham müəllim Vaterloo Universitetinin Azərbaycanda ən nüfuzlu təbliğatçısı olmuş, ilk abituriyentlər onun sayəsində Dövlət Proqramı üzrə orada təhsil almışlar. İlham müəllim onlarla tələbə kimi mənim də sevimli müəllimlərimdəndir. O, azərbaycanlı tələbələrə həmişə dəstək olmuş, öz köməyini onlardan əsirgəməmişdir. Xanımı da çox qonaqpərvər, istiqanlı, mehribandır.
Test və semestr
imtahanları
son dərəcə ciddi
aparılır
Vaterloo Universitetinin bir özəlliyi də var: Kanadada ilk dəfə olaraq tələbəyə dərs ili ərzində ixtisası üzrə işləmək imkanı yaradılmışdır. Dərs ili 3 semestrdən ibarətdir. İşləməklə oxumaq təhsil formasını seçən tələbə bu semestrlərin ikisini təhsilə, birini isə işə həsr edə bilər. Bu zaman universitet iş tapmaqda məsləhətçi, yardımçı, hətta iş təklif edən ola bilər.
Semestr ərzində iki dəfə sessiya olur: orta və
final. Orta sessiyanın nəticələri
final sessiyasına təsir
edir. Test və semestr imtahanları son dərəcə ciddi aparılır. Bütün məlumatlar kimi,
hər bir tələbə üçün
imtahanın keçiriləcəyi
bina, otaq, sıra, yer xüsusi saytda qeyd olunur. İmtahan vərəqinin üzərində
tələbə kartının
məlumatları və
fotoşəkil olur.
İmtahana müəllimlər və köməkçilər
nəzarət edirlər.
Universitetimizdə azərbaycanlı tələbə
çox deyil. Asudə
vaxtımız az olsa belə
biz daim bir-birimizdən
xəbərdarıq. Xüsusi günləri
birgə qeyd etməyə çalışırıq.
Ottava, Toronto, Vaterloo universitetlərinin azərbaycanlı
tələbələri tərəfindən
təşkil olunduğu
“Xocalıya ədalət!”
yürüşünü, Yeni il,
Novruz bayramlarını
qeyd edərdim.
Hər bir qənc kimi, mənim də arzularım tükənməzdir. Ən böyük
arzum gərəkli insan olmaqdır. Seçdiyim peşə olduqca böyük imkanlara malikdir, hər bir sahənin inkişafında əhəmiyyətli
rol oynayır. İstərdim ki, Vətənə,
xalqa xidmət edim, öz əməyimlə
mənə göstərilən
böyük etimadı,
dəstəyi doğruldum.
Oruc MUSTAFAYEV
Azərbaycan
müəllimi.- 2017.- 1 aprel.- S.8.