Sağlam rəqabət innovativ fəaliyyət

 

Təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə III qrant müsabiqəsinin qalibləri məlum oldu

 

 

Son  illər ölkəmizin təhsil sistemində  aparılan keyfiyyət dəyişikliklərinin əyani nümunəsi kimi inkişaf innovasiya xarakterli layihələrin, müsabiqələrin həyata keçirilməsi müsbət ənənəyə çevrilib. Bu il artıq üçüncü  dəfədir ki,  keçirilən təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə qrant layihəsinin   təhsil müəssisələri müəllimlərin bu sahədə xüsusi fəallığına səbəb olduğunu deyə bilərik.

 

İyulun 3-də  Təhsil Nazirliyində təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə 3-cü  qrant müsabiqəsinin yekunlarına həsr olunmuş brifinqdə diqqətçəkən əsas məqamlardan biri layihənin paytaxt Bakı ilə yanaşı, ölkəmizin bütün regionlarını  əhatə etməsi oldu.

Təhsil Nazirliyinin  Təhsildə innovasiyalar sektorunun müdiri Orxan Abbasov  layihənin nəticələri qaliblər  barədə  məlumat verərkən qeyd edib ki,  müsabiqənin keçirilməsində əsas  məqsəd  ümumtəhsil müəssisələri ümumtəhsil müəssisələrində işləyən pedaqoji işçilərin fəaliyyətinin  stimullaşdırılması, onlar arasında rəqabətin yüksəldilməsidir.  Adından da göründüyü kimi, bu,  inkişaf innovasiya müsabiqəsidir.   Bu il  200 ümumtəhsil  müəssisəsi 678 pedaqoji işçi öz innovativ inkişafa yönəlik layihələri ilə müsabiqəyə qatılıblar.Təhsil Nazirliyinin  Təşkilat Komitəsi tərəfindən yaradılan Ekspert qrupu  bu  layihələri qiymətləndirib. Ümumilikdə isə 53   təhsil müəssisəsi  115 pedaqoji işçinin layihəsi müsabiqənin şərtlərinə uyğun,  daha rəqabətli daha innovativ inkişafa yönəlik olduğu üçün qrant layihəsinin qalib elan olunublar. Bu layihələrin icrasına avqustun 1-dən etibarən başlanılacaq layihələr özlüyündə müxtəlif  dövrlərdə icra olunacaq,  onların icra müddəti isə  bir ili əhatə edir.

 

 Elektronlaşan müraciət

Məlumdur ki, son illərdə  təhsil sahəsində icra olunan  layihələrin böyük qismi həm vətəndaş məmnunluğunun təmin olunması faktoruna əsaslanır.  Təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə 3-cü qrant layihəsi   bu məmnunluğu təmin edib.   O.Abbasovun sözlərinə görə,   bu il keçirilən müsabiqənin öncəki müsabiqələrdən əsas fərqi   ondan ibarətdir ki,  bu il istər müraciətlərin  qəbulu,  istər layihələrin qiymətləndirilməsi   - yəni proses başdan sona qədər elektronlaşıb.  Yəni  iştirakçılar grant.edu.az portalı vasitəsilə qeydiyyatdan keçib,  öz ərizələrini  elektron qaydada  yerləşdirib.  Ekspert komissiyası isə  qiymətləndirmə prosesini  tam elektron şəkildə həyata keçirib.

 

Mükafatlandırma

 

Qeyd edilməlidir ki, müsabiqə özlüyündə 6 sahə üzrə keçirilir, bu sahələr istər idarəetmənin təkmilləşməsi,  istər sağlamlıq imkanları məhdud şagirdlərlə ,  istedadlı  işaqların bacarıqlarının üzə çıxarılması, eyni zamanda qiymətləndirmə kimi sahələri əhatə edir.   Sektor müdiri bildirib ki, Nazirlər Kabinetinin təsdiq  etdiyi  qərara əsasən layihələrə ayrılan mükafatların həcmi - pedaqoji işçilərin təqdim etdiyi layihələr üçün 10 min manata qədər,   ümumtəhsil müəssisələrinin layihələri üçün  isə maksimum 100 min manat civarında ola bilər.  Ancaq builki müsabiqədə biz  ümumi şərti  rəqəm desək, pedaqoji işçilər  üçün orta rəqəm 3000 - 3500 manat,  ümumtəhsil müəssisələri üçün isə 15- 20 min manat arasında dəyişib. Təbii ki,  hər bir layihənin öz fəaliyyət istiqamətinə smetasına uyğun olaraq  büdcələri var.  Bütünlükdə müsabiqə qaliblərinin mükafatlandırılması üçün hər il dövlət büdcəsindən  1 milyon manat  vəsait ayrılır”.

 

Xarakterik istiqamətl

Təhsil sistemimizdə  davamlı islahatların və müsbət dəyişikliklərin baş verdiyi indiki şəraitdə ümumtəhsil müəssisələrini və pedaqoji işçiləri hansı xarakterik innovasiyalar  və layihələr maraqlandırır?  O.Abbasovun sözlərinə  görə,  əslində  qrant müsabiqəsi  innovasiya inkişafla bağlı olduğundan onların bəziləri barədə danışmaq olar.  Məlumdur ki,  son zamanlar ölkəmizdə şagirdlərimizın böyük marağına səbəb olmuş olimpiadaların,   eləcə Beynəlxalq olimpiadalarda medallarımızın sayı da artır.  Buna görə bir çox müəllimlərimiz,  mütəxəssislərimiz  tərəfindən təqdim olunan layihələr - istər respublika fənn olimpiadaları, istər beynəlxalq olimpiadalara  hazırlıq,  ümumi vəsaitlərin,  məktəblər tərəfindən məktəbdaxili  qiymətləndirmənin həyata keçirilməsi üçün veb səhifələrin,  portalların,  audio dərsliklərin hazırlanması,  bununla yanaşı,  ümumtəhsil müəssisələrində çalışan pedaqoji işçilər istedadlı şagirdlər üçün təşkil olunacaq yay məktəbləri, təlim proqramları - bunların hər biri öz spesifikliyi ilə  bizim üçün innovativlik inkişafa yönəlikdir.

 

Əhatəsi genişlənən yaradıcı müsabiqə

 

 İstənilən layihənin uğurlu icrasını təmin edən mühüm amillərdən biri həm onun əhatəliliyinin genişləndirilməsidir.  Orxan Abbasova görə,   sevindirici xəbər odur ki,   builki müsabiqəyə  ölkəmizin demək olar  bütün şəhər rayonlarından olan ümumtəhsil məktəbləri pedaqoji işçilər tərəfindən müraciətlər daxil olub.  Bu,  ondan xəbər verir ki,  artıq respublikada bütün ümumtəhsil müəssisələri pedaqoji işçilər  layihədən xəbərdardırlar.  Biz ümid edirik ki, gələcəkdə müraciətlərin sayı artacaq,  eyni zamanda  biz kəmiyyət artımı ilə yanaşı   keyfiyyətin yüksəlməsini müşahidə edə biləcəyik”.Qalib layihələrə gəlincə, onlar  əsasən  44  rayon şəhərdən  olan  ümumtəhsil müəssisələrini  pedaqoji işçiləri əhatə edir. Qalib layihələri olan ən fəal rayon şəhərlər Bakı, Gəncə, Sumqayıt, Lənkəran, Quba, Masallı, Bərdə, Şəki, Göygöl ŞəmkirdirÜmumtəhsil məktəbləri üzrə qalib layihələrdən Bakıdakı  216 nömrəli tam orta məktəbin  Dünya Uşaq Ədəbiyyatının Səsli Kitabxanası”,   6 nömrəli məktəb-liseyinÜmummilli lider Heydər Əliyevə həsr olunmuş məktəblilərarası Fibonacci intellektual yarışı” - II mövsüm,  Bakıdakı S.Bəhlulzadə adına Xarici dillər təmayüllü gimnaziyanın “STEM - Yay məktəbi”,  Füzuli rayon 50 nömrəli tam orta məktəbinSabaha uzanan əllər - Robototexnika Mühəndisliyi Akademiyası”,  Cəlilabad  şəhər 8 nömrəli məktəb-liseyinOxu riyaziyyatın tədrisi metodikasında yeni yanaşmalar”,   Gəncə şəhər 26 nömrəli məktəb- liseyinRobotiks”,  Lənkəran şəhər S.Kazımbəyov adına 6 nömrəli tam orta məktəb-liseyinİstedadlı uşaqlara dəstək olaq!”,   Qax rayon İlisu kənd Nizami adına tam orta məktəbinUğurlu nəticə üçün doğru strategiya”,   Şamaxı şəhər 10 nömrəli tam orta məktəbinMüəllimlərin STEM tədrisi bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi”,   Salyan rayon Arbatan kənd E.Ağayev adına tam orta məktəbinMəktəb icmalarının inklüziv təhsillə bağlı maariflənməsi   kimi  layihələri göstərmək olarFərdi kateqoriya üzrə qalib gəlmiş layihələrdən isəYeniyetmələrin Beynəlxalq Elm Olimpiadaları üçün Fizika üzrə hazırlıq vəsaiti”,   Müasir məktəb idarəçiliyində innovativ yanaşmaların tətbiqi”,  Məktəblilərə robototexnika mühəndislik biliklərinin aşılanması”,  Oxuyub-anlama bacarıqlarının qiymətləndirilməsi vasitəsi”,  Robototexnikalaboratoriyasının yaradılması, “Yeniyetmələrin Beynəlxalq Elm Olimpiadası”na hazırlıq üçün müasir tədris resursu, “Kiçik Akademiya tədqiqatçılarımüsabiqəsinin keçirilməsi , Təbiət Fənlərinin Tədqiqat STEM əsaslı tədrisinə aid metodik vəsaitin hazırlanması,  Səsli dərslikmobil tətbiqi, “Müasir təhsilin idarə olunmasıproqramı    digər layihələri göstərmək olar.

Sonda qeyd edək ki,  təhsildə inkişaf innovasiyalar üzrə qrant müsabiqəsinin keçirilməsində başlıca məqsəd təhsil müəssisələrində, təhsilverənlərdə sağlam rəqabəti innovativ fəaliyyəti stimullaşdırmaqdan ibarətdir

Oruc Mustafayev

Azərbaycan müəllimi.- 2019.- 5 iyul.- S.1-4