Ən yüksək
ad uğrunda
18881 namizəd növbəti mərhələyə keçdi
İyulun 8-24 tarixlərində keçirilən
müəllimlərin işə
qəbulu müsabiqəsinin
imtahan mərhələsi
yekunlaşıb. Müraciət edən 54687 namizəddən
48204 nəfəri imtahanda
iştirak üçün
dəvət olunsa da, imtahanlara 41288 namizəd qatılıb.
Nəticələri ilə
öyünənlər
Bu mərhələnin
ilkin nəticələrinə
əsasən, imtahanda
iştirak etmiş namizədlərdən 18881 nəfəri
(46 faiz) uğur qazanaraq müsabiqənin növbəti mərhələsinə
vəsiqə qazanıb. Onlardan 3 nəfər
imtahanlarda maksimal nəticə göstərib.
Bu imtahanlarda iştirakçılardan
2 nəfər 59, 14 nəfər
isə 58 bal toplayıb.
Müsabiqədə iştirak
hüququ qazanan 4894 namizəd ali
və orta ixtisas təhsili müəssisələrindən bu il məzun
olanlardır.
Təhsil nazirinin
müavini Məhəbbət
Vəliyevanın sözlərinə
görə, bu il imtahanlarda 21375 namizəd ilk dəfə,
19913 namizəd isə
təkrar iştirak edib. Bəzi namizədlər keçən
il bir
fəndən, bu il isə digər
yaxın fəndən
imtahan verib. Təkrar iştirak edən namizədlərin əksəriyyəti ötənilki
nəticələrindən daha yüksək nəticə qazanmağa
nail olub.
Nəticələri ləğv
olunanlar
Bu il
müəllimlərin işə
qəbulu imtahanlarında
33 namizədin imtahan nəticəsi ləğv
olunub. Təhsil Nazirliyinin İnsan
resursları şöbəsinin
müdir müavini Murad Camalzadənin sözlərinə görə,
buna səbəb onların imtahan qaydalarını pozması
olub. “Ən
çox rast gəlinən qayda pozuntuları köçürməyə
cəhd etmə, yanındakı namizəd ilə danışmaqdır.
Eyni zamanda başqasının
şəxsiyyət vəsiqəsi
ilə imtahana daxil olmağa cəhd də olub və bunun
qarşısı alınıb.
Bəzi hallarda namizədlər tərəfindən
imtahana telefon ilə deyil, hətta rabitə qurğusu ilə gəlmək cəhdləri
olub”, - deyə M.Camalzadə bildirib.
Səhv suala görə müəllimə
cəza kəsilmir
Builki imtahanlarda qayda pozan, sadəcə müəllimlər olmayıb. M.Camalzadə
deyib ki, imtahanlar zamanı 19 ixtisas fənni, habelə metodika və məntiq üzrə ümumilikdə
5340 sualdan istifadə edilib. Müəllimlərin işə qəbulu
imtahanlarında sualların
yoxlanılması zamanı
ekspertlər, ümumilikdə,
Azərbaycan bölməsində
20, rus bölməsində
9 sualda texniki qüsur müəyyən
ediblər. Həmin
suallar ümumi sualların 0.54 faizini təşkil edib: “Texniki qüsur dedikdə, imtahan sessiyası zamanı həmin sualın məzmununda səhvin olması (15 sual), bir suala iki
düzgün cavabın
uyğun gəlməsi
(5 sual), eyni sualın eyni imtahan sessiyasında təkrar verilməsi (1 sual) və digər
(8 sual) hallar nəzərdə tutulur. İmtahan zamanı hər hansı namizəd tərəfindən bu suallara verilmiş cavab səhv və ya cavablandırılmamış
kimi qeydə alınıbsa, həmin cavablar namizədin xeyrinə düz cavab kimi qeydə
alınacaq və namizədin balının hesablanmasında nəzərə
alınacaq”.
İmtahan komissiyası
bununla işini bitmiş saymayacaq. Texniki qüsuru olan sualların məzmunu açıqlanacaq və qüsur izah olunacaq. M.Camalzadə qeyd edib ki, yekun nəticələr
bu gündən hər bir namizədin
şəxsi səhifəsinə
göndəriləcək. İyulun 27-dən
başlayaraq namizədlər
şəxsi səhifəsi
üzərindən apelyasiya
qaydasında müraciət
edə bilər.
Həmin
müraciətlər iyulun
29-na qədər qeydiyyata
alınacaq. Müraciətlərin
nəticələri avqustun
6-na qədər şəxsi
səhifəyə göndəriləcək:
“Apelyasiya müraciətinin
məqsədi imtahana
aid məzmun və ya texniki məsələlərlə
bağlı əsaslandırıla
bilən tələbləri
təqdim etmək, habelə imtahanın təşkili ilə bağlı rəy və təklifləri bildirməkdir. Apelyasiya müraciətlərinə müvafiq ekspert komissiyaları tərəfindən
baxılacaq”.
İyulun 26-da namizədlərin
şəxsi səhifəsinə
hər bir suala verdikləri düz və səhv cavabları əks etdirən cədvəl və texniki qüsuru olan suallara görə
əlavə edilmiş
bal nəzərə alınmaqla yekun nəticə göndəriləcək.
7000 yer uğrunda...
Test imtahanları
başa çatdığından
sırada vakansiya mərhələsidir. Avqustun 7-dən müsabiqənin vakansiya seçimi mərhələsi
açıq elan ediləcək. Bu il həmin mərhələyə ilkin
olaraq təxminən
7000 vakant iş yerinin çıxarılması
gözlənilir. 7000 yer
uğrunda mübarizəyə
isə sadəcə builki imtahanlardan uğurla keçən
18881 namizəd yox, ötənilki imtahanlarda da keçərli nəticə göstərən,
ancaq yerləşdirilməyən
2800 nəfər namizəd,
o cümlədən 10 ildən
artıq təhsil sistemində çalışıb,
3 ildən az müddətə işdən
ayrılan 92 nəfər
də qatıla biləcək. M.Camalzadə bildirib ki, hələlik həmin şəxslərdən neçə
nəfərin növbəti
mərhələyə qatılacağı
dəqiqləşdirilməyib. Qeyd edək ki, ötən il əldə
edilmiş nəticənin
2 il müddətində
qüvvədə olduğu
nəzərə alınaraq,
həm ötən il, həm də
bu il imtahanlarda
iştirak edən namizədlər builki vakansiya seçimi mərhələsində hər
bir fənn üzrə keçən il və ya
bu il əldə
etdiyi nəticələrdən
birini seçməklə
iştirak edə biləcəklər.
Fərqli keçid
balı
Bu mərhələdən
kimlərin uğurla çıxa biləcəyinə
gəlincə, keçid
balı təhsil müəssisəsinin
yerləşdiyi əraziyə
görə fərqləndirilir.
Həvəsləndirmə tədbirlərinin
tətbiq edildiyi kənd məktəbləri
ilə həvəsləndirmə
tədbirlərinin tətbiq
edilmədiyi şəhər,
qəsəbə, rayon mərkəzi
və mərkəzə
yaxın kənd məktəbləri üçün
fərqli keçid balı müəyyən
edilib. Keçid balı namizədlərin
yekun nəticələrinə
əsasən nazirlik tərəfindən müəyyən
edilir. Əvvəlki illərin təcrübəsi
göstərir ki, həvəsləndirmə tədbirlərinin
tətbiq edildiyi müəssisələr üzrə
keçid balı
36 bal, həvəsləndirmə tədbirləri tətbiq edilməyən müəssisələr
üzrə isə 48
bal təşkil edib. Builki keçid balı namizədlərin ümumi nəticələri
təhlil edildikdən
sonra məlum olacaq.
Məktəbinizi düz
seçin ki...
Təhsil Nazirliyi
isə müəllimlərin
işə qəbulu müsabiqəsindən keçərək vakansiya seçimi edəcək namizədləri bu mərhələdə daha
diqqətli olmağa çağırır. Təhsil
nazirinin müavini Məhəbbət Vəliyeva
deyib ki, namizədlər
işləmək istədikləri
məktəbləri seçərkən
diqqətli olmalıdırlar:
“Namizədlər vakant
yer seçimi ilə bağlı qərar verməzdən əvvəl
fikirlərini dəqiqləşdirsinlər.
Yaxşı olar ki, onlar seçdikləri məktəblər haqqında
məlumatlı olsunlar.
Nəzərə alsınlar ki,
tanımadıqları məktəbi
seçib, qəbul olunduqdan sonra isə ondan imtina etmələri digər namizədlərin
həmin yerə qəbul olunmaq şansını azaldır.
Qəbul
olunanların imtina etdikləri yerlərə başqa namizədlər müddətli müqavilə
ilə işə götürülürlər”.
Həm köməkçi,
həm də nəzarətçidirlər
Artıq başa çatan müəllimlərin işə
qəbulu imtahanlarında
prosesin başından
bəri ən vacib məqamlarından biri də könüllülərin
peşəkar fəaliyyətidir. Qeyd edək
ki, bu prosesə
bütövlükdə 110 nəfərə yaxın könüllü cəlb olunub. Könüllülərə fəal iştirakına
görə Təhsil nazirinin müavini M.Vəliyeva da təşəkkür edib.
Qeyd edək ki, könüllülər
bu prosesdə həm köməkçi,
həm də nəzarətçidirlər. Namizədlərin binada istiqamətləndirilməsi,
yerləşdirilməsi, imtahan
prosesinə nəzarət
və yaranan bütün sualların cavablandırılması ilə
bağlı məsuliyyət
əsasən “Bir” könüllülərinin üzərinə
düşüb. Təhsil
Nazirliyinin “Bir” Tələbə-Könüllü Proqramının orta ixtisas təhsili müəssisələri üzrə
koordinatoru Möhtərəm Ağayeva
“Azərbaycan müəllimi”nə
açıqlamasında bildirib
ki, 4 seans, hər seansda 840 nəfərin,
gün ərzində
3200 nəfərin imtahan
verdiyi böyük prosesdə könüllülərin
qarşısına maraqlı
faktlar da çıxır. Maraqlı
faktların arasında
könüllüləri təəccübləndirənləri
də az
olmayıb: “Bir dəfə arxasında könüllünün oturduğunu
bilməyən namizədlərdən
biri masanın arxasından digər namizədə cavabların
əks olunduğu kağızı ötürərkən
aşkarlandı. Həmin könüllümüz
kağızı namizəddən
alıb dərhal havaya qaldıraraq kameraların qeydə almasını təmin etmişdi. Nəticədə namizədlərin ikisi də imtahan
prosesindən uzaqlaşdırıldı.
Artıq
əvvəlki illərə
nisbətən qayda pozanlar azalıb. Çünki artıq hamı
imtahanda güclü nəzarət olduğunu bilir”.
İmtahanlara ictimai nəzarət şəffaflığı
artırır
Müəllimlərin imtahan prosesində, sadəcə könüllülər
deyil, media, ictimaiyyətin
ayrı-ayrı nümayəndələri
də fəal iştirak edib. İmtahan prosesinə
4 dəfə mediatur təşkil edilib. Təhsil ekspertləri, millət vəkilləri, ali təhsil
müəssisələrindən nümayəndələr, media rəhbərləri
prosesi yaxından izləyib.
2019-cu ildə
keçirilən müəllimlərin
işə qəbulu imtahanları da qüsursuz, yüksək səviyyədə təşkili
ilə yadda qaldı. İmtahan zallarına namizədlərin yerləşdirilməsi
bu prosesdə həssas qrupdan
olan namizədlərə xüsusi
qayğı, imtahan binasının
qarşısında təcili yardım və yanğınsöndürmə briqadalarının hazır
gözləməsi namizədlərin
sağlamlığına və rahatlığına yönələn
tədbirlər olaraq hər kəs tərəfindən
təqdirlə qarşılandı. Bu da bir daha
təsdiq etdi ki,
müəllimlərin işə qəbulu imtahanları hər
il daha da təkmilləşir.
Ruhiyyə
Daşsalahlı
Azərbaycan
müəllimi.- 2019.-26 iyul.- S.1; 4.