Bütün əsrlərin “yaşıdı” söz ustadı məktəbdə 

 

Abşeron rayonunun ümumtəhsil məktəblərində təhsilin keyfiyyətini yüksəltməyə hədəflənmiş müxtəlif səpkili  tədbilər  keçirilir. Bu baxımdan rayon üzrə fevral ayı üçün nəzərdə tutulmuşAzərbaycan dili ədəbiyyatı, musiqi fənn aylığı”nı xüsusi  qeyd etmək olar. Aylığın planına əsasən belə tədbirlərdən biri rayonun Masazır qəsəbə 4 nömrəli tam orta məktəbinin bayramsayağı bəzədilmiş akt zalında baş tutdu.

 

...Birdən - birə zala qəribə bir sakitlik çökdü bu sükutu məlahətli səslə deyilən misralar pozdu. Hardan deyildiyi bilinməyən ecazkar səs pillə-pillə ucalıb hamını öz sehrinə salaraq zalda  qeyri-adi, poetik bir aura yaratmaqla sona çatdı. Bir anlıq sükutdan sonra salonu sürəkli alqış səsləri bürüdü. Bu məlahətli, qəlb oxşayan səs RTŞ metodkabinetinin direktoru, Nəriman Həsənzadə poeziyasının vurğunu olan pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Elmira İsmayılovaya məxsus idi.  ŞairinMənə elə gəlir ki...” şeiri ilə açılan tədbirin gözlənilməz başlanğıcı bütün iştirakçılara lirik xoş bir ovqat bəxş etdi. Səhnədə yer alan aparıcı  baharın ilk günündə hamını salamlayıb onları  gözəl maraqlı anların gözlədiyini xəbər verdi. Bildirdi ki,  Söz işığındaadlı tədbiri xoş ovqata kökləyən şeirin müəllifi    Xalq  şairi, görkəmli dramaturq, AYB-nin Ağsaqqallar Şurasının sədri,  Əməkdar incəsənət xadimi, Heydər Əliyev mükafatı laureatı, “Şərəfordenli Nəriman Həsənzadə qonağımızdır. O, digər qonaqları da təqdim etdikdən sonra məktəbin direktoru Roza Məmmədova tədbirə təşrif gətirənlərəxoş gəldinetdi, dəvətlərini qəbul etdiklərinə görə onlara minnətdarlığını bildirdi.

Çıxış üçün ilk söz alan  yazıçı-jurnalist Elçin Məmmədov Nəriman Həsənzadə ilə 34 illik dostluğundan, onu özünə mənəvi ata kimi gördüyündən, şairin sadə, təvazökar insan olmasından, onun insanlara sonsuz sevgisindən söz açdı:  Nəriman Həsənzadə başdan-ayağa, bütün varlığı ilə şairdir, söz adamıdır. Mən onu dəvət edərkən onun şeirlərini dinləmək əvəzinə, məktəbdə Nəsiminin şeirlərini səsləndirən şagirdlərin ifasına qulaq asmağın daha maraqlı, daha gözəl olduğunu dedi. Onun şəxsiyyətini ucaldan da məhz bu sadəliyi, təvazökarlığı, həyata, insanlara sonsuz sevgisidir”.

E.Məmmədov çıxışını Nəriman Həsənzadənin şeirini ifa etməklə başa vuraraq, tədbirin təşkilinə görə təhsil şöbəsinin müdiri Nazilə Məmmədovaya, RTŞ metodkabinetinin direktoru Elmira İsmayılovaya,  metodist  Səkinə Abbasovaya,  məktəbin direktoru Roza Məmmədovaya, ümumilikdə  əməyi keçən hər kəsə təşəkkürünü bildirdi.

Aparıcı  görkəmli  dövlət xadimi, xalqımızın  ümummilli lideri Heydər Əliyevin Azərbaycan dilinə, tarixinə ədəbiyyatına daim diqqət qayğı ilə yanaşdığını qeyd edərək, bu gün onun irsinin layiqli davamçısı Prezident İlham Əliyevin incəsənət xadimlərinə xüsusi ehtiramla yanaşdığnı məhz bu səbəbdən 2019-cu iliNəsimi ilielan edildiyini vurğuladı.

Sonra təhsil şöbəsinin fevral ayı ərzində görülən işlərinin hesabatını əks etdirən slayd nümayiş etdirildi. 11-ci sinif şagirdi Qəribxanın ifasında səslənən Nəsiminin məşhurAğrımazqəzəli alqışlarla qarşılandı. Aparıcı  Nəriman Həsənzadənin həyat yaradıcılıq yolu barədə geniş məlumat verdi. Sonra hər zaman tələbələrə gəncliyə yüksək dəyər verən Nəriman müəllimin öz tələbəlik illərinə həsr etdiyiTələbəlikşeiri şairin öz dilindən səsləndirildi.

Şairin ürəkləri riqqətə gətirən “Ana” şeiri 7-ci sinif şagirdləri Elmira Nərminin ifasında  alqışlarla qarşılandı. Sonra söz musiqiyə verildi. Şairin sözlərinə bəstələnmiş   Nərdivanmahnısı Teymur  Əmrahın ifasında  məclisə xoş əhval bəxş etdi. 7-ci sinif şagirdləri Aysu Nərmin  şairinMən tanrı şairiyəmşeirini  səsləndirdilər. Sevda  müəllimin çıxışından sonra 2-ci sinif şagirdlərinin təqdim etdiyiUzundərərəqsi maraqla qarşılandı.  Şagirdlərin ifasında hörmətli qonağınCəbhə bayatılarıtəqdim edildkdən sonra aparıcı  sözü canlı korifeyin özünə verdi. Dəvətə görə təşəkkür edən qonaqla şagirdlər arasında baş tutan sual-cavabdan ibarət dialoq zalda əsil canlanma yaratdı. Məktəblilərdən Aysu, Osman, Günay başqaları şairə ünvanladığı ən gözlənilməz suallara maraqlı cavablar aldılar. 

Göyərçinjurnalının baş redaktoru, şair, tənqidçi Rafiq Yusifoğlu  çıxışında qeyd etdi ki, Nəriman Həsənzadənin  bu bilik məbədinə gəlişi məhz müəllimlərə olan böyük ehtiramdan qaynaqlanır.

ADNSU-nun dosenti, şair Həsən Hacısoy, “Dünya” TV nin əməkdaşı Nizami Rəsulov b.  isə  çıxışlarında tədbirin onlarda yaratdığı zəngin təəssüratdan söz açdılar, məktəblilərə  öz doğma dilimizi sevməyi tövsiyə etdilər.

Aparıcı “Ana dilim əvəzolunmaz sərvətimdirmövzusunda inşa müsabiqəsinin keçirildiyini xatırladaraq həmin yarışmanın rayon turunda 4 şagirdin fərqlənərək təltif olunduğunu qeyd etdi şagirdləri mükafatlandırmaq, həm   çıxış etmək üçün Abşeron Rayon Təhsil Şöbəsinin müdiri Nazilə  Məmmədovanı səhnəyə dəvət etdi.

İştirakçıları salamlayan  N. Məmmədova  Nəriman Həsənzadənin görüşü ilə növbəti fənn aylığına yekun vurulduğunu dilə gətirdi təltif olunan şagirdlərə mükafatları da şairlə birlikdə təqdim etdi. Nəriman zirvəsindən söz açan şöbə müdiri onu məhəbbət şairi adlandırdı: “Onun düşündürən, sevgi, dözüm təlqin edən şeirləri bütöv bir nəslin formalaşmasında öz sözünü deyib. Həyatda daim itkilərlə üzləşən, heç bir zaman nikbinliyindən qalmayanŞərəfordenli xalq şairi Nəriman Həsənzadənin şeirləri insanları ən ali keyfiyyətlərə yiyələnməyə, onları dəyərləndirməyə, qorumağa səsləyir. Onun yaradıcılığının ideya-mövzu bədii-estetik cəhətləri, bütövlükdə poetikası şairi orta əsrlərin ən qüdrətli söz fikir sərrafları ilə bir cərgəyə qoyur. Çıxışının sonunda dövlət başçısının 2019-cu iliNəsimi ilielan etməsinin  ölkəmizdə nəsimişünaslığın inkişafına böyük təkan verəcəyini, yeni - yeni kitab, monoqrafiya sənət əsərlərinin yaranmasını stimullaşdıracağını deyən N. Məmmədova  Nəsimi yaradıcılığının mübarizliyinin gəncliyin tərbiyəsində mühüm rol oynadığını, şairin şəxsiyyətinin gənc nəslə örnək olduğunu dilə gətirdi.

Hər bir iştirakçıda xoş zəngin təəssürat yaradan  Söz işığındaadlı ədəbi-bədii gecə Nəriman Həsənzadənin  Azərbaycanşeirinin səsləndirilməsi ilə sona çatdı.

 

Yusif Əliyev

 

Azərbaycan müəllimi.- 2019.- 7 mart.- S.13.