Summativ qiymətləndirmənin tətbiqi ilə aparılan bilik yarışı

 

Son illər təhsilimizdə aparılan islahatların bir istiqaməti də şagirdlərin biliklərinin qiymətləndirilməsini əhatə edir. Hazırlanmış yeni qiymətləndirmə mexanizmi indi dərsdə şagirdlərin hər hansı mövzuya cavabını deyil, bütün dərsdəki fəaliyyətini, onun təlimdə əldə etdiyi bütün nailiyyəti özündə əks etdirir.

Yeni mexanizmə əsasən tətbiq olunan qiymətləndirmənin 3 növündən biri olan summativ qiymətləndirmədən təcrübəmdə geniş istifadə edirəm.

Məlum olduğu kimi, summativ qiymətləndirmə şagirdlərin təlimin müəyyən mərhələlərində standartlar üzrə əldə etdikləri nailiyyət səviyyəsinin qiymətləndirilməsidir. Summativ qiymətləndirmənin ən mühüm cəhəti şagirdlərin əldə etdikləri biliklərin tətbiqinə hansı səviyyədə nail olunduğunu aşkar etməkdən ibarətdir.

Summativ qiymətləndirmənin iki növündən təcrübədə daha çox istifadə olunur. Onlardan biri olan kiçik summativ qiymətləndirmə bölmə və bəhslərin sonunda, ikincisi - böyük summativ qiymətləndirmə isə yarımilin sonunda aparılır.

Qiymətləndirmənin bu növünü şagirdlər arasında keçirilən bilik yarışlarında da tətbiq etmək mümkündür. Bunu nəzərə alaraq ikinci sinif ingilis dili kitabında 4-6 unit-dən sonra "Test Yourself"ə əsaslanaraq ikinci siniflər arasında "Uşaqlara sevinc bəxş edək" layihəsi əsasında "Xoşbəxt uşaqlar" adı altında tədbir keçirdik. Tədbir əslində Bakı şəhəri 31 (müəllim-Vüsalə), 60 (müəllim-Nüşabə Baxşıyeva), 150 (müəllim-Qəmər Rüstəmova), 164 (müəllim Gülsüm Axundova), 35 (müəllim Pərvanə Talıbova), 46 nömrəli (müəllim-Dilarə Bünyatova) məktəblər arasında hər sinifdən 5 şagird olmaqla ikinci sinif şagirdləri ilə keçirilən yarış idi. Yarışın məqsədi şagirdlərin biliyini aşkara çıxarmaq və onları ruhlandırmaq, ingilis dilinə  maraqlarını artırmaq idi. Tədbir 46 nömrəli orta məktəbdə keçirildi. Məktəbin direktoru Sevinc Budaqova qonaqları salamladı və uşaqlara uğurlar arzuladı. Tədbir "Uşaq ili"nə, Uşaq Hüquqları Haqqında Konvensiyanın 20 illiyinə həsr olunmuşdu. Layihənin ideya rəhbəri AMB sədri Məlahət Mürşüdlü, maliyyə dəstəyi İREX direktoru Andrea Kalan, British Council və USA Embassy idi.

Tədbirin sonunda bütün uşaqların nailiyyətləri summativ qiymətləndirilərək onlara sertifikat və kitablar hədiyyə olundu. Yer tutan şagirdlərə xüsusi hədiyyələr, həmin məktəbin müəllimlərinə isə əyani vəsait və kitablar, disklər verildi.

Uşaqların biliyini "Test Yourself" prinsipinə əsaslanaraq qiymətləndirdik.

Xüsusi cədvəl üzrə aparılan qiymətləndirmənin nəticələrinə əsasən 164 nömrəli məktəbin komandası I, 31 150 nömrəli məktəblərin komandaları II, 35, 46 60 nömrəli məktəblər isə III yeri tutdular.

Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, müəllimlər şagirdlərn şifahi nitqini summativ qiymətləndirmək məqsədi ilə eyni tipli deyil, rəngarəng çalışma növlərindən istifadə etsələr yaxşı olar. Belə çalışmalar dərsi daha maraqlı intensiv edir.

Xarici təşkilatlar tədbiri bəyəndilər, dəstəklədilər, tövsiyələrini verdilər ona digər məktəblərin qoşulmasını təklif etdilər.

 

 

Gülsüm AXUNDOVA,

 

Dilarə BÜNYATOVA

 

Azərbaycan müəllimi.-2009.-25 dekabr.-S.5.