Tarixdə şəxsiyyətin rolu: Heydər
Əliyev nümunəsi
Hər bir xalqın tarixən formalaşmış dövlətçilik ənənələrinin konkret dövlət modelində gerçəkləşməsi üçün əlverişli siyasi mühit və iradə ilə yanaşı, güclü liderin də olması mühüm şərtlərdəndir. Tarix göstərir ki, daxilən güclü, vətənpərvər və xarizmatik lideri olmayan xalqın yaranmış real şansdan düzgün yararlanması, milli iradəsini ortaya qoyaraq həqiqi müstəqillik istəyinə qovuşması mümkün deyildir. Xalqların həqiqi azadlığına zəmin yaradan iqtisadi müstəqillik də məhz fenomen şəxsiyyətlərin milli resursları nəzərə almaqla müəyyənləşdirdiyi inkişaf strategiyasına əsaslanır. Belə liderlər milli dövlətçilik ideyalarının praktik surətdə gerçəkləşməsində, davamlı və sabit tərəqqi üçün dayanıqlı əsasların müəllifinə çevrilirlər.
Azərbaycanın yeni tarixində dönüş ili
Dahi alman mütəfəkkiri Fridrix Nitşe yazır: "Şəxsiyyətləri tarix yaratmır, şəxsiyyətlər tarixi yaradır". Bu danılmaz həqiqət çağdaş qloballaşma dövrünün yeni siyasi reallıqları fonunda belə aktuallığını itirməmişdir. Hər bir xalqın milli varlıq və özünütəsdiqinin parlaq ifadəsinə çevrilən müstəqil dövlətçilik konsepsiyasının fenomenal liderlərin adı ilə bağlılığı birmənalı şəkildə qəbul edilir. Azərbaycan kimi spesifik dəyərləri, mentaliteti, dövlətçilik ənənələri və milli demokratiya modeli olan dövlətlərdə şəxsiyyət və lider amili xüsusilə mühüm rol oynayır. XX əsrdə xalqımızın yetirdiyi fenomenal tarixi şəxsiyyət - ümummilli lider Heydər Əliyev də müasir Azərbaycan dövlətinin ideoloji-siyasi əsaslarını tarixi irs və ənənə əsasında yaradaraq praktik surətdə gerçəkləşdirmiş böyük strateq kimi xalqın əbədi və tükənməz sevgisini qazanmışdır. Heydər Əliyev dühasının mənalı ömür yolunun hər anı, hər səhifəsi bugünkü və gələcək nəsillərə nümunə olacaq canlı və unudulmaz tarixdir. Hakimiyyətdə olduğu 34 il müddətində ulu öndər xalqının tarixi mənafeyi uğrunda əzmlə mübarizə aparmış, ictimai-siyasi proseslərdə daim özünü real güc mərkəzi kimi göstərmişdir.
Dövlətə
kimin rəhbərlik etməsindən bir çox məsələlər
- iqtisadiyyatın inkişafı, tikinti-quruculuq işləri,
xalqın güzəranının
yaxşılaşdırılması, mədəniyyət sahəsində
tərəqqi və s. asılıdır. Çünki
qarşıda duran vəzifələrin uğurlu həlli həm
də rəhbərin şəxsi keyfiyyətlərindən,
bacarıq və qabiliyyətindən də qaynaqlanır. Odur
ki, xalq həmişə dövlət
başçısının kimliyi ilə yaxından
maraqlanır, xüsusən onun fəaliyyətinin ilk dövrlərində
atdığı addımlara diqqətlə yanaşır. Ulu
öndər Heydər Əliyev 1969-cu ildə Azərbaycana rəhbər
seçilərkən geniş kütlə tərəfindən
yaxından tanınmırdı. Əslində, DTK-da
çalışanların kimliyi və işi qapalı
saxlanılırdı. Odur ki, rəhbər dəyişikliyi
baş verəndə bütün diqqət ona yönəldi.
Tezliklə hamı Azərbaycana yeni fəaliyyət
metodlarına malik rəhbərin gəldiyinin şahidinə
çevrildi. Bütün bunlar isə çox sadə formada
baş verirdi. Bu sadəliyin arxasında böyük təfəkkürün
və baş verəcək dəyişikliklərin
dayandığına heç kəs şübhə etmirdi.
Heydər
Əliyevin Azərbaycana rəhbərliyə başlaması,
Azərbaycanın isə onun simasında özünə yeni fəaliyyət
metodlarına malik rəhbər tapması hər ikisinin
yüksəlişinin, xalqın da xoşbəxtliyinin
başlanğıcı oldu! Elə buna görə də Heydər
Əliyevi hamı sevirdi, yaşından, cinsindən, sosial vəziyyətindən
asılı olmayaraq hər kəs! Bu məhəbbət təmənnasız
olurdu, bəlkə də görülən işlərin
müqabilində minnətdarlıq hissinin ifadəsinə
çevrilirdi. Və bu məhəbbət respublikaya rəhbər
seçildiyi ilk gündən yaranmağa
başlamışdı. Azərbaycana rəhbərliyə
başladığı gündən hər bir vətəndaş,
bütövlükdə xalq ona arxa duran, mənafeyini qoruyub
müdafiə edən, haqsızlıq və qanunsuzluqla
barışmayan böyük qəlbli insanın hakimiyyətə
gəldiyini düşünürdü. Onun qeyri-adi xüsusiyyətləri,
indiyədək Azərbaycana başçılıq etmiş
şəxslərin heç birində təsadüf olunmayan
keyfiyyətləri də vardı. Qısa zamanda məhz
geniş və çoxcəhətli, qızğın fəaliyyəti
sayəsində özündən əvvəlki respublika rəhbərlərini
kölgədə qoydu. Ulu öndər hansı sahəyə
nüfuz edirdisə, orada yeniliklər yaradır, əsaslı
bir iş görürdü. Həm də bu fəaliyyət təkcə
bu günlə məhdudlaşmır, gələcəyə
ünvanlanırdı. Qeyri-adi enerji və təşkilatçılıq
qabiliyyəti ilə fərqlənən, mahiyyətcə qurucu
və yaradıcı olan, öncəgörmə qabiliyyətinə
və siyasi fəhmə malik ulu öndər hələ
sağlığında əfsanəyə çevrildi. Bu da
onun başqaları üçün əlçatmaz hesab
olunan işləri qısa müddətdə yerinə yetirməsi,
ən ağır və çətin vəziyyətlərdən
uğurlu çıxış yolu tapması, hətta
mümkün olmayanı belə gerçəkliyə
çevirməsi məharəti ilə bağlı idi.
Böyük təsir və nüfuzetmə qabiliyyətinə
malik olan ulu öndər mühiti, münasibətləri, necə
deyərlər, ab-havanı belə ustalıqla dəyişirdi.
Heydər
Əliyev gələcək müstəqilliyə etibarlı zəmin
formalaşdırdı
Hakimiyyətə gəldiyi ilk günlərdən Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında respublikada həyata keçirilən genişmiqyaslı islahatlar iqtisadi potensialın formalaşdırılmasına, sosial-mədəni həyatın canlandırılmasına və milli-mənəvi dəyərlərin dirçəldilməsinə yönəldilərək gələcək müstəqilliyin təmin olunması üçün zəmin hazırladı. Ulu öndər Heydər Əliyev sovet Azərbaycanına rəhbərlik etdiyi dövrləri xatırlayarkən deyirdi: "Biz sovet rejimində yaşayırdıq. Məgər biz bu rejimi dəyişə bilərdik? Amma iş ondadır ki, bu rejim altında olsa da sən xalqın, millətin üçün nə edirsən. Əgər bu rejimi dəyişdirə bilmirsənsə, onda onun imkanlarından istifadə edib xalqına kömək göstər. Mən bunu etdim. Azərbaycan o illərdə çox yüksəklərə qalxdı".
Orta
və yaşlı nəslin nümayəndələri
respublikanı böyük uğurlara aparan müstəqillik
yolunun məhz ötən əsrin 60-cı illərinin sonundan
başlandığını yaxşı xatırlayırlar. O
dövrdə keçmiş SSRİ-nin ən geridə qalmış
respublikalarından biri kimi tanınan, iqtisadi, mənəvi-ideoloji
böhran keçirən Azərbaycan taleyin ümidinə
buraxılmış kimi görünürdü. Zəngin
xammala, karbohidrogen ehtiyatlarına, insan resurslarına malik Azərbaycanın
ittifaq miqyasında geridə qalmış ölkələrdən
birinə çevrilməsi son dərəcə dözülməz
hal idi.
Heydər
Əliyevin tükənməz enerjisi və təşkilatçılıq
məharətinin Azərbaycanın təbii ehtiyatları və
iqtisadi potensialı ilə birləşməsi, üstəlik
mövcud reallıqların düzgün qiymətləndirilərək
mümkün olanlardan daha səmərəli istifadə edilməsi
sürətli inkişaf və güclü yüksəlişlə
nəticələndi. Ən önəmlisi o idi ki, baş verən
intibah mənəvi sferanı da əhatə edirdi. Ümummilli
lider Heydər Əliyevin birinci dəfə Azərbaycana rəhbərlik
etdiyi dövrdə ölkə iqtisadiyyatı həm intensiv, həm
də ekstensiv inkişaf edirdi. Beləki, 1970-1982-ci illərdə
respublikada 250 yeni müəssisə, istehsalat və sex
tikilmiş, neftayırma sənayesi müəssisələri
tamamilə yenidən qurulmuş, iri elektron, elektrotexnika,
radiotexnika, cihazqayırma sənayesi zavodları inşa
olunmuşdur. Nəticədə göstərilən müddətdə
Azərbaycanda sənaye istehsalı 2,7 dəfə
artmışdır. 13 ildə o zamankı qiymətlərlə
101,5 milyard manatlıq (əvvəlki 50 ildə olduğu qədər)
məhsul istehsal edilmişdir. Həm də xalq istehlakı
malları istehsalı 3 dəfə, əmək məhsuldarlığı
2 dəfədən çox, fond verimi 25 faiz
artmışdır.
1970-1982-ci illərdə kənd təsərrüfatının məcmu məhsulu 2,6 dəfə çoxalmış, əmək məhsuldarlığı 2,2 dəfə yüksəlmişdir. Əsaslı dövlət vəsaiti qoyuluşunun 1 manat artımı hesabına əlavə olaraq 3,5 manatlıq məhsul alınmışdır. Göstərilən dövrdə milli gəlir 2,6 dəfə çoxalmışdır. Azərbaycan büsbütün yenidən tikilib qurulmuş, kənd və qəsəbələr salınmış, fabrik və zavodlar tikilmiş, yaşayış məntəqələrinin siması tamamilə dəyişmişdir. Yetmişinci illərədək Azərbaycan kəndi əsasən çiy kərpicdən və palçıqdan tikilmiş komalardan ibarət idi. Kəndlinin gəliri az olduğundan güzəranı ağır keçirdi. Kənd təsərrüfatının yüksəlişi bu sahədə inqilabi dəyişiklik yaratdı. Yeni texnika və aqrotexniki qaydaların genişmiqyaslı tətbiqi hesabına əmək məhsuldarlığı və məhsul istehsalı bir neçə dəfə artdı, təsərrüfatların və əməkçilərin gəliri qat-qat çoxaldı. Kəndlinin güzəranı və məişət şəraiti dəyişdi. Azərbaycan kəndi palçıq komalardan qurtularaq simasını dəyişdi. O vaxtdan həyətində minik avtomobili, ikimərtəbəli ağ mişar daşından evi, məişətində hər növ elektrik cihazları olan kəndli ailələri Azərbaycan kəndlisini xarakterizə edən başlıca əlamətə çevrildi. Bu gün elə bir kənd tapılmaz ki, orada Heydər Əliyev dövrünü xatırladan bir neçə "abidə"yə rast gəlinməsin. Ölkə paytaxtı Bakı şəhəri də yeni mikrorayonlar, park və xiyabanlar, küçə və meydanlar hesabına böyüyərək gözəlləşdi. "Gülüstan" və "Respublika" sarayları, Prezident sarayı və Milli Məclisin binası, "Moskva", "Azərbaycan", "Abşeron" mehmanxanaları, Əl oyunları sarayı və Olimpiya İdman Kompleksi, metro stansiyaları və digərləri həmin dövrdə tikilmiş, N.Nərimanova, C.Cabbarlıya, Nəsimiyə, H.Cavidə və digər görkəmli həmvətənlərimizə abidələr qoyulmuş, onlarla ədəbiyyat və incəsənət xadiminə, sənətkara fəxri adlar, dövlət mükafatları verilmişdir. Bütün bu yüksəliş və dəyişikliyin memarı və qurucusu olan ümummilli lider Heydər Əliyev isə Sosialist Əməyi Qəhrəmanı fəxri adına layiq görülərək dünya miqyasında tanınıb məşhurlaşmışdır.
Xalqın inkişafı, sabahı elm və təhsillə bağlıdır. Elmsiz xalq tərəqqi edə bilməz. Dövlətin gələcəyini düşünənlər hökmən gənc nəslin təhsilinə, təlim-tərbiyəsinə ciddi diqqət yetirməlidirlər. Ulu öndər Heydər Əliyev Azərbaycana rəhbərlik etdiyi bütün dövrlərdə elmə və təhsilə, gənclərin tərbiyəsinə xüsusi diqqət və qayğı göstərmiş, elm adamlarının, tələbə, aspirant və gənc alimlərin sevimlisinə çevrilmişdi. Heydər Əliyevin bu sahədə gördüyü işlər, həyata keçirdiyi tədbirlər elm və təhsilin inkişafına güclü təkan verməklə yanaşı, Azərbaycanın yüksək səviyyəli kadrlara ehtiyacını ödəmişdir.
Lakin unutmamalıyıq ki, Heydər Əliyev hakimiyyətə gələnə qədər cəmiyyətdəki mənəvi-əxlaqi aşınmalar, sosial-mənəvi sarsıntılar fonunda haqq-ədalətə inamı itirmişdi. İmtiyazlı partiya nomenklaturasının yaratdığı sərt maneələr şəraitində hansısa imkansız azərbaycanlı gəncinin yalnız öz biliyi sayəsində ali məktəbə daxil olması, cəmiyyətdə layiqli yerini tutması nəinki çətin, hətta əlçatmaz görünürdü. Həmin dövrdə ən nüfuzlu institutların qapıları zəhmətkeş ailələrin övladlarının üzünə bağlanmışdı. Bir sıra ali məktəblərə, müxtəlif institutların ayrı-ayrı fakültələrinə qəbul olunmaq çox çətin idi. Sadə, əməkçi ailələrindən çıxan gənclər isə bəzi ixtisaslar üzrə təhsil almaqda böyük maneələrlə üzləşirdilər. Ulu öndər Heydər Əliyev məsələni yoluna qoymaqdan ötrü ali məktəblərdə "fəhlə fakültələri" yaradılması barədə qərar qəbul etdi. Sadə ailələrdən çıxmış gənclər bir müddət istehsalatda çalışdıqdan sonra həmin fakültələrə daxil olur, burada müvafiq hazırlıq kursu keçərək uğurla imtahan verib instituta daxil olurdular. Belə bir addımdan sonra həkim, hüquqşünas, jurnalist və digər ixtisaslar üzrə oxuyan yoxsul ailələrdən çıxan tələbələrin sayı artdı.
Ulu öndər Heydər Əliyev bütün sahələrdə olduğu kimi, ordu sıralarında da milli kadrların yetişməsinə və yerləşməsinə çalışırdı. Ölkəyə birinci rəhbərliyi dövründə Azərbaycanda fəaliyyət göstərən hərbi məktəblərlə maraqlanan ümummilli lider orada nəinki təhsil alanların, hətta dərs deyənlərin sırasında belə azərbaycanlıların tək-tük olduğunu bilmişdi. Bundan sonra müxtəlif növ qoşun hissələrində xidmət edəcək zabit kadrların azərbaycanlılar sırasından hazırlanmasını da nəzarətə götürmüşdü. Əlbəttə, qeyri-millətdən olanların bir sıra məxfi hissələrə və hərbi ixtisaslara yaxın qoyulmadığı vaxtlarda bu, bir o qədər də asan deyildi. Üstəlik, o dövrdə gənclərimiz hərbi peşələrə kifayət qədər maraq göstərmirdilər. Dərin zəka sahibi və uzaqgörən siyasətçi Heydər Əliyev məsələnin köklü şəkildə həlli yolunu tapdı. Çox keçmədən onun təşəbbüsü və şəxsi himayəsi altında Cəmşid Naxçıvanski adına hərbi təmayüllü məktəb açıldı. Tezliklə bu məktəb böyük şöhrət qazandı. Yeniyetmələr həvəslə burada oxumağa gəlir, sonra təhsillərini keçmiş SSRİ-nin müxtəlif ali hərbi məktəblərində uğurla davam etdirirdilər. Qarabağ uğrunda döyüşlərdə məktəbin müdavimləri böyük şücaət göstərdi, bir çoxu Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı fəxri adına layiq görüldü. Müstəqillik dövründə milli ordu quruculuğunda vaxtilə C.Naxçıvanski adına hərbi təmayüllü məktəbi bitirən zabitlərin əməyi böyük olmuşdur. Onlar bu gün də orduda ləyaqətlə xidmət edir, Heydər Əliyev ideyalarına sadiqliklərini nümayiş etdirirlər.
Heydər Əliyev qısa müddətdə ölkədə mədəni və mənəvi intibahı təmin etməklə, bu mütərəqqi prosesi iqtisadiyyatdakı uğurlarla üzvi surətdə əlaqələndirir, paralel şəkildə həyata keçirirdi. Təsadufi deyil ki, 1969-1982-ci illərdə həyatımızın bütün sahələrində baş vermiş köklü dəyişikliklər miqyasına görə Azərbaycanın şanlı inkişaf və quruculuq salnaməsinin ən dolğun, şərəfli səhifələrini təşkil edir.
Heydər Əliyev respublikaya birinci rəhbərliyi dövründə həyat amalının xalqa layiqli xidmətdən ibarət olduğunu əməli fəaliyyəti ilə nümayiş etdirməklə yanaşı, gələcək müstəqilliyə etibarlı zəmin formalaşdırdı, Azərbaycanın həyatında intibah mərhələsinin əsasını qoydu.
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev "Əsl vətəndaş, böyük
şəxsiyyət və qüdrətli lider haqqında bəzi
düşüncələr" əsərində həmin
dövrü belə xarakterizə edir: "1969-cu il Azərbaycanın
ən yeni dövrü tarixində dönüş ili oldu. Respublikanın
dinamik inkişafının təmin edilməsinə dair
kompleks proqramlar işlənib hazırlandı. Bu yorulmaz fəaliyyət
sayəsində 1970-1985-ci illər baş vermiş dəyişikliklərin
vüsəti, rifahın keyfiyyətcə yeni səviyyəyə
yüksəlməsi baxımından, sözün tam mənasında,
müstəqil Azərbaycanın yaranması salnaməsində
ən parlaq səhifədir. Həmin illərdə Heydər Əliyevin
təşəbbüsü ilə SSRİ hökuməti
respublika iqtisadiyyatının hərtərəfli tərəqqisi
və intensiv inkişafını nəzərdə tutan
beş xüsusi qərar qəbul etmişdi. Sosial-iqtisadi
inkişafın başlıca istiqamətlərini müəyyən
edən həmin qərarların xalqımızın mənafeləri
baxımından tarixi əhəmiyyəti vardı. Tam inamla demək
lazımdır ki, indiki mərhələdə Azərbaycanın
dövlət suverenliyi və iqtisadi müstəqilliyi, onun
xarici iqtisadi əlaqələrinin müntəzəm surətdə
genişlənməsi və dünya iqtisadiyyatına daha dərin
inteqrasiyası prosesi hələ 1970-ci illərdə, 1980-ci
illərin əvvəllərində təməli qoyulmuş
potensiala əsaslanır."
Müstəqil Azərbaycan Heydər
Əliyevin "şah əsəri"dir
İdarəetmə bir elmdir, müəyyən qayda və prinsipləri olan elm. Onu hər adam öyrənib mənimsəyə bilmir. Hətta elmə dərindən bələdlik də bu sahədə uğur qazanılacağına təminat vermir. Çünki idarəetmə həm də bir sənətdir. Qurmağı, yaratmağı, insanlarla rəftar etməyi, çoxşaxəli və çoxcəhətli münasibətləri düzgün tənzimləməyin prinsiplərini özündə ehtiva edən sənət. Təkcə diletantlar idarəetmənin asan və sadə məsələ olduğunu güman edə bilərlər. Azərbaycanın bəzi müxalifət partiyalarının başçıları kimi. Ötən əsrin doxsanıncı illərinin əvvəllərində - hələ onların hamısı AXC şinelində olarkən idarəetmənin hər kəsin bacaracağı bir peşə olduğu qənaətindəydilər. Fikirləşirdilər ki, hakimiyyəti ələ keçirmək, vəzifə kürsülərini bölmək, sosializmdən imtina etmək kifayətdir. Belə bəsit düşüncə tərzi "bəy"lərə baha başa gəldi. Xalqın istəyi ilə hesablaşmayaraq "tankın belində" iqtidara gələnlər acgözlüklə xalqın və dövlətin sərvətini çapıb-talayır, şəxsi maraqlarını hər şeydən üstün tuturdular. Bunun nəticəsində ölkə xaos və anarxiya, qanunsuzluq burulğanına düşdü. Qanunsuz silahlı birləşmələr hakimiyyət uğrunda arası kəsilmədən mübarizə aparır, torpaqlarımız kəndbəkənd düşmən işğalına məruz qalırdı. Azərbaycanın nəinki bəyan olunmuş müstəqilliyi, hətta bütövlükdə bir dövlət kimi mövcudluğu sual altında idi. Artıq dövləti idarə edə bilməyən AXC-Müsavat iqtidarı da siyasət meydanından getmək məcburiyyətində qalmışdı.
Bəs dövləti kimə etibar etmək olardı? Kim tufanlar qoynunda çalxalanan Azərbaycan adlı gəmini sağ-salamat mənzil başına çatdıra bilərdi? Bu sual uşaqdan-böyüyədək hamını düşündürürdü. Qərar isə yekdil oldu! Bütün nəzərlər Naxçıvana dikildi. Xalq özünün sınanmış və sədaqətli oğlunun, görkəmli dövlət xadimi və dünya şöhrətli siyasətçi Heydər Əliyevin yenidən ölkə rəhbərliyinə qayıtmasını xahiş və tələb etdi. Heç zaman öz seçimində yanılmayan xalq Azərbaycanın xilasını, xaos və anarxiyadan qurtuluşunu, müstəqilliyinin qorunmasını və əbədiliyə çevrilməsini məhz onun fəaliyyətində görürdü. Ulu öndər xalqın arzu və çağırışına biganə qalmadı və tarixi missiyasını gerçəkləşdirməkdən ötrü geriyə döndü.
Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin Sədri seçilən Heydər Əliyev Milli Məclisin 15 iyun 1993-cü il tarixli iclasındakı çıxışında deyirdi: "Sizi əmin edirəm ki, bütün imkanlardan istifadə edib bu böyük vəzifəni, ağır bir yükü aparmağa çalışacam və bu vəzifənin ləyaqətlə yerinə yetirilməsinə səy edəcəyəm. Bildirmək istəyirəm ki, Azərbaycan Respublikasının bugünkü ağır, mürəkkəb və gərgin vəziyyətini tam məsuliyyətlə dərk edirəm. Bu vəzifəni üzərimə götürərək öz məsuliyyətimi anlayıram və bunların hamısını rəhbər tutaraq əlimdən gələni edəcəyəm."
Beləliklə,
tarixi qovuşma baş verdi. Həyatının
ən çətin illərini yaşayan ümummilli lider Heydər
Əliyevlə məhvolma ərəfəsində olan Azərbaycan
yenidən bir-birinə tapındı. Bu həm də fəlakət
və müsibətlərin sonu demək idi! Çünki təkcə
Azərbaycan xalqı yox, bədxahlarımız və
düşmənlərimiz də yaxşı bilirdilər ki,
Heydər Əliyevin rəhbəri olduğu Azərbaycan
basılmaz və yenilməzdir! O daim inkişaf və tərəqqi
yolu ilə irəliləyəcəkdir! Lakin ilk
qovuşma mərhələsində bir çox problem və
çətinliklər həll edilməli idi. Xalqın xilaskarı missiyasını üzərinə
götürən ümummilli lider Heydər Əliyev
özünəməxsus enerji və uzaqgörənliklə fəaliyyətə
başladı. Naxçıvandan Bakıya
gələndə isə Heydər Əliyev özü ilə
bilik və təcrübəsindən başqa heç nə gətirməmişdi.
Onun nə ordusu vardı, nə də cəbbəxanası.
Faktiki olaraq təpədən-dırnağadək
silahlanmış xarici düşmənlərlə, eyni zamanda
kifayət qədər silah-sursatı olan və dövlətçiliyə
əl qaldıran qüvvələrlə
çarpışmalı idi. Lakin bu böyük insan
heç zaman ölümdən və mübarizədən
qorxaraq geri çəkilməmişdi! Kifayət qədər
böhranlı bir dövrdə xalqın
çağırışına cavab verərək, Azərbaycanın
idarəçilik sükanı arxasına keçən Heydər
Əliyev uzaqgörənliyi, təcrübəsi və əzmkarlığı
ilə ilk növbədə ölkədə ictimai-siyasi
sabitliyi, qanunçuluğu təmin etdi, qanunsuz silahlı dəstələr,
dövlətçiliyə qarşı çıxmış
qiyamçılar, ölkəni parçalamaq iddiasına
düşən separatçılar zərərsizləşdirildi,
xalq vətəndaş müharibəsi təhlükəsindən
xilas oldu.
O
dövrdə ölkə daxilindəki qüvvələrin və
siyasi partiyaların başı hakimiyyət uğrunda
mübarizəyə və daxili çəkişməyə qarışdığından
torpaqların müdafiəsi büsbütün unudulmuşdu. Bundan istifadə edən düşmən kənd, qəsəbə
və rayonlarımızı bir-birinin ardınca ələ
keçirirdi. Milli ordu yaratmaq adı ilə
"birləşdirilən" ayrı-ayrı dəstələrdə
pərakəndəlik və özbaşınalıq hökm
sürür, vahid komandanlığa tabeçilik göstərilmirdi.
Düşmən Kür çayına qədər
olan əraziləri tezliklə işğal etmək niyyətini
gizlətmirdi. Hərbi əməliyyatların gedişində
atəşkəs yaradılması bir sıra problemlərin həllinə
imkan verdi. Ən əvvəl
yeni ərazilərin işğalının qarşısı
alındı. Zorla doğma yurdlarından
qovularaq çöllərdə və düzlərdə
ağır şəraitdə yaşayan yüz minlərlə
məcburi köçkünün yerləşdirilməsinə,
onlar üçün minimum şərait yaradılmasına
imkan qazanıldı. Milli ordu
quruculuğuna başlanıldı.
Böyük rəhbər Heydər Əliyev qısa
zamanda ölkədə ictimai-siyasi sabitliyi tam təmin etməklə
ölkə iqtisadiyyatındakı tənəzzül prosesinin
qarşısının alınmasına xidmət edən bir
sıra zəruri tədbirlər həyata keçirdi. Həmin dövrdə bir
ictimai-iqtisadi formasiyadan digərinə keçid dövrünü
yaşayan Azərbaycanın hansı iqtisadi modelə
üstünlük verəcəyi ilə bağlı
çoxlu fikirlər, təkliflər irəli sürülsə
də, böyük strateq Heydər Əliyev hansısa dövlətin
təcrübəsinin olduğu kimi milli iqtisadiyyata
köçürülməsini düzgün
saymamışdı. Ümummilli lider demokratik həyat
tərzinin diktə etdiyi gerçəklik kimi bazar
iqtisadiyyatı prinsiplərinə sadiq qalaraq Azərbaycanın
özünəməxsus sosial-iqtisadi inkişaf modelini irəli
sürmüş və onu əsaslandırmışdı.
İqtisadi sahədə mərhələlərlə
həyata keçirilən islahatların əsasında bazar
iqtisadiyyatının formalaşdırılması yolu ilə
ümumi daxili məhsul istehsalını artırmaq, qeyri-neft
sektorunun sürətli inkişafını təmin etmək məqsədi
dayanırdı.
20 sentyabr
1994-cü ildə "Əsrin müqaviləsi"nin imzalanması ilə ulu öndər Heydər
Əliyevin çox böyük müdriklik və uzaqgörənliklə
hazırladığı yeni neft strategiyasının həyata
keçirilməsinə başlandı. Neft sahəsi
lokomotiv rolunu oynayaraq iqtisadiyyatın digər sahələrinin
də inkişafına yardım göstərdi, eyni zamanda Azərbaycanın
dünyaya inteqrasiyasını sürətləndirdi.
Ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycan dövlətçiliyi
qarşısında ən böyük xidmətlərindən
biri də dövlət quruculuğunun hüquqi
bazasının yaradılmasıdır. Ümummilli
liderin rəhbərliyi altında hazırlanaraq 1995-ci ildə
ümumxalq səsverməsi yolu ilə qəbul edilmiş
müstəqil Azərbaycanın ilk Konstitusiyası müstəqil
dövlət quruculuğu prosesinin əsas prioritetlərini
müəyyənləşdirdi. Siyasi,
iqtisadi, hüquqi islahatlar keçirildi, möhkəm
qanunvericilik bazası yaradıldı. Qazanılan
uğurlar nəticəsində Azərbaycan Avropa
Şurasına üzv oldu.
Prezident İlham Əliyevin "Azərbaycan
Respublikasının dövlət müstəqilliyinin bərpasının
iyirminci ildönümü haqqında" sərəncamda
vurğulandığı kimi, "Müstəqilliyimizin ilk
illərindəki hərc-mərclik və xalqımızın
maraqlarına zidd siyasət, iqtisadiyyatın zəiflədilməsi
və milli sərvətlərin talan edilməsi dərin siyasi
və iqtisadi-sosial böhranla nəticələndi. 1993-cü ilin
iyun ayından ölkədə formalaşmağa başlayan
yeni siyasi kurs vətəndaş müharibəsi təhlükəsini
aradan qaldırdı, separatçılıq meyillərinə
son qoydu və Heydər Əliyevin dövlət quruculuğu
siyasətinin gerçəkləşməsinə gətirib
çıxardı".
İlham Əliyev: Heydər Əliyev
siyasi məktəbinin ən layiqli yetirməsi olan lider
Azərbaycan cəmiyyəti Heydər Əliyevin zəngin
dövlətçilik irsini ölkənin milli təhlükəsizliyinin,
iqtisadi maraqlarının və siyasi sistemin sabitliyinin təmin
edilməsinə yönələn təkmil siyasi konsepsiya kimi
qəbul edir.
Bu siyasəti yeni dövrün tələblərinə
uyğun təkmilləşdirən dövlət
başçısı İlham Əliyev əsl vətənpərvər
və qurucu lider əzmi ilə xalq qarşısında verdiyi
vədlərin böyük əksəriyyətini əməli
işi ilə doğruldaraq hər bir vətəndaşın
layiqli Prezidenti olduğunu sübuta yetirmişdir. Son 10 ildə respublikada uğurla həyata
keçirilən siyasət, ilk növbədə, ölkədəki
ictimai-siyasi sabitliyin möhkəmləndirilməsinə, Azərbaycanın
demokratik və sosial-iqtisadi inkişafı məqsədinə
yönəlmişdir. Cənab İlham Əliyev
bu dövr ərzindəki fəaliyyəti ilə xalqın
seçimini doğrultmağa qadir qətiyyətli, peşəkar
və milli maraqlara bağlı rəhbər olduğunu
nümayiş etdirmişdir.
Cənab İlham Əliyev Heydər Əliyevin siyasi
kursunun ən layiqli davamçısıdır. Bu kurs Azərbaycan
xalqı üçün ən əsas və hər şey
deməkdir. Yazının əvvəlki
bölümlərində bu barədə söz
açılıb. Odur ki, xalq bu məqamı
şəxsi təcrübəsində müəyyən edib.
Zaman Heydər Əliyev siyasətinin
alternativsizliyini və xalqın İlham Əliyevi dəstəkləməklə
ən doğru addım atdığını göstərir.
"İlham Əliyevin hakimiyyətə gəlişi ilə
Azərbaycan cavan, eyni zamanda təcrübəli, enerjili,
peşəkar liderə malik oldu. Dünya şöhrətli
siyasi xadim Heydər Əliyev Azərbaycan dövlətçiliyini
yaratdı, Azərbaycan millətini birləşdirdi və təbii
ki, bu, ölkədə hakimiyyət dəyişikliyi zamanı
özünü göstərdi. İlham Əliyev xaricə
səfərləri zamanı təkcə Azərbaycan
üçün deyil, bütün bölgə, eyni zamanda mənim
ölkəm üçün çox iş görür".
Gürcüstan Prezidenti Mixeil Saakaşvilinin Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev haqqında söylədiyi bu səmimi
sözlərin altından yəqin ki, dünyanın əksər
dövlət başçıları qol çəkər.
Prezident İlham Əliyevlə
görüşüb söhbətləşən siyasi və
dövlət xadimlərinin hamısı onun iti zəka, dərin
təfəkkür, yüksək mədəniyyət sahibi
olduğunu etiraf edirlər.
Bütün beynəlxalq qurum və təşkilatlar da
birmənalı şəkildə etiraf edirlər ki, İlham Əliyev
dövlət sükanı arxasına keçdikdən sonra Azərbaycanın
inkişafı sürətlənmiş, ümumi daxili məhsul
istehsalının artım tempinə görə
dünyanın lider dövlətlərindən birinə
çevrilmişdir. Xalq İlham Əliyevə səs verməklə əslində
Heydər Əliyev siyasi kursunun davamına, Azərbaycanın
dünya birliyində özünə layiqli yer tutaraq söz
sahibinə çevrilməsinə, Xəzər neftinin
çoxvariantlı marşrutla dünya bazarına
çıxarılmasına, tikinti, quruculuq və abadlıq
işlərinin daha da genişləndirilməsinə, enerji və
nəqliyyat təhlükəsizliyinin
davamlılığına, ölkənin ərzaq təhlükəsizliyinin
təmin olunmasına, "Şahdəniz" qazının
Avropanın enerji təchizatındakı rolunun yüksəlməsinə,
Azərbaycanın Qafqazdakı lider rolunun daha da möhkəmlənməsinə,
sahibkarlığın inkişafına və yeni iş yerlərinin
açılmasına,
güclü və müasir ordu quruculuğuna,
bütövlükdə Azərbaycanın sürətli və
davamlı inkişafının yeni mərhələyə
qaldırılmasına, ölkə
vətəndaşlarının xoşbəxt və firavan
yaşayışının etibarlı şəkildə təmin
edilməsinə dəstək verdi. Ona görə
Prezident İlham Əliyev fəaliyyətinin ilk günlərindən
xalqın sonsuz məhəbbətini qazandı. Müdrik
siyasəti, Heydər Əliyev ideyalarına sədaqəti, təmkin
və uzaqgörənliyi, bir də xalqına qədərsiz
sevgisi ilə! Təbii ki, insan bir işi ürəklə,
vurğunluqla görməsə, yüksək nəticəyə
çata bilməz!
Müstəqilliyin vacib şərti olan ictimai-siyasi
sabitliyin, vətəndaş sülhü və həmrəyliyinin
qorunub saxlanılması naminə ilk gündən
nümayiş etdirdiyi yüksək prinsipiallıq, qətiyyət
və əzmkarlıq da dövlət
başçısının istənilən ekstremal situasiyada
çevik və optimal qərar qəbul edən qətiyyətli
lider olduğunu göstərmişdir. 2003-cü və 2005-ci
illərin postseçki mərhələsi nihilist, radikal və
ziddiyyətli siyasiləşmə ilə müşayiət
olunsa da, cənab İlham Əliyev siyasi iradə göstərərək
bu neqativ meyillərin qarşısını əzmkarlıqla almış,
ölkənin yenidən anarxiya və xaos mühitinə
yuvarlanmasına yol verməmişdir. Sonrakı
illərdə də dövlətçilik əleyhinə
yönəlmiş xarici və daxili təhdidlərin qətiyyətlə
aradan qaldırılması dövlət
başçısının xalqın dəstəyinə
arxalanan, müstəqilliyin möhkəmləndirilməsi
üçün zəruri keyfiyyətlərə malik lider
olduğunu sübuta yetirmişdir. Eyni
zamanda, cənab İlham Əliyev səlahiyyətlərinin
icrasına başladığı ilk gündən cəmiyyətin
bütün siyasi qüvvələrinin, sosial
qruplarının, dini-etnik konfessiyalarının birliyini təmin
etmək istiqamətində ardıcıl siyasət
yürütmüş, müstəqilliyin praktik olaraq möhkəmlənməsinə
çalışmışdır.
Bir lider və şəxsiyyət
kimi İlham Əliyev xarakterinin ən bariz xüsusiyyətlərindən
biri sözünün sahibi olmasıdır. Onun prezidentliyi dövründə Azərbaycan
xalqı bu mənəvi və mərdlik keyfiyyətinin dəfələrlə
şahidi olmuşdur. Və bu gün Azərbaycan
xalqı əmindir: onun Prezidenti vəd veribsə,
sözsüz yerinə yetirəcəkdir. "Azərbaycan
xalqı xoşbəxt, firavan yaşamağa layiqdir və
bundan ötrü əlimizdən gələni əsirgəməyəcəyik"
- vədini də cənab İlham Əliyev şərəflə
yerinə yetirməkdədir.
Xalqın xoş gününə, rahat
yaşayışına çalışan dövlət rəhbəri
ən çətin və qayğılı günlərində
də insanların yanında olub. Onlara diqqət və
qayğısını, köməyini, sevgisini əsirgəməyib.
Xalqla birbaşa təmasa üstünlük verərək
yerlərdə sıravi vətənlaşlarla
görüşüb, onlarla səmimi söhbətləşərək
problemlərinin həlli istiqamətində çevik qərarlar
qəbul edib. Cənab İlham Əliyevin
xaraktercə sadə və səmimi, praktik siyasətçi
olması onun sıravi vətəndaşlarla təmaslarında
bir daha üzə çıxıb. Dövlət
başçısı bütün müdrik rəhbərlərə
xas qabiliyyətlə hər kəslə dil tapmağa, dövlət
məmurları ilə sadə vətəndaşlar
arasındakı psixoloji səddi aradan götürməyə
də nail olub. Bütün bunlar isə
dövlət rəhbərinə xalqın böyük rəğbətini,
inamını qazandırıb, böyük layihələri
qısa zamanda gerçəkləşdirmək imkanı
yaradıb. Ulu öndər Heydər Əliyevin
həyata keçməmiş arzularını praktik şəkildə
gerçəkləşdirməklə xalqa rəhbərlik
missiyasının öhdəsindən layiqincə gəlib.
Dövlət başçısı insan və şəxsiyyət
amilini ucaltmaqla, hər bir vətəndaşın
maraqlarının dövlət üçün üstün
olduğunu nümayiş etdirir. Cənab Prezidentin son
illərdə imzaladığı sərəncamlarla mütəmadi
şəkildə, bəzən ildə bir neçə dəfə
minimum əməkhaqları, pensiyalar, müavinətlər, təqaüdlər,
qaçqın, məcburi köçkün və şəhid
ailələrinə yardımların miqdarı
artırılmış, yoxsulluğun sayı kəskin şəkildə
aşağı düşmüşdür.
İndi
respublikamızın ərazisi başdan-başa tikinti, quruculuq
meydanına çevrilmişdir. Ölkədə
həyata keçirilən sosial infrastruktur layihələri də
Azərbaycan insanının firavan həyat tərzinin təmini
məqsədinə xidmət edir. Ölkənin
iqtisadi uğurlarını hər bir vətəndaş öz
gündəlik həyatında, məişətində hiss
edir. Yaşayış binaları, evlər,
məktəb və xəstəxanalar, sosial obyektlər tikilir,
yollar çəkilir, körpülər salınır, park və
xiyabanlarda, memarlıq binalarında yenidənqurma işləri
aparılır. Son bir-iki ildə Azərbaycanın
siması büsbütün, tanınmaz dərəcədə
dəyişmişdir. Bunu ölkəmizə
gələn qonaqlar da səmimiyyətlə etiraf edirlər.
Bu gün
ikinci elə bir dövlət tapmaq çətindir ki, son 10 ildə
dövlət büdcəsi 15 dəfədən çox, hərbi
xərcləri 20 dəfə, valyuta ehtiyatları 18 dəfə
artsın. Azərbaycanda ötən dövrdə maaş və
pensiyalar da orta hesabla 5-6 dəfə artıb, yoxsulluq 5 dəfə
azalaraq 49 faizdən 9 faizə enib, 900 mindən çox yeni
iş yeri açılıb. Bütün bunlar
və sadalamadığımız digər göstəricilər
Azərbaycan cəmiyyətinin və dünyanın bildiyi,
etiraf etdiyi faktlardır.
Prezident
İlham Əliyevin keçən əsrin 90-cı illərindən
başlanmış keçid dövrünün sona çatması ilə
bağlı rəsmi bəyanatı ilə ölkə
iqtisadiyyatının yeni keyfiyyət mərhələsinə
transformasiya prosesi başlanmışdır. BDU-nun
90 illik yubileyində dövlət başçısı
iqtisadi sahədə keçid dövrünün başa
çatdığını, Azərbaycanın bu mərhələdən
uğurla çıxdığını
vurğulamışdır. Söhbət
ictimai-iqtisadi formasiya dəyişkənliyi ilə bağlı
sovet təsərrüfat sistemindən, planlı iqtisadiyyatdan
miras qalmış bütün iqtisadi seqmentlərin bazar
prinsiplərinə uyğun tamamilə yenidənqurulması
prosesinin başa çatmasından gedir. Respublikamız
son 18 ildə - özəlləşdirmədən, torpaq,
vergi, gömrük islahatından tutmuş səmərəli
idarəçiliyin vacib şərti olan struktur
islahatlarınadək - böyük bir iqtisadi mərhələni
inamla geridə qoymuşdur. Qarşıdakı
dövrdə isə formalaşmış bu möhkəm təməl
üzərində bazar iqtisadiyyatı prinsiplərinin tam bərqərar
olmasına çalışmaq, iqtisadi sahədə
liberallaşdırma prosesini davam etdirmək hökumətin
qarşısında duran ciddi vəzifələrdən biridir.
"Azərbaycan
Respublikasının dövlət müstəqilliyinin bərpasının
iyirminci ildönümü haqqında" sərəncamda
müstəqilliyin möhtəşəm uğurları
sırasında Azərbaycanın son illərdəki dinamik inkişafına da
xüsusi yer ayrılıb: "Keçid dövrünü
başa vuran respublikamız bu gün özünün
uzunmüddətli inkişaf strategiyasının istiqamətlərini
müəyyən edən bir ölkədir. Azərbaycan
dünya miqyasında iqtisadi artım sürətinə görə
ön sıralarda gedərək islahatçı ölkə
kimi tanınır. Respublikamızda neft və
qeyri-neft sektorlarının yüksəlişi, çoxşaxəli
iqtisadiyyatın ahəngdar inkişafı təmin
olunmuşdur. Ümumi daxili məhsul,
büdcə və valyuta ehtiyatları ildən-ilə
artmaqdadır. Güclü sahibkarlar sinfi və
orta təbəqə yaranır. Azərbaycanın
enerji təhlükəsizliyi təmin olunmuşdur. Yeni infrastruktur formalaşır, beynəlxalq
aeroportlar istismara verilir, minlərlə kilometr yol və
müasir körpülər salınır. Mühüm sosial əhəmiyyətə malik obyekt
olan Oğuz-Qəbələ-Bakı su kəməri istismara
verilmişdir. Tarixi İpək Yolunun bərpası
ilə bağlı Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu və yeni
limanın tikilməsi kimi irimiqyaslı strateji layihələr
gerçəkləşdirilir".
Dövlət başçısı ölkədə
makroiqtisadi inkişafı təmin etməklə yanaşı,
Azərbaycan üçün bir sıra taleyüklü məsələlərin
yoluna qoyulmasına da nail olmuşdur. Ümummilli liderin yeni neft
strategiyasının tərkib hissəsi olan Bakı-Tbilisi-Ceyhan
əsas ixrac neft boru kəməri, Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz
kəməri istismara verilmiş, vaxtilə çoxlarına əfsanə
kimi görünən bu layihələr reallığa
çevrilərək Xəzərin karbohidrogen
ehtiyatlarının dünya bazarlarına
daşınmasını təmin etmişdir. Azərbaycanın
bu gün Avropanın enerji təhlükəsizliyi sisteminin əsas
təminatçısı qismində çıxış etməsi
danılmaz faktdır. Etiraf etməliyik ki,
bu problem bir çox hallarda ölkələrin müstəqilliyini
təhdid edən, müstəqil dövlətlərin demokratik
inkişafına maneə yaradan çox ciddi əngələ
çevrilir. Azərbaycan isə nəinki
belə problemlərdən uzaqdır, üstəlik,
respublikamız Avropa regionunun enerji təhlükəsizliyinin təminatında
əsas söz sahiblərindən biri kimi
çıxış edir.
Dövlətin müstəqilliyinin şərtləri
çoxdur. Onlardan ikisi xüsusilə vacibdir. Biri xalqın təbii sərvətlərinin sahibi və
sərəncamçısı olmasıdır. Bu məsələdə heç bir problemimiz yoxdur.
Dövlət başçısı Azərbaycanın
milli maraqlarına və iqtisadi mənafeyinə cavab verən
müqavilələri seçib imzalayır. İkinci şərt isə dövlətin müstəqil
xarici siyasət yürütməsidir.
Tarazlaşdırılmış və
balanslaşdırılmış siyasət yeridən cənab
İlham Əliyev üçün Azərbaycanın dövləti
maraqları hər şeydən ucadır! Dövlət
başçısı daxildə möhkəm ictimai-siyasi
sabitliyə, qanunçuluğa nail olmadan, hüquqi dövlət
və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu yolunda
kompleks addımlar atmadan xarici siyasət sahəsində
hansısa uğurlu nəticələr əldə etməyin
qeyri-mümkünlüyünü dəfələrlə
bildirmişdir. Azərbaycan Prezidentinin
yeritdiyi uğurlu diplomatiya sayəsində dünya siyasətinə
təsir imkanları getdikcə artan Azərbaycanın
bütövlükdə Avratlantik coğrafi arealında
sülh, tərəqqi və əməkdaşlıq
paytaxtına, habelə beynəlxalq miqyaslı enerji-kommunikasiya
layihələrinin lokomotivinə çevrildiyi getdikcə daha
qabarıq görünür. Bu xarici siyasət
strategiyası müstəqil dövlətimizin milli mənafelərinə
hörmətlə yanaşan bütün beynəlxalq təşkilatlar
və xarici dövlətlərlə əməkdaşlıq əlaqələrinin
daha da genişləndirilməsi müstəvisi üzərində
qurulmuşdur. Azərbaycan hazırda sülh və əməkdaşlıq
paytaxtı kimi tanınır və belə bir müsbət imicin
formalaşmasında cənab İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə respublikamızda keçirilən beynəlxalq
toplantıların əhəmiyyətini xüsusi vurğulamaq
lazımdır. Avropa ailəsinə inteqrasiya edən
Azərbaycan cəmiyyəti bütün liberal dəyərləri
mənimsəmiş, insan hüquq və
azadlıqlarının təminatı, demokratikləşmə
sahəsində mühüm uğurlara imza atmışdır.
Ötən dövrdə Avropa Şurası
qarşısında götürülən öhdəliklərin
yerinə yetirilməsi prosesi başa çatmış,
ölkəmiz Avrora Birliyinin "Yeni qonşuluq siyasəti",
"Şərq tərəfdaşlığı"
proqramlarına, habelə NATO-nun "Fərdi əməkdaşlıq
üzrə fəaliyyət planı"na qoşulmuş və
modern ordu quruculuğunu təşkilatın standartlarına
uyğunlaşdırmaq istiqamətində mühüm
addımlar atmışdır.
Ümumilikdə, dövlət başçısının
2003-2012-ci illərdəki daxili və xarici siyasəti deməyə
əsas verir ki, cənab İlham Əliyevin çoxşaxəli
fəaliyyətində milli mənafe və maraq amili hər
zaman olduğu kimi, bu gün də öndədir. Dövlət
başçısı istər Dağlıq Qarabağ məsələsində,
istər qonşu dövlətlərlə münasibətlərinin
xarakterində, istərsə də xalqın təbii sərvətlərindən
səmərəli istifadəsində, ilk növbədə,
xalqın milli maraqlarını əsas götürür.
"Azərbaycan Respublikasının dövlət
müstəqilliyinin bərpasının iyirminci
ildönümü haqqında" sərəncamda da
vurğulandığı kimi, bu gün Azərbaycan,
sözün əsl mənasında, tam müstəqil ölkədir.
2012-ci ilin yekunlarına nəzər salsaq bunu daha
aydın görərik. Başdan-başa
uğurlardan ibarət olan 2012-ci ildə Azərbaycan BMT Təhlükəsizlik
Şurasının üzvü kimi fəaliyyət göstərdi,
"Eurovision" mahnı müsabiqəsinə, futbol üzrə
qadınlararası dünya çempionatına və digər
beynəlxalq siyasi, humanitar və idman tədbirlərinə ev sahibliyi etdi, TANAP layihəsinin icrasına
başladı. XXX London Olimpiya Oyunlarında Azərbaycan
möhtəşəm tarix yazdı və nəhayət, ilin
sonunda Avropa Olimpiya Komitəsi ilk Avropa Olimpiya Oyunlarının
Bakıda keçirilməsi barədə qərar qəbul etməsi
Azərbaycanın dünyada artan nüfuzunun növbəti
möhtəşəm təsdiqi oldu. Bütün
bu uğurların hər biri özlüyündə Azərbaycanın
sözün əsl mənasında müstəqil dövlət
olduğunu təsdiqləyən faktorlardır.
Prezident
İlham Əliyevin 9 illik fəaliyyəti onun Heydər Əliyev
ideyalarını yeni dövrün nəbzinə, zamanın
ruhuna uyğun davam etdirən, təkmilləşdirən qətiyyətli
siyasi lider olduğunu təsdiqləyir. Siyasətə
ideyaların reallaşdırılması vasitəsi kimi
yanaşan və "Əsl siyasət konkret, əməli
iş görməkdən ibarətdir" - deyən dövlət
başçısı hakimiyyətə xalqa təmənnasız
xidmət vasitəsi kimi yanaşır, hər bir fərdin
maraq və mənafeyini uca tutur. Ölkə vətəndaşları
ürəkdən inanır ki, Azərbaycanın hərtərəfli
tərəqqi və yüksəlişinə xidmət edən
bu siyasət qarşıdakı illərdə də inamla davam
etdiriləcəkdir.
Bəxtiyar SADIQOV
Azərbaycan.-2013.- 15 iyun.- S.1,4.