Qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsinin

təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında

 

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

 

 

 

"Dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində bəzi tədbirlər haqqında" Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 23 may tarixli 429 nömrəli fərmanına uyğun olaraq, qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi, elektron xidmətlərin təşkili sahəsində görülən işlərin səmərəliliyinin artırılması məqsədi ilə Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq qərara alıram:

 

1. Azərbaycan Respublikasında qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsi üçün "Fərdi elektron pəncərə" elektron məlumat sistemi yaradılsın.

 

2. Bu fərmanın 1-ci hissəsində nəzərdə tutulan "Fərdi elektron pəncərə" qeyri-hökumət təşkilatlarının aidiyyəti dövlət orqanı ilə qarşılıqlı məlumat mübadiləsini, qanunla müəyyən edilmiş məlumatların, hesabatların elektron formada verilməsini və digər elektron xidmətlərin həyata keçirilməsini təmin edən informasiya sistemidir.

 

3. "Fərdi elektron pəncərə" elektron məlumat sistemi:

 

3.1. sistemdə qeydiyyatdan keçmiş hər bir qeyri-hökumət təşkilatının yalnız özünün daxil ola bildiyi elektron xidmətlərdən istifadə etdiyi "fərdi elektron kabinet"inin yaradılması;

3.2. qeyri-hökumət təşkilatlarının fəaliyyəti ilə bağlı məlumatların, müraciətlərin, arayış hesabatların elektron formada qəbulu cavablandırılması;

3.3. qrantların ayrılması verilməsi ilə bağlı qanunla müəyyən edilmiş sənədlərin elektron qeydə alınması;

3.4. sistemə verilən tapşırıqlar əsasında sənədlərin avtomatik ümumiləşdirilməsi statistik hesabatların hazırlanması;

3.5. məlumatların, sənədlərin sistemləşdirilmiş şəkildə saxlanılması digər funksiyalara malik xüsusi proqram təminatı ilə təchiz edilməlidir.

4. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi:

4.1. bu fərmanın 1-ci hissəsində nəzərdə tutulan "Fərdi elektron pəncərə" elektron məlumat sisteminin yaradılmasını fəaliyyətini təmin etsin;

4.2. sistemdən istifadə qaydaları barədə inzibati reqlamenti müəyyən etsin;

4.3. sistemə daxil ediləcək məlumatların məlumatları təqdim etməli olan qurumların siyahısını təsdiq etsin.

5. Aidiyyəti dövlət orqanları Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən müəyyən edilən məlumatların mütəmadi Sistemə daxil edilməsi üçün Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi ilə birlikdə zəruri tədbirlər görsünlər.

6. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası bu fərmanın icrasına nəzarəti həyata keçirsin.

7. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:

7.1. bu fərmanda nəzərdə tutulmuş işlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı tələb olunan vəsaitin ayrılmasını təmin etsin;

7.2. bu fərmandan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

 

 

İlham ƏLİYEV,

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti

Bakı şəhəri, 20 noyabr 2013-cü il

Azərbaycan.-2013.- 22 noyabr.- S.3.