Azərbaycanın
nailiyyətləri beynəlxalq qurumlar tərəfindən
yüksək qiymətləndirilir
Elnur
Aslanov: "Qərəzsiz və nüfuzlu tədqiqatlarda təqdim olunan məlumatları əsas götürərək,
əminliklə demək olar ki, son on
ildə Prezident İlham
Əliyev ölkənin səmərəli gələcəyinin
təməlini qoymuşdur"
Həyata
keçirilən uğurlu iqtisadi
siyasət nəticəsində son 10 ildə
Azərbaycanda ümumdaxili
məhsul 3,4 dəfə, qeyri-neft
istehsalı 2,7 dəfə artıb, ÜDM-in
adambaşına düşən həcmi 8,4 dəfə çoxalaraq 7500 ABŞ dollarına
çatıb. Bu dövrdə ölkə iqtisadiyyatına 132 milyard ABŞ dolları məbləğində
investisiya qoyulub,
büdcə gəlirləri 14,2 dəfə, xarici
ticarət dövriyyəsi 6,4 dəfə, qeyri-neft
məhsullarının ixracı 4,5 dəfə artıb, strateji valyuta ehtiyatları
50 milyard ABŞ dollarına
yaxınlaşmışdır. Ölkədə həyat
səviyyəsi əhəmiyyətli dərəcədə
yaxşılaşıb, 1,2 milyon yeni iş yeri
açılıb, əhalinin gəlirləri 6,1 dəfə
çoxalıb, yoxsulluq səviyyəsi 6
faizə enib.
Azərbaycan qlobal rəqabət
qabiliyyətlilik indeksinə
görə 7 pillə
irəliləyib
Əldə edilən bu nailiyyətlər beynəlxalq iqtisadi qurumlar tərəfindən
yüksək qiymətləndirilir.
Məsələn,
Dünya Bankının adambaşına
düşən Ümumi Milli
Gəlir təsnifatına görə Azərbaycan
"yuxarı orta gəlirli" ölkələr
kateqoriyasına yüksəlib, BMT İnkişaf
Proqramının müvafiq hesabatına əsasən
"yüksək insan inkişafı"
ölkələri qrupuna daxil
olub.
"Fitch Ratings",
"Standard & Moody's"
kimi beynəlxalq reytinq
agentliklərinin tədiqatları isə göstərir ki, Azərbaycanın kredit
reytinqi əhəmiyyətli dərəcədə
yaxşılaşıb. Bütün bunlar aparılan sosial-iqtisadi islahatların uğurlu
göstəriciləridir.
Bu günlərdə
isə Azərbaycanın iqtisadi
uğurları Dünya İqtisadi
Forumunun hesabatında öz
əksini tapdı. Belə ki, qurumun ictimaiyyətə təqdim etdiyi 2013-2014-cü il
üzrə "Dünya Rəqabətlilik
Hesabatı"nda bildirilir ki,
Azərbaycan qlobal rəqabət qabiliyyətlilik
indeksinə görə 7 pillə irəliləyib, 148 dövlət arasında 39-cu yerdə qərarlaşıb.
Xatırladaq ki, 2012-2013-cü il hesabatında ölkəmiz 144 ölkə
arasında 46-cı, 2011-2012-ci il
hesabatında isə 142 ölkə arasında 55-ci yeri tutmuşdu.
Qlobal
iqtisadiyyatın böhran dövrünü
yaşadığı və yüksək rəqabət mühiti ilə səciyyələnən bir vaxtda Azərbaycanın
7 pillə irəliləməsi və dünyanın 50 ən rəqabətqabiliyyətli
iqtisadiyyatı sırasına daxil
olması ölkədə aparılan məqsədyönlü sosial-iqtisadi
inkişaf siyasətinin əyani göstəricisi
və ölkəmizin beynəlxalq nüfuzunun
artmasının nümunəsi kimi qiymətləndirilə
bilər. Bundan əlavə, Azərbaycan makroiqtisadi mühit
göstəricisinə görə 8-ci, əmək
bazarının səmərəliliyi göstəricisinə
görə 30-cu, texnoloji hazırlıq səviyyəsinə
görə 50-ci, innovasiyalara görə
isə 51-ci yerdə qərar tutmuşdur. Reytinq cədvəlində Qazaxıstan 50-ci, Rusiya 64-cü, Gürcüstan
72-ci, Ermənistan 79-cu pillələrdə
qərarlaşmışlar.
Rəqabətqabiliyyətliliyin
artması onu göstərir ki, Azərbaycan müstəqil iqtisadi
siyasət yürüdür
Qeyd edək ki,
Dünya İqtisadi Forumunun Qlobal Rəqabətqabiliyyətlilik
İndeksi şirkət rəhbərləri
arasında qlobal sorğunun
nəticələrinin və xüsusi statistik məlumatların kombinasiyasına əsaslanan
qlobal və ən nüfuzlu
tədqiqatdır. Həmin tədqiqatın nəticələrinə
görə dünya ölkələrinin iqtisadi rəqabətqabiliyyətlilik göstəricisi
üzrə reytinqi tərtib edilir.
Prezident
Administrasiyasının Siyasi təhlil və
informasiya təminatı şöbəsinin
müdiri Elnur Aslanovun sözlərinə görə, rəqabətqabiliyyətliliyin
artması onu əyani şəkildə
göstərir ki, Azərbaycan müstəqil
iqtisadi siyasət yürüdür,
şaxələndirmə sayəsində
iqtisadi-siyasi dividendlər qazanır:
"Göründüyü
kimi, nüfuzlu beynəlxalq
təşkilatlar etiraf edirlər ki, Prezident İlham
Əliyevin enerji resurslarından asılılığın
azaldılmasına, innovasiyalı və ya
başqa sözlə,
"ağıllı" iqtisadiyyatın yaradılmasına
yönəlmiş siyasəti, "qara
qızıl"ın intellektual kapitala çevrilməsi aşkar
görünən, gözəçarpan və real nəticələr verir.
Milli iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
siyasəti nəticəsində bu ilin ilk yeddi
ayında qeyri-neft sektoru
daha 10 faiz
artmışdır"
2013-cü ildə
bir çox
aparıcı iqtisadiyyatlar
aşağı düşüb. Məsələn, Braziliya 48-ci
yerdən 56-cı, Hindistan 59-cu yerdən
60-cı, CAR 52-ci yerdən 53-cü yerə enib.
Ənənəvi güclü iqtisadi sistemi olan bu ölkələrin
fəallığının azalmasına baxmayaraq,
şaxələnmiş iqtisadi struktura malik Azərbaycan mövqeyini yaxşılaşdırıb və
ilk 40 ölkə sırasında qərarlaşıb.
Bu barədə
danışan Elnur Aslanov
bildirib ki,
2012-2013-cü illərin hesabatı ilə müqayisədə
Azərbaycanın vəziyyətinin 7 bənd, 2010-2011-ci illərin
hesabatı ilə müqayisədə isə 16 bənd
yaxşılaşması Prezident İlham Əliyevin iqtisadi
və sosial siyasətinin səmərəliliyini
və uğurlarını, milli rəqabətqabiliyyətliliyin
möhkəmlənməsini, ölkənin və onun təsisatlarının iqtisadi
artımın sabit tempini
təmin etmək qabiliyyətini əks etdirir.
Bu amillər sosial-iqtisadi
siyasətin təkmilləşdirilməsi və ölkənin
sürətli innovasiyalı inkişafı yolu
ilə əldə edilir.
Bütün bunarı
ümumiləşdirərək Prezident
Administrasiyasının şöbə müdiri
Elnur Aslanov qeyd edib ki,
qərəzsiz və nüfuzlu tədqiqatlarda
təqdim olunan məlumatları əsas
götürərək, əminliklə demək olar ki, son
on ildə Prezident İlham Əliyev ölkənin səmərəli
gələcəyinin
təməlini qoyub.
Antiazərbaycançı şəbəkənin
ölkəmizdəki idarəçilik
modelinə qara yaxması mümkün deyil
Azərbaycanda demokratiya sahəsində də möhtəşəm
uğurlar əldə olunub.
Bu
sırada seçki sisteminin
son illərdə daha da təkmilləşdirilməsi, vətəndaşların
və siyasi birliklərin seçki
hüquqlarının yüksək səviyyədə təmini,
seçki qanunvericiliyinin
demokratik meyarlardan irəli
gələn əlavələrin və dəyişikliklərin
edilməsini göstərmək olar.
Lakin bu
yaxınlarda ATƏT-in Demokratik Təsisatlar
və İnsan Haqları Bürosunun
(DTİHB) Ehtiyacların Qiymətləndirilməsi üzrə
Missiya Hesabatında ölkəmizə
qarşı qərəzli mövqe ortaya qoyulub. Azərbaycanın
demokratik uğurları, seçki
sistemindəki şəffaflığının
təhrif olunması ölkəmizə qarşı qərəzin
nümayişidir. Bu hesabat göstərir ki,
ATƏT DTİHB araşdırmalarını qeyri-obyektiv
aparıb və qarşısına yalnız Azərbaycanın
demokratik imicinə ləkə vurmaq məqsədi qoyub.
Lakin bununla əlaqədar araşdırmalar aparan Avropa Strateji
Kəşfiyyat və Təhlükəsizlik Mərkəzi
(ESİSC) tərəfindən hazırlanan "Azərbaycan
Respublikası: müsbət idarəçilik modeli"
sərlövhəli təhlili yazıda ATƏT DTİHB-nin hesabatının qərəzli olduğu sübut edilərək Avropa ictimaiyyətinə
çatdırılıb. Yazıda Azərbaycanda
seçki qanunvericiliyinin
daha da təkmilləşdirildiyi,
Seçki Məcəlləsinə mütərəqqi
əlavələr və dəyişikliklər olunduğu, səsvermənin gedişinin
internetdən izlənilməsinin mümkünlüyü
faktlarla diqqətə
çatdırılıb. Buna görə qeyd olunub
ki, bir sıra beynəlxalq
müşahidəçinin Azərbaycanda seçkilərə
hazırlıq prosesini və
seçkiqabağı vəziyyəti müsbət qiymətləndirdikləri
halda, ATƏT DTİHB ölkəni qeyri-müvafiq olaraq avtoritar rejim kimi təqdim edərək, ötən iyirmi ildə Azərbaycan
demokratiyasının qazandığı bütün
nailiyyətləri təkzib etməklə, düşünülmüş
mənfi hesabat hazırlamaq qərarı verib.
Azərbaycanın
qərəzli tənqid obyektinə çevrilməsinə səbəb
kimi ölkəmizin enerji
resurslarına sahib olmasını və nadir geosiyasi mövqedə
yerləşməsini göstərən ESİSC bildirir ki, Azərbaycanın
düzgün idarəçilik modeli bir sıra ölkələr
və hökumətlər üçün gözəl nümunədir.
Bütün bunlar
göstərir ki, antiazərbaycançı
şəbəkənin ölkəmizdəki müsbət idarəçilik
modelinə qara yaxması mümkün
deyil. Ona görə
Azərbaycana qarşı hazırlanan qərəzli hesabatlar da elə beynəlxalq
səviyyədə tənqid və qınaqla üzləşir.
Rəşad
CƏFƏRLİ
Azərbaycan. - 2013.- 14 sentyabr.- S. 4.