Azərbaycan təcrübəsi dünya miqyasında
artıq bir nümunə kimi
qəbul edilir
Cari ilin birinci rübünün makroiqtisadi
göstəriciləri ölkəmizin
qüdrətinin artdığını göstərir
İqtisadi, siyasi, hüquqi, mədəni, humanitar və digər sahələrdə həlledici uğurlar qazanmış müstəqil respublikamız dünya miqyasında dinamik inkişaf edən ölkə kimi qəbul edilir. Azərbaycanın inkişaf etmiş ölkəyə çevrilməsi, hər bir vətəndaşın layiqli həyat tərzinin təmin edilməsi keyfiyyətcə yeni mərhələdə milli ideyanın mahiyyətində qərarlaşmış praktik məqsədlərdir. Prezident İlham Əliyev ulu öndərin müdrikliklə irəli sürdüyü inkişaf strategiyasını ötən 10 ildə inamla həyata keçirməklə yanaşı, yeni dövrün tələblərinə uyğun zənginləşdirmiş, sosial-iqtisadi islahatlarla demokratikləşmə proseslərinin paralel şəkildə aparılmasına, birinin digərini tamamlamasına çalışmışdır.
Zəngin təbii sərvətlərdən səmərəli istifadə olunması, respublikanın investisiya cəlbediciliyinin yüksəldilməsi və digər konseptual əhəmiyyətli tədbirlərin nəticəsi olaraq son illərdə ölkə iqtisadiyyatı təkcə sürətli inkişafla deyil, eyni zamanda yeni keyfiyyət parametrləri ilə özünü təsdiqləyib. Ən müxtəlif iqtisadi mərkəzlər respublikanın davamlı iqtisadi yüksəlişi timsalında XXI əsrin yeni iqtisadi fenomenini görür, "İnkişafın Azərbaycan modeli"nin mahiyyətini öyrənməyə çalışırlar. Təsadüfi deyil ki, Dünya İqtisadi Forumunun 2013-2014-cü il üzrə "Dünya Rəqabətlilik Hesabatı"nda Azərbaycan qlobal rəqabət qabiliyyətlilik indeksinə görə 7 pillə irəliləyib. "Dünya Rəqabətlilik Hesabatı 2013-2014" nəşrinə əsasən, Azərbaycan rəqabətlilik reytinqinə görə 148 dövlət arasında 39-cu yerdə qərarlaşıb. Qlobal iqtisadiyyatın böhran dövrünü yaşadığı və yüksək rəqabət mühiti ilə səciyyələnən bir vaxtda Azərbaycanın 7 pillə irəliləməsi və dünyanın 50 ən rəqabətqabiliyyətli iqtisadiyyatı sırasına daxil olması ölkədə aparılan məqsədyönlü sosial-iqtisadi inkişaf siyasətinin əyani göstəricisi və ölkəmizin beynəlxalq nüfuzunun artmasının nümunəsi kimi qiymətləndirilə bilər.
Hər bir ölkənin, xalqın problemlərinin ən optimal yolu da məhz iqtisadi və sosial tərəqqidən keçir. Ötən 10 ildə ölkədə həyata keçirilən siyasətin əsas ağırlıq mərkəzi də məhz bu sahənin üzərinə salınmışdır. Respublikamızın iqtisadi siyasətinin sosialyönümlü səciyyə daşıması bir tərəfdən insan amilinə, insan hüquqları sisteminə yüksək həssaslıq nümunəsidirsə, digər tərəfdən bazar iqtisadiyyatı yolu ilə inkişaf etmiş bir sıra qabaqcıl dünya dövlətlərinin təcrübəsinə əsaslanır. Qlobal maliyyə böhranının tam səngimədiyi bir şəraitdə ümumi daxili məhsulda, eləcə də qeyri-neft sektorunda artımın müşahidə olunması respublikanın iqtisadi siyasətinin qlobal miqyasda cərəyan edən neqativ təsirlərə müqavimət gücünü nümayiş etdirdi. Bir çox dövlətlərdən fərqli olaraq ölkəmizdə böyük infrastruktur layihələrin icrası davam etdirilir, vətəndaşların sosial mənafeyinə xidmət edən kompleks tədbirlər sistemi həyata keçirilir, bütün bunların da əsasında məhz insan amili, vətəndaşa layiqli xidmət məramı dayanır.
Yeni neft strategiyasının davam etdirilməsi, Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum neft-qaz, Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu layihələrinin reallaşdırılması, Azərbaycanı regionda lokomotiv dövlətə çevirən enerji layihələrinin həyata keçirilməsi, iqtisadiyyatın liberallaşdırılması, xarici investisiyaların qeyri-neft sektoruna, xüsusən də regionların inkişafına yönəldilməsi, əlverişli sahibkarlıq və biznes mühitinin, sənaye potensialının formalaşdırılması kimi vacib məqamlar İlham Əliyevin iqtisadi siyasətinin prioritet istiqamətləri sırasında xüsusi vurğulanmalıdır.
"Bu gün bizim təcrübəmiz, vəsaiti iqtisadiyyatın real sektoruna yönəltmək, investisiyaları cəlb etmək və infrastruktur layihələrini icra etmək siyasətimiz hesab edirəm ki, dünya miqyasında artıq bir nümunə kimi qəbul edilir" - deyən Prezident İlham Əliyev Azərbaycanda uğurla reallaşdırılan iqtisadi siyasətin daha böyük nəticələr verəcəyinə əminliyini ifadə edib.
Paytaxtda yeni körpülərin, yol ötürücülərinin, piyada keçidlərin istifadəyə verilməsi, respublika əhəmiyyətli yollarda əsaslı yenidənqurma işlərinin aparılması, regionlarda yeni təhsil, səhiyyə, mədəniyyət, olimpiya-idman komplekslərinin tikintisi görülən məqsədyönlü tədbirlərdəndir. Şübhəsiz, bütün bunlar məhz Azərbaycan vətəndaşlarının firavan, rahat yaşamasına xidmət edən qlobal investisiya layihələridir. Sosial sahəyə diqqətin ildən-ilə artırılması ölkə vətəndaşlarının rifah halının yüksəlməsi ilə nəticələnir. Sosialyönümlü siyasətin məqsədi heç də sosial bərabərsizliyi aradan götürmək deyil, onu tarazlaşdırmaq, kəskin təbəqələşməyə yol verməmək, cəmiyyətin bütün üzvlərini layiqli həyat səviyyəsi ilə təmin etmək üçün fərdin ictimai statusunu yüksəltməkdir. Ölkəmizdə ünvanlı sosial yardım proqramının uğurla həyata keçirilməsi, respublikamızda yeni açılan iş yerlərinin sayının ildən-ilə artması sosial siyasətin praktik nəticələri kimi diqqəti çəkir. Cari ilin birinci rübündə orta əməkhaqqı təxminən 7 faiz artıb. Bu gün Azərbaycanda orta əməkhaqqı 430 manat, yəni 550 dollar səviyyəsindədir.
Dövlət başçısının yürütdüyü sosial islahatların əsas istiqamətləri əhalinin məşğulluğunun təmin edilməsi, yeni iş yerlərinin açılması və paralel olaraq sosial müdafiəsi məsələlərində ünvanlılıq prinsipinə üstünlük verilməsi, aztəminatlı ailələrin, əlillərin, ailə başçısını itirənlərin, şəhid ailələrinin və bu qəbildən olan digər şəxslərin pensiya və müavinət təminatının yaxşılaşdırılması onların həyat səviyyəsinin yüksəldilməsinə şərait yaradılmasından ibarətdir.
Prezident İlham Əliyev Nazirlər Kabinetinin 2014-cü ilin birinci rübünün sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş iclasında bildirib: "Azərbaycan dinamik inkişaf templərini saxlaya bilmişdir. Ölkəmiz bütün sahələrdə uğurla irəliyə gedir. İqtisadiyyat 2,5 faiz artmışdır. Hesab edirəm ki, bu, yaxşı göstəricidir. Ümumi daxili məhsulumuzun strukturu da yaxşılaşır. Əlbəttə ki, son illərdə bizim üçün iqtisadi inkişafı göstərən əsas göstərici qeyri-neft sektorunun parametrləridir. Keçən ildə olduğu kimi, bu il də biz bu sahədə sürətli inkişafa nail ola bilmişik. Keçən il qeyri-neft sektorumuz 10 faiz, bu ilin birinci rübündə isə 8,8 faiz artmışdır. Əlbəttə ki, bu artım son illərdə Azərbaycanda aparılan islahatların nəticəsidir. İqtisadiyyatla bağlı aparılan siyasət bizi bax bugünkü reallığa gətirib çıxarmışdır.
İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
bizim əsas prioritetimizdir.
Hesab edirəm
ki, biz buna nail ola bilmişik.
Çünki artıq uzun
müddət ərzində
qeyri-neft sektorumuz sürətlə artır.
Hesab edirəm ki, biz sosial məsələlərin
həllində də siyasətimizi düzgün
istiqamətdə aparırıq.
Bu siyasət artıq
illər ərzində
aparılır və sınaqdan çıxmışdır.
Əhalinin pul gəlirləri 4,5 faiz artmışdır. İnflyasiya isə cəmi 2 faiz təşkil edir. Beləliklə, həmişə olduğu kimi, əhalinin gəlirləri
inflyasiyanı 2 dəfədən
çox üstələyir.
Bu da insanların
sosial məsələlərinin
həlli üçün
əsas şərtdir.
Eyni zamanda bu, Azərbaycanda
iqtisadi və sosial islahatların düzgün istiqamətdə
aparılmasını göstərir.
Çünki köklü iqtisadi
islahatlar, eyni zamanda çox ciddi sosial proqramlarla
da təmin edilməlidir".
Prezident İlham Əliyevin fəaliyyətində diqqəti
çəkən mühüm
amillərdən biri də qarşıya qoyulan hər bir hədəfin reallaşdırılması üçün
konkret fəaliyyət
proqramlarının işlənib
hazırlanmasıdır. Bu baxımdan Azərbaycan Respublikası regionlarının
sosial-iqtisadi inkişafına
dair dövlət proqramlarının icrasının
əhəmiyyətini xüsusi
qiymətləndirmək lazımdır.
Çünki keçid
dövrünə xas bir sıra köklü
problemlərin həlli
prosesinə məhz bu fərmanlarla start verilmiş, qısa zaman ərzində ölkə iqtisadiyyatında
mütərəqqi inkişaf
meyillərinə təkan
vermişdir. Bu çərçivədə
atılan ardıcıl
addımlar Azərbaycanda
işsizlik probleminin aradan qaldırılması,
regionların tarazlı
inkişafı, qeyri-neft
sektoruna diqqətin artırılması, sahibkarlığın
inkişafı yeni iş yerlərinin açılması istiqamətində
konkret nəticələrlə
müşayiət olunmuşdur.
Regionların sosial-iqtisadi inkişafı
dövlət proqramlarının
uğurla həyata keçirilməsi Azərbaycanın
qeyri-neft sektorunda mühüm nəticələrin
əldə olunmasına
gətirib çıxarıb. Regionların
inkişafına xidmət
edən kompleks tədbirlərin davamlı
səciyyə daşıması
tamamilə təbiidir:
inkişaf etmiş dövlətlərin təcrübəsi
də sübut edir ki, iqtisadiyyatın
sabit tempini qorumaq üçün
regional inkişafda tarazlılığın,
tarixi məşğulluq
ənənələrinin saxlanılması
vacib şərtlərdəndir.
Dövlət başçısı İlham Əliyevin son 10 illik iqtisadi siyasətində regional inkişaf
məsələlərinə xüsusi diqqətin yetirilməsi, bölgələrin
tərəqqisinə yönəlmiş
dövlət proqramlarının,
fərman və sərəncamların imzalanması
məhz bu reallığa əsaslanır.
Prezident
İlham Əliyev hökumətin cari ilin birinci rübünün
sosial-iqtisadi inkişafının
yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr
olunmuş iclasında
bildirib: "İlin birinci rübündə regionların sosial-iqtisadi inkişafına dair üçüncü Dövlət
Proqramı qəbul edildi. Biz ikinci
Proqramın yekunlarını
fevral ayında müzakirə etmişik.
Üçüncü Proqramın
qəbul edilməsi əminəm ki, qalan sosial və
iqtisadi məsələlərin
növbəti beş il ərzində həlli üçün bizə böyük dəstək olacaq. Bu da əvvəlki proqramlar kimi çox müfəssəl bir sənəddir. Proqramda bütün
məsələlər öz
əksini tapıbdır.
Hər bir rayon üzrə konkret vəzifələr,
tapşırıqlar var. Təbii
ki, icra mexanizmləri, maliyyə resursları da bu proqramı dəstəkləyir. Əminəm ki, 2018-ci ilə qədər bu proqramın icrası nəticəsində bölgələrdə
əsas sosial infrastruktur, iqtisadi məsələlər öz
həllini tapacaq.
Eyni zamanda Bakı və onun qəsəbələrinin
sosial-iqtisadi inkişafı
Proqramı qəbul edilib. Bu Proqram
2016-cı ildə başa
çatacaqdır. O vaxta
qədər Bakının
qəsəbələrində bütün infrastruktur layihələri icra ediləcəkdir".
Azərbaycanda uğurla aparılan iqtisadi islahatlar kompleks inkişafımıza
gətirib çıxarmışdır. Respublikamızın regionda analoqu olmayan inkişaf mərhələsinə qədəm
qoyması - ümumi daxili məhsulun artım tempi, büdcə
gəlirlərinin ildən-ilə
əhəmiyyətli dərəcədə
çoxalması iqtisadi
sektorda islahatların genişləndirilməsinə, sosial-mədəni modernləşməyə
imkan yaratmışdır.
Elnur HACALIYEV,
Azərbaycan.-2014.- 16 aprel.- S.1;2.