Demokratik inkişafın Azərbaycan
nümunəsi
3. Demokratikləşmənin
təkamül yolu
"İnkişafın təbii dinamikasını pozmaq və demokratiyanı zorakı üsullarla bərqərar etmək olmaz. Başa düşmək lazımdır ki, demokratiyanın güclə tranziti strategiyası demokratik təsisatların inkişafına gətirib çıxara bilməz, əksinə, nəticələri məlum olmayan yeni münaqişələr yaranmasına kömək edir. Belə təcrübə həmişə bu təşəbbüsü irəli sürənlərin özləri üçün qanlı sonluqla bitir."
Akademik Ramiz MEHDİYEV
"Demokratiya insanların şürurunda dəyişiklik deməkdir. Bu dəyişiklik inqilabla olmur, təkamül yolu ilə tədricən gedir" - ulu öndər Heydər Əliyevin müldrikcəsinə dediyi bu fikirlərin doğruluğunu yalnız Azərbaycanın uğurluranda deyil, həm də Yaxın Şərqin və postsovet məkanının məlum ölkələrindəki uğursuzluqlarda da aydın görmək mümkündür. Müxtəlif "eksperimentlərin", "şok terapiyalarının" hədəfi olan dövlətlər demokratik inkişaf gözlədikləri halda səfalət, böhran və nəticədə müstəqilliklərinin süqutu ilə qarşılaşırlar. Bu baxımdan, demokratiyanın zorakı ixracı ekspansiyanın müasir növünə çevrilir və yeni münaqişə ocaqlarının meydana çıxmasına rəvac verir.
Xose Manuel
Barrozu Azərbaycana niyə valeh oldu
Avropa məkanında
son vaxtlar ölkəmiz əleyhinə təxribatçı
"hesabatların", qərəzli bəyanatların
artması erməni lobbisi və antiazərbaycançı
şəbəkənin tam qüvvəsi ilə fəallaşdığını
deməyə əsas verir. Azərbaycanın regionda potensial
güc mərkəzi kimi çıxış etməsi və
təsirini artıq Avropanın şərqindən qərbinə
doğru yayması ermənipərəst dairələri, o
cümlədən qitənin bir sıra dövlətlərini
qətiyyən razı salmır. Aşkar görünür ki,
Avropanın bəzi ölkələri hələ də
şantaj və təhdidlərlə respublikamızı
iqtisadi və geosiyasi məsələlərdə guya
hansısa güzəştlərə məcbur edəcəklərinə
ümid bəsləyirlər. Halbuki, ölkə iqtidarı
milli məsələlərdə güzəşt mövqeyi
tutmadığını dəfələrlə nümayiş
etdirib və bunu Prezident İlham Əliyevin avropalı rəsmilərlə
demək olar ki, hər ay keçirdiyi çoxsaylı
görüşlər, aparılan müzakirələr də
təsdiqləyir.
Əslində,
qəribə paradoks yaranır. Bir tərəfdən Azərbaycan
ciddi təftiş olunub qərəzin və böhtanın hədəfinə
çevrilir, digər tərəfdən isə Avropa rəsmiləri
bizim uğurlarımızdan valeh olduqlarını
ağızları köpüklənə-köpüklənə
dilə gətirirlər. Məsələn, ötən ay
ölkəmizə rəsmi səfərə gələn Avropa
Komissiyasının sədri Xose Manuel Barrozu Azərbaycanın
nailiyyətlərindən ağızdolusu danışdı:
"Mən, cənab Prezident, Sizin, hakimiyyətin və Azərbaycan
xalqının daha müasir, sabit, inkişaf edən ölkə
uğrunda səylərinizi görürəm. Ölkənizin
müasirləşməsi istiqamətində atılan
addımlar məni valeh edir." - Avropanın ən yüksək
səlahiyyətli şəxsi bu sözlərinin ardınca da
ölkəmizlə strateji tərəfdaşlıq əlaqələrindən
heyranlığını, bizimlə müxtəlif sahələrdə
əməkdaşlıqdan məmnunluğunu dönə-dönə
vurğuladı, sonra isə yenə də respublikamızın
nailiyyətlərini vəsf etdi.
Elə
ötən il də M.Barrozu Azərbaycana valeh olmuşdu.
Prezident İlham Əliyevin Brüsselə səfəri çərçivəsində
keçirilən görüşdə Avropa
Komissiyasının sədri Azərbaycanın Avropa
İttifaqı üçün mühüm və etibarlı
tərəfdaş olduğunu vurğulamaqla yanaşı,
respublikamızın iqtisadi inkişaf, demokratikləşmə
və insan hüquqlarının təminatı sahəsindəki
uğurlarını etiraf etmişdi: "Azərbaycan bizim
üçün çox mühüm tərəfdaşdır.
Biz enerji sahəsində etibarlı əməkdaşlıq
qurmuşuq. Bu gün böyük hörmət etdiyimiz Azərbaycanda,
müstəqil suveren ölkədə olan vəziyyətə
baxsanız, görərsiniz ki, Azərbaycan nə qədər
yol keçib və biz əldə edilmiş çox
böyük irəliləyişi etiraf etməliyik... Şəxsən
əminəm ki, Prezident Əliyev suveren Azərbaycanın rəhbəri
kimi ölkəsinin müasirləşdirilməsinə olduqca
sadiqdir. O bu ölkənin imici və nüfuzuna xüsusi diqqətlə
yanaşır. Ölkə isə həqiqətən, çox
mühüm irəliləyişə nail olub".
Necə
deyərlər, əlavə şərhə nə hacət...
Həqiqətən
də, Azərbaycanın uğurları böyükdür və
bu nailiyyətlər digər ölkələrin, xüsusən
də Avropa dövlətlərinin mövcud durumu ilə
müqayisədə daha əhəmiyyətli və fövqəlmiqyaslı
görünür. Prezident İlham Əliyev elə Qərb
KİV-sinə - Avropanın "Neurope.eu" informasiya
portalına müsahibəsində bu həssas məqama
ustalıqla toxunub və xalqın etimadının əsas
şərtini də bir daha bəyan edib: "Bütün
dünyada gərginliyin, işsizliyin və yoxsulluğun
artdığı bir dövrdə Azərbaycanda tamamilə fərqli
proseslər - sürətli inkişaf, tərəqqi, əhalinin
rifahının, ictimai və siyasi sabitliyin, milli birliyin və
s. yüksəlməsi müşahidə edilmişdir.
Düşünürəm ki, bütün bunlar 2013-cü ildə
keçirilən seçkilərdə qazanılan qələbənin
də əsas səbəbləri olmuşdur".
Avropada
müəyyən dövlətlərin və təşkilatların
Azərbaycana qarşı qərəzli mövqeyinin səbəbləri
kifayət qədər üzdədir: son illər
respublikamız iqtisadi və siyasi baxımdan xeyli güclənərək
regionda inkişafını məhz daxili imkanları
hesabına təmin edən yeganə dövlətə
çevrilib. Qarşıya qoyduğu bütün hədəflərə
uğurla yetişən respublikamız özünəməxsus
milli inkişaf modeli ilə müasir dünyanın yeni iqtisadi
fenomeninə çevrilmək əzmi nümayiş etdirir.
İqtisadi sahədə əldə olunan uğurlar Azərbaycanda
vətəndaşlarla iqtidarın mənəvi birliyini
gücləndirməklə yanaşı, həm də ölkənin
xarici siyasət sahəsində inamlı, qətiyyətli
mövqeyini təmin edir.
Uzun illər
regionda "siyasi arbitr" rolunda çıxış etməyə
iddialı bəzi dövlətlərin hazırda
respublikamıza bərabərhüquqlu tərəfdaş kimi
yanaşmaq məcburiyyətində qalması, rəsmi Bakı
ilə təzyiq dilində danışmağın mənasızlığını
dərk etməsi də Azərbaycan diplomatiyasının
mühüm uğurlarından biridir. Respublikamız milli
maraqları ilə bağlı məsələlərdə
heç bir dövlətə, hətta ən yaxın müttəfiqlərinə
də güzəştə getmək niyyətində
olmadığını dəfələrlə sübuta
yetirib. Bu prinsipial və qətiyyətli yanaşma ölkənin
daxili işlərinə kobud şəkildə müdaxilə
etməyə, bu yolla iqtisadi-siyasi maraqlarını gerçəkləşdirməyə
çalışan məlum dövlətlərə, beynəlxalq
qurumlara, transmilli korporasiyalara münasibətdə
özünü daha kəskin şəkildə göstərir.
Ölkə rəhbərliyi bu gün də iqtisadi və siyasi
islahatları hansısa dövlətin və ya beynəlxalq
qurumun diktəsi altında deyil, elmi prinsiplərlə
reallaşdırdığı mükəmməl strategiya əsasında
aparır.
Son 11 ildə
Azərbaycan iqtisadiyyatı 3 dəfədən çox artmaqla
dünyada ən sürətli inkişaf göstəricisinə
nail olub. Yoxsulluq 10 dəfə azalıb və işsizliklə
eyni səviyyədə, yəni, 5 faiz həddindədir.
Ölkəmizin dünyada ən yaxşı göstəricilərindən
biri də xarici borcumuzun ümumi daxili məhsulun yalnız 8
faizini təşkil etməsidir. Valyuta ehtiyatları isə
ümumi daxili məhsulun 70 faizdən çoxunu təşkil edir.
Azərbaycan xarici sərmayələri lazımi qaydada qoruyan
ölkə kimi yaxşı nüfuza malikdir. Ötən 11 ildə
Azərbaycana 170 milyard dollar məbləğində sərmayə
yatırılıb. Keçən il bu göstərici 28
milyard dollar olub. Bu rəqəmin 70 faizi yerli, 30 faizi isə
xarici sərmayədir. Bu gün Azərbaycan həm də
kosmos sənayesinə malik olan ölkədir.
Prezident
ittiham etdi, Avropa susdu...
İlham
Əliyev Prezidentlik fəaliyyətinin qürurverici
hesabatını söyləyərkən bir məqamı
çox doğru vurğulayıb - Azərbaycanın
inkişaf yolu başqa ölkələr üçün
işıq yoludur: "Son on il ərzində Azərbaycan
dünyada ən sürətli templərlə inkişaf
etmişdir. İkinci belə ölkə dünya xəritəsində
tapılmaz ki, Azərbaycan qədər uğurlar əldə
edə bilsin. Bu uğurlar çoxşaxəlidir, bütün
sahələri əhatə edir. Həm beynəlxalq, həm
daxili siyasətlə, iqtisadi islahatlarla, siyasi islahatlarla
bağlı hara baxsan, Azərbaycan uğurla, inamla, sürətlə
inkişaf edir. Bu inkişaf artıq bütün mötəbər
beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən qeyd edilir,
qiymətləndirilir. Azərbaycanın təcrübəsi
artıq ən müsbət təcrübə kimi öyrənilir.
Sirr deyildir ki, bizim keçdiyimiz yol inkişafda olan, yaxud da ki,
çətinliklər içində yaşayan bəzi ölkələr
üçün bir işıq yoludur, bir istiqamətdir. Bu,
öz növbəsində, bizim üzərimizə daha da
böyük məsuliyyət qoyur".
Bu
işığı görməzliyə vurmaq, onu ləkələməyə
çalışmaq isə heç vaxt fayda verməz,
lazımi nəticə əldə olunmaz. Təəssüf
doğuran haldır ki, belə cəhdlər hələ də
bitmək bilmir. Məsələn, məlum təəssübkeşliklə
Ermənistanın beynəlxalq hüquq normalarını kobud
şəkildə pozaraq işğalçılıq siyasəti
yürütməsini etiraf etmək istəməyən Qərbin
"demokratiya carçıları" Azərbaycandakı
xırda çatışmazlıqları süni şəkildə
şişirdir, təcavüzkar dövlətin daxilində cərəyan
edən antidemokratik proseslərə, antihumanist, zorakı addımlara
isə göz yumurlar.
Ermənistanda
2008-ci ilin prezident seçkilərini xatırlayaq: İrəvanda
hakimiyyətdə olan rejim seçkilərdə total
saxtakarlığa yol verdi, bu prosesə qarşı
çıxan müxalifətçilərə
amansızcasına divan tutdu. Hökumət qüvvələri
odlu silahdan açılan atəşlə onlarla
nümayişçini qətlə yetirdi, yüzlərlə
müxalifətçi həbs edildi. İrəvanda fövqəladə
vəziyyət elan olundu, prezidentliyə ən real namizəd ev
dustağına çevrildi. Nəinki mətbuat, hətta
internet üzərində də senzura tətbiq edildi. Bu proses
2013-cü ildə yenidən təkrarlandı. Prezidentliyə
namizədə sui-qəsd edildi. Seçicilərin kütləvi
etirazları odlu silahlardan atəşlə susduruldu. Aktiv
müxalifətçilər xüsusi xidmət orqanları tərəfindən
oğurlandılar, yüzlərlə insan məhkəmə
hökmü olmadan həbsxanaya salındı. Qərbin
"demokratiya təəssübkeşləri" isə
baş verənləri tez zamanda unutmağa və unutdurmağa
çalışdılar.
Azərbaycan
torpaqlarının 20 faizindən çoxunun Ermənistan tərəfindən
işğalını rəsmən etiraf edən BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasının 4 qətnaməsi, həmçinin Avropa
Parlamentinin və AŞ PA-nın qətnamələri isə Qərbin
nədənsə "yadına düşmür". 1 milyon
qaçqın və məcburi köçkünün
bütün hüquqlarının kobud şəkildə
pozulması faktı görməzliyə vurur. Onlara münasibətdə
"insan hüquq və azadlıqları" mövzusu aktuallığını
həmişə itirir. Demək, Avropa təsisatları və əksər
ölkələri Azərbaycanla dostluqdan danışarkən
səmimi deyillər. Həmçinin onlar problemlərimizin həllində
nəinki maraqlıdırlar, əksinə, onların aradan
qaldırılması, yəni, Azərbaycanın daha da
güclənməsini öz mənafelərinə zidd hesab
edirlər.
Azərbaycan
Avropa ilə əməkdaşlıqda maraqlıdır və
bunu xarici siyasətin əsas prioritetlərindən biri kimi elan
edib. Amma Qərblə hər hansı bir münasibətdə
onların etibarlılıq həddi, mahiyyətləri və
xisləti əsla unudulmur, eyni zamanda, söylədikləri
"nağıllara" əhəmiyyət verilmədiyi
üzlərinə deyilir.
Prezident
İlham Əliyev ATƏT Parlament Assambleyasının Bakı
sessiyasında avropalı deputatlara xitabən onların ikili
standartların təzahürü olan fəaliyyətlərinin
doğurduğu fəsadları sərtliklə söylədi.
Həmçinin Avropa Şurasının Nazirlər Komitəsində
sədrliyə başlayan Azərbaycanın qurumdakı əsas
prioritetlərindən birinin məhz ikili standartların ən
çox təzahür etdiyi sahədə - beynəlxalq
hüquq normalarının qlobal səviyyədə bərqərar
olunması istiqamətində mexanizmlərin işlənib
hazırlanması olduğunu vurğuladı. Beynəlxalq təşkilatların
qərar və qətnamələrinin icra mexanizmlərində
ayrı-seçkiliyə əsaslanan yanaşmanın şahidi
olan Azərbaycan xalqının bu
narahatçılığını açıq mətnlə
ATƏT parlamentarilərinin diqqətinə çatdıran
dövlət başçısı "Görürük ki,
BMT Təhlükəsizlik Şurasının bəzi qətnamələri
bir neçə saat ərzində icra olunur. Digər qətnamələr
isə sadəcə kağız üzərində qalır.
Azərbaycana gəldikdə, bu, artıq 20 ildir ki, davam
edir" - iradını növbəti dəfə bəyan
etdi.
Azərbaycanın
bölgənin faktiki güc mərkəzinə çevrilməsi
ilə heç cür barışa bilməyən bədnam
qüvvələr narahatlıqlarını müxtəlif
formada izhar edir, ölkəmizə qarşı "təzyiq
rıçaqları" tapmağa çalışırlar.
"İkili standartlar"ın əsirinə çevrilən
bəzi dövlətlər və beynəlxalq təşkilatlar
ölkədə demokratik proseslərin dərinləşməsini,
vətəndaşların maddi rifah halının
yaxşılaşmasını qətiyyən arzulamırlar və
hələ də sadəlövhcəsinə ümid edirlər
ki, hansısa süni problemlər uydurmaqla ölkə rəhbərliyinə
"təsir imkanı" qazana bilərlər.
Ötən
20 ildə inkarçı və qaragüruhçu mahiyyətini
dəyişməyən, yaxud seçki kimi mühüm siyasi
kampaniyaya "eksperiment" kimi yanaşan təsadüfi
adamların ictimai dəstək qazanması mümkün
deyildir. İddiaları ilə imkanları qətiyyən
uzlaşmayan, düşdükləri umsuq vəziyyətdən
psixoloji durumları tamamilə pozulan aqressiv müxalifət təmsilçiləri
bir həqiqəti də unudurlar ki, orta statistik azərbaycanlı
bütün məsələlərdə mövcud
reallıqdan çıxış edir. 90-cı illərin əvvəllərində
olduğu kimi, kimisə yalan vədlərlə aldatmaq, yaxud
populist çağırışlarla ələ almaq
qeyri-mümkündür. Azərbaycan gerçəkliyi budur
ki, xalq ölkənin son illərdə əldə etdiyi
böyük nailiyyətləri görmək istəməyən,
radikalizm mərəzindən qurtula bilməyən məlum
qüvvələri dəstəkləmir. Cılız şəxsi
mənafeyi naminə dövlətin, xalqın maraqlarını
hər an ayaq altına atmağa hazır olduqlarını
nümayiş etdirənlər vətəndaşların sərt
qınağına, etirazlarına tuş gələrək
tarixin arxivinə atılır.
Fəqət,
nə etməli, aqressiv müxalifət, özünü
"hüquq müdafiəçisi" adlandıran nadan və
bədnam qrup məğlubiyyəti asanlıqla etiraf etmək
niyyətində deyil. Əksinə, ağır psixoloji durumda
olan bu qüvvələr antiazərbaycançı şəbəkənin
bütün sifarişlərini "cani-dildən" icra edərək
Azərbaycanın imicinə xələl gətirmək
üçün dəridən-qabıqdan
çıxırlar. Ölkəmizin bölgədə müstəqil,
suveren dövlət kimi mövcudluğundan əndişələnən
müəyyən daxili və xarici qüvvələr Prezident
seçkilərindən sonra yenə bir araya gəliblər. Hədəfdə
yenə də Azərbaycan dövlətinin, xalqın milli
maraqlarıdır. Lakin Azərbaycanda hər hansı inqilab
gözləyənlərin bu xülyalarının əbəsliyi
ötən ilin seçkiləri fonunda yenə də tam təsdiqini
tapdı.
Azərbaycan
modeli
Azərbaycan
demokratik inkişafın yalnız təkamül yolunu qəbul
edir və bu istiqamətdə inamlı addımlar atır.
Keçid dövrünü yaşayan ölkələrdə
demokratiyanın tətbiqinin problematik cəhətləri
fkirimizcə, akademik Ramiz Mehdiyevin "Keçid dövrü cəmiyyətlərində
demokratiya" adlı elmi təhlilində səhih şərhini
tapıb. Akademik hesab edir ki, konkret məkanda demokratiyanın səviyyəsini
dəyərləndirən mərkəzlər bəzən
müəyyən standart meyarlardan çıxış edirlər.
Bu da həmin dövlətlərdə demokratiyanı tətbiq
edənlərlə dünyada demokratiyanın səviyyəsini
dəyərləndirən mərkəzlər arasında
müəyyən ziddiyyətlər yaradır. Eyni zamanda, bu
meyarlar keçid dövrü cəmiyyətlərində
demokratiyanın səviyyəsini tam dolğun dəyərləndirməyə
imkan vermir.
Görkəmli
dövlət xadimi keçid dövrü cəmiyyətləri
üçün xarakterik olan bir məqama da xüsusi toxunaraq
qeyd edir ki, həyata keçirilən hər hansı
siyasi-hüquqi islahat ictimai şüur səviyyəsi ilə
uzlaşmalı, təkamülə əsaslanmalı, anarxiya və
xaos mühitinin formalaşmasına gətirib
çıxarmamalıdır. Burada söhbət, ilk növbədə,
demokratiyanın süni şəkildə ixrac edilməsinin
doğura biləcəyi fəsadlardan gedir. Eyni zamanda, demokratiya
limitinin həddindən çox aşılması nəticəsində
yaranmış hərc-mərclik, özbaşınalıq
mühiti demokratik təsisatlara və cəmiyyətin
özünə təhlükə doğurur. Demokratik ölkələrin
təcrübəsi də təsdiqləyir ki, kəskin
sıçrayışlarla müşayiət olunan
bütün islahatlar, təfəkkürün tez bir zamanda
yenidən formalaşması praktik olaraq
qeyri-mümkündür. Bütün bunları peşəkarlıqla
diqqətə çəkən akademik Ramiz Mehdiyev tamamilə
doğru olaraq demokratik cəmiyyətin yaradılmasında təkamül
yoluna üstünlük verilməsi ideyasını ön plana
çəkir.
Azərbaycanda
dünya ölkələrinin heç birinə bənzəməyən,
özünəməxsus iqtisadi və siyasi inkişaf modelinin
formalaşması faktı tam təsdiqini tapıb. Demokratik
quruculuq yolu ilə gedən respublikamız həssas bir bölgədə
yerləşsə də, onun həm iqtisadi, həm siyasi, həm
də digər sahələrdə milli inkişaf modeli
formalaşıb. Bir sıra postsovet dövlətlərində
analoji tranzit "məxməri inqilab" ssenarilərinə əsaslandığı
halda, Azərbaycanda demokratik inkişaf suverenlik və
özünütəminetmə prinsiplərinə söykənir.
Akademik
Ramiz Mehdiyev haqlı vurğulayır ki, əsrlər boyu təşəkkül
tapmış milli ənənələri bir anda məhv etmək
mümkün deyil. Və əgər ölkənin həyatına
kənardan müdaxilənin nəyə gətirib
çıxaracağı barədə ümumi təsəvvür
yoxdursa, dövlətin tarixi inkişafının xüsusiyyətlərinə
və xalqın mentalitetinə, habelə dövlətdə
formalaşmış qaydalara məhəl qoymamaq tamamilə fəsadlı
və səhv yanaşmadır. Prezident Administrasiyası rəhbərinin
demokratiyanın inkişafının bütün cəmiyyətlərdə
eyni modelə, standart meyarlara əsaslana bilməməsi barədə
rəyi isə, necə deyərlər, əlavə şərhə
lüzum duymayan həqiqətdir: "ABŞ, İngiltərə,
Almaniya, Fransa, İsveç və digər dövlətlər
özlərinin yüksəlişinə görə demokratik
quruluşa və demokratiyanın konkret modelinə borcludur.
Ancaq hansı modelə? Heç bir ciddi tədqiqatçı
iddia etməz ki, bu dövlətlərin hamısı özlərində
formaca vahid demokratiya qurmuşdur. Bu dövlətlər də
demokratiyanın universal dəyərlərindən bəhrələnərək,
demokratik inkişafı hər bir ölkənin mədəni-tarixi
inkişafının xüsusiyyətləri ilə uzlaşdırırlar".
Demokratik
dəyər və normaların cəmiyyətdə möhkəmlənməsi,
özünə möhkəm dayaqlar tapması
üçün, ilk növbədə, insanların maddi rifah
halı, yaşayış və düşüncə tərzi
mütərəqqi dəyişikliklərə məruz
qalmalıdır. Maddi sıxıntılar içərisində
yaşayan insan azad ola bilməz və iqtisadi baxımdan
inkişaf etməmiş hansısa cəmiyyətdə
demokratiya qurmaq mümkün deyil. Demokratiyanın fundamental
şərti məhz azadlıqdır - insanın tam
azadlığı isə təkcə qanunun və hüquq
qaydalarının deyil, həm də iqtisadi müstəqilliyin
hökm sürdüyü cəmiyyətlərdə
mümkün ola bilər. Aforizmə çevrilmiş
"İqtisadi müstəqilliksiz, ümumiyyətlə,
müstəqillik yoxdur" ifadəsi də bu fikri daha
aydın əks etdirir.
Liberal
demokratiyanın başlıca şərti sağlam və
güclü orta sinfin mövcudluğudur və bunsuz demokratik
inkişafdan söhbət belə gedə bilməz. Azərbaycan
da bu reallıqları nəzərə alır, demokratikləşmənin
iqtisadi tərəqqi prosesi ilə paralel şəkildə
aparılmasını təmin edir. Həyata keçirilən
iqtisadi, siyasi və hüquqi islahatlar ölkəmizin 2020-ci ilədək
qarşıya qoyduğu ən başlıca hədəfi
uğurla reallaşdıracağına - inkişaf etmiş
ölkələr səviyyəsinə yüksələcəyinə
hansısa şübhə yeri qoymur. Bu baxımdan
"İqtisadi inkişafın Azərbaycan modeli" ilə
yanaşı, "Demokratik inkişafın Azərbaycan
modeli" də milli ideyanın reallaşmasına xidmət
edir və dünyanın mütərəqqi inkişaf meyilləri
ilə tam uzlaşır.
Bu
günün "söz qəhrəmanları"ndan fərqli
olaraq, əsl demokrat olan, azadlıq mücahidi Avraam Linkoln
deyirdi ki, "Xalqın olan, xalqın idarə etdiyi və xalq
üçün çalışan hakimiyyət yer
üzündən silinməyəcək". Tarix bu deyimə
həqiqilik gətirən ən böyük şahiddir.
Azərbaycan
xalqının da sahib olduğu, idarə etdiyi və xalq
üçün çalışan hakimiyyətin siyasi səhnədə
mövcudluğu toxunulmazdır. Çünki bu, elə
demokratiyanın da - xalqın hakimiyyətinin də əsas
şərti, ilkin təməlidir...
İxtiyar
HÜSEYNLİ,
Azərbaycan.-2014.- 10 iyul.- S.7.