Evdə qal, ASAN dəstək al

 

Karantin dövründə vətəndaş sorğularını cavablandıran yeni sistem 24 saat avtomatlaşdırılmış rejimdə fəaliyyət göstərir

 

Bir aydan artıqdır ki, karantin rejimində yaşayırıq. Vətəndaşların yalnız zəruri hallarda evdən çıxmasına icazə verilir. Bu zaman əməkdaşlara icazənin alınması üçün dövlət özəl təşkilatlar tərəfindən icaze.e-gov.az portalına müraciət göndərilir.

Evdən çıxmaq istədiklərinə dair icazə əldə etmək üçün vətəndaşlar mobil nömrədən icazənin məqsədini bildirən xüsusi kodu şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya nömrəsini SMS- 8103 qısa nömrəsinə göndərirlər. Bütün bunlar, əlbəttə ki, qlobal pandemiyadan az itki ilə çıxmaq, vətəndaş sağlamlığının qorunması üçün dövlətin həyata keçirdiyi tədbirlərin tərkib hissəsidir.

Ancaq bu hələ son deyil. Sistemdən istifadədə çətinlik çəkən vətəndaşlar üçün gücləndirilmiş rejimdə fəaliyyət göstərən "ASAN xidmət”in 9108 Çağrı Mərkəzi istifadəyə verilib. Yəni SMS göndərməkdə çətinliyi ya digər narahatlığı olan şəxs Çağrı Mərkəzinə müraciət edərək suallarına cavab tapa bilir. Mərkəz bu çətin karantin dönəmində xalqın xidmətindədir.

Gücləndirilmiş rejimində vətəndaş sorğularını cavablandıran "ASAN xidmət”in 9108 Cağrı Mərkəzində yaradılan şərait əməkdaşların gündəlik fəaliyyəti ilə tanış olmaq qərarına gəldik.

 

 

Gücləndirilmiş rejim - müraciətlərə ofisdən evdən cavab verilir

 

 

Mərkəzə daxil olarkən diqqətçəkən ilk məqam dezinfeksiya qaydalarına ciddi əməl edilməsi oldu. Əvvəlcə xüsusi aparatla hərarət yoxlanılır, sonra əllər spirtlənir. Kompüter arxasında əyləşən əməkdaşlar xüsusi maska tibbi əlcəklərdən istifadə etməklə bir-birindən aralı əyləşiblər.

Vətəndaşlara Xidmət Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri Elnur Niftəliyev deyir ki, ölkəmizdə karantin rejiminin tətbiqi ilə əlaqədar olaraq Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi Daxili İşlər Nazirliyi ilə birgə "Xüsusi Karantin Rejiminin Tətbiqi Zamanı İcazələrin Alınması Monitorinqi Sistemi”ni ərsəyə gətirib.

Vətəndaşlara sistemdən istifadə qaydaları yaranan çətinliklərlə əlaqədar "ASAN xidmət”in 9108 Çağrı Mərkəzinə müraciət edilməsi imkanı yaradılıb.

Bəlli olur ki, fəaliyyətə başladığı müddətdən bu günə qədər ilk dəfə Çağrı Mərkəzi xidmətlərinin müasir texnologiyalardan istifadə edilməklə evdən, məsafədən həyata keçirilməsi təmin edilib. Yəni vətəndaşlar üçün rahatlığın əlçatanlığın təmin edilməsi məqsədilə Dövlət Agentliyinin müxtəlif struktur bölmələrinin, o cümlədən "ASAN xidmətmərkəzlərinin əməkdaşlarının bəziləri inzibati ofislərindən, digərləri isə evdən olmaqla Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətinə cəlb olunub onlar zəruri texnoloji avadanlıqlarla təchiz ediliblər.

 

 

Gün ərzində 15-17 mindən çox vətəndaş müraciəti

 

 

Mərkəzdə müxtəlif istiqamətlər üzrə vətəndaş müraciətlərini cavablandıran əməkdaşlar tərəfindən gün ərzində təxminən 15-17 mindən çox müraciət qəbul olunur. 9108 Çağrı Mərkəzi vasitəsilə müraciətlərin qəbulu xüsusi karantin rejimi müddətində nəzərdə tutulur.

Müraciətlər bu müddətdə həftənin bütün günləri həyata keçirilir. Eyni zamanda vətəndaşlarımızın daha asan məlumatlandırılması çoxsaylı zənglərin idarə edilməsi üçün 24 saat avtomatlaşdırılmış rejimdə vətəndaşların sorğularını cavablandıran sistem fəaliyyət göstərir.

Maraqlıdır, görəsən gün ərzində daha çox hansı istiqamətlərlə bağlı müraciətlər olur?

Zənglərin ardı-arası kəsilmədiyi üçün operatorların da demək olar boş vaxtları olmur. Çağrı Mərkəzinin operatoru Şərqiyyə Həsənova deyir ki, ölkədə karantin rejiminin tətbiqi ilə bağlı 9108 Cağrı Mərkəzi xüsusi gücləndirilmiş rejimində fəaliyyət göstərir. Vətəndaşlar gün ərzində əlaqə saxlayıb müraciətlərini ünvanlayırlar. Müraciətlərin içərisində ən çox verilən suallar fiziki şəxslərin SMS icazəsi, yəni mesajların hansı formada göndərilməsi hüquqi şəxslərin, fərdi sahibkarların icaze.e-gov.az portalından elektron icazələrin necə alınması ilə bağlı olur.

Bu arada Elnur Niftəliyev deyir ki, "Xüsusi Karantin Rejiminin Tətbiqi Zamanı İcazələrin Alınması Monitorinqi Sistemifəaliyyətə başladıqdan sonra "Elektron hökumətportalının xidmətlərindən biri olan "Əmək müqavilələrinin bildiriş sistemivasitəsilə 80 mindən çox əmək müqaviləsi bildirişi qeydə alınıb.

Onun sözlərinə görə, əməkdaşlar üçün icazələrin əldə edilməsi səbəbindən təşkilatlar qeyri-rəsmi formada çalışdığı əməkdaşlar ilə rəsmi əmək müqaviləsi bağlamaq məcburiyyətində qalıb: "İcazələr sistemi vətəndaşlarımızın sağlamlığını qorumağa xidmət etməklə yanaşı, şəffaflığın artırılmasına, kölgə iqtisadiyyatının qarşısının alınmasına da müsbət təsirini göstərib”.

 

 

Ən çox verilən suallar

 

 

Çağrı Mərkəzinin digər operatoru Aygün Əliyeva deyir ki, SMS icazələrlə bağlı ünvanlanan suallar daha çox hansı indeks üzrə neçə saat müddətində yaşayış yerini tərk edilməsi ilə bağlı olur. Bununla yanaşı mərkəzə həm hüquqi şəxslər, fərdi sahibkarların icazəsi ilə bağlı suallar daha çox ünvanlanan müraciətlər sırasındadır.

Mərkəzin daha bir əməkdaşı Hatəmi Selcan hava limanında vizaların verilməsi üzrə mütəxəssisdir. Karantin rejiminin tətbiqi ilə əlaqədar olaraq 9108 Çağrı Mərkəzində fəaliyyət göstərir. Mütəxəssisin fikrincə, gün ərzində daha çox 8103 qısa nömrəsinə göndərilən SMS və icaze.e-gov.az portalı üzərindən alınan icazələrlə bağlı vətəndaşların müraciətlərini cavablandırır. Ən çox ünvanlanan suallar içərisində "SMS-i göndərmişəm, avtomobilim üçün də SMS göndərməliyəm” və ya "mən SMS-i mütləq öz adıma olan nömrədən göndərməliyəm” kimi suallar daha çox olur.

Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan İnnovasiyalar Mərkəzinin əməkdaşı Sona Allahverdiyeva xüsusi karantin rejimi ilə əlaqədar olaraq 9108 Çağrı Mərkəzində çalışır. Vətəndaşların 8103 qısa nömrəsinə göndərdikləri SMS və e-icaze.e-gov.az portalı ilə bağlı daxil olan sualları cavablandıran Sona xanım deyir ki, gün ərzində 100-dən artıq zəng qəbul edir. Sualların əksəriyyəti digərlərində olduğu kimi, SMS icazələri ilə bağlı olur.

 

 

Vətəndaş məmnunluğu və şəffaflığın təmini

 

Çağrı Mərkəzində apardığımız müşahidə, əməkdaşların operativ cavabları, nəzakətli davranışları bizdə xoş təəssüratlar yaratdı və onlara işlərində uğurlar arzulayaraq mərkəzi tərk edirik.

Göründüyü kimi, ölkəmizdə mövcud olan müasir elektron texnologiya vasitəsilə karantin rejimində də vətəndaşlara operativ xidmət göstərilir. Bu da Azərbaycan dövlətinin vətəndaş-hökumət münasibətlərində çeviklik, şəffaflıq prinsipinə əsaslanan "Elektron hökumət” sisteminin tətbiqinə keçidinin uğurlu nəticəsidir. Bütün bunlar, əlbəttə ki, vətəndaş məmnunluğunun, şəffaflığın təmin edilməsi ilə bağlı görülən işlərin real təzahürüdür.

 

 

Rəşad BAXŞƏLİYEV

Azərbaycan.-2020.- 26 aprel.- S.1;4.