Prezident İlham Əliyevin məqsədyönlü fəaliyyəti Azərbaycanın iqtisadi-siyasi hərbi qüdrətini daha da artırıb

 

Dünya təcrübəsi göstərir ki, yüksək dövlətçilik təfəkkürünə, idarəçilik qabiliyyətinə malik liderləri olmayan xalqlar nəinki müstəqil dövlət yarada bilməmiş, hətta dünya səhnəsindən tamamilə silinmək təhlükəsi ilə üzləşmişlər. Milli dövlətçiliyin qorunması və möhkəmləndirilməsi tarixi şans və milli iradə nümayişi ilə deyil, həm də milli lider amili ilə bağlıdır. Müasir Azərbaycan dövlətinin banisi, ulu öndər Heydər Əliyev bu nöqteyi-nəzərdən respublikanın dəyişməz və dönməz milli inkişaf strategiyasının müəllifi kimi çağdaş tariximizdə əbədiyaşarlıq hüququ qazanmışdır. Hansı siyasi şəraitdə və tarixi mərhələdə yaşamasından asılı olmayaraq, xalqımız Heydər Əliyev siyasi kursunun həyati əhəmiyyət daşıyan prinsiplərinə sadiqlik nümayiş etdirmişdir.

Tarixən hər bir xalq məhz böyük liderinin sayəsində öz təbii hüququnu - milli dövlət qurmaq haqqını təmin etmiş, üzləşdiyi böyük faciələri, maneələri əzmlə dəf etmişdir. Ötən əsrin sonlarına doğru istiqlaliyyətinə qovuşmuş Azərbaycanın milli dövlətçiliyinə qarşı yönəlmiş xarici və daxili həmlələri əzmlə aradan qaldırması da milli lider amili ilə şərtlənmişdir. Çox çətin və mürəkkəb bir siyasi şəraitdə hakimiyyətə gələn ümummilli lider Heydər Əliyev nəinki Azərbaycanın dövlət müstəqilliyini qoruyub saxlamış, ictimai-siyasi sabitliyi, qanunçuluğu, hüquq qaydalarını bərpa etmiş, eyni zamanda erməni işğalının qarşısının alınmasında da mühüm xidmətlər göstərmişdir.

1993-cü ilin iyununda - son dərəcə mürəkkəb bir dövrdə xalqın təkidli tələbi ilə respublika rəhbərliyinə qayıdan ümummilli lider Heydər Əliyev ictimai-siyasi sabitliyi təmin etməklə, vətəndaş qarşıdurmasını aradan qaldırmaqla, respublikanı parçalanmaq təhlükəsindən hifz etməklə, sözün əsl mənasında, milli qurtuluşu təmin etmişdir. Ulu öndərin Ali Sovetin Sədri seçildiyi 15 iyun tarixinin sonradan Milli Qurtuluş Günü elan edilməsi və hər il əlamətdar gün kimi qeyd olunması da məhz bu reallığa əsaslanır.

Kifayət qədər mürəkkəb bir dövrdə xalqa rəhbərlik missiyasını üzərinə götürən ulu öndər Heydər Əliyevin qarşısında dövlətçiliyin qorunub saxlanması ilə yanaşı, cəbhə bölgəsində üzləşdiyimiz hərbi uğursuzluqları aradan qaldırmaq, düşmənə qarşı mütəşəkkil müqaviməti təşkil etmək, iqtisadi, siyasi, mənəvi və psixoloji cəhətdən ağır durumda olan bir ölkədə ordu quruculuğuna başlamaq kimi ağır vəzifələr dayanırdı. Daxili sabitlik üçün potensial təhlükə mənbəyi sayılan qanunsuz silahlı qruplaşmaların - hərbi müxalifətin zərərsizləşdirilməsi ümummilli liderin üzərinə düşən məsuliyyət yükünü bir qədər də artırır, onun kifayət qədər riskli və qətiyyətli addımlar atmasını zəruri edirdi. Yaranmış acınacaqlı durumda bu taleyüklü problemlərin həllinə paralel yanaşmaya, bütün sahələrdə köklü islahatların aparılmasına ehtiyac yaranmışdı. Cəbhə bölgəsində vəziyyətin sabitləşməsinə nail olmadan xarici investorları ölkəyə cəlb etmək, iri neft şirkətlərilə müqavilələr imzalamaq, iqtisadi böhran və tənəzzül mərhələsini adlamaq mümkün deyildi. Belə bir şəraitdə vəzifə səlahiyyətlərinin icrasına başlayan Heydər Əliyev qısa müddətdə həlledici uğurlara imza atmaqla peşəkar idarəçi və xarizmatik lider olduğunu bir daha təsdiqləmişdir.

1993-cü il noyabrın 2-də Azərbaycan dövlət televiziyası və radiosu ilə xalqa müraciət edən Heydər Əliyev ictimai ruh düşkünlüyünün qarşısını almış, hamını bir nəfər kimi düşmənə qarşı mübarizədə fəal iştirak etməyə çağırmışdır. Ulu öndər Heydər Əliyev müraciətində təkcə hərbi uğursuzluqların səbəblərini deyil, həm də vəziyyətdən çıxış yollarını göstərmişdir. Eyni zamanda, keçmiş hakimiyyətin dövründə Qarabağ məsələsindən çirkin siyasi məqsədlər üçün istifadə edildiyini, ordunun hakimiyyət uğrunda qeyri-qanuni mübarizəyə qoşulduğunu təəssüflə vurğulamışdır: "Ordunu bir gündə, bir ayda, üç ayda yaratmaq mümkün deyil. Ancaq iki-üç il müddətində ordu yaratmaq, Azərbaycanın etibarlı müdafiəsini təşkil etmək olardı. Təəssüf ki, bu fürsətlər əldən verilib".

Ümummilli lider Heydər Əliyevin xalqa müraciətindən sonra qəlbində vətən sevgisi olan, respublikamızdan kənarda hərbi xidmət keçən peşəkar zabitlərin, kadrların Azərbaycana axını başlanmışdı. Bu müraciət ictimaiyyətin ayrı-ayrı zümrələri tərəfindən dəstəklənmiş, vətəndaşlar, eləcə də ayrı-ayrı təşkilat və müəssisələr ictimai müdafiə prosesinə fəal şəkildə qoşulmuş, ordudan yayınma hallarının, cəbhədə geriləmələrin qarşısı alınmışdı. Hərbi uğursuzluqlarla üzləşdiyini, irəliləmək iqtidarında olmadığını görən təcavüzkar Ermənistan 1994-cü ilin mayında danışıqlar masası arxasında oturmağa, cəbhə bölgəsində atəşkəsi nəzərdə tutan "Bişkek protokolu"nu imzalamağa məcbur olmuşdu. Atəşkəs haqqında razılaşmanın imzalanması Azərbaycanın iqtisadi inkişafının təmin edilməsi və ordu quruculuğu prosesinin uğurla aparılması baxımından da mühüm bir mərhələ olmuşdu.

Atəşkəs mərhələsindən sonra ölkədə ordu quruculuğu istiqamətində ciddi addımlar atılmış, Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin kəmiyyət və keyfiyyət baxımından komplektləşdirilməsi, peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi, maddi-texniki bazasının gücləndirilməsi, hərbçilərin maddi rifah halının ildən-ilə yaxşılaşdırılması, ordu hissələrinin ən müasir texnika və avadanlıqla təchiz edilməsi, eləcə də bu sahədə beynəlxalq təcrübənin mənimsənilməsi dövlət siyasətinin ən mühüm qollarından birinə çevrilmişdir. Nizami ordu quruculuğu spesifik bir sahə, uzun sürən və gərgin səy göstərilməsini tələb edən mürəkkəb proses olsa da, müstəqil Azərbaycanın son 15 ildə bu sahədə qazandığı nailiyyətlər dövlətimizin etibarlı müdafiə sisteminin formalaşdığından xəbər verir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin səyləri ilə bu sahədə tamamilə yeni mərhələ başlanmış, ordunun elmi əsasda qurulması, peşəkar kadr potensialının hazırlanması, nizam-intizamın gücləndirilməsi, maddi-texniki təchizatının yüksəldilməsi baxımından bir sıra vacib işlər həyata keçirilmişdir.

Azərbaycan Ordusunun beynəlxalq standartlara uyğunlaşdırılması məqsədilə dünyanın ən nəhəng hərbi-siyasi bloku olan NATO ilə əməkdaşlıq münasibətləri qurulmuş, təşkilatlarla əlaqələr dövlətin xarici siyasətində mühüm istiqamətlərdən birinə çevrilmişdir.

Respublikamız hələ 1994-cü ilin may ayında NATO-nun "Sülh naminə tərəfdaşlıq" (SNT) proqramına qoşulduğunu çərçivə sazişi ilə təsdiqləmiş, son 10 ildə alyansın Cənubi Qafqaz regionundakı ən etibarlı, sınanılmış müttəfiqinə çevrilmişdir. SNT proqramı çərçivəsində əməkdaşlıq ölkəmizə alyansın hərbi-siyasi strukturları ilə yaxından əməkdaşlıq etmək, birgə təlimlər keçirmək, hərbi kadrlar hazırlanmasında blokun təcrübəsindən bəhrələnmək və digər imkanlar yaratmışdır. Ölkəmiz NATO-ya yeni dəvət almış ölkələrin modern ordu quruculuğu sahəsindəki addımlarını yaxından izləmiş, bundan praktiki surətdə bəhrələnmişdir. Bu əməkdaşlıq qlobal planda sülh və sabitliyə xidmət etməklə regionun nəhəng enerji layihələrinin təhlükəsiz gerçəkləşdirilməsinə də əsaslı təminat yaratmışdır.

Ümummilli lider Heydər Əliyevin vaxtilə ordu hissələrində şəxsi heyətlə müntəzəm keçirdiyi görüşlərin nəticələri zaman keçdikcə Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin əzmkarlığının artmasında özünü büruzə verir. Ulu öndərin hərbi hissələrdə əsgər və zabitlərin problemləri, qayğıları ilə maraqlanması, hərbi təhsil sisteminin müasirləşdirilməsinə və hərbi biliklərin tədrisinin yüksəldilməsinə böyük diqqət yetirməsinin səmərəsi ordunun bugünkü səviyyəyə yüksəlməsində təzahür edir.

Əsası ulu öndər tərəfindən qoyulmuş hərbi quruculuq siyasəti beş ilə yaxın müddətdə onun layiqli davamçısı - Azərbaycan Prezidenti, Ali Baş Komandan İlham Əliyev tərəfindən inamla davam etdirilir. Ordu quruculuğuna dair bütün mühüm tədbirlər ardıcıl surətdə, dünya təcrübəsi nəzərə alınmaqla həyata keçirilir. Dövlət başçısı ilk gündən bəyan etmişdir ki, ordunun möhkəm, qüdrətli olması üçün dövlətin iqtisadiyyatının güclülüyü vacib şərtdir. Bu reallığa nəzərən ölkə rəhbərliyi iqtisadiyyatın inkişafına adekvat olaraq ordu quruculuğu istiqamətində qətiyyətli addımlar atır. Təkcə bir faktı demək lazımdır ki, son beş ildə respublikanın hərbi büdcəsi on dəfədən çox artaraq bütövlükdə işğalçı Ermənistanın dövlət büdcəsinə çatmışdır. 2 milyard manat hərbi büdcəsi olan Azərbaycan Ordusu bu gün regionda NATO standartları səviyyəsində inkişaf edən nizami, peşəkar və çevik orduya çevrilmişdir. Milli Ordunun müdafiə qüdrətinin və döyüş qabiliyyətinin artırılması, maddi-texniki təchizatının yaxşılaşdırılması, o cümlədən hərbi qulluqçuların sosial müdafiəsi tədbirlərinin gücləndirilməsi bu siyasətin başlıca istiqamətləri kimi diqqəti çəkir.

Dövlət başçısı, Ali Baş Komandan İlham Əliyev Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin sülh yolu ilə həllinin mümkün olmayacağı təqdirdə xalqın öz torpaqlarını azad etmək üçün silaha sarılacağını, Silahlı Qüvvələrimizin düşmənə layiqli cavab vermək əzmini açıq bəyan edir. Son 5 il yarımda onlarca hərbi hissəyə gedən Azərbaycan Prezidenti ordunun qarşısında hələ mühüm vəzifələrin dayandığını bildirir: "Orduya ayrılan xərclər hər il artır. Büdcədə nəzərdə tutulan xərclər artır. Bundan sonra da orduya ayrılacaq vəsaitlər artacaqdır... Bizim ordumuz istənilən vaxtda torpaqlarımızı düşməndən azad etməyə qadirdir".

Son illər həyata keçirilən uğurlu islahatlar nəticəsində respublikamızın iqtisadi qüdrətinin ildən-ilə artması Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevə bu sahədə ardıcıl tədbirlər həyata keçirməyə, hərbi xərcləri durmadan artırmağa imkan vermişdir. Azərbaycanın görüntü xatirinə danışıqlar prosesində iştirak etmədiyini dəfələrlə bildirən Ali Baş Komandan cənab İlham Əliyev ölkədə hərbi potensialın daha da gücləndirilməsi, bu prosesdə qabaqcıl dövlətlərin təcrübəsinə istinad olunması kimi mühüm məsələləri diqqət mərkəzində saxlamışdır.

Təcavüzkar ölkənin Azərbaycanın güclü, mobil və peşəkar orduya malik olduğunu zaman keçdikcə aşkar duymağa başlaması ATƏT-in Minsk qrupu çərçivəsində aparılan danışıqların pozitiv məcrada getməsini təmin edir. Minsk qrupunun vasitəçiliyi ilə danışıqların Azərbaycanın haqlı olaraq irəli sürdüyü "mərhələli həll" formatında aparılması da ölkə iqtidarının diplomatik üstünlüyü kimi vurğulana bilər. Əgər təcavüzkar tərəf əvvəllər qondarma DQR-in "ya müstəqil olması, ya da Ermənistana birləşdirilməsi" kimi cəfəng iddia ilə çıxış edirdisə, son illərdə ciddi diplomatik təpkilər qarşısında münaqişənin mərhələli həlli ilə bağlı müzakirələrə qatılmağa məcbur olmuşdur.

Dövlət başçısı problemin Azərbaycanın ümdə maraqları qorunmaqla, beynəlxalq hüquq və normaları çərçivəsində sülh yolu ilə həlli üçün bütün mümkün imkanlardan istifadə olunacağını bəyan edir. Azərbaycan Prezidenti, Ali Baş Komandan İlham Əliyev 2008-ci ilin yanvarında Ağdam ictimaiyyətinin nümayəndələri ilə görüşdə bir daha vurğulamışdır ki, Ermənistanın danışıqlar prosesindəki mövqeləri zəifləməkdə davam edir: "Əgər bir neçə il bundan əvvəl Ermənistan tərəfi danışıqlar zamanı Dağlıq Qarabağa müstəqilliyin verilməsini tələb edirdisə, bu gün bu, belə deyildir. Bu gün onlar da anlayırlar ki, heç vaxt Dağlıq Qarabağa müstəqillik verilməyəcək, heç vaxt Dağlıq Qarabağ Ermənistana birləşməyəcəkdir. Bu, artıq təkcə bizim mövqeyimiz deyil, - bütün zamanlarda bizim mövqeyimiz bundan ibarət olmuşdur, - eyni zamanda, beynəlxalq vasitəçilərin mövqeyidir və Ermənistan tərəfi məcbur olub bu reallıqla hesablaşır. Əgər vaxtilə 4 rayonun Azərbaycana qaytarılması məsələsi müzakirə olunurdusa, daha doğrusu, Ermənistan tərəfindən irəli sürülürdüsə, bu gün artıq bu da keçmişdə qalıbdır. İndi 7 rayonun, bütün işğal olunmuş torpaqların Azərbaycana qaytarılmasından söhbət gedir. Bunu Ermənistandan beynəlxalq vasitəçilər, ATƏT-in Minsk qrupu tələb edir və Ermənistan rəhbərliyi məcbur olub bunu qəbul edir. Yəni, bu, çox böyük irəliləyişdir, çox böyük uğurlardır. Düzdür, məsələ hələ ki öz həllini tapmayıb, amma biz buna yaxınlaşırıq".

Təcavüzkar siyasətini uzun müddət davam etdirə bilməyəcəyini yaxşı başa düşən Ermənistan da son dövrlərdə danışıqlar prosesində müəyyən konstruktivlik görüntüsü nümayiş etdirmək məcburiyyətində qalıb. Məsələ burasındadır ki, münaqişənin həllinin uzanmasına görə ən böyük zərbə də məhz Ermənistana dəyir. Faktiki olaraq problemin həllini tapmaması Ermənistan iqtisadiyyatında tormozlayıcı amilə çevrilib. Azərbaycan Türkiyə və Gürcüstanla müxtəlif iqtisadi layihələr həyata keçirməklə, Ermənistanı faktiki olaraq üç strateji tərəfdaşın əhatəsində - təcrid vəziyyətində yaşamaq gerçəkliyi ilə üz-üzə qoyub. Təcavüzkarlıq siyasətindən əl çəkməyən Ermənistan, əslində, özü-özünü Cənubi Qafqazda gerçəkləşən bütün strateji layihələrdən kənarda saxlayıb.

Dövlət başçısı İlham Əliyev ötən beş ildə həyata keçirdiyi çevik siyasətlə həm də Ermənistanın ifşasına nail olmuşdur. Görülən işlərin nəticəsidir ki, AŞ PA-nın 2005-ci il yanvar sessiyasında qəbul etdiyi rəsmi sənəddə Ermənistan təcavüzkar dövlət kimi tanınmış, Azərbaycan torpaqlarının işğal altında saxlanmasının yolverilməz olduğu vurğulanmışdır. Təşkilatın 1416 saylı qətnaməsində Azərbaycan ərazilərinin ermənilər tərəfindən işğal olunduğu və separatçı qüvvələrin Dağlıq Qarabağ bölgəsinə nəzarət etdiyi göstərilmiş, münaqişə ilə bağlı BMT Təhlükəsizlik Şurasının qətnamələrində əks olunmuş tələblərin yerinə yetirilməsinin və silahlı qüvvələrin işğal olunmuş ərazilərdən çıxarılmasının vacibliyi vurğulanmışdır. Bu tələblər AŞ PA-nın 2005-ci il 1690 saylı tövsiyəsində də öz əksini tapmışdır. Bundan başqa, ötən ilin martında BMT də Ermənistanın təcavüzkar dövlət olduğunu bir daha rəsmi sənədində göstərmişdir.

Azərbaycan iqtidarı dəfələrlə bəyan etmişdir ki, SSRİ-nin dağılmasından sonra bir sıra postsovet respublikalarında baş qaldıran münaqişələrin kökündə məhz eyni amil - terrorçuluğun başlıca səbəblərindən biri olan təzavüzkar-separatizm dayanır. Ermənistanın işğal yolu ilə Dağlıq Qarabağda separatçı rejim, nəzarətsiz zona formalaşdırması regionda və Avropada sülhə və təhlükəsizliyə ən böyük təhdidlərdən biridir. Dövlət başçısı İlham Əliyevin dəfələrlə vurğuladığı kimi, separatçılıq fəaliyyətini "Dağlıq Qarabağ "xalqı"nın öz müqəddəratını təyin etmək" arzusu kimi qələmə verməsi tamamilə absurd və beynəlxalq hüquq norma və prinsiplərinə ziddir.

Tarixən Azərbaycan torpaqlarına göz dikən ermənilər bu yolla özlərinin işğalçılıq siyasətinə "bəraət qazandırmağa", beynəlxalq ictimaiyyətin qınaq və təzyiqlərindən sığortalanmağa çalışırlar. Separatçı rejimlər bu və digər vasitələrlə, xarici dəstək faktoru ilə qeyri-qanuni şəkildə nəzarət altında saxladıqları ərazilərdəki fəaliyyətlərini "pərdələmək" üçün hər zaman beynəlxalq hüququn "milli özünütəyinetmə" kimi müstəsna prinsipinə istinad etməyə çalışırlar.

Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev haqlı olaraq bildirir ki, ayrı-ayrı dövlətlərin ərazisində yaşayan ermənilər öz müqəddəratlarını təyin etmək niyyətinə düşsələr, bu halda dünyanın hazırkı siyasi xəritəsindən əsər-əlamət qalmaz. "Dağlıq Qarabağ erməniləri muxtariyyat çərçivəsində milli azlıq kimi yaşamağı davam etdirə bilərlər. Yaxşı məlumdur ki, Avropada və dünyanın digər hissələrində muxtar qurumlar mövcuddur. Dünyanın bir çox ölkələrində milli azlıqlar vardır. İndi təsəvvür edin ki, dünyada hər bir milli azlıq özü üçün müstəqillik tələb etsə, nələr baş verər! Bu, cəfəngiyatdır. Bu məsələ ilə bağlı Azərbaycanın mövqeyi ədalətə, həqiqətə və beynəlxalq hüquq normalarına söykənir".

Rəsmi Bakı danılmaz faktlar əsasında hər zaman bəyan edir ki, Dağlıq Qarabağda separatçı erməni rejimi formalaşanadək burada əhalinin böyük əksəriyyətini azərbaycanlılar təşkil etmişlər. Eyni zamanda bu muxtar vilayətdə rusların və digər millətlərin nümayəndələri də yaşamışlar. Belə olan halda həmin ərazidə yalnız bir qrup erməninin "öz müqəddəratını təyin etmək" kimi cəfəng bir iddia ilə çıxış etməsi yolverilməzdir. Azərbaycan Prezidenti bu reallıqdan çıxış edərək gələcəkdə Dağlıq Qarabağın statusunun müəyyənləşdirilməsi zamanı erməni icması ilə yanaşı, azərbaycanlı icmasının da maraqlarının və təhlükəsizliyinin əsas götürülməsini vacib sayır. Son illər Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icmasının mütəşəkkil qüvvəyə çevrilməsi və konkret hüquqi statusda fəaliyyətini genişləndirməsi istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər də məhz bu məqsədə xidmət edir.

2006-cı ildə Ədliyyə Nazirliyində hüquqi qeydiyyatdan keçmiş Dağlıq Qarabağ bölgəsi Azərbaycanlı İcması İctimai Birliyinin bu günlərdə keçirilmiş qurultayı da aparılan müzakirələrin və qəbul olunan qərarların əhəmiyyətinə görə aktuallığını qoruyub saxlayır. Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icmasının nümayəndələri ilə yanaşı, Azərbaycanın tanınmış ziyalılarının, görkəmli elm, mədəniyyət və incəsənət xadimlərinin iştirak etdikləri qurultayda ötən dövr ərzində görülmüş işlər ətraflı təhlil edilmiş, gələcək fəaliyyət istiqamətləri müəyyənləşdirilmiş, habelə təcavüzkarın ifşası istiqamətində həyata keçiriləcək konkret tədbirlər ətrafında müzakirələr aparılmışdır.

Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icmasının fəaliyyətinə hüquqi statusun verilməsi ilk növbədə onun beynəlxalq miqyasda fəal şəkildə təşkilatlanmasına, erməni lobbisinin məkrli fəaliyyətinə qarşı effektiv mübarizə aparmasına imkan yaradır. İcma Azərbaycanın xaricdəki diasporları, səfirlik və konsulluqları vasitəsilə geniş əlaqələr yaratmaqla Dağlıq Qarabağ azərbaycanlılarının üzləşdikləri acınacaqlı vəziyyət barədə dünya ictimaiyyətində dolğun təsəvvür yaratmağa çalışmalıdır. Eyni zamanda, Ermənistanın azərbaycanlılara və türklərə qarşı tarixən apardığı terror və soyqırımı cinayətləri ilə bağlı məlumatların dünya birliyinə çatdırılması qarşıda duran başlıca vəzifələrdəndir. Son illər Cənubi Qafqazda həyata keçirilən bütün qlobal enerji və kommunikasiya layihələrinin lokomotivi qismində çıxış edən Azərbaycan dünyada kifayət qədər tanınsa da, bu sahədə hələ çox iş görülməli, erməni lobbisinin, bütövlükdə isə anti-azərbaycançı şəbəkənin respublikamıza qarşı apardığı əks-təbliğatın qarşısı daha müasir, səmərəli vasitələrlə alınmalıdır. Qurultayda bu və digər məsələlər geniş müzakirə olundu, Dağlıq Qarabağ bölgəsi Azərbaycanlı İcması İctimai Birliyinin ölkə daxilində və xaricində həyata keçirəcəyi layihələr razılaşdırıldı. Tədbirdə çıxış edənlər haqlı olaraq bildirdilər ki, Dağlıq Qarabağ icmasının üzvləri, bütövlükdə hər bir azərbaycanlı bu gün kompüter texnologiyalarından - internetdən istifadə etməklə ölkə həqiqətlərini bütün dünyaya yaymalı, ermənilərin təcavüzkar siyasətinin ifşasına çalışmalıdır. Qurultayda Dağlıq Qarabağ bölgəsi Azərbaycanlı İcması İctimai Birliyinin internet saytının yaradılması ilə bağlı təklifin reallaşdırılmasını da vacib sayıram. Bir neçə dildə fəaliyyət göstərəcək belə bir portalın yaradılması Dağlıq Qarabağ azərbaycanlılarının haqq səsinin dünya ictimaiyyətinə çatdırılmasında vacib addım ola bilər.

Son illərdə Ermənistan bilavasitə dəstəklədiyi Dağlıq Qarabağ separatçı rejiminin danışıqlar prosesində tərəf kimi iştirakına çalışsa da, Azərbaycan qətiyyətlə buna yol verməmişdir. Lakin bəzi hallarda ATƏT-in Minsk qrupu həmsədrlərinin Dağlıq Qarabağa səfər etməsi və separatçı rejimin rəhbərləri ilə görüşməsi təəssüf doğuran haldır. Fikrimcə, Minsk qrupu həmsədrləri bitərəfliklərini qoruyub saxlamaq üçün Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icmasının nümayəndələri ilə də müntəzəm görüşlər keçirməli, onların təkliflərini, haqlı mövqeyini nəzərə almalıdırlar. Bu, həm də balansın qorunması baxımından son dərəcə vacibdir. Qurultayda bu yöndə səylərin gücləndirilməsi barədə səslənən təkliflər xüsusi aktuallıq kəsb edir. Ümumiyyətlə, gələcəkdə icma Dağlıq Qarabağla bağlı aparılan bütün danışıqlarda iştirak etməli və təmsil olunmalıdır. Eyni zamanda, münaqişə ilə bağlı təşkil olunan tədbirlərdə Qarabağdan olan ictimaiyyət nümayəndələrinin, xüsusilə gənclərin iştirakına şərait yaradılmalı, Qarabağ həqiqətlərinin dünyaya çatdırılmasına nail olunmalıdır. Bütün beynəlxalq təşkilatlar və münaqişənin həlli missiyasını öz üzərinə götürmüş beynəlxalq qurumlar birmənalı olaraq bilməlidirlər ki, Dağlıq Qarabağ azərbaycanlılarının rəyi nəzərə alınmadan, hüquqları tanınmadan münaqişənin həlli yoxdur.

Qurultayda Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icması adından Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevə ünvanlanmış müraciət isə təkcə yurd-yuvasından didərgin düşmüş qarabağlıların deyil, bütövlükdə Azərbaycan xalqının arzu və istəyini ifadə edir. Müraciətdə münaqişənin həlli ilə bağlı aparılan danışıqların yalnız Azərbaycanın ərazi bütövlüyü və suverenliyi prinsipi əsasında həllini tapacağına dərin inam ifadə olunur: "Biz ATƏT-in Minsk qrupunun vasitəçiliyi ilə münaqişənin nizamlanmasına dair gedən danışıqları, iri dövlətlər və nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla aparılan məqsədyönlü işləri diqqətlə izləyirik. Erməni separatizminin və təcavüzünün dəhşətlərini öz üzərində hamıdan çox hiss etmiş icmamız artıq 17 ildir ki, torpaqlarımızın azad olunacağı, bütün məcburi köçkünlərin öz evlərinə dönəcəyi günü səbirsizliklə gözləyir. Lakin yekdil fikrimiz belədir ki, Dağlıq Qarabağ probleminin tənzimlənməsi yalnız ölkəmizin ərazi bütövlüyünün bərpası və dövlətimizin suveren hüquqlarının təmin olunması əsasında mümkün ola bilər. Ona görə də münaqişənin həlli ilə bağlı aparılan danışıqlarda tutduğunuz ardıcıl və qətiyyətli mövqeyi, ordumuzun qüdrətinin artırılması istiqamətində həyata keçirdiyiniz tədbirləri birmənalı şəkildə müdafiə edirik. Əmin ola bilərsiniz ki, Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icması torpaqlarımızın işğaldan azad edilməsi naminə apardığınız işlərdə daim Sizinlə birgə olacaq, atdığınız bütün addımları dəstəkləyəcəkdir.

İnanırıq ki, Sizin rəhbərliyinizlə xalqımızın bütün taleyüklü problemləri kimi, Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsi də yaxın gələcəkdə öz həllini tapacaq, doğma yurdlarından didərgin düşmüş soydaşlarımız öz el-obalarına qayıdaraq ölkəmizdəki quruculuq işlərinə daha sanballı töhfələr verəcəklər".

Qurultayda dövlət başçısına ünvanlanan müraciətdə qaçqın və məcburi köçkünlərin problemlərinin həlli sahəsində həyata keçirilən tədbirlər xüsusi təqdir olunmuşdur. Cəbhə bölgəsində yerləşən, düşmənlə üz-üzə dayanaraq inkişaf edən Ağdam rayonu da bu diqqət və qayğını yüksək dəyərləndirir. Xüsusi vurğulamaq istərdim ki, Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin 2008-ci il yanvarın 17-də və oktyabrın 4-də Ağdama səfər etməsi rayon sakinlərində böyük ruh yüksəkliyi doğurmuşdur. Quzanlı qəsəbəsində inşa edilmiş Olimpiya İdman Kompleksinin açılış mərasimində və 10 km məsafədən çəkilmiş qaz xəttinin açılışında iştirak edən dövlət başçısı İlham Əliyev Ağdamda görülən işləri yüksək qiymətləndirmişdir.

Üçdə iki hissəsi işğal altında olan, düşmənlə üzbəüz yaşayan Ağdam rayonunun Quzanlı qəsəbəsinin sürətlə inkişaf etməsi, infrastrukturun yeniləşməsi, sahibkarlığın inkişaf etməsi, hətta orada gənc nəslin fiziki sağlamlığının təmin edilməsi üçün müasir tələblərə cavab verən yeni olimpiya kompleksinin inşa edilməsi Prezident İlham Əliyevin məcburi köçkünlərə diqqət və qayğısının əyani təzahürüdür.

Ağdam rayonunda Olimpiya İdman Kompleksinin təntənəli açılış mərasimində çıxış edən Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev rayonun hərtərəfli inkişafından razı qaldığını qeyd etməklə yanaşı, cəbhə rayonlarının dövlətin xüsusi diqqət və qayğısı ilə əhatə olunduğunu vurğulamışdır. Dövlət başçısı ilk dəfə olaraq Azərbaycanın qəsəbəsində belə bir möhtəşəm idman kompleksinin tikildiyini vurğulamış, bunun Ağdam rayonunda idmanın inkişafına təkan verəcəyini demişdir: "İlk dəfədir ki, rayonlarda, kənddə, - əslində indi qəsəbədir, amma biz kompleksin təməlini qoyanda Quzanlı kənd hesab olunurdu, - belə möhtəşəm Olimpiya İdman Kompleksi tikilmişdir. Bu onu göstərir ki, bölgələrin inkişafı, Azərbaycanın müxtəlif yerlərində, ən ucqar yerlərində yaşayan insanların şəraitinin yaxşılaşdırılması üçün, müasir infrastrukturun yaradılması üçün bütün tədbirlər görülür. Biz ölkəmizi hərtərəfli inkişaf etdiririk. Biz həm ölkəmizdə ən böyük beynəlxalq yarışları uğurla keçiririk, həm də idmançılarımız bizi öz uğurları ilə sevindirirlər, bizim çox güclü idman potensialımız var, gənc nəsil yetişir. O cümlədən, Ağdam rayonundan olan idmançılar həmişə Azərbaycanın idman şöhrətini yüksəklərə qaldırmışlar. Ağdamın çox gözəl və güclü idman məktəbi olmuşdur və indi də var".

Dövlət başçısı bir daha vurğulamışdır ki, Azərbaycanın cəbhə bölgələrində yaşayan insanların həyat səviyyəsinin yüksəldilməsi dövlətin başlıca məqsədlərindən biri olaraq qalır. Qaçqınların və məcburi köçkünlərin yaşayış səviyyəsinin yaxşılaşdırılması və məşğulluğunun artırılması istiqamətində qəbul edilmiş qərarlar, sərəncamlar bu gün uğurla icra edilir. Ötən ilin sonunda əvvəllər qəbul edilmiş proqramlara əlavələr göstərir ki, proqramın əsas hissəsi icra olunmuşdur. Hər il bu məqsədlərə yüz milyonlarla manat vəsait sərf edilir, yeni qəsəbələr, şəhərciklər salınır. Təkcə Ağdam rayonunda 12 qəsəbə salınmışdır və burada 86 min insan yaşayır.

Səfərdən dərhal sonra "Ağdam rayonunun sosial-iqtisadi inkişafının sürətləndirilməsinə dair əlavə tədbirlər haqqında" sərəncam dövlət başçısının hər bir vədinin əməli işə söykəndiyini növbəti dəfə nümayiş etdirmişdir. Sərəncamla bu rayona Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Ehtiyat Fondundan 2 milyon manat vəsaitin ayrılması təmin edilmişdir. Bu vəsait sosial-iqtisadi inkişaf istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsinə, o cümlədən abadlıq-quruculuq işlərinin sürətləndirilməsinə, əhaliyə göstərilən səhiyyə xidmətinin yaxşılaşdırılmasına və digər zəruri sosial məsələlərin həllinə sərf olunmuşdur.

Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı icmasının hər bir üzvü kimi, Ağdam sakinləri də dövlət başçısı İlham Əliyevin istər ordu quruculuğu, istərsə də münaqişənin sülh yolu ilə həlli sahəsindəki xidmətlərini birmənalı dəstəkləyirlər. İnanırıq ki, bu siyasət ən qısa zamanda Azərbaycanın ərazi bütövlüyü və suverenliyinin bərpası ilə nəticələnəcək, məcburi köçkünlər öz doğma yurdlarına qayıdacaqlar.

 

 

Həsən SARIYEV,

Ağdam Rayon İcra

Hakimiyyətinin başçısı

 

Azərbaycan.- 2009.- 17 iyun.- S. 1, 4.