Tarix qarşısında cavabdehik

 

Bir çoxları onu məşhurBəyin oğurlanmasıfilmindəki sürücü Musa rolu ilə tanıyıb. Bu elə onun kinoda ilk işi olub. Çoxlarına ifa etdiyi ilk roldan tanınmaq qismət olmasa da, bu xoşbəxtlik Əməkdar artist Vidadi Həsənovun bəxtinə yazılıb. Filmin ekranlara çıxmasından ötən 28 il ərzində V.Həsənov  teatrkino aktyoru, rejissor, pedaqoq, şair, ssenari müəllifi kimi özünü sınayıb və uğur qazanıb. Aktyor kimi 20-yə yaxın filmə çəkilib, elə bu sayda teatrda rol ifa edib, rejissor kimi müxtəlif əsərləri səhnələşdirib.

 Mədəniyyət və İncəsənət Universitetini bitirən V.Həsənov Avropa Kinematoqrafçılar Assosasiyasının xətti ilə 2009-cu ildə Tiflis, 2010-cu ildə Moskvada ssenari kursunu bitirərək beynəlxalq sertifikat alıb. Qazaxıstan Respublikasının müstəqilliyinin 20 illiyi münasibətilə 2011-ci ildə Almata şəhərində keçirilən tələbələrin I Beynəlxlaq Teatr Festivalında rəhbəri olduğu kursun tələbələri “Qran-pri” mükafatına layiq görülüb. Uzun illərdir  Dövlət “Yuğ” teatrında çalışan Əməkdar artist yaradıcılığı, kinoteatr haqqında fikirlərini “New Baku Postla bölüşüb:

Uzun illərdir SiziYuğ” teatrında bağlayan nədir?

Arada 10 ilYuğdan ayrıldım, amma başqa teatrda işləmədim, buraya qayıtdım. Ötən mövsümdən Akademik Milli Dram Teatrına dəvət almışam və oradaŞahşair” və  Şah Qacar  tamaşalarında oynayıram. “Yuğ” Teatrının yaranışından buradayam. Hamı mənə doğmalaşıb. Əsas şərtlərdən biri budur. İkincisi, bu teatrın yaradıcısı, mərhum Vaqif İbrahimoğluonun  teatr poetikası. “Yuğ  öz estetikasına görə, Azərbaycanda, hətta dünyanın bir çox yerlərində olan teatrlardan fərqlənir. Bu teatra avanqard da deyirlər.

Teatrdan ayrılmağınıza səbəb nə oldu?

– Günlərin bir günü müəllimim V.İbrahimoğlu dedi ki, “get”, mən də getdim. 10 ildən sonra dedi “qayıt”, qayıtdım. Həmin 10 il müddətində pedaqoji fəaliyyətlə və kişi ailəsini dolandırmaq üçün görə bilərsə, hamısı ilə məşğul oldum.

Bu mövsümYuğda  hansı yeniliklər olacaq?

– Yenilikləri hələ deyə bilmərəm.  “Qəbirqazma üsulu”, “Naməlum Axundzadə”, “Sərhəssə ev”, “Kafkakimi keçən mövsümdən qalan tamaşalar oynanılacaq, bir neçə yeni tamaşa da olacaq. 

Teatrkino aktyoru, rejissor, pedaqoq, şair, ssenari müəllifi və s. istedadınızı bunlardan təkcə birinə yönəltmək kifayət etmədimi?

– Yaradıcılığın müxtəlif sahələri ilə nə qədər çox məşğul olsan, bacarığın artacaq, istedadın daha da təkmilləşəcək, cilalanacaq. İnsanın istedadı ağac kimidir, onu yetişdirmək üçün gübrə və su veririk ki, yaxşı bar gətirsin. İnsan da öz istedadını nə qədər çox bəhrələndirsə və incəsənətin müxtəlif növləri ilə nə qədər çox məşğul olsa, o qədər yaxşıdır. Sənətçi təkcə səhnəyə çıxıb rolunu oynayan deyil, aktyorluq daha geniş məfhumdur.

Sonuncu dəfə zaman filmə çəkilmisiniz?

Ötən ilÇölçüfilmində Ulu Çölçü rolunu ifa etmişəm. Bu filmin həm ssenari müəllifiyəm. Rejissor E.QuliyevinDərvişin qeydlərifilmində professor obrazını canlandırmışam. Hələlik yeni dəvətlər yoxdur. QağayıTək olanda qorxmaadlı seriala çəkilmişəm. Bir daha seriala çəkilməyəcəm.

Tamaşaçı milli serialların süniliyindən şikayətlənir. Sizin çəkilmək istəməməyinizin səbəbi budur?

– Biz bu sahədə hələ ilk addımlar atırıq. Heç etməməkdənsə mütləq seriallar çəkilməlidir. İnsanlar peşəkarlığı yalnız işləyə-işləyə əldə edəcək. Müəyyən bir mərhələ keçməliyik ki, seriallarımızın bədii-estetik tərəfləri adamların istəyinə uyğun olsun. Ammabaxmırıq”, “pisdir”, “çəkməsinləryanaşması düzgün deyil.

Filmoqrafiyanızda 20-yə yaxın film var. Bəs, niyə hamı Sizi məhzBəyin oğurlanması”ndan tanıyır?

 

Bunun çox sadə səbəbi var: çünki ilk dəfə o filmə çəkilmişəm. Bəyin oğurlanmasıçox populyardır. Tez-tez televiziya kanallarında nümayiş etdirilir istər-istəməz yaddaşlarda qalır. Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət İncəsənət İnstitutunun dram kino aktyorluğu fakültəsinin 4-cü kursunda oxuyurdum. Tanınmış rejissor Tofiq İsmayılov kino aktyoru sənətindən dərs deyirdi. Bu filmə çəkilmək üçün mənimlə bərabər bir kursda oxuduğum Füzuli Hüseynovu da dəvət etdi. Müəyyən səbəblərə görə filmi T.İsmayılov yox, Vaqif Mustafayevlə Ceyhun Mirzəyev çəkəsi oldu. Onlar bir çox rolların ifaçılarını dəyişsə , mən qaldım. 

Köhnə filmlərin hələ maraqla izlənməsinə səbəb nədir?

– “Bəyin oğurlanması”, “Arşın mal alan”, “O olmasın, bu olsunfilmləri ilk dəfə nümayiş etdiriləndə təpki ilə qarşılaşıb, tənqid olunub. Bu gün çəkilən filmin üzərindən müəyyən bir zaman keçməlidir. Zaman hər şeyi öz rəfinə qoyur. Bu, dünya kinosu, ədəbiyyatı, incəsənətində belədir. Sağlığında əsərini 5 qəpiyə sata bilməyib, indi milyonlara satılır. Gözəldediyimiz film zamanın sınağından keçib gözəl qala biləcəksə, ona hər zaman baxacaqlar. Zövq haqqında mübahisə etmək olmaz.

Azərbaycanda hansı mövzular ekrana gətirilməlidir?

– Bu, həmişə mübahisə mövzusu olub: bədii əsər gerçəkliyi əks etdirməlidir ya, yox? Çünki gerçəkliyə söykənməyən,  yəni müəyyən bir toplumun, cəmiyyətin problemlərinə toxunmayan bir əsər yanımızdan ötüb keçəcək kimsənin diqqətini cəlb etməyəcək. Amma sırf sosial sifarişi yerinə yetirən əsər müəyyən bir zaman çərçivəsi üçün gərəkli olacaq, sonra unudulacaq. Hər bir yaradıcı insan tarix qarşısında cavabdehdir. Əgər tarix qarşısında məsuliyyətini hiss etsən, elə yazacaqsan ki, tarixdə qalsın.

 

 

Ümidə Həsənli

 

BakuPost.-2013.- 14 sentyabr. - S.14.