Eşqin rəngləri
Romandan hissə
(Əvvəli ötən sayımızda)
Müəllif
Gülçin - 32 yaşında,
istedadlı rəssam
Böyükkişi - 35 yaşında,
Gülçinin əri
Yalçın - 34 yaşında,
Böyükkişinin müdiri
Nemət - 45 yaşında, tanınmış
psixiatr
Nemət
Psixologiyaya hələ ilk gənclikdən
marağım vardı.
İnsan beyninin nələrə qadir olması ilə bağlı jurnal və kitablardan çoxlu yazılar oxuyurdum. Bir dəftər tutmuşdum, psixologiyaya aid öyrəndiyim məlumatları ora qeyd edirdim. O dəftər illərlə
mənim şəxsi laboratoriyam oldu. Hər sətrində bir sirr vardı,
insanın öz-özünə
güzgüdə baxması
kimi, vaxtaşırı
bu dəftərə nəzər salardım. Sonralar bu marağım
peşəyə çevrildi.
Psixiatr olmaq və insan ruhunun
görünməyən, dərinlərdə
gizlənən yaralarını
sağaltmaq istəyirdim.
Çünki bilirdim
- ruhun ağrısı
bədən ağrısından
qat-qat dərində gizlənir.
Heç bir dərman vicdanın, itkin sevginin, kədərli yaddaşın
sızıltısını tamamilə sağalda bilmir, bunun üçün
həkim həm də sözlə, yeri gələndə təbəssümlə, gülər
üzlə də sağaltmağı bacarmalıdır.
Sonralar Azərbaycan Tibb Universitetində təhsil aldığım illərdə
bir daha əmin oldum ki, mən həyatımda ən doğru qərarı vermişəm.
Hər dərs, hər praktik məşğələ, xəstələrlə
ilk ünsiyyət anlarım
- bütün bunlar mənə göstərdi
ki, bu peşə yalnız seçimim deyil, həm də taleyimdir. Mən həkim olmaq üçün doğulmuşam; insanlara yardım etmək, onların həyatına şəfa gətirmək
mənim üçün
sadəcə peşə
deyil, bu bir missiyadır.
Tibbi fəaliyyətim dövründə
saysız-hesabsız pasiyentlərim
olub - müxtəlif yaşlarda, müxtəlif
xarakterlərdə, fərqli
dünyagörüşlərində və bənzərsiz talelərdə insanlar... Hər biri qəbuluma
ağrısını, ümidini,
qorxusunu və gözləntilərini özü
ilə gətirirdi. Bəziləri dayanmadan danışır, ürəyinin
sirrini anlatmağa çalışırdı. Bəziləri
isə içindəki
qasırğanı susaraq
gizlədirdi - bəlkə
də, danışmaqdan
çox yorulmuşdu,
bəlkə də heç kimə etibar etməyi öyrənməmişdi. Onların
hər biri mənim üçün sadəcə, tibbi hadisə deyil, bir insan hekayəsi,
bir sınaq və həyat dərsi idi. Hər görüş, hər müalicə prosesi mənə yalnız həkimlik bacarıqlarımı deyil,
eyni zamanda səbri, dinləməyi, empatiya qurmağı və insan ruhuna
toxunmağı öyrətdi.
Bu insanlar mənə göstərdi ki, həkim
olmaq sadəcə, diaqnoz qoymaq deyil - həkim olmaq, eyni zamanda
ümid bəxş etməkdir.
...Amma Gülçin tamam başqaydı. Onun qəbuluma ilk gəlişi
yaddaşıma bir iz kimi həkk
olundu. İlk seansa onu həyat yoldaşı Böyükkişi
gətirmişdi. Təkcə
qadının duruşu,
baxışı, özünü
aparmağı kifayət
edirdi ki, anlayım - bu qadın sıradan
biri deyil. İçində böyük
bir yanğın daşıyır, amma onu gizlətmək üçün üzünə
qalın bir səbir maskası taxıb. Qara, qıvrım saçları,
incə əlləri,
titrək baxışlarıyla
sanki susaraq da danışırdı. Onun
sükutunda bir fəryad, bir qarşısıalınmaz ehtiras
dalğası vardı.
Mən onun gözlərində ilk baxışda
iki insan gördüm - biri sevgiylə yanır, digəri ağrıyla sönürdü.
Hər peşəkar psixiatr bilir ki, bəzi travmalar dildə deyil, bədəndə danışar. Gülçinin
dayanmadan ovuşdurduğu
əlləri, oturduğu
kresloda yüngülcə
yellətdiyi ayaqları,
gah süfrə üzərindəki
əşyalara ilişən
laübalı baxışları
mənə onun içində qopan dəhşətli fırtına
haqqında çox şey deyirdi. Nəhayət, danışmağa
başlayanda dilindən
çıxan sözlər
sanki illərlə içində saxlanılan
göz yaşının
səsi idi. Sevməkdən, unutmaqdan, ağrını bədənindən
deyil, ruhundan çıxarıb söküb-atmaq
istəyindən danışdı.
Sözlərinin arasında
"gəzişən" Yalçın adı sanki Gülçinin bütün ruhi xəritəsinin mərkəzinə
sancılmış bir
ox idi.
Mən həkim idim. Emosiyalarımı içimdə
saxlamalı, obyektiv davranmalı idim. Amma bəzi insanlar var ki, sənə özlərini
bir xəstə kimi yox, bir
güzgü kimi təqdim edirlər. Gülçin mənim üçün o güzgülərdən
biri oldu - içində özünü
itirmiş, amma yenə də hiss etməyə çalışan
bir ruh vardı.
O sevirdi... Elə sevirdi ki, o sevgidə öz ağlını, sağlamlığını, hətta
qadınlığını belə itirməkdən qorxmurdu.
Mən çox qadınlar görmüşdüm - sevən,
aldanan, unudan... Amma Gülçin həm sevmiş, həm aldanmış, həm də unuda bilməmişdi.
Onun vəziyyəti - sevginin artıq xəstəliyə, "eşq
mərəzi"nə çevrilmiş
halı idi.
Bu hal - tibb dilində
"obsessiv sevgi sindromu" adlanır. Amma
kitablar bu ağrının yalnız
adını yazır,
gerçək hissini yox... Gülçin bu ağrının canlı təsviriydi. Onun yaşla dolu gözlərinə baxanda, insan ruhunun necə incə, necə kövrək və nə qədər dərin olduğunu bir daha anladım.
O baxışlarda illərin
yorğunluğu və
yaşanmış acılar
vardı. Sözsüz
danışan o gözlər
mənə göstərdi
ki, bəzən insanın
içində qırılan
məqamları heç
bir tibbi cihaz ölçə bilməz. O an anladım
ki, bir həkimin işi yalnız fiziki yaraları sağaltmaq deyil - o, həm də qırılmış ruhlara
toxunmağı, yaşla
dolu gözlərin arxasındakı hekayəni
hiss etməyi bacarmalıdır.
Çünki insan bədəni müalicə
ilə sağala bilər, amma ruh ancaq anlayışla,
mərhəmətlə dirçələ
bilər. Söhbətimiz
bitdikdən sonra resept yazmağa başladım... Amma bilirdim
ki, dərman nə qədər faydalı olursa-olsun, insanı ağrıdan xatirələrdən
tam sağalda bilmir. Xatirələrin içində
yaşamaq bəzən
sağ qalmaqdan daha çətindir. Amma Gülçin bunu seçmişdi - sevməkdən
keçə bilməyəcək
qədər çox sevmişdi.
Psixiatr kimi onu sağaltmağa
çalışacağam, amma insan kimi
- sevgisini anlayışla
və hörmətlə
qarşılayıram. Çünki
gerçək sevgi özündə həmişə
bir az da dəlilik daşıyır...
Böyükkişi
...İndi
deyəcəklər ki, bu
kişi daşürəklidir,
sevgidən başı
çıxmır, arvadı
dəli olur, bu isə hələ
də sərin-sərin
çay içir.
Amma mən bu həyat deyilən oyunun içində çox şey görmüşəm. İnsan
bir nöqtədən
sonra ağlamamağı,
sadəcə, susub baxmağı öyrənir.
Bu sakitlik soyuqluq deyil - bu, öyrənilmiş
dözümdür.
Gülçin məni sevmir, bunu mən çoxdan
bilirəm. İndi özünü
məhv eləməsi,
dəlilik həddinə
çatması, psixiatra
getməsi - bunların
heç biri mənə yenilik deyil. Mən çoxdan bilirəm ki,
biz bir evin içində ayrı yaşayırıq, birgə
yox. O rənglərin,
kətanların içində
tapır özünü,
mən də rəqəmlərin içində.
Onun gözü fırçada, mənimkisə
hesabatda.
Əvvəllər az-çox cəhd
edirdim. Cavan idik, həyatdan gözləntimiz vardı.
Amma sonra... Sonra heç
nə qalmadı. Uşağı itirdikdən
sonra - həkimlərin
"ana ola bilməz" hökmündən
sonra Gülçin sanki sahib olduğu nə varsa, itirdi. Qadınlıq duyğusunu da, yaşam şövqünü də,
hətta mənə olan hörməti də.
Mən də kişiyəm, get-gedə soyudum. Bilmirəm, bəlkə əvvəl də heç ona qəlbən isinişməmişdim.
Sadəcə alışdığım
bir qadınla evlənmişdim. Bəlkə
də bu, elə bizim kimi adamlar üçün
normaldır - sevgi deyilən şey filmlərdə olur. Bizdə isə hesablama - sakitlik, sabitlik, yemək vaxtında, ev təmiz, səs-küy yox - vəssalam.
Mənim
üçün ev - qapısı örtülü,
pəncərəsi bağlı,
içi-çölü mənlik
olmayan bir yerdir. Evin içindəki
insanlar nə hiss edir, nə düşünür
- bu mənim işim deyil. Qarnım tox olsun, sabah işimə rahat gedim, kimsə
əsəblərimi pozmasın
- bu mənə bəsdir.
Gülçin rəssamdır, dərin
düşüncəli qadındır,
özü demişkən,
"zəngin daxili aləmi" var. Mən isə zavodda maaş hesablamağa çalışan, məzuniyyətləri
bölən biriyəm.
Bəlkə də, nə vaxtsa sevdiyi kişi olmuşamsa da, indi sadəcə bir "ev yoldaşıyam". O
da əvəzində mənə
ev, məişət rahatlığı bəxş
edir. Mən də sakit-sakit divanda uzanıb axşam xəbərlərinə
baxıram.
Müdirim Yalçın arvadıma
olan marağını
gizlətmir, mən də bu "marağ"ın bəhrəsini
görürəm - işdə
sərbəstlik, yüksək
maaş, iznsiz günlər. Kim idi qabaqlar icazəsiz işə gəlməyə
cürət edən?!
İndi elə bil iş yerində toxunulmazam. Bu da mənim
"kişilik kartım".
Arada anam zəng edib deyir: "O arvadı boşasan, yaxşı olar, yazıqlar olsun sənə, başqa qadın tap, uşaq sahibi ol..." Mən də sakitcə "Ana, vaxtı
deyil" - deyib söhbəti ötüşdürürəm.
Anam haradan bilsin ki, mən özüm bu rahatlığı seçmişəm.
Əgər bir gün Gülçin getsə, arxasınca getmərəm. Sadəcə,
qapını örtər,
divana qayıdaram, zamanla buna alışaram. Çünki mən belə öyrəşmişəm
- hiss etmədən yaşamağa,
insanı qiymətləndirməyə
yox, istifadə etməyə. Bu mənim həyat tərzimdir və mənə belə rahatdır. Ailə mənim üçün bir düzəndir. Rənglərlə,
sözlərlə yox,
cədvəllərlə işləyən,
saat kimi işləməli olan bir sistemdir. Qadın o sistemin, sabitliyin qoruyucusudur, kişi isə nizamın, dolanışığın
təminatçısı. Əgər qadın səni sevirsə, o sevgini bişirdiyi yeməyi ilə, evin təmizliyi ilə, sakitliyi ilə göstərməlidir...
Gülçin rəssamdır, tanınır,
haqqında yazılır.
Amma gecələr otağında
lal sükut var. Onun palitrasında qırmızı çox
olsa da, həyatı boz rəngdə donub qalıb. O rəssamdır, amma öz ruhunun rəsmini çəkə
bilmir. Ən çox da bu ona acı gəlir.
Mənə isə belə ağrılar yad deyil. Mən atamdan belə görmüşəm - kişi
danışmaz, hisslərini
göstərməz. Ana isə
evdə, bişirər,
yığışdırar, ağlayar, amma sabah yenə ocağını qalayar. Həyat budur. Cəmiyyət bizdən sevgi yox, möhkəmlik
istəyir. Kişinin zəif yeri olmamalıdır. Qadının
göz yaşına aşiq olan kişi, əvvəl-axır,
ya evini, ya da özünü itirər. Mən özümü itirməmişəm.
Öz içimdə,
bəlkə də boşam, amma lazımi yerdəyəm. Qadınların göz yaşları da, gülüşləri
də mənim üçün gəlib keçici hisslərdir. Bəlkə də bu duyğusuzluq məni həyatın ağrı-acılarından qoruyur.
Bəlkə də bu düşündüklərimi
bilsəniz, mənə
yazığınız gələcək.
Amma mən belə yaşamağı seçmişəm.
Gülçin fırçaya
sarılıb qurtuluş
axtarır, mən isə bir stəkan
çayın və divanın verdiyi rahatlığa. Aramızdakı
fərq budur. Ailə dediyin iki nəfərin bir-biri ilə danışmadan belə, hər şeyi yola verməyi bacarmasıdır. Hər şeyin adını eşq qoymaqla olmur. Bəzən ailə, sadəcə, vərdişdir, vəssalam...
Yalçın
...Sonralar düşündüm,
bəlkə də Böyükkişinin məni
arvadının fərdi
sərgisinə dəvət
etməsinin arxasında
nə isə gizli bir məna
vardı?! Arvadını
mənimlə tanış
etmək istəyirmiş
kimi qəribə bir rahatlıqla danışırdı. Əvvəlcə
bu fikri ciddiyə almadım. Amma yenə də sərgiyə getmək qərarına gəldim. Birincisi, maraq. İkincisi isə... bilmirəm, bəlkə də təkəbbürümə
xoş gəlirdi ki, bir qadın - özü də gözəl, istedadlı qadın məni öz dünyasına dəvət edir.
Sərgi
şəhərin mərkəzində,
tanınmış qalereyalardan
birində keçirilirdi.
İçəri daxil
olanda bir başqa aləmdə olduğumu hiss etdim. Sanki zamanın və məkanın sərhədləri
silinmişdi. Divarlar mavi boz rənglərlə
örtülmüşdü, sanki sükut içində öz hekayələrini danışırdılar.
Kətan üzərində
qırıq-qırıq fırça
izləri vardı; hər bir rəsmdə
bir duyğu, bir səs, bir
iz vardı. Sərginin havası bambaşqaydı - səssizlik
içində pıçıltılar
eşidilirdi. Hər küncdə bir ziyalı tipli adamlar - sənətşünaslar,
kolleksiyaçılar, tanınmış
publisistlər toplaşıb
söhbət edirdilər...
Amma bütün bunlar
- o qədər də
vacib deyildi. Həqiqətən, bütün
diqqətimi çəkən
bir şey var idi - o da əsərlərin
ruhu, içindəki gözəllik idi. Və O! Gülçin sərginin içində,
bütün bu rənglərin, işıqların
və kölgələrin
arasında işıqlı
bir halə kimi dayanmışdı! Onun varlığı ilə hər şey bir anlıq
dəyişmişdi. O, sadəcə
bir qadın deyildi, rəngli bir dünyanın təcəssümü idi.
Geyimi çox sadə, amma zövqlü idi. Qara ipək paltarında onun vücudunun incə quruluşu, bədəninin
hər hərəkəti
nəzərə çarpırdı.
Yanında dayanan qonaqların suallarına cavab verir, əsərlərini
izah edirdi, amma yüksək səslə yox, nəzakətlə, sakitcə.
Bu, çox şey bildiyini göstərməyə
çalışan bir
qadın yox, çox hiss etdiyini bölüşmək istəyən
biri idi. Ən çox diqqətimi çəkən
bir rəsmə yaxınlaşdım. Burada
rənglərin sərhədləri
bir-birinə qarışmışdı
- göy rəng qəfildən al qırmızıya
keçirdi, sanki bir duyğudan digərinə keçid kəskin və qeyri-müəyyən idi.
Tablodakı rənglərə
baxdıqca, ürəyimdə
qəribə bir titrəmə yarandı. Rəsm sanki gözəllik və kədər arasında, tamamlanmışlıq və
yarımçıq qalma
arasında olan bir canlı varlıq i-di.
- Mənası nədir bu rəng dağılmalarının?
- deyə öz-özümə
pıçıldayanda sanki
onun nəfəsini lap
yaxınımda hiss elədim.
- "Qırıq göy qurşağı" - belədir
tablonun adı...- arxadan məlahətli səs eşitdim. Dönəndə Gülçin
gözəl gözlərindəki
inanılmaz parıltı
ilə qarşımda
dayanmışdı.
- Hər şeyin gözəl başlayıb,
tamamlanmayan halı. Bəzən göy qurşağı da tam olmur,
deyilmi? - baxışlarını
tabloya zilləyərək
gülümsədi.
Həyəcanlandım, duyğularımı
gizlətməyə çalışaraq:
- Məncə, tamamlanmayan şeylər daha çox iz qoyur,
- dedim, gülümsədim.
- Bəli... - deyə başını tərpətdi.
- Bax, belə izlər qaldığı
üçün insanlar
sənətə qaçır.
Deyə bilmədiklərini
rənglərlə, səslərlə,
hərəkətlərlə ifadə edirlər. Bəzən ən gözəl sözlər heç söylənməyənlərdir...
Gülçinin sadə, amma dərindən gələn
sözləri elə bil içimdəki mənəvi boşluğu
doldururdu. Mən artıq təkcə bir sənət əsərinə deyil, bir insanın gözünün bəbəyindən
ürəyinin dərinliyinə
baxırdım. O sadəcə
gözəl deyildi, onda fövqəladə bir incəlik, zəriflik var idi. Əllərimizi bir-birinə
uzatmadan belə bir tanışlıq yaranmışdı. Bu qadın
məni düşünməyə
vadar edirdi. Deyəsən, dediyim o
"ağlı və
xarakteri ilə heyran edən qadın" obrazı ilk dəfə olaraq canlı qarşıma çıxmışdı.
- Rəsmləriniz dil açıb danışır,
Gülçin xanım.
Sanki içində gizlənmiş
səssiz fəryad
var. Çox təsirlidir...
Gülümsədi. Qadının gülümsəməsi
bəzən saatlarla çəkilmiş tablodan
daha çox mənaya malik olur.
- Bəzən insanlar rəssamdan deyil, öz içindəki duyğulardan təsirlənir...
O anda "Bu qadının həyatında mənim yerim ola bilərmi?" - sualı beynimdən ildırım kimi keçdi. Əlbəttə,
bu, hələ başlanğıc idi.
Amma başlanğıcın enerjisi güclü olarsa, çox şeyə bəs edər, - deyə düşündüm.
- İcazə verin, telefon nömrənizi qeyd edim... Əsərləriniz
haqqında daha geniş söhbət etmək istərdim, - dedim. Səsimin titrədiyini gizləməyə
çalışdım.
Telefon nömrəsini pıçıldadı,
telefonuma qeyd etdim...
Sərgidən çıxanda hiss etdim
ki, Gülçin sadəcə,
rəsmləri ilə
yox, həm də varlığı ilə də yadımda qalıb. Onun varlığında həm cazibə, həm sirr, həm sevgi, həm də ehtiras gizlənmişdi. O sərgidən qəlbimdə
Gülçin adlı
bir heyranlıqla ayrıldım. Bu tanışlığın
ardının gələcəyinə
əmin idim...
Gülçin
...Sərgidə Yalçını
ilk dəfə gördüyüm
anı heç vaxt unutmayacağam. O an, sanki zaman bir anlıq dondu, hər şey öz axışını
itirdi və yalnız onun baxışı qaldı.
Bütün qalereya birdən-birə boşaldı,
sanki oradakı hər şey yalnız mənə və ona aid oldu. O anın içində Yalçın
var idi, sanki onun varlığı bütün atmosferi dəyişdi. Baxışlarımız
bir anda kəsişdi. Mən elə bil zamanın
tək bir anında bu dünyadan başqa paralel bir aləmə
keçdim. Həmin o
an sanki qəlbimdə
bir şey qırıldı və nəsə yeni bir duyğu doğuldu. Sanki Yalçınla bizim aramızda sözsüz, kəlməsiz, amma aydın bir razılaşma imzalandı.
Mənim
həyatımda hər
şey çox qarışıqdı - evliliyim,
öhdəliklərim... Amma o an, o baxış, o həyəcan
mənim içimdə
hər şeyi dəyişdi. Yalçının
varlığında, heç
vaxt hiss etmədiyim bir dərinlik vardı. Bir yanda evliliyimin yükü, digər yanda isə bu qeyri-adi,
yeni, qəribə duyğular...
Bir tərəfdən, hər
şeydən qaçmaq
istəyirdim, digər
tərəfdən isə
Yalçının varlığı,
mənim həyatımda
çox şeyə bəs edərdi - başdan yazılmış
yeni bir həyatın başlanğıcı kimi...
Onunla baxışlarımız
öpüşdükcə ürəyim titrəyirdi.
Yalçının gözləri
məni özünə
çəkirdi, onun hər gülümsəməsi,
hər kəlməsi mənim içimdə
yeni dünya yaratmağa
başlamışdı. O sərgidə
hər şey başqa bir təbiətə bürünmüşdü.
Mən o an, öz fərdi sərgimdə yox, elə bil
Yalçının iç
dünyasında idim.
Yeni bir eşq doğulurdu - dəlicəsinə,
bəlkə də qeyri-real. "Heç vaxt baş verməz",
deyə düşündüyüm
şeylər baş verirdi deyəsən. Mən heç düşünməzdim ki, həyatımda
belə bir dəyişikliyi, belə bir enerjini hiss edərəm.
Sərgi
salonunda hər şey sanki Yalçının ətrafında
dönür, rənglər
onun varlığına
bürünürdü. Yalçının
mənə baxarkən
gülümsəməsi o qədər
təbii, o qədər
dürüst idi ki, heç bir sözə ehtiyac yox idi. Həmin
o an, həyatımda artıq
bir şeyin mənasız olduğunu
hiss etdim - evlilik, öhdəliklər, razılaşmalar...
Bütün bunlar birdən-birə mənim üçün əhəmiyyətsizləşdi.
Mən artıq sadəcə bir qadın deyil, içində yeni eşqin,
yeni arzunun doğulduğu
ölməz varlıq
idim. Həyatımda indiyədək heç vaxt olmasına ehtiyacım olmadığı
bir duyğunun, bir insanın, bu anın nə
qədər əhəmiyyətli
olduğunu artıq başa düşmüşdüm.
Bir anlıq içimdəki
bu yeni başlanğıcın
qarşısında qorxu
ilə dayandım. Yalçının baxışları
içimdəki bütün
sirlərimi açmağa
başlamışdı. Yalçınla
tanışlığımın içində böyüyən
duyğular, bir tərəfdən, mənə
yeni bir həyatın qapılarını açarkən,
digər tərəfdən,
mənim iç dünyamda əvvəlki boşluqları, yaraları
da dərindən oyadırdı.
Böyükkişi mənim duyğularıma
həmişə laqeyd
qalırdı, ürəyimdəki,
gözlərimdəki dərinliyi
heç vaxt görə bilmirdi. Elə bilirdim ki, Böyükkişinin bu laqeydliyi içimdə ən incə hissləri, ən kiçik arzuları öldürüb. Sən demə, belə deyilmiş. Gülçin
olaraq illərdən bəri qəlbimdə hiss
etmədiyim bir vəziyyətin içində
idim. Yalçın sanki mənim gözlərimdən hər
şeyi oxuyur, hər hissi duyurdu.
Böyükkişinin sevgi anlayışı heç
vaxt mənim gözlədiyim kimi olmamışdı. Mənim
varlığım onun
həyatının, sadəcə,
bir hissəsi idi, amma o hissə
heç vaxt onun üçün tam bir önəm daşımırdı. Onun
üçün mən,
sadəcə, evdə
yaşayan və onun məişət rahatlığını təmin
edən insan idim.
Yalçın isə gülüşü,
baxışları ilə
mənə həyatın
gözəlliyini yenidən
hiss etməyi öyrədirdi.
Yalçınla qarşılaşmağımız
mənim iç dünyamda elə bir iz buraxmışdı
ki, artıq heç nə əvvəlki kimi davam edə
bilməzdi. Hər şey dəyişmişdi
- hisslərim, gələcəyə
baxışım... Həmin
andan illərlə içində yaşadığım,
dondurulmuş duyğularla
dolu köhnə dünyanın daşlaşmış
soyuqluğu məni boğmağa başladı.
Artıq seçimim vardı: ya bu duyğusuz həyatıma davam edəcəkdim, ya da qorxuları, tərəddüdləri
bir kənara qoyub, Yalçının varlığında yanan alovlu, canlı bir eşq dünyasına
qədəm qoyacaqdım.
Mən ilk dəfə
idi ki, bu qədər sarsılır,
eyni zamanda ruhən bu qədər
dirildiyimi hiss edirdim...
Müəllif
Doktor Nemətin danışdığı
hekayə əvvəlcə
bir sevgi nağılını xatırladırdı
- sanki sadə, alışılmış bir
məhəbbət hekayəsi
idi. Amma bu hekayənin altında tədricən yayılan, görünməz şəkildə
ürəyə işləyən
dözülməz ağrı
vardı. Hər sözdə, hər təfərrüatda o sevginin
necə yavaş-yavaş
insanın içini yandırdığını, bütün
varlığını sükutla
sarsıtdığını hiss edirdim. Bu sevgi, adını eşq qoyduğumuz o yanar duyğu, əslində bir zəhər idi - sakit, lakin
öldürücü.
Gülçinin qəlbində bir
zamanlar çiçək
kimi açılmış
o duyğu indi onun nəfəsini daraldan, ruhunu sıxan bir əzaba çevrilmişdi.
Nemət danışdıqca,
mən sanki kimsənin baxmadığı,
səssiz bir bədii film izləyirdim -
o filmin ortasında isə eşqin ağırlığını təkbaşına daşıyan,
sarsılsa da, sınmayan
bir qadın dayanırdı.
Gözlərində günəşli
sabahlara həsrət qalan bir uşaq
vardı - saf, təmiz və hələ də ümidli. Amma ürəyinin
dərinliyinə qışın
sərt şaxtası
çökmüşdü. Məni heyrətə salan Gülçinin sevməsi deyildi - onun bu sevgidə
əriməsi, yanması
və buna baxmayaraq geri çəkilməməsi
idi. O, sevərkən öz varlığını
itirmişdi - lakin buna
heç peşman deyildi.
Eşq belədir, insan sevəndə və ayrılanda sevdiyini deyil, ilk növbədə,
özünü itirir.
Gülçin də Yalçını sevərkən
özünü unutmuşdu.
Amma onu qınamaq olmazdı - çünki sevgi qarşısında ən güclü insanlar belə zamanla aciz qalırlar.
Bu, həyatın yazılmamış
qanunudur: sevgi gələndə məntiq
susar, ağıl geri çəkilər və insan sadəcə
hisslərlə yaşamağa
başlayar.
Nemət
danışırdı, mən
isə qəribə bir səssizliklə onu dinləyirdim. O hekayədə hər şey vardı: Gülçinin hönkürtüsü,
Yalçının verdiyi
iztirablar, Böyükkişinin
vecsiz, laqeyd duruşu... Hər biri bütöv faciənin müxtəlif tərəfləri idi. O faciənin mərkəzində
isə tükənə-tükənə
sevən bir qadın dayanırdı.
Bəlkə də hər qadının içində
bir Gülçin yaşayır - sevilmək
istəyən, unudulmamaq
üçün bütün
varlığı ilə
savaşan, içindəki
eşqi gizlətmədən
yaşayan bir qadın... Bəziləri ağlayır, bəziləri
içində fəryad
qoparır. Kimisi sevilmədiyi evdə qəlbinin rəsmini çəkir, kimisi isə bir ömrü
xatirələrə büküb
susur. Gülçin kimi...
Həqiqi
eşq, sadəcə,
romantik filmlərdəki
kimi şirin deyil - o, göz yaşı ilə suvarılır, tənhalıqla
qidalanır, anlayışla
böyüyür və
bəzən də gözlənilmədən öz
içində məhv
olur.
Gülçin gözümün önündə
rəngli bir kətan kimi canlanırdı - mavi, qırmızı, narıncı
rənglər üst-üstə
axırdı, amma hər şeyin fonundan sanki qara boya süzülürdü.
Sevgi onun fırçasında rəngini
tapmışdı, amma
həyatında yerini
tapa bilməmişdi.
O an anladım ki, eşq - insan ruhunu sarsıdan,
amma eyni zamanda ona həyat
verən bir mərəzdir. Nə dərmanı var, nə də əlacı. O, bir fırtına kimi gəlir və insan istəsə
belə, müqavimət
göstərə bilmir.
Çünki bu hiss gələndə ürək
artıq çoxdan təslim olmuş olur...
Hüseynbala MİRƏLƏMOV
Ədəbiyyat
qəzeti.- 2025.- 16 may, №17.- S.20-21.